Trucks

Tehnični podatki vozila Volvo FMX

Vse, kar morate vedeti o Volvu FMX, do podrobnosti.

Pogonski sklop

Oglejte si tehnične podatke motorjev, menjalnikov, zadnjih osi (vključno s prestavnimi razmerji), kombinacij pogonskih sklopov in odgonov.

Zmogljiv električni motor – moč/navor

 

D11 – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

D13 – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

Električni pogon

Volvo FMX Electric

Zmogljivost

Do 330–490 kW (450–666 KM) stalne moči

Doseg

Do 300 km

Čas polnjenja (za popolno napolnjenost​)

9,5 h z izmeničnim tokom (43 kW) ​2,5 h z enosmernim tokom (250 kW)

Kapaciteta akumulatorja

180–540 kWh, 2–6 akumulatorjev

  

Dizel

D11

D13 

Emisijski standard

Euro 6

Euro 6

 

Število valjev

6

6

 

Prostornina

10,8 dm³

12,8 dm³

 

Gib

152 mm

158 mm

 

Premer valja

123 mm

131 mm

 

Kompresijsko razmerje

18.0:1

18.0:1

 

Gospodarno območje vrtljajev

1000–1500 vrt/min

900–1400 vrt/min

 

Moč izpušne zavore

155 kW (2.300 vrt/min)

175 kW (2.300 vrt/min)

 

Moč motorne zavore*

270 kW (2.300 vrt/min)

340 kW (2.300 vrt/min)

 

Oljni filtri

2 pretočna

2 pretočna

 

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri

35 l

35 l

 

Hladilni sistem, skupna prostornina

22 l

24 l

 

 

   

*doplačilo

Zahteve glede goriva

Gorivo brez žvepla (kakovost EN590, vsebnost žvepla največ 10 ppm) Biodizelsko gorivo generacije 2 (kakovost EN15940, sintetično dizelsko gorivo)

 

D11 330 KM (246 kW)

 

  
 

Največja moč pri 1.700 vrt/min

330 KM

  
 

Največji navor pri 877–1400 vrt/min

1600 Nm

  
 

D11 380 KM (279 kW)

 

  
 

Največja moč pri 1.700 vrt/min

380 KM

  
 

Največji navor pri 938–1.400 vrt/min

1.800 Nm

  
 

D11 430 KM (317 kW)

   
 

Največja moč pri 1.700 vrt/min

430 KM

  
 

Največji navor pri 1008–1400 vrt/min

2.050 Nm

  
 

D11 460 KM (338 kW)

 

  
 

Največja moč pri 1.700 vrt/min

460 KM

  
 

Največji navor pri 1050–1400 vrt/min

2.200 Nm

  
 

D13 420 KM (309 kW)

 

  
 

Največja moč pri 1.404–1.700 vrt/min

420 KM

  
 

Največji navor pri 905–1400 vrt/min

2100 Nm

  
 

D13 460 KM (338 kW)

   
 

Največja moč pri 1404–1700 vrt/min

460 KM

  
 

Največji navor pri 945–1400 vrt/min

2300 Nm

  
 

D13 500 KM (368 kW)

 

  
 

Največja moč pri 1.404–1.700 vrt/min

500 KM

  
 

Največji navor pri 980–1400 vrt/min

2500 Nm

  
 

D13 540 KM (397 kW)

 

  
 

Največja moč pri 1458–1700 vrt/min

540 KM

  
 

Največji navor pri 1000–1400 vrt/min

2600 Nm

  
     

I-Shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja. Možno je naročiti tudi I-Shift s prestavami za počasno vožnjo, ultra nizkimi prestavami za počasno vožnjo in večstopenjsko vzvratno vožnjo.

Tehnični podatki

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Odobrena skupna masa kompozicije (t)

AT2412

Neposredna

2400

44

AT2612

Neposredna

2600

100

ATO2612

Hitra

2600

100

    

Tehnični podatki I-Shift z dvojno sklopko

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Odobrena skupna masa kompozicije (t)

SPO2812

Hitra

2800

80

    

Powertronic

Popolnoma samodejni planetni menjalnik s pretvornikom navora in hladilnikom olja. Odpravlja prekinitev dovoda moči med prestavljanjem. Powertronic je lahko tovarniško opremljen z odgonom, retarderjem in črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana.

