Trucks

Tehnični podatki vozila Volvo FH16

Vse, kar morate vedeti o Volvu FH16, do podrobnosti.

Pogonski sklop

Oglejte si tehnične podatke motorjev, menjalnikov, zadnjih osi (vključno s prestavnimi razmerji), kombinacij pogonskih sklopov in odgonov.

D17 – moč/navor

Dizel

D17

Emisijski standard

Euro 6

Število valjev

6

Prostornina

17,3 dm³

Gib

165 mm

Premer valja

149 mm

Kompresijsko razmerje

17.3:1

Gospodarno območje vrtljajev

900–1.300 vrt/min

Moč zavore na izpušne pline

246 kW (2.200 vrt/min)

Moč motorne zavore*

525 kW (2.200 vrt/min)

Oljni filtri

2 pretočna, 1 obvodni

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri

42 l

  

*Za doplačilo

Zahteve glede goriva

Samo gorivo brez žvepla (kakovost EN590, vsebnost žvepla največ 10 ppm) Biodizelsko gorivo generacije 2 (kakovost EN15940, sintetično dizelsko gorivo)

Interval menjave olja

Do 100.000 km ali eno leto, z VDS4.5

 

D17 600 KM (441 kW)

 

 

Največja moč pri 1.500–1.700 vrt/min

600 KM

 

Največji navor pri 900–1400 vrt/min

3.000 Nm

 

D17 700 KM (515 kW) *

 

 

Največja moč pri 1.600-1.700 vrt/min

700 KM

 

Največji navor pri 950–1.400 vrt/min

3.400 Nm

 

D17 780 KM (574 kW)

 
 

Največja moč pri 1.700 vrt/min

780 KM

 

Največji navor pri 1000–1200 vrt/min

3.800 Nm

 

 

*na voljo z B100, biodizel

 

I-Shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja. Možno je naročiti tudi I-Shift s prestavami za počasno vožnjo, ultra nizkimi prestavami za počasno vožnjo in večstopenjsko vzvratno vožnjo.

Tehnični podatki

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Odobrena skupna masa kompozicije (t)

ATO3112

Hitra

3150

100

ATO3512 

Hitra

3550

100

ATO3812

Hitra

3800

100

    

 

Os

Gonilo

Največji navor (Nm)

Največja obremenitev osi/sklopa osi (t)

Odobrena skupna masa kompozicije (t)

Enojna redukcija prenosa moči

RSS1370A/B

Enojna

Hipoidno

3800

13

70

RTS2370A

Tandem

Hipoidno

3800

23

70

RTS2310

Tandem

Hipoidno

3800

23

100

Dvojna redukcija moči

RSH1370F

Enojna

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

13

70

RTH2610F

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

26

100

RTH3210

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

32

100

RTH3312

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

33

100

RTH3815

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

38

100

      

 

D17 600 KM

D17 700 KM

D17 780 KM

I-Shift

ATO3112

 

 

ATO3512

 

 

ATO3812

  

    

Zadnje osi z enojno redukcijo moči

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Zadnje osi z dvojno redukcijo moči

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

    

 

Navor

Prestava

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Navor pri delovanju na mestu ali med vožnjo.

Na izbiro je široka paleta odjemov moči pred sklopko in z visokim navorom za pogon različne opreme nadgradnje.

na motorju

PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.

PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.

PTER100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.

Odjemi moči za sklopko

PTR-F: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.

PTR-FL/FH: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Nizki/srednji/visoki vrtljaji, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.

PTRD-F: Visoki vrtljaji, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.

PTRD-D: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.

PTRD-D1: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.

PTRD-D2: Za visoke vrtljaje, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.

Zunanjost in notranjost

Oglejte si tehnične podatke o merah kabine, višinah kabine nad tlemi in opremi kabine.

Za različne potrebe so na voljo tri različice zunanjih oblog

Volvo FH16 with basic exterior trim level 

Osnovna

Rešetka in ročaji vrat v sivi barvi Thunder. Kromirani žarometi. Sončni ščitnik, ohišja ogledal in odbijač v sivi barvi Lightning.

Volvo FH16 with basic with sturdy front, exterior trim level 

Osnovna s trdnim sprednjim koncem

Rešetka v sivi barvi Thunder. Barvana srebrna ohišja ogledal in sončni ščitnik. Bleščeče kromirani vratni ročaji. Črni žarometi. Jeklen odbijač v sivi barvi.

Volvo FH16 ima edinstveno usnjeno notranjo opremo.

Volvo FH16 with leather trim Volvo FH16, interior trim level 

Usnjena notranjost Volvo FH16

Usnje s trpežnimi materiali v različnih odtenkih Coral (oranžna) in Raven (temno siva), ki se ujemajo z različnimi deli notranjih oblog.

