Manjša poraba goriva, boljša aerodinamika in udobje voznika To so bili glavni razlogi za odločitev, da se na evropskih cestah dovolijo daljše kabine tovornih vozil. Predpisi so usklajeni s podnebnimi cilji EU in bi lahko imeli pomembne posledice za prevozniška podjetja.
Zasnova tovornih vozil v Evropi je ostala večinoma nespremenjena več desetletij, saj imajo kabine s kratkim nosom, ki omogočajo čim večjo dolžino tovora. Te kabine s kratkim nosom, s kabino nad motorjem (cab-over engine (COE)), prevladujejo predvsem zato, ker evropska zakonodaja omejuje celotno dolžino vozila, vključno s prikolico in vlačilcem. V ZDA omejitve dolžine veljajo samo za priklopnik, kar pojasnjuje, zakaj kabine z dolgimi nosovi prevladujejo na ameriških cestah.
Vendar spremembe evropske zakonodaje, uvedene leta 2020, zdaj dovoljujejo tudi nekoliko več tovornjakov z dolgim nosom v Evropi. To omogoča oblikovalske spremembe, ki lahko naredijo tovornjake bolj aerodinamične, varnejše in udobnejše.
"Pozdravljamo to zakonodajo, saj nam daje priložnost, da z zasnovo še bolj izboljšamo energetsko učinkovitost kabin, kar bo koristilo tako našim strankam kot okolju," pravi Tomas Thuresson, Komercialni vodja Nova ponudba pri Volvo Trucks.