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Odobrena skupna masa kompozicije (t)

PT2106

Neposredna

2100

44

PT2606

Neposredna

2600

60

    

Vozni načini, vgrajeni v Powertronic

Varčno

Namenjen za optimalno porabo goriva. Menjalnik prestavlja v območju najgospodarnejših vrtljajev.

Zmogljivost

Uporabite ga, kadar potrebujete veliko moči iz motorja. Navzgor in navzdol prestavlja pri višjih vrtljajih motorja.

Tip

Os

Gonilo

Največji navor (Nm)

Največja obremenitev osi/sklopa osi (t)

Odobrena skupna masa kompozicije (t)

Enojna redukcija prenosa moči

RSS1344C/E

Enojna

Hipoidno

2600

13

44

RSS1370A/B

Enojna

Hipoidno

3800

13

70

RTS2370A

Tandem

Hipoidno

3800

23

80

RSS1244B

Enojna

Hipoidno

2800

12

44

RTS2310A

Tandem

Hipoidno

3800

23

100

RSS1352A

Enojna

Hipoidno

2800

13

52

      

Dvojna redukcija moči

RSH1365

Enojna

Spiralno poševno

2400

13

65

RSH1370F

Enojna

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

13

70

RTH2610F

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

26

100

RTH3210

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

32

100

RTH3312

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

33

120

RTH3815

Enojna

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

38

150

      

Prestavna razmerja zadnjih osi

Enojne osi

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1370A/B

RSH1365

RSH1370F

2.06:1

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.61:1

3.46:1

2.17:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.76:1

3.61:1

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.85:1

4.12:1

3.76:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

3.08:1

4.55:1

4.12:1

2.64:1

2.47:1*

2.64:1

3.40:1

 

4.55:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.67:1

 

5.41:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

4.11:1

 

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

 

 

 

 

 

4.11:1

 

 

 

 

 

4.63:1

 

 

 

 

 

5.29:1

 

 

 

 
      

Tandemske osi

RTS2370A

RTS2310A

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

 

 

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

 

 

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

 

 

6.17:1

4.63:1

 

 

 

 

      

 

D11 330 KM

D11 370 KM

D11 410 KM

D11 450 KM

D13 420 KM

D13 460 KM

D13 500 KM

D13 540 KM

Powertronic

PT2106

 

   

PT2606

 

 

 

 

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

I-Shift z dvojno sklopko

SP02812

 

 

 

 

 

Zadnje osi z enojno redukcijo moči

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RTS2370A

RSS1370A/B

RTS2310A

Zadnje osi z dvojno redukcijo moči

RSH1365

 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Gnana sprednja os/menjalnik za distribucijo

FAA11/FAA21/V2501TB

         

 

Navor

Prestava 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Navor pri delovanju na mestu ali med vožnjo.

na motorju

PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.

PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.

PTER100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.

Odjemi moči za sklopko

PTR-F: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.

PTR-FL/FH: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Nizki/srednji/visoki vrtljaji, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.

PTRD-F: Visoki vrtljaji, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.

PTRD-D: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.

PTRD-D1: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.

PTRD-D2: Za visoke vrtljaje, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.

Zunanjost in notranjost

Oglejte si tehnične podatke o merah kabine, višinah kabine nad tlemi in opremi kabine.

Volvo FMX je opremljen z edinstveno zunanjo opremo, ki ustreza zahtevni uporabi.

Volvo FMX with basic exterior trim level 

Osnovna

Rešetka in ročaji vrat v sivi barvi Thunder. Svetlo siv sončni ščitnik. Kromiran žaromet. Jeklen odbijač v sivi barvi.

Volvo FMX je na voljo s petimi različnimi stopnjami notranje opreme za različne potrebe.

Volvo FMX with textile trim dynamic, interior trim level 

Tekstilne obloge Dinamično

Tekstilna notranjost z moderno barvno shemo in trpežnimi materiali v različnih odtenkih sive in vijolične.

Volvo FMX with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinilne in tekstilne obloge Robustno

Trpežni materiali iz vinila in tekstila v sodobni barvni shemi, ki se ujema z različnimi deli notranjih oblog.

Volvo FMX with plush trim progressive, interior trim level 

Velur obloge Progresivno

Ta mehka velur notranjost ponuja umirjeno barvno shemo in se ujema z različnimi deli notranjih oblog.

