Vaše tovorno vozilo Volvo je natančno orodje in šasija je njegova osnova. Ne glede na to, ali potrebujete tovorno vozilo za vleko ekstremnih tovorov v težkih razmerah, togi prekucnik ali lahek vlačilec za uporabo na cesti, ga lahko izdelamo za vas iz istega koncepta šasije za vsa tovorna vozila z dizelskim motorjem. Izbirate lahko med številnimi možnostmi zračnega in listnatega vzmetenja, komponentami z optimizirano težo in pripravami za gradnjo karoserije na način, ki ustreza vašemu prevozu in vašim zahtevam.
Šasijo prilagodimo vam, pri tem pa uporabljamo sestavne dele in sisteme, ki so narejeni za zanesljivo delovanje še mnogo let.
Prekucnik ali cisterna? Tovorno vozilo z žerjavom, za prevoz avtomobilov ali gasilsko tovorno vozilo? Lahko ali z izjemno nosilnostjo? Ne glede na to, za kaj jo potrebujete, je Volvova šasija pripravljena. Velika ponudba možnosti pri izbiri vam omogoča, da šasijo tovornega vozila natančno prilagodite zahtevam.
Vsa tovorna vozila Volvo so zasnovana tako, da olajšajo nadgradnje in prispevajo k uspehu izdelovalcev nadgradnje. Ker je na voljo veliko možnosti konfiguracije osi, višine šasije, medosne razdalje in dodatne ojačitve, je mogoče vrhunsko tovorno vozilo z lahkoto izdelati po meri za vaš namen.
Ob naročilu tovornega vozila izdelovalcu nadgradnje omogočimo dostop do spletnega portala z navodili za izdelovalca nadgradnje (VBI). Lahko začne delati, medtem ko mi izdelujemo vaše tovorno vozilo, kar pohitri in poceni dostavo ter poskrbi, da je tovorno vozilo prej pripravljeno na delo.
Ne glede na teren ali razmere na cesti je tovorno vozilo Volvo narejeno tako, da se premikate naprej. Dvižna tandemska os, gnana sprednja os ter menjalnik I-Shift s terensko zavoro in gredjo počasne prestave je nekaj primerov iz celotnega nabora možnosti za tovorna vozila, ki olajšajo življenje na neravnem terenu in v slabih cestnih razmerah.
Pogon sprednje osi s samodejnim sistemom za preprečevanje zdrsa gnanih koles aktivira sprednjo os, ko jo potrebujete, in jo deaktivira, ko je ne. Čvrst okvir osi je najnižja točka vozila in zagotavlja veliko oddaljenost od tal pri polni obremenitvi.
Naše zračno vzmetenje zadnjih osi za tovorna vozila za gradbeništvo vam omogoča do 300 milimetrov oddaljenosti od tal in manj tresljajev v primerjavi z listnato vzmetjo. Vzmetni členi, zračni mehi in stabilizatorji so dobro zaščiteni na vrhu osi, da zagotovijo vaš čas delovanja.
Močno natovorjeni? Ni težav. Ne glede na to, ali izberete zračno ali listnato vzmetenje, lahko posamezna sprednja os nosi do 10 ton, dvojna sprednja os pa 20 ton. Tako lahko pridobite boljše marže, hkrati pa vam vozilo olajša obvladovanje težkih ali neenakomerno razporejenih tovorov.
Povečajte nosilnost in produktivnost s trdno in vzdržljivo rešitvijo za zadnje osi. Naš robusten sklop osi ima nosilnost do 38 ton.
Če potrebujete visoko nosilnost, se lahko odločite za tovorno vozilo s petimi osmi, dostavljeno neposredno iz tovarne. Tovorno vozilo boste dobili hitreje, hkrati pa boste zmanjšali stroške prilagoditve. Tovorno vozilo dostavimo s tipsko odobritvijo celotnega vozila.
Vsak kilogram nosilnosti šteje. Zakaj bi torej vozili s težo, ki se ne izplača? S kombinacijo lahkih funkcij, kot sta namestitvi sprednje in zadnje osi z optimizirano težo, in opremljanjem tovornega vozila za gladke ceste dobite ultimativni stroj za služenje denarja: največja nosilnost z ohranjeno zanesljivostjo.
S kombinacijo naših lahkih rešitev vam je na voljo vlačilec Volvo FM s konfiguracijo 4×2, ki tehta 6 ton, ali vlačilec Volvo FH s konfiguracijo 4×2, ki tehta 6,6 tone. To pomeni več tovora v okviru omejitve teže, kar lahko poveča vaš dobiček.
Manjša poraba goriva, boljši oprijem in manjši obračalni krog. Dvig tandemske osi vam omogoča odklop in dvig zadnje gnane osi, kar v enem vozilu združuje oprijem in nosilnost tandemske gnane osi z voznimi zmogljivostmi in gospodarno porabo enojne gnane osi. Ko znova naložite tovorno vozilo, se os samodejno spusti in vključi.
Dvig tandemske osi omogoča boljšo energetsko učinkovitost, ko osi ne potrebujete ter jo zato izklopite in dvignete. Porabo goriva lahko na povratni poti zmanjšate z dvignjeno osjo. Na koncu bi to lahko izboljšalo vaš rezultat.
Dvignite skrajno zadnjo os in tovorno vozilo se bo obnašalo podobno kot 4×2 ali 6×2, kar omogoča znatno izboljšan radij obračanja in manevriranje v primerjavi s 6×4. Zmanjša tudi obrabo pnevmatik. Potrebujete boljši oprijem gnanih koles? Preprosto pritisnite gumb na armaturni plošči – če omejitev nosilnosti na os to dovoljuje, se ena os dvigne in vso težo prenesete na drugo gnano os.
Work Remote je uporabno orodje pri delu zunaj kabine. Omogoča vam nadzor nad pogonskim sklopom in funkcijami karoserije. Je brezžičen in robusten z dosegom do 25 m ter dolgo življenjsko dobo baterije. Enota se polni, ko je v priklopni postaji v kabini.
Work Remote prihrani čas pri nakladanju in razkladanju ter vam pomaga preprečiti napake pri nakladanju, kot je preobremenitev ali neenakomerna porazdelitev tovora. Zaradi varnosti je radijski signal šifriran po enakem visokem standardu kot ključ tovornega vozila.
Prikazane funkcije morda niso standardne ali na voljo za vse ravni opreme in možnosti pogona.