Prekucnik, cisterna, tovorno vozilo z žerjavom ali za prevoz strojev oz. gasilsko vozilo? Prilagodljiva Volvova šasija in obsežen nabor različnih specifikacij vam omogočata, da tovorno vozilo natančno prilagodite svojim zahtevam. Za hitrejšo izvedbo in boljšo kakovost vaš izdelovalec nadgradnje dobi takojšen dostop do spletnega portala z Volvovimi navodili za izdelovalce nadgradnje.
Vse šasije tovornih vozil Volvo so dobro pripravljene za izdelavo nadgradnje za širok nabor uporabe. S tem sta zagotovljeni visoka kakovost celotnega tovornega vozila in hitrejša izvedba nadgradnje. V nadaljevanju si lahko ogledate nekaj primerov rešitev.
Obsežna izbira kombinacij olajšuje prilagoditev tovornega vozila dejanskim potrebam. Zato je na voljo široka paleta možnih konfiguracij osi, višin šasije in medosnih razdalj.
Volvova navodila za izdelovalce nadgradnje so na voljo v 12 jezikih, do njih pa lahko dostopate 24 ur na dan in 7 dni v tednu. So pomemben pripomoček za izdelovalce nadgradenj, ki se lahko začnejo pripravljati na svoje delo in ga optimizirati, ko je vaše tovorno vozilo še v proizvodnji. Navodila za nadgradnjo obsegajo risbe šasije, prikaz ožičenja, podatkovne liste in dodatno opremo.
Ta funkcija izdelovalcu nadgradnje olajša prilagajanje funkcij v električnem sistemu tovornega vozila. Modul za izdelovalca nadgradnje lahko priročno upravljate s prilagodljivimi stikali na armaturni plošči in z upravljalnikom Work Remote.
Volvov okvir za kabino je popolnoma raven in vzporeden, kar izdelovalcu nadgradnje močno olajša delo.
Izbirate lahko med 266-mm ali 300-mm okvirjem, ki ustreza zahtevam vaše nadgradnje. Prevozi težkih tovorov pomenijo veliko obremenitev za okvir. Zato ponujamo široko izbiro notranjih ojačitev okvirja, tako da boste zagotovo našli želeno ojačitev.
Okvir ima ob zgornjem robu niz lukenj, namenjenih posebej za nadgradnjo. Ker teh lukenj ne uporabljamo za zakovice, lahko izdelovalec nadgradnje enostavno pritrdi opremo.
Nizka šasija in velika osna nosilnost sta želji vsakega izdelovalca žerjavov za tovorna vozila. Naša šasija izpolnjuje obe. Prav tako lahko pustimo prazen prostor na okvirju v bližini kabine ali celo tovarniško vgradimo nosilno ploščo za žerjav.
Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje. Za električna tovorna vozila so na voljo električni odgoni z zmogljivostjo 600 V enosmernega toka ali 400 V izmeničnega toka.
295-milimetrski hod novega zračnega zadnjega vzmetenja in posebej nizka šasija sta popolna kombinacija za prevoz izmenljivih nadgradenj.
Zadnji del okvirja je zdaj mogoče tovarniško rezati v korakih po 50 mm. Izbirate lahko med štirimi tovarniškimi zaključki okvirja: zgornjim (za prekucnike, dvigala s kavljem in vozila za odvoz odpadkov), spodnjim (za priklopnike s sredinsko osjo), zavitim (za vlačilce) in ravnim (za šasije s kabino).
Izbira zaključkov okvirja je še širša, saj je zadnjo podletno zaščito mogoče vgraditi na različnih mestih.
Šasija je lahko tovarniško opremljena s pritrjevalnimi konzolami na okvirju, ki sedaj niso na voljo le v območju med kolesi, pač pa tudi na zadnjem previsu.