Volvo FMX with leather trim robust, interior trim level 

Usnjena obloga Robustno

Notranjost s trpežnimi materiali in dvobarvnimi popolnoma usnjenimi sedeži, ki se ujemajo z različnimi deli notranje opreme.

Volvo FMX with leather trim progressive, interior trim level 

Usnjena obloga Progresivno

Notranjost s trpežnimi materiali in dvobarvnimi popolnoma usnjenimi sedeži, ki se ujemajo z različnimi deli notranje opreme.

FMX day cab with measurements, viewed from the side 

Dnevna kabina

Dnevna kabina (FMX-DAY) z udobnim in ergonomičnim okoljem za voznika. Notranja višina 164 cm: 120 cm na pokrovu motornega prostora.

FMX low day cab with measurements, viewed from the side 

Nizka dnevna kabina

Nizka dnevna kabina (FMX-LDAY) je med drugim potrebna za prevoze v rudarstvu ter prevoz hlajenega blaga, črpalk in žerjavov. Notranja višina 148 cm: 104 cm na pokrovu motornega prostora.

FMX sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Spalna kabina

Spalna kabina (FMX-SLP) s prostorom za udoben nočni počitek ene osebe. Notranja višina 164 cm: 120 cm na pokrovu motornega prostora.

FMX low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Nizka spalna kabina

Nizka spalna kabina (FAX-LSLP) z nižjo streho povečuje prostor za tovor nad kabino. Notranja višina 148 cm: 104 cm na pokrovu motornega prostora.

FMX globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Kabina Globetrotter

Kabina Globetrotter (FMX-HSLP) s prostorom za udoben nočni počitek ene ali dveh oseb. Kabina ima dodatne odlagalne prostore v zgornjem delu. Notranja višina 201 cm: 157 cm na pokrovu motornega prostora.

FMX crew cab with measurements, viewed from the side 

Kabina za ekipo

Kabina za ekipo z obiljem prostora za več sopotnikov, do 9 oseb. Notranja višina 1.590 mm.

Štiritočkovno vzmetenje kabine

Izbirate lahko med vijačnimi vzmetmi z blažilniki, vijačnimi vzmetmi spredaj in zračnim vzmetenjem zadnjih osi ali zračnim vzmetenjem vseh osi.

 

Zajem zraka za motor

Vstopna odprtina za zrak je na levi strani, na voljo sta visoka in nizka izvedba.

 

Barve kabine

Izbirate lahko med približno 650 različicami.

 

Voznikov sedež

Izbirate lahko med tremi različicami stopnjami udobja: Progresivno (velur ali usnje), Dinamično (tekstil) in Robustno (vinil). Celotno območje vzdolžnega nastavljanja sedeža je 200 mm, po višini pa 100 mm. Voznikov sedež je serijsko opremljen z naslonom za glavo, nastavljivim in pregibnim hrbtnim naslonom, vzdolžnim in višinskim nastavljanjem, nastavljivo ledveno oporo in nastavljanjem nagiba sedeža.

 

Sopotnikov sedež

Izbirate lahko med tremi različicami stopnjami udobja: Progresivno (velur ali usnje), Dinamično (tekstil) in Robustno (vinil). Pri vseh različicah je na voljo oblazinjenje za doplačilo. Sopotnikovi sedeži so serijsko opremljeni z vzglavnikom.

 

Ležišča

Spodnje ležišče z merami 70 x 200 cm. Vzmetnica debeline 16 cm z žepkastimi vzmetmi za vrhunsko udobje. Izbira treh trdot: Soft, Semi-firm in Firm. Na voljo sta tudi dve izvedbi zaščitne prevleke: za udobnejše spanje in lažje pospravljanje ležišča. Mere komfortnega zgornjega ležišča: 70 × 190 cm ali 60 × 190 cm (oprema za doplačilo pri kabini Globetrotter).

Odlagalni prostori v kabini

Nad vetrobranskim steklom so vgrajeni dva odlagalna predala z drsnimi vrati in štiri reže ISO, od katerih je ena rezervirana za tahograf (v nizkih kabinah sta dve reži ISO). V spalni kabini in kabini Globetrotter najdete pod ležiščem dva velika odlagalna predelka, dostopna od zunaj, in velik prostor (s prostornino 44 l), do katerega lahko dostopate, če dvignete vzmetnico in pokrov. V spalnem predelu kabine najdete tudi dva odlagalna žepa za revije in drobnarije. V armaturni plošči so vgrajeni štirje odprti odlagalni prostori, majhen zaprt predal, predal po DIN, ponvica in držalo steklenice. Dnevno kabino je mogoče opremiti s 60-litrskim odlagalnim prostorom z odprtinami z drsnimi pokrovi za čelade, škatle za malico itd.

