Volvo Trucks

SLOVENIJA

×

TEHNIČNI PODATKI POGONSKEGA SKLOPA ZA VOLVO FM

  • Motorji
  • I-Shift
  • I-Shift z dvojno sklopko
  • Zadnje osi
  • Prestavna razmerja gnanih osi
  • Kombinacije pogonskih sklopov
  • Odgoni

Motorji

 

D11K

D13K

G13C

Emisijski standard

Euro 6

Euro 6

Euro 6

Število valjev

6

6

6

Prostornina

10,8 dm3

12,8 dm3

12,8 dm3

Gib

152 mm

158 mm

158 mm

Premer valja

123 mm

131 mm

131 mm

Kompresijsko razmerje

17:01

18:01

17:01

Gospodarno območje vrtljajev

1000–1500 vrt/min

950–1400 vrt/min

1000–1400 vrt/min

Moč zavore na izpušne pline

160 kW (2.400 vrt/min)

200 kW (2.300 vrt/min)

 

Zavorna moč VEB

290 kW (2.400 vrt/min)

   

Zavorna moč VEB

za doplačilo

   

Zavorna moč VEB+

 

375 kW (2.300 vrt/min)

375 kW (2.300 vrt/min)

VEB+

 

za doplačilo

za doplačilo

Oljni filtri

2 pretočna, 1 obvodni

2 pretočna, 1 obvodni

2 pretočna, 1 obvodni

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri

36 l

33 l

33 l

Hladilni sistem, skupna prostornina

36 l

38 l

39,5 l


 

Interval menjave olja

do 100.000 km ali eno leto, z VDS4.

Zahteve glede goriva

Samo gorivo brez žvepla (kakovost EN590, vsebnost žvepla največ 10 ppm).
Biodizelsko gorivo generacije 2 (kakovost EN15940, sintetično dizelsko gorivo).
LNG avtomobilske kakovosti.

Odgon na motorju

 

Navor

Prestava

EPTT350

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1


* Navor pri delovanju med vožnjo in na mestu.

D11K – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

D11K330 (245 kW)

 

Največja moč pri 1600–1900 vrt/min

330 KM

Največji navor pri 950–1400 vrt/min

1600 Nm

D11K380 (280 kW)

 

Največja moč pri 1.700–1.800 vrt/min

380 KM

Največji navor pri 950–1400 vrt/min

1.800 Nm

D11K430 (317 kW)

 

Največja moč pri 1.700–1.800 vrt/min

430 KM

Največji navor pri 1058–1400 vrt/min

2.050 Nm

D11K460 (339 kW)

 

Največja moč pri 1.700–1.800 vrt/min

460 KM

Največji navor pri 1050–1400 vrt/min

2.200 Nm



D13K – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

 

D13K420 (309 kW)  
Največja moč pri 1400–1800 vrt/min 420 KM
Največji navor pri 860–1400 vrt/min 2100 Nm
D13K460 (345 kW)  
Največja moč pri 1400–1800 vrt/min 460 KM
Največji navor pri 900–1400 vrt/min 2300 Nm
D13K500 (368 kW)   
Največja moč pri 1530–1800 vrt/min 500 KM 
Največji navor pri 980–1270 vrt/min 2500 Nm 

G13C – moč/navor

Neto izhodna moč po EC 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Največja moč pri 1400–1800 vrt/min

420 KM

Največji navor pri 1000–1400 vrt/min

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Največja moč pri 1.700–1.800 vrt/min

460 KM

Največji navor pri 1050–1400 vrt/min

2300 Nm

I-Shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja.

I-Shift

Tip Najvišja prestava Navor motorja (Nm) Največja dovoljena skupna masa (ton)
AT2412F Neposredna 2400 44
AT2612F Neposredna 2600 100
ATO2612F Hitra 2600 100

 

Tehnični podatki I-Shift z dvojno sklopko

Tip Najvišja prestava Navor motorja (Nm) Največja dovoljena skupna masa (ton)
SPO2812 Hitra 2800 80

Zadnje osi

Tip

Os

Gonilo

Največji navor (Nm)

Največja obremenitev osi/sklopa osi (ton)

Največja dovoljena skupna masa (ton)

Enojna redukcija prenosa moči

         

RSS1244

Enojna

Hipoidno

2800

12

44

RSS1344C/E

Enojna

Hipoidno

2600

13

44

RSS1352A

Enojna

Hipoidno

2800

13

52

RSS1356

Enojna

Hipoidno

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Enojna

Hipoidno

3550

13

70

RTS2370A

Tandem

Hipoidno

3550

23

80

RTS2310A

Tandem

Hipoidno

3550

23

100

Dvojna redukcija moči

         

RSH1370F

Enojna

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

13

70

RTH2610F

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

26

100

RTH3210

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

32

100

RTH3312

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

33

120

RTH3815

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

38

150

Prestavna razmerja gnanih osi

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.64:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1

2.79:1

2.31:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1

3.10:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1

3.44:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

3.36:1

3.67:1

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

 

3.40:1**

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

   
 

4.63:1

 

3.67:1**

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

   
 

5.29:1

 

4.11:1**

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

   
       

6.17:1

4.63:1

         


* Za RSS1344E
** Za RSS1370B

Kombinacije pogonskih sklopov

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450

D13K420

D13K460

D13K500

G13C420

G13C460

                   

I-Shift

                 

AT2412F

AT2612F

ATO2612F

AT2812F

                 

ATO3112F

                 

ATO3512F

                 

I-Shift z dvojno sklopko

                 

SP02812

         

   

Gnane osi z enojno redukcijo moči

                 

RSS1244

 

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Gnane osi z dvojno redukcijo moči

                 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

Odgoni

Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.

na motorju

PTER-DIN
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.

PTER1400
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.

PTER100
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.

na menjalniku

PTR-F
Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.

PTR-FL/FH
Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Majhno/srednje/veliko število vrtljajev, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.

PTRD-F
Veliko število vrtljajev, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.

PTRD-D
Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.

PTRD-D1
Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.

PTRD-D2
Za veliko število vrtljajev, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.

 

PODROBNEJE SE SEZNANITE Z VOZILOM VOLVO FM

Izberite popoln tovornjak za svoje potrebe. Vse to se dogaja pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.