Volvo FH16 globetrotter XXL with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XXL: udobje in prostornost

Kabina Globetrotter XXL zagotavlja tudi varno in udobno namestitev za dve osebi, s še večjim udobjem spanja na širšem in daljšem spodnjem ležišču – zahvaljujoč daljši kabini.

Volvo FH16 globetrotter XL with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XL: narejena za shrambo

Kabina Globetrotter XL (CAB-XHSL) s svojo dodatno višino omogoča varno in udobno prenočevanje eni ali dvema osebama, obenem pa še več odlagalnih prostorov. Notranja višina kabine znaša 220 cm (211 cm na pokrovu motornega prostora).

Volvo FH16 globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Kabina Globetrotter: v dvoje je lepše

Kabina Globetrotter (CAB-HSLP) ima dovolj prostora za udoben nočni počitek ene ali dveh oseb. S svojo višino pa nudi tudi obilo dodatnega odlagalnega prostora. Notranja višina 205 cm (196 cm na pokrovu motornega prostora).

Volvo FH16 sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Spalna kabina

Spalna kabina (CAB-SLP) s prostorom za udobno prenočevanje za eno ali dve osebi. Notranja višina 171 cm, 162 cm na pokrovu motornega prostora.

Volvo FH16 low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Nizka spalna kabina

Nizka spalna kabina (CAB-LSLP) z nižjo streho in znižanim vzmetenjem povečuje prostor za tovor nad kabino. Notranja višina 147 cm, 138 cm na pokrovu motornega prostora.

Vlačilec

 

 

 

Višina A (mm)

Višina B (mm)

Višina C (mm)

Višina D (mm)

Pogon

Višina šasije

Vzmetenje

Pnevmatike

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4x2

High

List./pnevm.

315/80-R22.5

3430

3800

3950

3225

4x2

High

List./pnevm.

315/80-R22.5

3440

3810

3960

 

4x2

Med

List./pnevm.

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

4x2

Low

Pnevm./pnevm.

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

4x2

Low

Pnevm./pnevm.

315/80-R22.5

3250

3620

3770

3045

6x2

Med

List./pnevm.

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

        

Šasija s kabino

 

 

 

Višina A (mm)

Višina B (mm)

Višina C (mm)

Višina D (mm)

Pogon

Višina šasije

Vzmetenje

Pnevmatike

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6x2

High

Pnevm./pnevm.

315/80-R22.5

3410

3780

3930

3205

6x2

Med

Pnevm./pnevm.

315/80-R22.5

3330

3700

3850

 

6x2

Low

Pnevm./pnevm.

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

6x4

High

List./list.

315/80-R22.5

3460

3830

3980

3255

6x4

High

List./list.

315/80-R22.5

3450

3820

3970

3245

6x4

High

List./list.

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

10x4

High

List./list.

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

        

 * Približne višine.

Štiritočkovno vzmetenje kabine

Izbirate lahko med vijačnimi vzmetmi z blažilniki, vijačnimi vzmetmi spredaj in zračnim vzmetenjem zadnjih osi ali zračnim vzmetenjem vseh osi.

 

Zajem zraka za motor

Na levi strani, na voljo sta visoka in nizka izvedba, glede na namen tovornega vozila. Na voljo je tudi vstopna odprtina za zrak spredaj.

 

Barve

Izberite in zablestite. Na voljo okoli 650 barvnih različic.

 

Oblazinjenje

Črni tekstil, usnje ali dvobarvno usnje. Pri nekaterih oblazinjenjih (razen tekstilnem) je na voljo tudi prezračevanje sedežev.

 

Voznikov sedež

Izbirajte med Dinamičnim in Progresivnim. Pri vsaki specifikaciji je na voljo tudi oblazinjenje za doplačilo. Dodatno stopnjo prostosti pomeni prilagodljivost – sedež je nastavljiv v vzdolžni smeri za 240 mm in po višini za 100 mm. Voznikov sedež je serijsko opremljen z naslonom za glavo, nastavljivim in pregibnim hrbtnim naslonom, vzdolžnim in višinskim nastavljanjem, nastavljivo ledveno oporo in nastavljanjem nagiba sedeža.

 

Sopotnikov sedež

Izbira dveh različic: Standard in Comfort. Pri obeh različicah je na voljo oblazinjenje za doplačilo. Sopotnikovi sedeži so serijsko opremljeni z vzglavnikom. Na voljo je tudi sopotnikov sedež z možnostjo pomika.

