Trucks

TEHNIČNI PODATKI POGONSKEGA SKLOPA ZA VOLVO FM

Motorji

 

D11K

D13K

G13C

Emisijski standard

Euro 6

Euro 6

Euro 6

Število valjev

6

6

6

Prostornina

10,8 dm3

12,8 dm3

12,8 dm3

Gib

152 mm

158 mm

158 mm

Premer valja

123 mm

131 mm

131 mm

Kompresijsko razmerje

17:01

18:01

17:01

Gospodarno območje vrtljajev

1000–1500 vrt/min

950–1400 vrt/min

1000–1400 vrt/min

Moč zavore na izpušne pline

160 kW (2.400 vrt/min)

200 kW (2.300 vrt/min)

 

Zavorna moč VEB

290 kW (2.400 vrt/min)

   

VEB

za doplačilo

   

Zavorna moč VEB+

 

375 kW (2.300 vrt/min)

375 kW (2.300 vrt/min)

VEB+

 

za doplačilo

za doplačilo

Oljni filtri

2 pretočna, 1 obvodni

2 pretočna, 1 obvodni

2 pretočna, 1 obvodni

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri

36 l

33 l

33 l

Hladilni sistem, skupna prostornina

36 l

38 l

39,5 l


 

Interval menjave olja

Do 150.000 km ali enkrat letno z VDS4.

Zahteve glede goriva

Gorivo brez žvepla (EN590, največ 10 ppm žvepla)
Biodizelsko gorivo 2. generacije (EN15940, sintetično dizelsko gorivo)
Volvo FM na plin avtomobilske kakovosti.

Odgon na motorju

 

Navor

Prestava

EPTT350

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1


* Navor pri delovanju med vožnjo in na mestu.

D11K – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

D11K330 (245 kW)

 

Največja moč pri 1700 vrt/min

330 KM

Največji navor pri 877–1400 vrt/min

1600 Nm

D11K380 (280 kW)

 

Največja moč pri 1700 vrt/min

380 KM

Največji navor pri 938–1400 vrt/min

1.800 Nm

D11K430 (317 kW)

 

Največja moč pri 1700 vrt/min

430 KM

Največji navor pri 1008–1400 vrt/min

2.050 Nm

D11K460 (339 kW)

 

Največji navor pri 1700 vrt/min

460 KM

Največji navor pri 1050–1400 vrt/min

2.200 Nm



D13K – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

D13K380 (279 kW)

 

Največja nazivna moč pri 1700 vrt/min

380 KM

Največji navor pri 830–1400 vrt/min

1814 Nm

D13K420 (309 kW)

 

Največja moč pri 1404–1700 vrt/min

420 KM

Največji navor pri 905–1400 vrt/min

2100 Nm

D13K460 (345 kW)

 

Največja moč pri 1404–1700 vrt/min

460 KM

Največji navor pri 945–1400 vrt/min

2300 Nm

D13K500 (368 kW)

 

Največja moč pri 1404–1700 vrt/min

500 KM 

Največji navor pri 980–1400 vrt/min

2500 Nm 

G13C – moč/navor

Neto izhodna moč po EC 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Največja moč pri 1400–1800 vrt/min

420 KM

Največji navor pri 1000–1400 vrt/min

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Največja moč pri 1700–1800 vrt/min

460 KM

Največji navor pri 1050–1400 vrt/min

2300 Nm

G13C500 (368 kW)  
Največja moč pri 1400–1700 vrt/min 500 KM
Največji navor pri 980–1404 vrt/min 2500 Nm

I-Shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja.

I-Shift

Tip

Najvišja prestava Navor motorja (Nm) Največja dovoljena skupna masa (tone)

AT2412G

Neposredna  2400 44

AT2612G

Neposredna  2600 100

ATO2612G

Hitra 2600 100

 

Tehnični podatki I-Shift z dvojno sklopko

Tip

Najvišja prestava Navor motorja (Nm) Največja dovoljena skupna masa (tone)

SPO2812

Hitra 2800 80

Gnane osi

Tip

Os

Gonilo

Največji navor (Nm)

Največja obremenitev osi/sklopa osi (tone)

Največja dovoljena skupna masa (tone)

Enojna redukcija prenosa moči

         

RSS1244

Enojna

Hipoidno

2800

12

44

RSS1344C/E

Enojna

Hipoidno

2600

13

44

RSS1352A

Enojna

Hipoidno

2800

13

52

RSS1356

Enojna

Hipoidno

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Enojna

Hipoidno

3550

13

70

RTS2370A

Tandem

Hipoidno

3550

23

80

RTS2310A

Tandem

Hipoidno

3550

23

100

Dvojna redukcija moči

         

RSH1370F

Enojna

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

13

70

RTH2610F

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

26

100

RTH3210

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

32

100

RTH3312

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

33

120

RTH3815

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

38

150

Prestavna razmerja gnanih osi

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.64:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1

2.79:1

2.31:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1

3.10:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1

3.44:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

3.36:1

3.67:1

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

 

3.40:1**

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

   
 

4.63:1

 

3.67:1**

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

   
 

5.29:1

 

4.11:1**

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

   
       

6.17:1

4.63:1

         


* Za RSS1344E
** Za RSS1370B

Kombinacije pogonskih sklopov

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450

D13K380

D13K420

D13K460

D13K500

G13C420

G13C460

G13C500
                       

I-Shift

                     

AT2412G

 

AT2612G

ATO2612G

I-Shift z dvojno sklopko

               

SP02812

           

     

Gnane osi z enojno redukcijo moči

               

RSS1244

 

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Zadnje osi z dvojno redukcijo moči

               

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

     

RTH3312

     

RTH3815

     

Odgoni

Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.

na motorju

PTER-DIN
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.

PTER1400
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.

PTER100
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.

na menjalniku

PTR-F
Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.

PTR-FL/FH
Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Majhno/srednje/veliko število vrtljajev, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.

PTRD-F
Veliko število vrtljajev, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.

PTRD-D
Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.

PTRD-D1
Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.

PTRD-D2
Za veliko število vrtljajev, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.

 

PODROBNEJE SE SEZNANITE Z VOZILOM VOLVO FM

Izberite popoln tovornjak za svoje potrebe. Vse to se dogaja pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.