Za vlačilec 4 x 2 s povprečno maso 30 ton je doseg približno 300 km. Vendar pa je lahko glede na tehnične podatke in uporabo doseg precej daljši, saj nanj vplivajo številni dejavniki.
Slabe vremenske razmere, kot so dež, nizke temperature in močan čelni veter, povečajo porabo energije in s tem skrajšajo doseg vozila – tako kot se v teh razmerah poveča poraba goriva pri običajnem vozilu na dizelski pogon.
Pri mestnih in regionalnih prevozih lahko dobro usposobljen voznik porabi približno 20 odstotkov manj energije kot slabo usposobljen voznik. Optimalna tehnika vožnje zajema dobro predvidevanje s čim manj zaviranja in pospeševanja – podobno kot pri običajnem vozilu na dizelski pogon. Najpomembnejša razlika je v tem, da je pri električnem tovornem vozilu gladko zaviranje še toliko bolj pomembno, saj se takrat nastala energija pridobi in shrani v bateriji vozila, kar poveča doseg.
Kinetična energija zaradi gibanja vozila se pridobi in uporabi za polnjenje baterije. S tem se podaljša doseg.
Karoserija vozila ima lahko pomemben vpliv, če porablja energijo iz baterije tovornega vozila. Hruška za beton na primer porabi veliko več energije kot zaprta nadgradnja za suhi tovor. Pomemben vpliv imata tudi masa vozila in topografija ceste – podobno kot pri običajnem dizelskem tovornem vozilu.
Pri zaustavljenem vozilu je poraba energije omejena – razen če pogonski sklop poganja tudi funkcije z visoko porabo energije, kot so hruške za beton.
Ne, velika večina energije, shranjene v bateriji, se porabi za pogon. Poraba energije za pomožne sisteme, npr. ogrevanje, hlajenje, črpalke ali kateri koli drug potrošniški aparat, je majhna v primerjavi s porabo energije za pogon. Pametni telefon na primer vsebuje veliko manj od 0,01 kilovatne ure energije, medtem ko je mogoče v vozilu shraniti več kot 500 kWh.
Stanje napolnjenosti baterije je mogoče ves čas spremljati na armaturni plošči in na daljavo. Če se približa ničli, je voznik obveščen, razpoložljiva moč pa se zmanjša, kar vpliva na vozne zmogljivosti.