 

Ležišča

Narejene za udoben nočni počitek. Velikosti ležišč: 74 x 200 centimetrov, s srednjim delom širine 81,5 centimetra, ali pa 74 x 200 centimetrov, razširljiva na 88 x 200 centimetrov s srednjim delom širine 95,5 centimetra. Ležišče v kabini Globetrotter XXL je dolgo 213 centimetrov. Širina pri glavi je 99 centimetrov, na sredini 106,5 centimetra in pri stopalih 91 centimetrov. Za vrhunsko udobje pa opremite kabino z vzmetnico iz pene ali vzmetnico z žepkastim vzmetenjem debeline 16 cm. Na voljo so tri različice trdote vzmetnic: Soft, Semi-firm in Firm. Ponujamo tudi dve možnosti zaščitne prevleke za vzmetnico: za udobnejše spanje in lažje pospravljanje ležišča. Prav tako na voljo: nagibna izvedba z nastavljivim hrbtnim naslonom in zgornje ležišče Comfort (mere 60 × 190 cm ali 70 × 190 cm).

 

 

Odlagalni prostori v kabini

Kabina ima spredaj vgrajeno polico s štirimi režami DIN ter dvema velikima predelkoma z drsnimi vrati na voznikovi in sopotnikovi strani. Zadnja stena je opremljena z lahko zgornjo polico zadaj z odlično osvetlitvijo. Pod ležiščem sta dva izvlečna predala skupne prostornine 130 litrov. Pod vzmetnico sta vgrajena še dva manjša odlagalna predelka (predelek ob vznožju s prostornino 10 litrov, ob vzglavju pa 15 litrov), ob vznožju ležišča pa še držalo za plastenko.

 

Zunanji odlagalni prostori

Na obeh straneh kabine najdete velike odlagalne prostore, ki jih je mogoče odpreti od znotraj in od zunaj. Na vsaki strani kabine je na voljo še neogrevan odlagalni prostor prostornine 30 litrov.

 

Strešno okno/strešna loputa

Kabina ima vgrajeno fiksno strešno okno, za doplačilo pa lahko tudi loputo, ki jo je mogoče odpreti za 50 mm. Služi tudi kot zasilni izhod. Strešna loputa ima lahko ročno ali električno upravljanje.

 

Volan

Na izbiro sta dve velikosti – premera 450 mm ali 500 mm, odvisno od specifikacije tovornega vozila. Volan lahko nastavljate za 90 mm po višini, njegov nagib pa za 28°. Če je opremljen z nagibom (doplačilo), ga lahko nastavljate v navpičnem položaju v območju od –5° do +15° za večje voznikovo udobje. Integrirani krmilni elementi na volanu omogočajo varno in udobno upravljanje tempomata, hupe, telefona ter funkcij na zaslonu instrumentne plošče in stranskem zaslonu.

 

Sistem klimatizacije

Nadzor temperature omogočajo tri različice klimatske naprave. Prezračevanje z ventilatorjem in običajnim grelcem na hladilno tekočino. Klimatska naprava z ročnim upravljanjem (MCC). Klimatska naprava s samodejno regulacijo temperature (ECC/ECC2). Sistem je lahko opremljen tudi s tipali sončnega sevanja, megle in kakovosti zrakaSistem lahko dopolnite s parkirnim grelnikom kabine in motorja ter našim sistemom I-ParkCool za hlajenje kabine na parkirišču.

 

I-ParkCool 

Za prijetno ohlajeno kabino vam ni treba pustiti teči motorja. I-ParkCool vzdržuje temperaturo v kabini pri mirujočem tovornem vozilu. Pri vzdrževanju udobne temperature sodeluje s parkirnim grelnikom kabine: to je koristno denimo v nočeh, v katerih se zunanja temperatura lahko hitro močno zniža. Poleg tega je tudi tiho. Sistem je ustvaril približno 20 dB manj hrupa kot konkurenčni sistemi na trgu, kar je zmanjšalo onesnaženje s hrupom in olajšalo počitek. Sistem je popolnoma integriran z običajnim prezračevalnim sistemom v vozilu, vroč ali hladen zrak pa se po potrebi enakomerno porazdeli skozi običajne zračnike. Sistem ne vpliva na aerodinamiko kabine in stojno višino v kabini. Razen grelnika kabine (PH-CAB).

Šasija

Oglejte si vse podatke o višinah šasije, nosilnosti sprednje osi, vzmetenju zadnjih osi, vlačilcih, opremi šasije in zavorah.

