Trucks

Tehnični podatki vozila Volvo FL

Vse, kar morate vedeti o vozilu Volvo FL, do najmanjše podrobnosti.

Pogonski sklop

Oglejte si tehnične podatke motorjev, menjalnikov, zadnjih osi (vključno s prestavnimi razmerji), kombinacij pogonskih sklopov in odgonov.

Električni za srednje obremenitve – moč/navor

 

D5 – moč/navor


Neto izhodna moč glede na: EC 582/2011

D8 – moč/navor
 

Neto izhodna moč glede na: EC 582/2011

Električni pogon

Volvo FL

Zmogljivost

Do 180 kW (240 KM) stalne moči

Doseg​

Do 450 km

Čas polnjenja (za popolno napolnjenost​)

8 h z izmeničnim tokom (43 kW), 2,3 h z enosmernim tokom (150 kW)

Kapaciteta baterije

280–565 kWh, 3–6 baterij

  
Dizelsko gorivo

D5

D8

Emisijski standard

Euro 6

Euro 6

Število valjev

4

6

Prostornina

5,1 dm³

7,7 dm³

Gib

135 mm

135 mm

Premer valja

110 mm

110 mm

Kompresijsko razmerje

17.5:1

17.5:1

Gospodarno območje vrtljajev

1100–1800 vrt/min

1000–1700 vrt/min

Moč zavore na izpušne pline 

80 kW (2800 vrt/min)

120 kW (2800 vrt/min)

Moč kompresijske zavore* 

170 kW (2800 vrt/min)

Oljni filtri

1

1

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri

15 l

20 l

Hladilni sistem, skupna prostornina

13 l

17 l

 

* doplačilo

  

 

 D5 210 KM (154 kW)

 

  
 

Največja moč pri 2200 vrt/min

210 KM

  
 

Največji navor pri 1100–1700 vrt/min

800 Nm

  
 

D5 240 KM (177 kW)*

 

  
 

Največja moč pri 2200 vrt/min

240 KM

  
 

Največji navor pri 1200–1600 vrt/min

900 Nm

  
 
*na voljo z biodizlom B100
   

  

 

D8 250 KM (184 kW)

 

  
 

Največja moč pri 2100 vrt/min

250 KM

  
 

Največji navor pri 900–1700 vrt/min

950 Nm

  
 

D8 280 KM (206 kW)

 

  
 

Največja moč pri 2100 vrt/min

280 KM

  
 

Največji navor pri 950–1700 vrt/min

1050 Nm

  
 

D8 320 KM (235 kW)*

   
 

Največja moč pri 2100 vrt/min

320 KM  
 

Največji navor pri 1050–1600 vrt/min

1200 Nm  
 

 

*na voljo z biodizlom B100

   

Interval menjave olja
Do 100.000 km ali enkrat na dve leti ob uporabi VDS5.

 

Zahteve glede goriva

EN 590 (standard EU), vsebnost žvepla največ 10 ppm.

Odgon na motorju
Prestava 1 : 1, navor do 600 Nm pri delovanju na mestu ali med vožnjo. 

 

Odgon na motorju

 

Navor

Prestava 

PTER-DIN

600 Nm*

1:1

 

PTER-1400

600 Nm*

1:1

 

PTER-100

600 Nm*

1:1

 
    

* Navor med vožnjo ali pri delovanju na mestu. Pri AT2412 je največji navor med vožnjo 150 Nm.

Ročni menjalniki
 

Ročni menjalniki imajo vgrajene servoojačevalnike. Kratka prestavna ročica, vgrajena na instrumentni plošči, deluje brez tresljajev, prestavni gibi pa so kratki in natančni. Pri vseh menjalnikih so na voljo tudi odgoni.

Tip

Najvišja prestava

Največji navor (Nm)Največja dovoljena skupna masa (tone)

ZTO1006

6

1050

32.5

ZTO1109

9120044

STO8006

685024
    

Samodejni menjalniki


Samodejni menjalnik s 6 prestavami ali samodejni menjalnik z 8 prestavami s tremi načini vožnje.

Tip

Najvišja prestava

Največji navor (Nm)Največja dovoljena skupna masa (tone)

AL306

6

1600

36

8AP1200

8

1200

36

    

Zadnje osi

Tip

Os

Gonilo

Največji navor (Nm)

Največja obremenitev osi/sklopa osi (t)

Odobrena skupna masa kompozicije (t)

Enojna redukcija prenosa moči

RSS0819A

Enojno

Hipoidno

950

8.5

19

RSS1125A

Enojno

Hipoidno

1050

11.5

25

RSS1132A

Enojno

Hipoidno

1050

11.5

32.5

RSS1344C

Enojno

Hipoidno

2600

13

44

      

Dvojna redukcija moči

RSH1140C*

Enojno 

Hipoidno

1200

11

40

      

* Samo za Volvo FL 4×4.

