Vse, kar morate vedeti o Volvu FMX, do podrobnosti.
Oglejte si tehnične podatke motorjev, menjalnikov, zadnjih osi (vključno s prestavnimi razmerji), kombinacij pogonskih sklopov in odgonov.
Neto izhodna moč po: EC 582/2011
Neto izhodna moč po: EC 582/2011
Električni pogon | Volvo FMX Electric |
---|---|
Zmogljivost | Do 330–490 kW (450–666 KM) stalne moči |
Doseg | Do 300 km |
Čas polnjenja (za popolno napolnjenost) | 9,5 h z izmeničnim tokom (43 kW) 2,5 h z enosmernim tokom (250 kW) |
Kapaciteta akumulatorja | 180–540 kWh, 2–6 akumulatorjev |
Dizel | D11 | D13 | |
---|---|---|---|
Emisijski standard | Euro 6 | Euro 6 | |
Število valjev | 6 | 6 | |
Prostornina | 10,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Gib | 152 mm | 158 mm | |
Premer valja | 123 mm | 131 mm | |
Kompresijsko razmerje | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Gospodarno območje vrtljajev | 1000–1500 vrt/min | 900–1400 vrt/min | |
Moč izpušne zavore | 155 kW (2.300 vrt/min) | 175 kW (2.300 vrt/min) | |
Moč motorne zavore* | 270 kW (2.300 vrt/min) | 340 kW (2.300 vrt/min) | |
Oljni filtri | 2 pretočna | 2 pretočna | |
Količina olja pri menjavi, vključno s filtri | 35 l | 35 l | |
Hladilni sistem, skupna prostornina | 22 l | 24 l | |
|
*doplačilo
Gorivo brez žvepla (kakovost EN590, vsebnost žvepla največ 10 ppm) Biodizelsko gorivo generacije 2 (kakovost EN15940, sintetično dizelsko gorivo)
D11 330 KM (246 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Največja moč pri 1.700 vrt/min | 330 KM | |||
Največji navor pri 877–1400 vrt/min | 1600 Nm | |||
D11 380 KM (279 kW) |
| |||
Največja moč pri 1.700 vrt/min | 380 KM | |||
Največji navor pri 938–1.400 vrt/min | 1.800 Nm | |||
D11 430 KM (317 kW) | ||||
Največja moč pri 1.700 vrt/min | 430 KM | |||
Največji navor pri 1008–1400 vrt/min | 2.050 Nm |
D11 460 KM (338 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Največja moč pri 1.700 vrt/min | 460 KM | |||
Največji navor pri 1050–1400 vrt/min | 2.200 Nm | |||
D13 420 KM (309 kW) |
| |||
Največja moč pri 1.404–1.700 vrt/min | 420 KM | |||
Največji navor pri 905–1400 vrt/min | 2100 Nm | |||
D13 460 KM (338 kW) | ||||
Največja moč pri 1404–1700 vrt/min | 460 KM | |||
Največji navor pri 945–1400 vrt/min | 2300 Nm |
D13 500 KM (368 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Največja moč pri 1.404–1.700 vrt/min | 500 KM | |||
Največji navor pri 980–1400 vrt/min | 2500 Nm | |||
D13 540 KM (397 kW) |
| |||
Največja moč pri 1458–1700 vrt/min | 540 KM | |||
Največji navor pri 1000–1400 vrt/min | 2600 Nm | |||
Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja. Možno je naročiti tudi I-Shift s prestavami za počasno vožnjo, ultra nizkimi prestavami za počasno vožnjo in večstopenjsko vzvratno vožnjo.
Tip | Najvišja prestava | Navor motorja (Nm) | Odobrena skupna masa kompozicije (t) |
---|---|---|---|
AT2412 | Neposredna | 2400 | 44 |
AT2612 | Neposredna | 2600 | 100 |
ATO2612 | Hitra | 2600 | 100 |
Tip | Najvišja prestava | Navor motorja (Nm) | Odobrena skupna masa kompozicije (t) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Hitra | 2800 | 80 |
Popolnoma samodejni planetni menjalnik s pretvornikom navora in hladilnikom olja. Odpravlja prekinitev dovoda moči med prestavljanjem. Powertronic je lahko tovarniško opremljen z odgonom, retarderjem in črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana.