Low

pribl. 850 mm

Med

pribl. 900 mm

High

pribl. 1000 mm

X-High

pribl. 1200 mm

  

 

Zračno vzmetenje

Listnate vzmeti

Low

8

-

Med

10/20*

9

High

10/20*

10/20*

X-High

-

10/20*

   

Z dvojnimi sprednjimi osmi

Tip

Osi

Vzmetenje

Obremenitev osi/vrtljive osi

Redukcija moči

Pomožne osi za/pred pogonsko osjo

Enojna

RAD-L90

4x2

Parabolične/večlistnate

13 t

Enojna/dvojna

 

RAD-GR

4x2

Zračno vzmetenje

11,5/13 t

Enojna/dvojna

 

RAD-G2

4x2

Zračno vzmetenje (za gradbeništvo)

13 t

Dvojna

 

RAD-G4

4x2

Zračno vzmetenje

12 t

Sam

 

Sklopi osi

RADT-GR

6x2

Zračno vzmetenje

19/20,5/22,5/23 t

Enojna/dvojna

Pomožna os za pogonsko osjo (fiksna/krmiljena/samokrmiljena)

RAPD-GR

6x2

Zračno vzmetenje

16/19/22 t

Enojna/dvojna

Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena)

RADD-G2

6x4/8x4

Zračno vzmetenje (za gradbeništvo)21/23/26 tEnojna/dvojna 

RADD-BR

6x4/8x4

Parabolične20/21 tEnojna/dvojna 

RADD-TR1

6x4/8x4

Parabolične/klasične listnate23/26 tEnojna/dvojna 

RADD-TR2

6x4/8x4

Klasične listnate26/32 tDvojna 

RADD-TR3

8x4

Klasične listnate38 tDvojna 

RADD-GR

6×4/8×4

Zračno vzmetenje21/23/26 tEnojna/dvojna 

RAPDT-GR

8×2

Zračno vzmetenje27/30/30,5/31,5/32 tEnojna/dvojnaPomožna os pred gnano osjo (krmiljena), pomožna os za gnano osjo (fiksna/krmiljena)

RAPDT-GR

8x4/10x4

Zračno vzmetenje27/33/36 tEnojna/dvojnaPomožna os za pogonsko (krmiljena)

RAPDT-GR

8×4

Zračno vzmetenje27/30,5/32/35 tEnojna/dvojnaPomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena)

RADDT-G2

8x4/10x4

Zračno vzmetenje (za gradbeništvo)27/33/36 tEnojna/dvojnaPomožna os za pogonsko (krmiljena)
      

Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilci priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm.

Rezervoarji za gorivo

Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarjev za gorivo pri vlačilcu 4×2 znaša 1.510 litrov.

Posode za AdBlue

Prostornine od 32 do 112 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul posode za AdBlue. Plastične.

Zavore

EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je sedaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti.

 

Funkcija EBS status control 

Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.

 

Samodejno zadrževanje

Z zavorami ustavite tovorno vozilo in funkcija samodejnega zadrževanja ohrani zadnji pritisk zavore in zadrži tovorno vozilo na mestu, dokler voznik ne pritisne na plin.

 

Analiza obrabe oblog

Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog (le za kolutne zavore).

 

Samodejna sprostitev parkirne zavore

Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne na stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).

 

 

Dodatne možnosti:

Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:
 

Zavora Stretch

Omogoča vozniku sprožiti impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.

 

ESC (nadzor hitrosti motorja)

Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESC izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2-, 3-, 4- in 5-osna vozila.

 

Opozorilna luč pri zaviranju v sili

Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo. 

 

Hidravlični retarder

Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 680 kW.

 

Sistem samodejnega spuščanja glede na hitrost vožnje

Ta sistem nad določeno hitrostjo samodejno zmanjša zračno vzmetenje vozila, da omeji zračni upor.

Dinamični krmilni sistem Volvo

Aktivni krmilni sistem s prekrivanjem navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej. Volvov dinamični krmilni sistem je sedaj na voljo za vse konfiguracije osi, tudi za tovorna vozila z dvojnimi sprednjimi osmi. Dobiti pa ga je mogoče tudi v kombinaciji s posamičnim sprednjim vzmetenjem.

Pomožne osi pred pogonsko osjo

Na voljo fiksne in aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce in šasije s kabino. Obremenitev osi: 4,5, 7,5 ali 9 ton.
 

Pomožne osi za pogonsko osjo

Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5 ali 10 ton.

Dvig tandemske pogonske osi

Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira. Dvig tandemske osi je na voljo za zračno vzmeteni konfiguraciji 6 × 4 in 8 × 4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.

Podatkovni listi

Podatki – vse, kar potrebujete. Na naslednjih povezavah lahko na svoj računalnik prenesete podatkovne liste za Volvo FH16 v formatu PDF.

Prikazane funkcije morda niso standardne ali na voljo za vse ravni opreme in možnosti pogona.

Ali imate kakšno vprašanje?

Vaš pooblaščeni trgovec Volvo Trucks ima odgovor nanj. Obiščite ga, pokličite ga ali pa ga povabite k sebi na obisk.