 

Zunanji odlagalni prostori

Odlagalni prostori za voznikovim in sovoznikovim sedežem so dostopni od zunaj.

 

Strešno okno

Kabina ima lahko vgrajeno strešno okno, ki ga je mogoče odpreti za 50 mm. Na notranji strani je opremljeno s perforiranim senčnikom, ki pri odprtem oknu služi tudi kot mreža za žuželke. Strešno okno ima lahko ročno ali električno upravljanje (električno za doplačilo). Na voljo je tudi jeklena strešna loputa, namenjena za dela v gradbeništvu ali v zahtevnih razmerah.

 

Volan

Na izbiro sta dve velikosti – premera 450 mm ali 500 mm, odvisno od specifikacije tovornega vozila. Volan lahko nastavljate za 90 mm po višini, njegov nagib pa za 28°. Če je opremljen z nagibom (doplačilo), ga lahko nastavljate v navpičnem položaju v območju od –5° do +15° za večje voznikovo udobje. Na izbiro je volan z varnostno zračno blazino ali brez nje. Integrirani krmilni elementi na volanu omogočajo varno in udobno upravljanje tempomata, hupe, telefona ter funkcij na zaslonu instrumentne plošče in stranskem zaslonu.

 

Sistem klimatizacije

Na izbiro sta dva sistema klimatizacije, ki pokrivata vse potrebe:

  • Klimatska naprava z ročnim upravljanjem (MCC).
  • Klimatska naprava s samodejno regulacijo temperature (ECC/ECC2).

Sistem klimatizacije je lahko dopolnjen s parkirnim grelnikom kabine in motorja.

Šasija

Oglejte si vse podatke o višinah šasije, nosilnosti sprednje osi, vzmetenju zadnjih osi, vlačilcih, opremi šasije in zavorah.

Med

pribl. 900 mm

High

pribl. 1000 mm

X-High

pribl. 1200 mm

XX-High

pribl. 1240 mm

  

 

Zračno vzmetenje

Listnate vzmeti

Med

10/20*

9

High

10/20*

10/20*

X-High

-

10/20*

XX-high

-

10/20*

 

Z dvojnimi sprednjimi osmi

FA-LOW

Nizka sprednja os za srednje višine šasije, osna obremenitev do 9 ton.

FA-MED

Srednje visoka sprednja os za srednje višine šasije, osna obremenitev do 10/20 ton.

FA-HIGH

Visoka sprednja os za višje šasije, osna obremenitev do 10/20 ton.

FA-XHIGH

Posebno visoka sprednja os za posebno visoke šasije, osna obremenitev do 10/20 ton.

FA-XXHIGH

Gnana sprednja os, osna obremenitev do 10/20 ton.

Dvojne sprednje osi – FA-HIGH/FA-XHIGH

Na voljo za konfiguracije 8 × 2, 8 × 4 in 10 × 4, osna obremenitev do 20 ton.

  

Tip

Osi

Vzmetenje

Obremenitev osi/vrtljive osi

Redukcija moči

Druge osi

Enojna

RAD-L90

4×2

Parabolične/večlistnate

13 t

Enojna/dvojna

 

RAD-GR

4×2

Zračno vzmetenje

13 t

Enojna/dvojna

 

RAD-G2

4×2/4×4

Zračno vzmetenje 

13 t

Dvojna

 

RAD-G4

4×2

Zračno vzmetenje

12 t

Sam

 

RAD-L90

4×4

Parabolične/večlistnate

13 t

Dvojna

 

Sklopi osi

RADT-GR

6×2/8×2

Zračno vzmetenje

19/20,5/22,5/23 t

Enojna/dvojna

Pomožna os za pogonsko osjo (fiksna/krmiljena/samokrmiljena)

RAPD-GR

6×2

Zračno vzmetenje

16/19/22 t

Enojna/dvojna

Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena)

RAPD-G4

6×2

Zračno vzmetenje

16 t

Sam

Pomožna os pred gnano osjo (fiksna)

RADD-G2

6×4/6×6/8×4/8×6

Zračno vzmetenje

21/23/26 t

Enojna/dvojna

 