Tip | Najvišja prestava | Navor motorja (Nm) | Odobrena skupna masa kompozicije (t) |
---|---|---|---|
PT2106 | Neposredna | 2100 | 44 |
PT2606 | Neposredna | 2600 | 60 |
Namenjen za optimalno porabo goriva. Menjalnik prestavlja v območju najgospodarnejših vrtljajev.
Uporabite ga, kadar potrebujete veliko moči iz motorja. Navzgor in navzdol prestavlja pri višjih vrtljajih motorja.
Tip | Os | Gonilo | Največji navor (Nm) | Največja obremenitev osi/sklopa osi (t) | Odobrena skupna masa kompozicije (t) |
Enojna redukcija prenosa moči | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344C/E | Enojna | Hipoidno | 2600 | 13 | 44 |
RSS1370A/B | Enojna | Hipoidno | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Tandem | Hipoidno | 3800 | 23 | 80 |
RSS1244B | Enojna | Hipoidno | 2800 | 12 | 44 |
RTS2310A | Tandem | Hipoidno | 3800 | 23 | 100 |
RSS1352A | Enojna | Hipoidno | 2800 | 13 | 52 |
Dvojna redukcija moči | |||||
RSH1365 | Enojna | Spiralno poševno | 2400 | 13 | 65 |
RSH1370F | Enojna | Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610F | Tandem | Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Tandem | Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandem | Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem | 3800 | 33 | 120 |
RTH3815 | Enojna | Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem | 3800 | 38 | 150 |
Enojne osi
RSS1244B | RSS1344C/E | RSS1352 | RSS1370A/B | RSH1365 | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.47:1 | 3.61:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.17:1 | 2.17:1 | 2.64:1 | 3.76:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.31:1* | 2.31:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.47:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 3.40:1 |
| 4.55:1 |
2.85:1 | 2.85:1* | 2.85:1 | 3.67:1 |
| 5.41:1 |
3.08:1 | 3.08:1* | 3.08:1 | 4.11:1 |
|
|
3.36:1 | 3.36:1* | 3.36:1 |
|
|
|
| 3.70:1 |
|
|
|
|
| 4.11:1 |
|
|
|
|
| 4.63:1 |
|
|
|
|
| 5.29:1 |
|
|
| |
RTS2370A | RTS2310A | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 |
|
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 |
|
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 |
|
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 |
|
|
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 |
|
|
5.67:1 | 4.11:1 |
| 7.21:1 |
|
|
6.17:1 | 4.63:1 |
|
|
|
|
| D11 330 KM | D11 370 KM | D11 410 KM | D11 450 KM | D13 420 KM | D13 460 KM | D13 500 KM | D13 540 KM |
Powertronic | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
PT2106 | • | • | • | • |
| |||
PT2606 |
|
|
|
| • | • | • | • |
I-Shift | ||||||||
AT2412 | • | • | • | • | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
I-Shift z dvojno sklopko | ||||||||
SP02812 |
|
|
|
|
| • | • | • |
Zadnje osi z enojno redukcijo moči | ||||||||
RSS1244B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1352 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1356 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • | • | • | • | • |
Zadnje osi z dvojno redukcijo moči | ||||||||
RSH1365 | • | • | • | • | • | • | • |
|
RSH1370F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • | • | • | • | • |
Gnana sprednja os/menjalnik za distribucijo | ||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB | • | • | • | • | • | • | • | • |
| Navor | Prestava | |
---|---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Navor pri delovanju na mestu ali med vožnjo.
PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.
PTER100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.
PTR-F: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.
PTR-FL/FH: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Nizki/srednji/visoki vrtljaji, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.
PTRD-F: Visoki vrtljaji, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.
PTRD-D: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.
PTRD-D1: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.
PTRD-D2: Za visoke vrtljaje, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.
Oglejte si tehnične podatke o merah kabine, višinah kabine nad tlemi in opremi kabine.
Volvo FMX je opremljen z edinstveno zunanjo opremo, ki ustreza zahtevni uporabi.
Osnovna
Rešetka in ročaji vrat v sivi barvi Thunder. Svetlo siv sončni ščitnik. Kromiran žaromet. Jeklen odbijač v sivi barvi.
Volvo FMX je na voljo s petimi različnimi stopnjami notranje opreme za različne potrebe.
