|
D11K |
D13K |
G13C |
---|---|---|---|
Emisijski standard |
Euro 6 |
Euro 6 |
Euro 6 |
Število valjev |
6 |
6 |
6 |
Prostornina |
10,8 dm3 |
12,8 dm3 |
12,8 dm3 |
Gib |
152 mm |
158 mm |
158 mm |
Premer valja |
123 mm |
131 mm |
131 mm |
Kompresijsko razmerje |
17:01 |
18:01 |
17:01 |
Gospodarno območje vrtljajev |
1000–1500 vrt/min |
950–1400 vrt/min |
1000–1400 vrt/min |
Moč zavore na izpušne pline |
160 kW (2.400 vrt/min) |
200 kW (2.300 vrt/min) |
|
Zavorna moč VEB |
290 kW (2.400 vrt/min) |
||
VEB |
za doplačilo |
||
Zavorna moč VEB+ |
375 kW (2.300 vrt/min) |
375 kW (2.300 vrt/min) |
|
VEB+ |
za doplačilo |
za doplačilo |
|
Oljni filtri |
2 pretočna, 1 obvodni |
2 pretočna, 1 obvodni |
2 pretočna, 1 obvodni |
Količina olja pri menjavi, vključno s filtri |
36 l |
33 l |
33 l |
Hladilni sistem, skupna prostornina |
36 l |
38 l |
39,5 l |
Do 150.000 km ali enkrat letno z VDS4.
Gorivo brez žvepla (EN590, največ 10 ppm žvepla)
Biodizelsko gorivo 2. generacije (EN15940, sintetično dizelsko gorivo)
Volvo FM na plin avtomobilske kakovosti.
|
Navor |
Prestava |
---|---|---|
EPTT350 |
350 Nm* |
1.26:1 |
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Nm* |
1.26:1 |
* Navor pri delovanju med vožnjo in na mestu.
Neto izhodna moč po: EC 582/2011
D11K330 (245 kW) |
|
---|---|
Največja moč pri 1700 vrt/min |
330 KM |
Največji navor pri 877–1400 vrt/min |
1600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Največja moč pri 1700 vrt/min |
380 KM |
Največji navor pri 938–1400 vrt/min |
1.800 Nm |
D11K430 (317 kW) |
|
Največja moč pri 1700 vrt/min |
430 KM |
Največji navor pri 1008–1400 vrt/min |
2.050 Nm |
D11K460 (339 kW) |
|
Največji navor pri 1700 vrt/min |
460 KM |
Največji navor pri 1050–1400 vrt/min |
2.200 Nm |
Neto izhodna moč po: EC 582/2011
D13K380 (279 kW) |
|
---|---|
Največja nazivna moč pri 1700 vrt/min |
380 KM |
Največji navor pri 830–1400 vrt/min |
1814 Nm |
D13K420 (309 kW) |
|
Največja moč pri 1404–1700 vrt/min |
420 KM |
Največji navor pri 905–1400 vrt/min |
2100 Nm |
D13K460 (345 kW) |
|
Največja moč pri 1404–1700 vrt/min |
460 KM |
Največji navor pri 945–1400 vrt/min |
2300 Nm |
D13K500 (368 kW) |
|
Največja moč pri 1404–1700 vrt/min |
500 KM |
Največji navor pri 980–1400 vrt/min |
2500 Nm |
Neto izhodna moč po EC 582/2011
G13C420 (309 kW) |
|
---|---|
Največja moč pri 1400–1800 vrt/min |
420 KM |
Največji navor pri 1000–1400 vrt/min |
2100 Nm |
G13C460 (338 kW) |
|
Največja moč pri 1700–1800 vrt/min |
460 KM |
Največji navor pri 1050–1400 vrt/min |
2300 Nm |
G13C500 (368 kW) | |
Največja moč pri 1400–1700 vrt/min | 500 KM |
Največji navor pri 980–1404 vrt/min | 2500 Nm |
Tip |
Najvišja prestava | Navor motorja (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
AT2412G |
Neposredna | 2400 | 44 |
AT2612G |
Neposredna | 2600 | 100 |
ATO2612G |
Hitra | 2600 | 100 |
Tip |
Najvišja prestava | Navor motorja (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
SPO2812 |
Hitra | 2800 | 80 |
Tip |
Os |
Gonilo |
Največji navor (Nm) |
Največja obremenitev osi/sklopa osi (tone) |
Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|---|---|
Enojna redukcija prenosa moči |
|||||
RSS1244 |
Enojna |
Hipoidno |
2800 |
12 |
44 |
RSS1344C/E |
Enojna |
Hipoidno |
2600 |
13 |
44 |
RSS1352A |
Enojna |
Hipoidno |
2800 |
13 |
52 |
RSS1356 |
Enojna |
Hipoidno |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Enojna |
Hipoidno |
3550 |
13 |
70 |
RTS2370A |
Tandem |
Hipoidno |
3550 |
23 |
80 |
RTS2310A |
Tandem |
Hipoidno |
3550 |
23 |
100 |
Dvojna redukcija moči |
|||||
RSH1370F |
Enojna |
Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Tandem |
Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Tandem |
Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Tandem |
Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Tandem |
Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem |
3550 |
38 |
150 |
RSS1244 |
RSS1344C/E |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310 |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210 |
RTH3312 |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 |
2.31:1* |
2.50:1 |
2.06:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.47:1 |
2.47:1* |
2.64:1 |
2.17:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
2.64:1 |
2.64:1 |
2.79:1 |
2.31:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
2.85:1 |
2.85:1 |
3.10:1 |
2.47:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.08:1 |
3.08:1 |
3.44:1 |
2.64:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
|
3.36:1 |
3.67:1 |
2.85:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.70:1 |
3.08:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
||||
4.11:1 |
3.40:1** |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
|||||
4.63:1 |
3.67:1** |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
|||||
5.29:1 |
4.11:1** |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
||||||
6.17:1 |
4.63:1 |
* Za RSS1344E
** Za RSS1370B
|
D11K330 |
D11K370 |
D11K410 |
D11K450 |
D13K380 | D13K420 |
D13K460 |
D13K500 |
G13C420 |
G13C460 |
G13C500 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift |
|||||||||||
AT2412G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
|
AT2612G |
● |
● |
● |
● | ● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
ATO2612G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
I-Shift z dvojno sklopko |
|||||||||||
SP02812 |
● |
● |
|||||||||
Gnane osi z enojno redukcijo moči |
|||||||||||
RSS1244 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
|
RSS1344C/E |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1352A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1356 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1370A/B |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTS2370A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTS2310A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
Zadnje osi z dvojno redukcijo moči |
|||||||||||
RSH1370F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH2610F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH3210 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
|||
RTH3312 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
|||
RTH3815 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
PTER-DIN
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTER1400
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.
PTER100
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.
PTR-F
Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTR-FL/FH
Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Majhno/srednje/veliko število vrtljajev, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.
PTRD-F
Veliko število vrtljajev, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.
PTRD-D
Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.
PTRD-D1
Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.
PTRD-D2
Za veliko število vrtljajev, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.