Vse, kar morate vedeti o vozilu Volvo FL, do najmanjše podrobnosti.
Oglejte si tehnične podatke motorjev, menjalnikov, zadnjih osi (vključno s prestavnimi razmerji), kombinacij pogonskih sklopov in odgonov.
D5 – moč/navor
Neto izhodna moč glede na: EC 582/2011
D8 – moč/navor
Neto izhodna moč glede na: EC 582/2011
Električni pogon | Volvo FL |
---|---|
Zmogljivost | Do 180 kW (240 KM) stalne moči |
Doseg | Do 450 km |
Čas polnjenja (za popolno napolnjenost) | 8 h z izmeničnim tokom (43 kW), 2,3 h z enosmernim tokom (150 kW) |
Kapaciteta baterije | 280–565 kWh, 3–6 baterij |
Dizelsko gorivo | D5 | D8 |
---|---|---|
Emisijski standard | Euro 6 | Euro 6 |
Število valjev | 4 | 6 |
Prostornina | 5,1 dm³ | 7,7 dm³ |
Gib | 135 mm | 135 mm |
Premer valja | 110 mm | 110 mm |
Kompresijsko razmerje | 17.5:1 | 17.5:1 |
Gospodarno območje vrtljajev | 1100–1800 vrt/min | 1000–1700 vrt/min |
Moč zavore na izpušne pline | 80 kW (2800 vrt/min) | 120 kW (2800 vrt/min) |
Moč kompresijske zavore* | – | 170 kW (2800 vrt/min) |
Oljni filtri | 1 | 1 |
Količina olja pri menjavi, vključno s filtri | 15 l | 20 l |
Hladilni sistem, skupna prostornina | 13 l | 17 l |
* doplačilo |
D5 210 KM (154 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Največja moč pri 2200 vrt/min | 210 KM | |||
Največji navor pri 1100–1700 vrt/min | 800 Nm | |||
D5 240 KM (177 kW)* |
| |||
Največja moč pri 2200 vrt/min | 240 KM | |||
Največji navor pri 1200–1600 vrt/min | 900 Nm | |||
*na voljo z biodizlom B100 |
D8 250 KM (184 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Največja moč pri 2100 vrt/min | 250 KM | |||
Največji navor pri 900–1700 vrt/min | 950 Nm | |||
D8 280 KM (206 kW) |
| |||
Največja moč pri 2100 vrt/min | 280 KM | |||
Največji navor pri 950–1700 vrt/min | 1050 Nm | |||
D8 320 KM (235 kW)* | ||||
Največja moč pri 2100 vrt/min | 320 KM | |||
Največji navor pri 1050–1600 vrt/min | 1200 Nm | |||
*na voljo z biodizlom B100 |
Interval menjave olja
Do 100.000 km ali enkrat na dve leti ob uporabi VDS5.
Zahteve glede goriva
EN 590 (standard EU), vsebnost žvepla največ 10 ppm.
Odgon na motorju
Prestava 1 : 1, navor do 600 Nm pri delovanju na mestu ali med vožnjo.
Odgon na motorju
| Navor | Prestava | |
---|---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 | |
* Navor med vožnjo ali pri delovanju na mestu. Pri AT2412 je največji navor med vožnjo 150 Nm.
Ročni menjalniki
Ročni menjalniki imajo vgrajene servoojačevalnike. Kratka prestavna ročica, vgrajena na instrumentni plošči, deluje brez tresljajev, prestavni gibi pa so kratki in natančni. Pri vseh menjalnikih so na voljo tudi odgoni.
Tip | Najvišja prestava | Največji navor (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32.5 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
STO8006 | 6 | 850 | 24 |
Samodejni menjalniki
Samodejni menjalnik s 6 prestavami ali samodejni menjalnik z 8 prestavami s tremi načini vožnje.
Tip | Najvišja prestava | Največji navor (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1600 | 36 |
8AP1200 | 8 | 1200 | 36 |
Zadnje osi
Tip | Os | Gonilo | Največji navor (Nm) | Največja obremenitev osi/sklopa osi (t) | Odobrena skupna masa kompozicije (t) |
Enojna redukcija prenosa moči | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS0819A | Enojno | Hipoidno | 950 | 8.5 | 19 |
RSS1125A | Enojno | Hipoidno | 1050 | 11.5 | 25 |
RSS1132A | Enojno | Hipoidno | 1050 | 11.5 | 32.5 |
RSS1344C | Enojno | Hipoidno | 2600 | 13 | 44 |
Dvojna redukcija moči | |||||
RSH1140C* | Enojno | Hipoidno | 1200 | 11 | 40 |
* Samo za Volvo FL 4×4.