Tekstilne obloge Dinamično
Tekstilna notranjost z moderno barvno shemo in trpežnimi materiali v različnih odtenkih sive in vijolične.
Vinilne in tekstilne obloge Robustno
Trpežni materiali iz vinila in tekstila v sodobni barvni shemi, ki se ujema z različnimi deli notranjih oblog.
Velur obloge Progresivno
Ta mehka velur notranjost ponuja umirjeno barvno shemo in se ujema z različnimi deli notranjih oblog.
Usnjena obloga Robustno
Notranjost s trpežnimi materiali in dvobarvnimi popolnoma usnjenimi sedeži, ki se ujemajo z različnimi deli notranje opreme.
Usnjena obloga Progresivno
Notranjost s trpežnimi materiali in dvobarvnimi popolnoma usnjenimi sedeži, ki se ujemajo z različnimi deli notranje opreme.
Dnevna kabina
Dnevna kabina (FMX-DAY) z udobnim in ergonomičnim okoljem za voznika. Notranja višina 164 cm: 120 cm na pokrovu motornega prostora.
Nizka dnevna kabina
Nizka dnevna kabina (FMX-LDAY) je med drugim potrebna za prevoze v rudarstvu ter prevoz hlajenega blaga, črpalk in žerjavov. Notranja višina 148 cm: 104 cm na pokrovu motornega prostora.
Spalna kabina
Spalna kabina (FMX-SLP) s prostorom za udoben nočni počitek ene osebe. Notranja višina 164 cm: 120 cm na pokrovu motornega prostora.
Nizka spalna kabina
Nizka spalna kabina (FAX-LSLP) z nižjo streho povečuje prostor za tovor nad kabino. Notranja višina 148 cm: 104 cm na pokrovu motornega prostora.
Kabina Globetrotter
Kabina Globetrotter (FMX-HSLP) s prostorom za udoben nočni počitek ene ali dveh oseb. Kabina ima dodatne odlagalne prostore v zgornjem delu. Notranja višina 201 cm: 157 cm na pokrovu motornega prostora.
Kabina za ekipo
Kabina za ekipo z obiljem prostora za več sopotnikov, do 9 oseb. Notranja višina 1.590 mm.
Štiritočkovno vzmetenje kabine
Izbirate lahko med vijačnimi vzmetmi z blažilniki, vijačnimi vzmetmi spredaj in zračnim vzmetenjem zadnjih osi ali zračnim vzmetenjem vseh osi.
Zajem zraka za motor
Vstopna odprtina za zrak je na levi strani, na voljo sta visoka in nizka izvedba.
Barve kabine
Izbirate lahko med približno 650 različicami.
Voznikov sedež
Izbirate lahko med tremi različicami stopnjami udobja: Progresivno (velur ali usnje), Dinamično (tekstil) in Robustno (vinil). Celotno območje vzdolžnega nastavljanja sedeža je 200 mm, po višini pa 100 mm. Voznikov sedež je serijsko opremljen z naslonom za glavo, nastavljivim in pregibnim hrbtnim naslonom, vzdolžnim in višinskim nastavljanjem, nastavljivo ledveno oporo in nastavljanjem nagiba sedeža.
Sopotnikov sedež
Izbirate lahko med tremi različicami stopnjami udobja: Progresivno (velur ali usnje), Dinamično (tekstil) in Robustno (vinil). Pri vseh različicah je na voljo oblazinjenje za doplačilo. Sopotnikovi sedeži so serijsko opremljeni z vzglavnikom.
Ležišča
Spodnje ležišče z merami 70 x 200 cm. Vzmetnica debeline 16 cm z žepkastimi vzmetmi za vrhunsko udobje. Izbira treh trdot: Soft, Semi-firm in Firm. Na voljo sta tudi dve izvedbi zaščitne prevleke: za udobnejše spanje in lažje pospravljanje ležišča. Mere komfortnega zgornjega ležišča: 70 × 190 cm ali 60 × 190 cm (oprema za doplačilo pri kabini Globetrotter).