 

Prestavna razmerja zadnjih osi

RSS0819A

RSS1125A

RSS1132A

RSH1140C

RSS1344C

3.31:1

3.58:1

3.78:1

5.86:1

3.70

3.58:1

3.73:1

4.13:1

6.31:1

4.11

3.73:1

3.90:1

4.50:1

 

4.63

3.91:1  

4.11:1

5.14:1

 

5.29:1

4.10:1

4.33:1

5.67:1

 

6.17:1

4.30:1

4.63:1

6.17:1

 

 

4.56:1

4.88:1

 

 

 

4.88:1

5.13:1

 

 

 

5.13:1

5.29:1

 

 

 

5.29:1

5.57:1

 

 

 

5.57:1

5.86:1

 

 

 

5.86:1

 

 

 

 
     

 

D5 210 KM

D5 240 KM

D8 250 KM

D8 280 KM

D8 320 KM

Menjalniki

     

8AP1200

AL306

   

STO8006

    

ZTO1006

  

ZTO1109

   
      

Zadnje osi z enojno redukcijo moči

     

RSS0819A

   

RSS1125A

 

RSS1132A

 

RSS1344C

   
      

Zadnje osi z dvojno redukcijo moči

     

RSH1140C

   
      

Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.

Na motorju

 

PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.
PTER100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.

Na menjalniku

 

PTR-HF/FH/ZF: Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTR-HP/PH/ZF: Priključek za priključitev črpalke, majhno ali veliko število vrtljajev.

Kabina

Oglejte si tehnične podatke o merah kabine, višinah kabine nad tlemi in opremi kabine

Volvo FL Day cab

Dnevna kabina


Dnevna kabina z udobnim in ergonomskim voznikovim prostorom. Notranja višina 1605 mm

short sleeper cab

Kratka spalna kabina


Kratka spalna kabina nudi dodaten prostor, v katerem je lahko vgrajeno ležišče za eno osebo ali pa služi kot pisarna z dodatnimi odlagalnimi prostori. Notranja višina 1605 mm.

volvo-crew-cab

Kabina za ekipo


Kabina za ekipo z obiljem prostora za več sopotnikov, in sicer za največ 7 oseb. Notranja višina 1.605 mm.

Vzmetenje kabine

Kabina je spredaj vzmetena z gumijasto blazino, ki omogoča nekoliko premikanja v navpični smeri, zadaj pa z vijačno vzmetjo in blažilnikom.


Barve kabine

Na voljo v 300 fiksnih različicah. Možno je naročiti dodatne barve.


Voznikov sedež

Izbira treh različic udobja: Comfort, Standard in Economy. Vse tri imajo vgrajene vzglavnike in omogočajo nastavljanje naslona, vzdolžno nastavljanje, nastavljanje višine in nagiba sprednjega konca.


Sovoznikov sedež

Izbira treh različic udobja: standardna, ekonomična in osnovna.


Ležišča

Ležišče je lahko enodelno ali dvodelno in je široko 580 mm ali 780 mm. Za doplačilo sta na voljo tudi varovalna prečka ob ležišču in detektor dima.


Odlagalni prostori v kabini

Kabina je opremljena z vrsto uporabnih in dostopnih prostorov za shranjevanje dokumentov in osebne prtljage. Nad vetrobranskim steklom sta dva predelka s pokrovom oziroma mrežo, ob njiju pa so še štiri odprtine z merami po DIN. Za doplačilo je na voljo široka ponudba predalov in škatel za motorni pokrov, nosilcev za pisalno podlago in kljuk za garderobo.


Strešno okno

Kabina ima lahko vgrajeno strešno okno, ki ga je mogoče odpreti za 50 milimetrov. Okno ima lahko ročno ali električno upravljanje.


Volan

Volan ima premer 460 ali 500 milimetrov, odvisno od konfiguracije tovornega vozila, in ga je mogoče pnevmatsko nastaviti v želeni položaj.


Sistem klimatizacije

Ogrevanje kabine je na voljo v dveh izvedenkah: samo grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim
upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW.


Oblazinjenje sedežev

Udobna tkanina.


Oblazinjenje sten

Udobna tkanina.