RADD-BR

6×4/6×6/8×4/8×6

Parabolične

20/21 t

Enojna/dvojna

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Parabolične/večlistnate

26/32 t

Enojna/dvojna

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Klasične listnate

26/32 t

Dvojna

 

RADD-GR

6×4/8×4

Zračno vzmetenje

17/21/23/26 t

Enojna/dvojna

 

RAPDT-BR

6×6

Parabolične

21 t

Dvojna

 

RADDT-GR

8×2

Zračno vzmetenje

27/30/30,5/31,5/32 t

Enojna/dvojna

Pomožna os pred gnano osjo (krmiljena), pomožna os za gnano osjo (fiksna/krmiljena)

RADD-TR3

6×4/6x6/8x4/8x6

Parabolične

38 t

Dvojna

 

RADDT-GR

8×4/10×4

Zračno vzmetenje

27/30,5/32/35 t

Enojna/dvojna

Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena)

RADDT-G2

8×4/10x4/10x6

Zračno vzmetenje

27/33/36 t

Enojna/dvojna

Pomožna os za pogonsko (krmiljena)

RADD-TR1

6x6/8x6

Parabolične/večlistnate

26 t

Dvojna

 

      

Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilci priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm.

Rezervoarji za gorivo

Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarja za gorivo je 1.510 litrov pri vlačilcu 4×2. Za dvojne prednje osi se EU6 plastični rezervoar za gorivo nahaja med sprednjima osema.

Rezervoarji za AdBlue
Prostornine od 32 do 112 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul posode za AdBlue. Plastične.

Zavore

EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je sedaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti. EBS je standarden pri vseh stopnjah opreme.

 

EBS medium

Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še naslednje:

 

Funkcija EBS status control 

Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.

 

Samodejno zadrževanje

Z zavorami ustavite tovorno vozilo in funkcija samodejnega zadrževanja ohrani zadnji pritisk zavore in zadrži tovorno vozilo na mestu, dokler voznik ne pritisne na plin.

 

Analiza obrabe oblog

Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog (le za kolutne zavore).

 

Samodejna sprostitev parkirne zavore

Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne na stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).

Dodatne možnosti:

Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:

 

Zavora Stretch

Omogoča vozniku sprožiti impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.

 

ESC (nadzor hitrosti motorja)

Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESC izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2-, 3-, 4- in 5-osna vozila.

 

Opozorilna luč pri zaviranju v sili

Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo. 

 

Hidravlični retarder

Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.

Dinamični krmilni sistem Volvo

Aktivni krmilni sistem s prekrivanjem navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej. Dinamični krmilni sistem Volvo je zdaj na voljo za vse konfiguracije osi, razen za tiste z gnano sprednjo osjo (4×4, 6×6, 8×6 in 10×6). Dodatne funkcije aktivnega krmiljenja, kot so osebne nastavitve in vodenje pri prekrmarjenju poskrbijo, da je vožnja prijetnejša in varnejša.

Samodejno preprečevanje zdrsa pogonskih koles (ATC)

Samodejno aktivira gnano sprednjo os, ko je to potrebno, in jo deaktivira, ko je za to primeren teren, ter tako privarčuje pri gorivu in poveča manevrsko sposobnost tovornega vozila. ATC je vključen v standardno opremo pri vseh konfiguracijah Volva FMX s pogonsko sprednjo osjo (4x4, 6x6, 8x6 in 10x6).

Pomožne osi pred pogonsko osjo
Na voljo so fiksne ali aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce in klasična tovorna vozila. Obremenitev osi: 4,5, 7,5 ali 9 ton.
 

Pomožne osi za pogonsko osjo

Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5 ali 10 ton.

Dvig tandemske pogonske osi

Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira.  Dvig tandemske osi je na voljo za zračno vzmeteni konfiguraciji 6 × 4 in 8 × 4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.

Podatkovni listi

Podatki – vse, kar potrebujete. Na naslednjih povezavah lahko na svoj računalnik prenesete podatkovne liste za Volvo FMX v formatu PDF.

  • FMX Rigid
  • FMX Tractor
FMX Tractor
FMX Rigid

Prikazane funkcije morda niso standardne ali na voljo za vse ravni opreme in možnosti pogona.

Ali imate kakšno vprašanje?

Vaš pooblaščeni trgovec Volvo Trucks ima odgovor nanj. Obiščite ga, pokličite ga ali pa ga povabite k sebi na obisk.