Trucks

×

6 načinov za povečanje razpoložljivosti tovornega vozila

| 3 min | 3 min
Vsaka minuta izpada pomeni izgubo prihodkov. Tukaj je šest načinov, kako lahko pomagate, da bo vaše vozilo čim dlje na cesti, od preprostih in enostavnih do izkoriščanja vseh prednosti povezljivosti.
Moški se pogovarjajo pred tovornim vozilom in gledajo v tablični računalnik

Najučinkovitejši način, da se izognete okvari, je, da ste proaktivni in sprejmete preventivne ukrepe, da do nje sploh ne pride. Napredek na področju tehnologije in povezljivosti pomeni, da je že danes na voljo vrsta povezanih storitev, ki lahko pomagajo predvideti in preprečiti okvaro.


Občasni izpadi so še vedno neizogiben del panoge, zato je pomembno, da ste vedno pripravljeni na najhujše in se ustrezno odzovete, ko pride do okvare.


S pravo podporo se lahko s proaktivnimi ukrepi izognemo približno 80 odstotkom pričakovanih okvar ali jih vsaj omilimo, medtem ko reaktivni ukrepi pomagajo ublažiti posledice, ko do njih pride.


1. Vsakodnevni pregledi.
Prvi in najpreprostejši ukrep, s katerim se lahko preventivno izognete okvari, je, da na začetku vsakega dne opravite hiter vizualni pregled svojega vozila. Nekaj minut na dan vam lahko na dolgi rok prihrani veliko časa in denarja, če vam pomaga zgodaj odkriti okvaro ali napako.


2. Prilagodite urnik servisov svojemu vozilu.
Pogostost servisiranja tovornega vozila je odvisna od načina uporabe in se lahko spreminja glede na različne dejavnike. Najbolje bi bilo, če bi imeli takšen urnik servisov, ki bi zagotavljal, da je tovorno vozilo vedno v dobrem stanju, hkrati pa bi skrajšal čas, ki ga porabite v delavnici. Tradicionalno se tovorna vozila servisirajo po vnaprej določenih intervalih, povezljivost pa omogoča optimizacijo prilagojenega urnika servisov na podlagi dejanske uporabe in stanja vozila. Tako lahko redni servis po potrebi pospešite ali preložite, če to ni potrebno.


3. Vlagajte v sprotno spremljanje.
Povezljivost omogoča tudi neprekinjeno spremljanje vozil in posameznih sestavnih delov ter odkrivanje napak, preden te povzročijo okvaro. Vredno je raziskati možnosti, ki so vam na voljo, saj se lahko naložba v takšno storitev hitro povrne. Načrtovan obisk servisa bo vedno cenejša in lažje obvladljiva možnost kot nepričakovana okvara sredi dela.


4. Posodobite programsko opremo vozila na daljavo.
V sodobnih vozilih so posodobitve programske opreme vse pomembnejši del vsakega servisa – in ni nujno, da se opravijo v delavnici. Če poiščete ponudnika, ki lahko ponudi takšno storitev, lahko zmanjšate število obiskov v delavnici.


5. Poiščite servisno pogodbo, ki ustreza vam in vašim potrebam.
Večina proizvajalcev ponuja vrsto servisnih pogodb z različnimi stopnjami podpore. Najboljša možnost za vas je odvisna od vaših konkretnih potreb, na koncu pa morate najti raven, ki vam prihrani skrbi, ne da bi vlagali v nepotrebne storitve.

 Po potrebi je dobro skleniti eno servisno pogodbo, ki pokriva celotno vozilo – tako tovorno vozilo kot nadgradnjo ali priklopnik – da se izognete ločenim obiskom različnih delavnic.


6. Zagotovite si ustrezno podporo za primere, ko pride do okvare.
Ko se vaše tovorno vozilo pokvari, morate imeti dostop do pomoči na cesti in vleke, kadar koli in kjer koli se to zgodi. Ali vaš ponudnik nudi podporo v času, ko vaše vozilo obratuje? Ali kritje pokriva območja, na katerih delujete? Če ste v tujini, se lahko z nekom pogovarjate v svojem jeziku? Prav tako se je treba pozanimati, kakšna jamstva lahko ponudijo glede tega, koliko časa bo trajalo, da bo vozilo spet na cesti, ali kakšno odškodnino lahko ponudijo, če ta jamstva ne bodo izpolnjena.

Povezani članki