Ogrevanje kabine

Ogrevanje kabine je na voljo v dveh izvedenkah: samo grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW.


Odlagalni prostori v kabini

Kabina je opremljena z vrsto uporabnih in dostopnih prostorov za shranjevanje dokumentov in osebne prtljage. Nad vetrobranskim steklom sta dva predelka s pokrovom oziroma mrežo, ob njiju pa so še štiri odprtine z merami po DIN. Za doplačilo je na voljo široka ponudba predalov in škatel za motorni pokrov, nosilcev za pisalno podlago in kljuk za garderobo.


Hupe

Izbirate lahko med dvema dodatnima vrstama hup – dvema strešnima hupama, ki se upravljata pnevmatsko, ali eno električno hupo pod sprednjim pokrovom.


Ležišče (komfortna kabina)

Ležišče je na voljo v enem ali dveh kosih in je široko 580 milimetrov ali 780 milimetrov. Za doplačilo sta na voljo tudi varovalna prečka ob ležišču in detektor dima.

Šasija

Oglejte si vse podatke o višinah šasije, nosilnosti sprednje osi, vzmetenju zadnjih osi, višinah priklopa, vlačilcih, opremi šasije in zavorah.

Low

pribl. 810–830 mm

Med

pribl. 860 mm

High

pribl. 950 mm

X-High

pribl. 960 mm

XX-High*

pribl. 1.175 mm
  

* Samo za Volvo FL 4×4.

 Zračno vzmetenjeListnate vzmeti
Low4,0/4,5 t4.2
Med 4,5/5,0/5,8 t
High 5,0/5,6/5,8/6,3 t
X-high7,1 t7,1/7,5 t
XX-high 5,6 t
   

TipVzmetenjeObremenitev osiRedukcija moči
RAD – L80Listnate vzmeti11,5 tEnojno
RAD – KRZračno vzmetenje13 tEnojno
RAD – A2VZračno vzmetenje10,5 tEnojno
    

Na voljo so nosilci priklopa za priklapljanje priklopnikov.

Rezervoarji za gorivo
Na voljo so plastični, jekleni in aluminijasti rezervoarji za gorivo. Prostornine znašajo od 80 do 300 litrov. Poleg tega je na voljo kombinacija dveh 215-litrskih rezervoarjev, s skupno prostornino 430 litrov.

Rezervoarji za AdBlue
Rezervoar za AdBlue je izdelan iz plastike, njegova prostornina pa znaša 32 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul rezervoarja. Ena izvedba je namenjena za vozila z rezervoarji za gorivo na desni strani (ADTP-R), druga pa za vozila z rezervoarji za gorivo na levi strani (ADTP-L).

Volvo FL ima spredaj in zadaj zavore s pnevmatskim pogonom s prezračevanimi koluti. EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) s sistemom ABS zagotavlja krajši odzivni čas in varnejše zaviranje ter tudi zmanjšuje obrabo zavornih oblog. Sistem vključuje funkcije, kot so ABS, blokada diferenciala in kombiniranje zavor. Z mešanjem zavor sistem izkorišča različne zavore vozila za bolj enakomerno uporabo zavor in zmanjša obrabo kolesnih zavor in pnevmatik. Razširjeni paket EBS vključuje tudi funkcijo pomoči pri speljevanju v klanec. Zavorni koluti so na voljo v več velikostih, za različne vrste prevozov.

EBS Medium

Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še naslednje:

 

Funkcija EBS Status Control

Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.

 

Funkcija Hill Start Aid

Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.

 

Funkcija Lining Wear Analysis

Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog. (Le za kolutne zavore.)

 

Samodejna sprostitev parkirne zavore

Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne na stopalko za plin, če je menjalnik v prestavi.

Hidravlični retarder za menjalnike AL306
Kompaktni integrirani hidravlični retarder (v izvedbah RET-HYDR in RET-TPT) je nameščen na menjalniku. Njegov največji zavorni učinek znaša 400 kW.

Največja prestava v pretvorniku navora (TC421) znaša 1,77 : 1.

Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:

ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2- in 3-osna vozila.

Opozorilna luč pri zaviranju v sili

Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo.

 

Hidravlični retarder

Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.

Podatkovni listi

Podatki – vse, kar potrebujete. Na naslednjih povezavah lahko v svoj računalnik prenesete podatkovne liste za Volvo FL v obliki zapisa PDF.

  • FL Rigid
FL Rigid

Ali imate kakšno vprašanje?

Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks ima odgovore. Obiščite ga, pokličite ga ali pa ga povabite k sebi na obisk.