Optimizirana energijska učinkovitost, izboljšana vidljivost in izboljšana voznikova izkušnja – to lahko pričakujete od inovacij, ki jih bo družba Volvo Trucks predstavila 29. januarja. Te ključne izboljšave funkcij obljubljajo znatne prednosti za prevozniško panogo, voznike in družbo kot celoto. Tukaj je pregled najpomembnejših novosti.
Najnovejša uvedba tovornih vozil in inovacij družbe Volvo Trucks pomeni eno najobsežnejših predstavitev v segmentu težkih tovornih vozil v zadnjih letih. Zajema vse od zunanjega oblikovanja in aerodinamike do tehnoloških inovacij, namenjenih povečanju energijske učinkovitosti in varnosti. V predstavitev je vključen nov varčen motor D17 za modela Volvo FH16 in Volvo FH16 Aero z izjemno močjo in navorom. Novi izdelki in funkcije so razviti tako, da izpolnjujejo potrebe in želje družbe, prevoznih podjetij in voznikov.
Tukaj je seznam najpomembnejših novosti:
„Izredno zadovoljni smo, ker lahko ponudimo strankam tako izjemno ponudbo inovacij in novosti. To je pomemben korak k izboljšanju energijske učinkovitosti in zmanjšanju ogljičnega odtisa. Prav tako povečujemo varnost z izboljšano vidljivostjo z uvedbo nadzornega sistema kamer, ki nadomešča običajna ogledala. Poleg tega voznikom zagotavljamo boljše delovno okolje. Prepričan sem, da bo to koristilo panogi in širši družbi,“ pravi Tomas Thuresson, komercialni vodja za nove ponudbe pri družbi Volvo Trucks.
Najpomembnejša novost je nova aerodinamična kabina, ki jo lahko vidite na modelih Volvo FH Aero in Volvo FH16 Aero. V skladu s spremenjeno direktivo Evropske unije o težah in merah je bil sprednji del kabine podaljšan tako, da zmanjša zračni upor. Poleg tega je bila zasnova kabine natančno izpopolnjena za optimalno aerodinamiko.
„Zmanjšan upor vodi v izboljšano energijsko učinkovitost, ne glede na to, ali gre za dizelski, plinski ali električni pogon. To pa pomeni manjše emisije CO2 in nižje stroške za stranko. To je pomemben napredek za prevoznike,“ pravi Mattias Ahlberg, vodja predstavitve celotne ponudbe pri družbi Volvo Trucks.
Če želite izvedeti več ter vas zanima delovanje modelov Volvo FH Aero in Volvo FH16 Aero, si oglejte ta film o celotni ponudbi.
Druga večja posodobitev družbe Volvo Trucks je uvedba nadzornega sistema kamer, ki nadomešča običajna ogledala. Ta sistem ponuja več ključnih prednosti:
„To je zelo zmogljiv sistem, pri čemer bi poudaril, da je s to nastavitvijo na voljo tudi naša izredno uporabna kamera, ki se vklopi ob zavojih, na sopotnikovi strani, ki je nameščena poleg vzvratne kamere na istem krilu,“ pravi Mattias Ahlberg.
Nadzorni sistem kamer je na voljo za vse modele kabin, razen za tiste z izjemno nizko streho ali klasifikacijo FLADR. Tu lahko najdete več informacij o razlikah med nadzornim sistemom kamer in običajnimi stranskimi ogledali.
Nadzorni sistem kamer namesto zunanjih vzvratnih ogledal prispeva k izboljšani aerodinamiki in boljši vidljivosti.
Pri vseh kabinah so se izvedle aerodinamične izboljšave, tako vidne kot nevidne. Te izboljšave vključujejo zmanjšane vrzeli in izboljšana tesnila med komponentami kabine, da se zagotovi bolj tekoč pretok zraka. Območje nad vetrobranskim steklom je prav tako optimizirano tako, da je zračni upor zmanjšan.
„Skratka, izvedli smo številne majhne izboljšave, zaradi katerih so kabine kot celota bolj aerodinamične. Prav tako je bila posodobljena vsa osvetlitev, ki zdaj vključuje samo luči LED. Za bolj sodoben videz je znamka Volvo Iron Mark dobila popolnoma novo in čistejšo zasnovo, ki se ujema s splošno estetiko,“ pravi Tomas Thuresson.
Posodobljena zunanja oblika in napredni pristop se odražata tudi v notranjosti tovornega vozila. Tu je poudarek na ustvarjanju boljšega delovnega in bivalnega okolja za voznike.
Posodobljena direktiva Evropske unije o težah in merah dovoljuje daljše kabine z aerodinamično obliko, zato je zdaj zakonsko dopustno uporabljati kabino Volvo Globetrotter XXL na evropskih cestah. To pomeni, da se lahko Volvo FH Aero in Volvo FH16 Aero s kabino Globetrotter XXL uporabljata v vseh industrijskih panogah v Evropi brez vpliva na nosilnost. Ne glede na to, ali prevažate les, cement ali avtomobile, lahko uživate v kabini z več notranjega prostora in širšo posteljo.
„To je zares prednost za voznike, ki so dlje časa na cesti,“ pravi Mattias Ahlberg.
„Izredno zadovoljni smo, da lahko ponudimo strankam tako izjemno ponudbo inovacij in novosti. To je pomemben korak k izboljšanju energijske učinkovitosti in zmanjšanju ogljičnega odtisa.“
Druga bistvena izboljšava v segmentu težkih prevozov je uvedba popolnoma novega 17-litrskega motorja. Najmočnejši motor, ki so ga kdaj koli izdelali pri družbi Volvo, ponuja do 780 konjskih moči in 3800 Nm navora.
„Ko gre za tehnologijo, je to vrhunski motor. Je energijsko učinkovit motor s hitrim odzivom, manjšo težo, visoko produktivnostjo in izboljšano zmogljivostjo motorne zavore. Zaradi visokega navora lahko vozniki dlje časa vzdržujejo višje prestave in prihranijo gorivo. To ima pozitiven vpliv na okolje, obenem pa to za stranke pomeni manjše stroške,“ pravi Tomas Thuresson.
Novi motor je na voljo v treh različicah:
Še več novosti, usmerjenih v voznikovo izkušnjo, vključuje izboljšave sistema I-See, ki je zdaj še učinkovitejši. Posodobljen je bil tako, da prilagaja hitrost vozil zavojem, krožiščem in znakom za omejitev hitrosti. To vodi v boljšo izkušnjo vožnje in pogostejšo uporabo tempomata.
„Cilj je omogočiti voznikom uporabo tempomata za večji del njihovih voženj. To omogoča boljšo voznikovo izkušnjo ter zmanjšano porabo energije in nižje emisije ogljika. Hkrati so vozniki deležni udobnejšega delovnega okolja s podpornimi funkcijami, ki poenostavljajo njihove naloge,“ pravi Tomas Thuresson.
Na splošno so te inovacije velik potencial za prevozniško panogo pri doseganju trajnostnih ciljev, izboljšavi varnosti ter pridobivanju in ohranjanju voznikov.