Trucks

Volvo Trucks predstavlja težka električna konceptna tovorna vozila za gradbeništvo in regionalni promet

Kako zmanjšati vpliv prometa s težkimi tovori na okolje in podnebje, medtem ko povpraševanje po prevozu še naprej narašča? Družba Volvo Trucks, ki je pred kratkim začela prodajo električnih tovornih vozil za mestni promet, meni, da lahko elektrifikacija postane konkurenčna alternativa tudi težjim tovornim vozilom. Za raziskovanje in predstavitev možnosti je družba Volvo Trucks razvila dve evropski električni konceptni tovorni vozili za gradbeništvo in regionalno distribucijo.
Družba Volvo Trucks je predstavila težka električna konceptna tovorna vozila.
Družba Volvo Trucks bo s temi električnimi konceptnimi vozili raziskala, predstavila in ocenila različne rešitve ter izmerila stopnjo zanimanja v družbi in na trgu.

»Dolgoročno vidimo velik potencial za težka električna tovorna vozila za regionalni promet in gradbeništvo. Z našimi konceptnimi tovornimi vozili želimo raziskati in prikazati različne rešitve za prihodnost, hkrati pa oceniti raven zanimanja na trgu in v družbi na splošno. Če želimo spodbuditi povpraševanje po elektrificiranih tovornih vozilih, je treba hitro povečati polnilno infrastrukturo in zagotoviti močnejše finančne spodbude za prevoznike, ki imajo lahko vlogo pionirjev z izbiranjem novih vozil z nižjim okoljskim in podnebnim odtisom,« pravi Roger Alm, predsednik uprave družbe Volvo Trucks.  

Ker so med delovanjem tišja in imajo ničelne izpuste izpušnih, plinov lahko električna tovorna vozila pomagajo izboljšati delovno okolje za voznike in gradbene delavce. To bo pomembno in pozitivno vplivalo na kakovost zraka v mestih, kjer je v delu veliko gradbenih projektov. Ker so tako tiha, ta tovorna vozila omogočajo tudi več prevoznih ur na dan, kar odpira nove možnosti za racionalizacijo poslovanja, na primer pri velikih gradbenih projektih in za prevoz v mestih in okolici.

Zmanjšanje vpliva transportnega sektorja na podnebje je mogoče doseči z uporabo težkih električnih vozil v regionalni distribuciji. Večina distribucije blaga s tovornimi vozili v EU je regionalna.

»V Evropi je ogromno tovornih vozil, ki se uporabljajo za regionalni prevoz blaga in povprečno prevozijo 80.000 km letno. To pomeni, da bi povečana uporaba električnih vozil za regionalno distribucijo omogočila znatne podnebne koristi, pod pogojem, da je električna energija iz nefosilnih virov,« pravi Lars Mårtensson, direktor za okolje in inovacije v družbi Volvo Trucks.
Načrt družbe Volvo Trucks za težka električna vozila za gradbeništvo in regionalno distribucijo predvideva, da izbrane stranke v Evropi sodelujejo v pilotnem programu z manjšim številom prihodnjih električnih vozil. Temu bi pozneje sledila komercializacija programa na več uporabnikov.

»Hitrost elektrifikacije bo odvisna od številnih dejavnikov. Na eni strani je potrebna obsežna širitev polnilne infrastrukture, na drugi pa je treba zagotoviti, da lahko regionalna elektroenergetska omrežja dolgoročno zagotovijo zadostno prenosno zmogljivost. Potrebne so finančne spodbude, ki bodo več prevoznikov prepričale k vlaganju v električna vozila. Svoj delež morajo odigrati tudi kupci prevoznih storitev, in sicer s ponujanjem daljših pogodb in pripravljenostjo plačati več za trajnostne prevoze. Številni prevozniki imajo zelo majhne marže, zato mora biti vsaka nova naložba donosna,« pojasni Mårtensson.  

Vzporedno z vse večjo elektrifikacijo prometnega sektorja bo ključno vlogo pri prevozih na velike razdalje še dolgo imelo tudi stalno izboljševanje učinkovitosti motorjev z notranjim izgorevanjem.

»Današnji motorji za tovorna vozila so učinkoviti pretvorniki energije, ki jih lahko poganjajo različna dizelska ali obnovljiva goriva, kot sta utekočinjeni bioplin ali rastlinsko olje, obdelano z vodikom (HVO), in ta tehnologija ima še vedno precejšen potencial za nadaljnji razvoj,« pravi Mårtensson.

Tovorna vozila Volvo z alternativnimi gorivi/pogonskimi sistemi

  • Volvo FL Electric in Volvo FE Electric. Obe ti tovorni vozili sta povsem električni in sta na primer namenjeni lokalni distribuciji ter ravnanju z odpadki v mestnih okoljih.
  • Volvo FH LNG in Volvo FM LNG. Volvo FH za prevoz težkih tovorov na velike razdalje in Volvo FM za zahtevne regionalne prevoze uporabljata utekočinjen zemeljski plin ali bioplin.
  • Volvo FE CNG. Volvo FE uporablja stisnjeni zemeljski plin ali bioplin in je namenjen lokalni distribuciji in ravnanju z odpadki.

Preberite več o pogledu družbe Volvo Trucks na trajnostne prevoze:

Začetek prodaje modelov Volvo FL Electric in Volvo FE Electric

Spletno mesto za elektromobilnost                     

Središče znanja

UZP – sporočilo za javnost                 

I-Save – sporočilo za javnost

Slike prenesite tukaj

Film si oglejte tukaj

Sporočilo za javnost v obliki PDF

 

Za vse dodatne informacije se lahko obrnete na:
 

Lidija Supek Koršoš,
Tel. +385 1 3867 672,
lidija.supek@volvo.com

Volvo Trucks nudi popolne transportne rešitve poklicnim in poslovnim uporabnikom za širok spekter dejavnosti. Ponudba zajema celovit nabor vozil od srednje do težkih gospodarskih vozil in podpora strank je zagotovljena s široko mrežo 2.100 prodajno-servisnih centrov v več kot 130 državah po svetu. Proizvodnja sestavnih delov tovornih vozil Volvo poteka v 15 državah po vsem svetu. Leta 2018 je bilo skupno izdobavljenih 127.000 tovornih vozil Volvo. Podjetje Volvo Trucks je član skupine Volvo, ki je med vodilnimi svetovnimi proizvajalci gospodarskih vozil, avtobusov, gradbene mehanizacije ter ladijskih in industrijskih motorjev. Skupina zagotavlja tudi storitve financiranja in servisiranja. Delovanje podjetja Volvo Trucks temelji na glavnih vrednotah, kot so kvaliteta, varnost in skrb za okolje.