Odlagalni prostori v kabini
Nad vetrobranskim steklom so vgrajeni dva odlagalna predala z drsnimi vrati in štiri reže ISO, od katerih je ena rezervirana za tahograf (v nizkih kabinah sta dve reži ISO). V spalni kabini in kabini Globetrotter najdete pod ležiščem dva velika odlagalna predelka, dostopna od zunaj, in velik prostor (s prostornino 44 l), do katerega lahko dostopate, če dvignete vzmetnico in pokrov. V spalnem predelu kabine najdete tudi dva odlagalna žepa za revije in drobnarije. V armaturni plošči so vgrajeni štirje odprti odlagalni prostori, majhen zaprt predal, predal po DIN, ponvica in držalo steklenice. Dnevno kabino je mogoče opremiti s 60-litrskim odlagalnim prostorom z odprtinami z drsnimi pokrovi za čelade, škatle za malico itd.
Zunanji odlagalni prostori
Odlagalni prostori za voznikovim in sovoznikovim sedežem so dostopni od zunaj.
Strešno okno
Kabina ima lahko vgrajeno strešno okno, ki ga je mogoče odpreti za 50 mm. Na notranji strani je opremljeno s perforiranim senčnikom, ki pri odprtem oknu služi tudi kot mreža za žuželke. Strešno okno ima lahko ročno ali električno upravljanje (električno za doplačilo). Na voljo je tudi jeklena strešna loputa, namenjena za dela v gradbeništvu ali v zahtevnih razmerah.
Volan
Na izbiro sta dve velikosti – premera 450 mm ali 500 mm, odvisno od specifikacije tovornega vozila. Volan lahko nastavljate za 90 mm po višini, njegov nagib pa za 28°. Če je opremljen z nagibom (doplačilo), ga lahko nastavljate v navpičnem položaju v območju od –5° do +15° za večje voznikovo udobje. Na izbiro je volan z varnostno zračno blazino ali brez nje. Integrirani krmilni elementi na volanu omogočajo varno in udobno upravljanje tempomata, hupe, telefona ter funkcij na zaslonu instrumentne plošče in stranskem zaslonu.
Sistem klimatizacije
Na izbiro sta dva sistema klimatizacije, ki pokrivata vse potrebe:
Sistem klimatizacije je lahko dopolnjen s parkirnim grelnikom kabine in motorja.
Oglejte si vse podatke o višinah šasije, nosilnosti sprednje osi, vzmetenju zadnjih osi, vlačilcih, opremi šasije in zavorah.
Med | pribl. 900 mm |
High | pribl. 1000 mm |
X-High | pribl. 1200 mm |
XX-High | pribl. 1240 mm |
| Zračno vzmetenje | Listnate vzmeti |
---|---|---|
Med | 10/20* | 9 |
High | 10/20* | 10/20* |
X-High | - | 10/20* |
XX-high | - | 10/20* |
|
Z dvojnimi sprednjimi osmi
FA-LOW | Nizka sprednja os za srednje višine šasije, osna obremenitev do 9 ton. |
FA-MED | Srednje visoka sprednja os za srednje višine šasije, osna obremenitev do 10/20 ton. |
FA-HIGH | Visoka sprednja os za višje šasije, osna obremenitev do 10/20 ton. |
FA-XHIGH | Posebno visoka sprednja os za posebno visoke šasije, osna obremenitev do 10/20 ton. |
FA-XXHIGH | Gnana sprednja os, osna obremenitev do 10/20 ton. |
Dvojne sprednje osi – FA-HIGH/FA-XHIGH | Na voljo za konfiguracije 8 × 2, 8 × 4 in 10 × 4, osna obremenitev do 20 ton. |
Tip | Osi | Vzmetenje | Obremenitev osi/vrtljive osi | Redukcija moči | Druge osi |
Enojna | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4×2 | Parabolične/večlistnate | 13 t | Enojna/dvojna |
|
RAD-GR | 4×2 | Zračno vzmetenje | 13 t | Enojna/dvojna |
|
RAD-G2 | 4×2/4×4 | Zračno vzmetenje | 13 t | Dvojna | |
RAD-G4 | 4×2 | Zračno vzmetenje | 12 t | Sam | |
RAD-L90 | 4×4 | Parabolične/večlistnate | 13 t | Dvojna | |
Sklopi osi | |||||
RADT-GR | 6×2/8×2 | Zračno vzmetenje | 19/20,5/22,5/23 t | Enojna/dvojna | Pomožna os za pogonsko osjo (fiksna/krmiljena/samokrmiljena) |
RAPD-GR | 6×2 | Zračno vzmetenje | 16/19/22 t | Enojna/dvojna | Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena) |
RAPD-G4 | 6×2 | Zračno vzmetenje | 16 t | Sam | Pomožna os pred gnano osjo (fiksna) |
RADD-G2 | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Zračno vzmetenje | 21/23/26 t | Enojna/dvojna | |
