Tip |
Osi |
Vzmetenje |
Obremenitev osi/sklopa osi |
Redukcija moči |
Pomožne osi pred/za gnano osjo |
---|---|---|---|---|---|
Enojna |
|||||
RAD-L90 |
4×2 |
Parabolične/večlistnate |
13 t |
Enojna/dvojna |
|
RAD-GR |
4×2 |
Zračno vzmetenje |
11,5/13 t |
Enojna/dvojna |
|
RAD-G2 |
4×2 |
Zračno vzmetenje |
13 t |
Dvojna |
|
RAD-G4 |
4×2 |
Zračno vzmetenje |
11,5/12 t |
Sam |
|
Sklopi osi |
|||||
RADT-GR |
6×2/8×2 |
Zračno vzmetenje |
19/20,5/22,5/23 t |
Enojna/dvojna |
Pomožna os za gnano osjo (fiksna/krmiljena/samokrmiljena) |
RAPD-GR |
6×2 |
Zračno vzmetenje |
19/19/22 t |
Enojna/dvojna |
Pomožna os pred gnano osjo (fiksna/krmiljena) |
RAPD-G4 |
6×2 |
Zračno vzmetenje |
16 t |
Sam |
fiksna pomožna os pred gnano osjo |
RADD-BR |
6×4/8×4 |
Parabolične |
20/21 t |
Enojna/dvojna |
|
RADD-TR1 |
6×4/8×4 |
Parabolične/večlistnate |
23/26 t |
Enojna/dvojna |
|
RADD-TR2 |
6×4/8×4 |
Večlistnate |
26/32 t |
Dvojna |
|
RADD-TR3 |
6×4/8×4 |
Parabolične |
38 t |
Dvojna |
|
RADD-GR |
6×4/8×4 |
Zračno vzmetenje |
17/21/23/26 t |
Enojna/dvojna |
|
RADDT-GR |
8×4/10×4 |
Zračno vzmetenje |
27/33/36 t |
Enojna/dvojna |
krmiljena pomožna os za gnano osjo |
RAPDD-GR |
8×4 |
Zračno vzmetenje |
27/30,5/32/35 t |
Enojna/dvojna |
krmiljena pomožna os pred gnano osjo |
RAPDT-GR |
8×2 |
Zračno vzmetenje |
27/30/30,5/31,5/32 t |
Enojna/dvojna |
3 osi/krmiljena pomožna os pred gnano in krmiljena ali fiksna pomožna os za gnano |
Pogon |
Šasija |
Vzmetenje |
Višina okvira |
Višina sedla* |
Pnevmatike |
Najmanjša višina priklopa** |
Nazivna višina med vožnjo** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 |
X-Low |
RAD-GR |
266 |
140 |
295/55 |
867 |
912 |
|
X-low |
RAD-GR |
266 |
140 |
295/60 |
887 |
932 |
Low |
RAD-GR |
266 |
140 |
315/60 |
955 |
1015 |
|
Med |
RAD-GR |
266 |
140 |
315/70 |
1014 |
1075 |
|
Med |
RAD-GR |
300 |
140 |
315/70 |
1031 |
1092 |
|
High |
RAD-GR |
266 |
140 |
315/80 |
1056 |
1147 |
|
High |
RAD-GR |
300 |
140 |
315/80 |
1090 |
1164 |
|
6×2 |
Low |
RADT-GR |
266 |
160 |
315/60 |
975 |
1035 |
|
Med |
RADT-GR |
266 |
160 |
315/70 |
1034 |
1095 |
Med |
RADT-GR |
300 |
160 |
315/70 |
1051 |
1112 |
|
High |
RADT-GR |
300 |
150* |
315/80 |
1160 |
1234 |
|
Med |
RAPD-GR |
266 |
160 |
315/70 |
1034 |
1095 |
|
Med |
RADT-GR |
300 |
160 |
315/70 |
1051 |
1112 |
|
High |
RAPD-GR |
266 |
160 |
315/80 |
1076 |
1167 |
|
High |
RAPD-GR |
300 |
160 |
315/80 |
1110 |
1184 |
|
6×4 |
High |
RADD-GR |
300 |
150* |
315/80 |
1173 |
1234 |
8×4 |
High |
RAPDD-GR |
300 |
160 |
315/80 |
1137 |
1207 |
* +60 mm višina nosilca.
** Približne višine.
Nosilci priklopa
Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilci priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm.
Rezervoarji za gorivo
Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarjev za gorivo pri vlačilcu 4x2 znaša 1480 litrov. Rezervoarji za plin v velikostih 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) in 225 kg (545 l). Za dvojno sprednjo os EU6 je med sprednjima osema plastični rezervoar za gorivo.
Rezervoarji za AdBlue
Plastični. Prostornine od 32 do 100 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul rezervoarja za AdBlue.
Sedla
Konstrukcija sedla je lahko certificirana za obremenitve do 36 ton. Ponudba obsega tudi sedlo po standardu ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 140 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.
Zavore
EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je sedaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti. EBS je serijska oprema za vse specifikacije.
Dinamični krmilni sistem Volvo
Aktivni krmilni sistem s korekcijo navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej.
Volvov dinamični krmilni sistem je sedaj na voljo za vse konfiguracije osi, tudi za tovorna vozila z dvojnimi sprednjimi osmi.
Dodatne aktivne funkcije krmiljenja, kot so osebne nastavitve in vodenje ob vstopu v zavoj, naredijo vožnjo še prijetnejšo in varnejšo.
Dvig tandemske osi
Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira.
Dvig tandemske osi je na voljo za konfiguraciji 6 × 4 in 8 × 4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.
Pomožne osi za gnano osjo
Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5, 10 ali 16 ton.
Pomožne osi pred gnano osjo
Na voljo so fiksne ali aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce in šasije s kabino. Obremenitev osi: 4,5, 7,5 ali 9 ton.
Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še spodaj naštete.
Nadzor stanja EBS
Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.
Pomoč pri speljevanju v klanec
Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.
Analiza obrabe oblog
Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog. (Le za kolutne zavore.)
Samodejna sprostitev parkirne zavore
Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).
Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:
Zavora Stretch
Omogoča vozniku, da sproži impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.
ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2- in 3-osna vozila.
Opozorilna luč pri zaviranju v sili
Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo.
Hidravlični retarder
Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.