Prestavna razmerja zadnjih osi
RSS0819A | RSS1125A | RSS1132A | RSH1140C | RSS1344C |
---|---|---|---|---|
3.31:1 | 3.58:1 | 3.78:1 | 5.86:1 | 3.70 |
3.58:1 | 3.73:1 | 4.13:1 | 6.31:1 | 4.11 |
3.73:1 | 3.90:1 | 4.50:1 |
| 4.63 |
3.91:1 | 4.11:1 | 5.14:1 |
| 5.29:1 |
4.10:1 | 4.33:1 | 5.67:1 |
| 6.17:1 |
4.30:1 | 4.63:1 | 6.17:1 |
| |
4.56:1 | 4.88:1 |
|
| |
4.88:1 | 5.13:1 |
|
| |
5.13:1 | 5.29:1 |
|
| |
5.29:1 | 5.57:1 |
|
| |
5.57:1 | 5.86:1 |
|
| |
5.86:1 |
|
|
| |
D5 210 KM | D5 240 KM | D8 250 KM | D8 280 KM | D8 320 KM | |
Menjalniki | |||||
---|---|---|---|---|---|
8AP1200 | ● | ● | ● | ● | ● |
AL306 | ● | ● | |||
STO8006 | ● | ||||
ZTO1006 | ● | ● | ● | ||
ZTO1109 | ● | ● | |||
Zadnje osi z enojno redukcijo moči | |||||
RSS0819A | ● | ● | |||
RSS1125A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1132A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C | ● | ● | |||
Zadnje osi z dvojno redukcijo moči | |||||
RSH1140C | ● | ● | |||
Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.
Na motorju
PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.
PTER100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.
Na menjalniku
PTR-HF/FH/ZF: Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTR-HP/PH/ZF: Priključek za priključitev črpalke, majhno ali veliko število vrtljajev.
Oglejte si tehnične podatke o merah kabine, višinah kabine nad tlemi in opremi kabine
Dnevna kabina
Dnevna kabina z udobnim in ergonomskim voznikovim prostorom. Notranja višina 1605 mm
Kratka spalna kabina
Kratka spalna kabina nudi dodaten prostor, v katerem je lahko vgrajeno ležišče za eno osebo ali pa služi kot pisarna z dodatnimi odlagalnimi prostori. Notranja višina 1605 mm.
Kabina za ekipo
Kabina za ekipo z obiljem prostora za več sopotnikov, in sicer za največ 7 oseb. Notranja višina 1.605 mm.
Vzmetenje kabine
Kabina je spredaj vzmetena z gumijasto blazino, ki omogoča nekoliko premikanja v navpični smeri, zadaj pa z vijačno vzmetjo in blažilnikom.
Barve kabine
Na voljo v 300 fiksnih različicah. Možno je naročiti dodatne barve.
Voznikov sedež
Izbira treh različic udobja: Comfort, Standard in Economy. Vse tri imajo vgrajene vzglavnike in omogočajo nastavljanje naslona, vzdolžno nastavljanje, nastavljanje višine in nagiba sprednjega konca.
Sovoznikov sedež
Izbira treh različic udobja: standardna, ekonomična in osnovna.
Ležišča
Ležišče je lahko enodelno ali dvodelno in je široko 580 mm ali 780 mm. Za doplačilo sta na voljo tudi varovalna prečka ob ležišču in detektor dima.
Odlagalni prostori v kabini
Kabina je opremljena z vrsto uporabnih in dostopnih prostorov za shranjevanje dokumentov in osebne prtljage. Nad vetrobranskim steklom sta dva predelka s pokrovom oziroma mrežo, ob njiju pa so še štiri odprtine z merami po DIN. Za doplačilo je na voljo široka ponudba predalov in škatel za motorni pokrov, nosilcev za pisalno podlago in kljuk za garderobo.
Strešno okno
Kabina ima lahko vgrajeno strešno okno, ki ga je mogoče odpreti za 50 milimetrov. Okno ima lahko ročno ali električno upravljanje.
Volan
Volan ima premer 460 ali 500 milimetrov, odvisno od konfiguracije tovornega vozila, in ga je mogoče pnevmatsko nastaviti v želeni položaj.
Sistem klimatizacije
Ogrevanje kabine je na voljo v dveh izvedenkah: samo grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim
upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW.
Oblazinjenje sedežev
Udobna tkanina.
