Volvo Trucks

SLOVENIJA

×

Tehnični podatki šasije Volva FM

 

  • Višine šasije
  • Največja obremenitev sprednje osi
  • Vzmetenje zadnjih osi
  • Višine priklopa sedla
  • Nosilci priklopa
  • Rezervoarji za gorivo
  • Rezervoarji za AdBlue
  •  

     

  • Sedla
  • Volvov dinamični krmilni sistem
  • Dvig tandemske pogonske osi
  • Pomožne osi za gnano osjo
  • Pomožne osi pred pogonsko osjo
  • Zavore 
  •  

    Višine šasije

    X-Low (vlačilec)

    pribl. 810 mm

    Low

    pribl. 850 mm

    Med

    pribl. 900 mm

    High

    pribl. 1000 mm

    Xhigh

    pribl. 1200 mm

    Največja obremenitev sprednje osi (ton)

     

    Zračno vzmetenje

    Listnate vzmeti

    X-Low

    8

    Low

    8

    Med

    10/20*

    9

    High

    10/20*

    10/20**

    Xhigh

    -

    10/20**



    * Z dvojno sprednjo osjo (FAL20 na GRAS-GR)
    ** Z dvojno sprednjo osjo (FAA20/FAA21)

    Vzmetenje zadnjih osi

     Tip

    Osi

    Vzmetenje

    Obremenitev osi/sklopa osi

    Redukcija moči

    Pomožne osi pred/za pogonsko osjo

    Enojna

             

    RAD-L90

    4×2

    Parabolične/večlistnate

    13 t

    Enojna/dvojna

     

    RAD-GR

    4×2

    Zračno vzmetenje

    11,5/13 t

    Enojna/dvojna

     

    RAD-G2

    4×2

    Zračno vzmetenje

    13 t

    Dvojna

     

    RAD-G4

    4×2

    Zračno vzmetenje

    11,5/12 t

    Sam

     

    Sklopi osi

             

    RADT-GR

    6×2/8×2

    Zračno vzmetenje

    19/20,5/22,5/23 t

    Enojna/dvojna

    Pomožna os za pogonsko osjo (fiksna/krmiljena/samokrmiljena)

    RAPD-GR

    6×2

    Zračno vzmetenje

    19/19/22 t

    Enojna/dvojna

    Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena)

    RAPD-G4

    6×2

    Zračno vzmetenje

    16 t

    Sam

    fiksna pomožna os pred gnano osjo

    RADD-BR

    6×4/8×4

    Parabolične

    20/21 t

    Enojna/dvojna

     

    RADD-TR1

    6×4/8×4

    Parabolične/večlistnate

    23/26 t

    Enojna/dvojna

     

    RADD-TR2

    6×4/8×4

    Večlistnate

    26/32 t

    Dvojna

     

    RADD-TR3

    6×4/8×4

    Parabolične

    38 t

    Dvojna

     

    RADD-GR

    6×4/8×4

    Zračno vzmetenje

    17/21/23/26 t

    Enojna/dvojna

     

    RADDT-GR

    8×4/10×4

    Zračno vzmetenje

    27/33/36 t

    Enojna/dvojna

    krmiljena pomožna os za gnano osjo

    RAPDD-GR

    8×4

    Zračno vzmetenje

    27/30,5/32/35 t

    Enojna/dvojna

    krmiljena pomožna os pred gnano osjo

    RAPDT-GR

    8×2

    Zračno vzmetenje

    27/30/30,5/31,5/32 t

    Enojna/dvojna

    3 osi/krmiljena pomožna os pred gnano in krmiljena ali fiksna pomožna os za gnano

    Višine priklopa sedla

    Pogon

    Šasija

    Vzmetenje

    Višina okvira

    Višina sedla*

    Pnevmatike

    Najmanjša višina priklopa**

    Nazivna višina med vožnjo**

    4×2

    X-Low

    RAD-GR

    266

    140

    295/55

    867

    912

     

    X-low

    RAD-GR

    266

    140

    295/60

    887

    932

     

    Low

    RAD-GR

    266

    140

    315/60

    955

    1015

     

    Med

    RAD-GR

    266

    140

    315/70

    1014

    1075

     

    Med

    RAD-GR

    300

    140

    315/70

    1031

    1092

     

    High

    RAD-GR

    266

    140

    315/80

    1056

    1147

     

    High

    RAD-GR

    300

    140

    315/80

    1090

    1164

    6×2

    Low

    RADT-GR

    266

    160

    315/60

    975

    1035

     

    Med

    RADT-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Med

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    High

    RADT-GR

    300

    150*

    315/80

    1160

    1234

     

    Med

    RAPD-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Med

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    High

    RAPD-GR

    266

    160

    315/80

    1076

    1167

     

    High

    RAPD-GR

    300

    160

    315/80

    1110

    1184

    6×4

    High

    RADD-GR

    300

    150*

    315/80

    1173

    1234

    8×4

    High

    RAPDD-GR

    300

    160

    315/80

    1137

    1207


    * +60 mm višina nosilca.
    ** Približne višine.

    Nosilci priklopa
    Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilci priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm.

    Rezervoarji za gorivo
    Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarjev goriva pri vlačilcu 4x2 znaša 1480 litrov. Rezervoarji za LNG v velikostih 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) in 205 kg (495 l). Za dvojno sprednjo os EU6 je med sprednjima osema plastični rezervoar za gorivo.

    Rezervoarji za AdBlue
    Plastični. Prostornine od 32 do 100 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul rezervoarja za AdBlue. 

    Sedla
    Konstrukcija sedla je lahko certificirana za obremenitve do 36 ton. Ponudba obsega tudi sedlo po ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 140 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.

    Zavore
    EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je sedaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti. EBS je serijska oprema za vse specifikacije.

     

    Dinamični krmilni sistem Volvo
    Aktivni krmilni sistem s prekrivanjem navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej.
    Volvov dinamični krmilni sistem je sedaj na voljo za vse konfiguracije osi, tudi za tovorna vozila z dvojnimi sprednjimi osmi.
    Dodatne aktivne funkcije krmiljenja, kot so osebne nastavitve in vodenje ob vstopu v zavoj, naredijo vožnjo še prijetnejšo in varnejšo.

    Dvig tandemske osi
    Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira. 
    Dvig tandemske osi je na voljo za konfiguraciji 6 × 4 in 8 × 4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.

    Pomožne osi za gnano osjo
    Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5, 10 ali 16 ton.

    Pomožne osi pred gnano osjo
    Na voljo so fiksne ali aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce in šasije s kabino. Obremenitev osi: 4,5, 7,5 ali 9 ton.

    EBS Medium

    Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še spodaj naštete.
    Nadzor stanja EBS
    Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.
    Pomoč pri speljevanju v klanec
    Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.
    Analiza obrabe oblog
    Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog. (Le za kolutne zavore.)
    Samodejna sprostitev parkirne zavore
    Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).

    Dodatne možnosti

    Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:
    Zavora Stretch
    Omogoča vozniku, da sproži impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.
    ESP (elektronski program stabilnosti)
    Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2- in 3-osna vozila.
    Opozorilna luč pri zaviranju v sili
    Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo.
    Hidravlični retarder
    Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.

    VAM JE VŠEČ? ZAPELJITE SE Z NJIM

    Našo novo dinamično šasijo lahko zares izkusite le za volanom. Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks ima ključe.