RADD-BR | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Parabolične | 20/21 t | Enojna/dvojna | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Parabolične/večlistnate | 26/32 t | Enojna/dvojna | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Klasične listnate | 26/32 t | Dvojna | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Zračno vzmetenje | 17/21/23/26 t | Enojna/dvojna | |
RAPDT-BR | 6×6 | Parabolične | 21 t | Dvojna |
|
RADDT-GR | 8×2 | Zračno vzmetenje | 27/30/30,5/31,5/32 t | Enojna/dvojna | Pomožna os pred gnano osjo (krmiljena), pomožna os za gnano osjo (fiksna/krmiljena) |
RADD-TR3 | 6×4/6x6/8x4/8x6 | Parabolične | 38 t | Dvojna |
|
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Zračno vzmetenje | 27/30,5/32/35 t | Enojna/dvojna | Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4/10x6 | Zračno vzmetenje | 27/33/36 t | Enojna/dvojna | Pomožna os za pogonsko (krmiljena) |
RADD-TR1 | 6x6/8x6 | Parabolične/večlistnate | 26 t | Dvojna |
|
Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilci priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm.
Rezervoarji za gorivo
Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarja za gorivo je 1.510 litrov pri vlačilcu 4×2. Za dvojne prednje osi se EU6 plastični rezervoar za gorivo nahaja med sprednjima osema.
Rezervoarji za AdBlue
Prostornine od 32 do 112 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul posode za AdBlue. Plastične.
Zavore
EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je sedaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti. EBS je standarden pri vseh stopnjah opreme.
EBS medium
Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še naslednje:
Funkcija EBS status control
Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.
Samodejno zadrževanje
Z zavorami ustavite tovorno vozilo in funkcija samodejnega zadrževanja ohrani zadnji pritisk zavore in zadrži tovorno vozilo na mestu, dokler voznik ne pritisne na plin.
Analiza obrabe oblog
Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog (le za kolutne zavore).
Samodejna sprostitev parkirne zavore
Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne na stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).
Dodatne možnosti:
Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:
Zavora Stretch
Omogoča vozniku sprožiti impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.
ESC (nadzor hitrosti motorja)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESC izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2-, 3-, 4- in 5-osna vozila.
Opozorilna luč pri zaviranju v sili
Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo.
Hidravlični retarder
Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.
Aktivni krmilni sistem s prekrivanjem navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej. Dinamični krmilni sistem Volvo je zdaj na voljo za vse konfiguracije osi, razen za tiste z gnano sprednjo osjo (4×4, 6×6, 8×6 in 10×6). Dodatne funkcije aktivnega krmiljenja, kot so osebne nastavitve in vodenje pri prekrmarjenju poskrbijo, da je vožnja prijetnejša in varnejša.
Samodejno preprečevanje zdrsa pogonskih koles (ATC)
Samodejno aktivira gnano sprednjo os, ko je to potrebno, in jo deaktivira, ko je za to primeren teren, ter tako privarčuje pri gorivu in poveča manevrsko sposobnost tovornega vozila. ATC je vključen v standardno opremo pri vseh konfiguracijah Volva FMX s pogonsko sprednjo osjo (4x4, 6x6, 8x6 in 10x6).
Pomožne osi pred pogonsko osjo
Na voljo so fiksne ali aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce in klasična tovorna vozila. Obremenitev osi: 4,5, 7,5 ali 9 ton.
Pomožne osi za pogonsko osjo
Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5 ali 10 ton.
Dvig tandemske pogonske osi
Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira. Dvig tandemske osi je na voljo za zračno vzmeteni konfiguraciji 6 × 4 in 8 × 4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.
Podatki – vse, kar potrebujete. Na naslednjih povezavah lahko na svoj računalnik prenesete podatkovne liste za Volvo FMX v formatu PDF.
Prikazane funkcije morda niso standardne ali na voljo za vse ravni opreme in možnosti pogona.