Oblazinjenje sten
Udobna tkanina.
Ogrevanje kabine
Ogrevanje kabine je na voljo v dveh izvedenkah: samo grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW.
Odlagalni prostori v kabini
Kabina je opremljena z vrsto uporabnih in dostopnih prostorov za shranjevanje dokumentov in osebne prtljage. Nad vetrobranskim steklom sta dva predelka s pokrovom oziroma mrežo, ob njiju pa so še štiri odprtine z merami po DIN. Za doplačilo je na voljo široka ponudba predalov in škatel za motorni pokrov, nosilcev za pisalno podlago in kljuk za garderobo.
Hupe
Izbirate lahko med dvema dodatnima vrstama hup – dvema strešnima hupama, ki se upravljata pnevmatsko, ali eno električno hupo pod sprednjim pokrovom.
Ležišče (komfortna kabina)
Ležišče je na voljo v enem ali dveh kosih in je široko 580 milimetrov ali 780 milimetrov. Za doplačilo sta na voljo tudi varovalna prečka ob ležišču in detektor dima.
Oglejte si vse podatke o višinah šasije, nosilnosti sprednje osi, vzmetenju zadnjih osi, višinah priklopa, vlačilcih, opremi šasije in zavorah.
Low | pribl. 810–830 mm |
Med | pribl. 860 mm |
High | pribl. 950 mm |
X-High | pribl. 960 mm |
XX-High* | pribl. 1.175 mm |
* Samo za Volvo FL 4×4.
Zračno vzmetenje | Listnate vzmeti | |
---|---|---|
Low | 4,0/4,5 t | 4.2 |
Med | 4,5/5,0/5,8 t | |
High | 5,0/5,6/5,8/6,3 t | |
X-high | 7,1 t | 7,1/7,5 t |
XX-high | 5,6 t | |
Tip | Vzmetenje | Obremenitev osi | Redukcija moči |
---|---|---|---|
RAD – L80 | Listnate vzmeti | 11,5 t | Enojno |
RAD – KR | Zračno vzmetenje | 13 t | Enojno |
RAD – A2V | Zračno vzmetenje | 10,5 t | Enojno |
Na voljo so nosilci priklopa za priklapljanje priklopnikov.
Rezervoarji za gorivo
Na voljo so plastični, jekleni in aluminijasti rezervoarji za gorivo. Prostornine znašajo od 80 do 300 litrov. Poleg tega je na voljo kombinacija dveh 215-litrskih rezervoarjev, s skupno prostornino 430 litrov.
Rezervoarji za AdBlue
Rezervoar za AdBlue je izdelan iz plastike, njegova prostornina pa znaša 32 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul rezervoarja. Ena izvedba je namenjena za vozila z rezervoarji za gorivo na desni strani (ADTP-R), druga pa za vozila z rezervoarji za gorivo na levi strani (ADTP-L).
Volvo FL ima spredaj in zadaj zavore s pnevmatskim pogonom s prezračevanimi koluti. EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) s sistemom ABS zagotavlja krajši odzivni čas in varnejše zaviranje ter tudi zmanjšuje obrabo zavornih oblog. Sistem vključuje funkcije, kot so ABS, blokada diferenciala in kombiniranje zavor. Z mešanjem zavor sistem izkorišča različne zavore vozila za bolj enakomerno uporabo zavor in zmanjša obrabo kolesnih zavor in pnevmatik. Razširjeni paket EBS vključuje tudi funkcijo pomoči pri speljevanju v klanec. Zavorni koluti so na voljo v več velikostih, za različne vrste prevozov.
EBS Medium
Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še naslednje:
Funkcija EBS Status Control
Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.
Funkcija Hill Start Aid
Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.
Funkcija Lining Wear Analysis
Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog. (Le za kolutne zavore.)
Samodejna sprostitev parkirne zavore
Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne na stopalko za plin, če je menjalnik v prestavi.
Hidravlični retarder za menjalnike AL306
Kompaktni integrirani hidravlični retarder (v izvedbah RET-HYDR in RET-TPT) je nameščen na menjalniku. Njegov največji zavorni učinek znaša 400 kW.
Največja prestava v pretvorniku navora (TC421) znaša 1,77 : 1.
Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:
ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2- in 3-osna vozila.
Opozorilna luč pri zaviranju v sili
Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo.
Hidravlični retarder
Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.
Podatki – vse, kar potrebujete. Na naslednjih povezavah lahko v svoj računalnik prenesete podatkovne liste za Volvo FL v obliki zapisa PDF.