Trucks

Tehnični podatki za Volvo FH Aero

Vse, kar morate vedeti o Volvu FH Aero, do podrobnosti.

Pogonski sklop

Oglejte si tehnične podatke motorjev, menjalnikov, zadnjih osi (vključno s prestavnimi razmerji), kombinacij pogonskih sklopov in odgonov.

Zmogljiv električni motor – moč/navor

 

G13 – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

D13 – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

D13 I-Save – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

Električni pogon

Volvo FH Aero Electric

Zmogljivost

Do 330–490 kW (450–666 KM) stalne moči

Doseg

Do 300 km (prikolica za vlačilec 4 x 2)

Čas polnjenja (za popolno napolnjenost​)

9,5 h z izmeničnim tokom (43 kW) ​2,5 h z enosmernim tokom (250 kW)

Kapaciteta akumulatorja

360–540 kWh, 4–6 akumulatorjev

  

Plinski pogon

G13

Emisijski standard

Euro 6

Število valjev

6

Prostornina

12,8 dm³

Gib

158 mm

Premer valja

131 mm

Kompresijsko razmerje

17:01

Gospodarno območje vrtljajev

900–1400 vrt/min

Moč izpušne zavore

200 kW

Moč motorne zavore*

380 kW (2.300 vrt/min)

Oljni filtri

2 pretočna

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri

35 l

Hladilni sistem, skupna prostornina

38 l

  
 

G13 420 KM (309 kW)

 

  
 

Največja moč pri 1.600–1.700 vrt/min

420 KM

  
 

Največji navor pri 905–1400 vrt/min

2100 Nm

  
 

G13 460 KM (338 kW)

 

  
 

Največja moč pri 1.600–1.700 vrt/min

460 KM

  
 

Največji navor pri 950–1400 vrt/min

2300 Nm

  
 

G13 500 KM (368 kW)

   
 

Največja moč pri 1.600–1.700 vrt/min

500 KM

  
 

Največji navor pri 980–1404 vrt/min

2.550 Nm

  
     

Dizel

D13

D13 I-Save 

Emisijski standard

Euro 6

Euro 6

 

Število valjev

6

6

 

Prostornina

12,8 dm³

12,8 dm³

 

Gib

158 mm

158 mm

 

Premer valja

131 mm

131 mm

 

Kompresijsko razmerje

18.0:1

18.0:1

 

Gospodarno območje vrtljajev

900–1400 vrt/min

900–1.300 vrt/min

 

Moč izpušne zavore

175 kW (2.300 vrt/min)

150 kW

 

Moč motorne zavore*

340 kW (2.300 vrt/min)

435 kW (2.300 vrt/min)

 

Oljni filtri

2 pretočna

2 pretočna

 

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri

35 l

35 l

 

Hladilni sistem, skupna prostornina

24 l

26 l

 
    

Zahteve glede goriva

Gorivo brez žvepla (kakovost EN590, vsebnost žvepla največ 10 ppm) Biodizelsko gorivo generacije 2 (kakovost EN15940, sintetično dizelsko gorivo)

Interval menjave olja

Do 150.000 km ali enkrat letno z VDS4.

 

 

D13 420 KM (309 kW)

 

  
 

Največja moč pri 1.404–1.700 vrt/min

420 KM

  
 

Največji navor pri 905–1400 vrt/min

2100 Nm

  
 

D13 I-Save 420 KM (309 kW)*

 

  
 

Največja moč pri 1.230–1.600 vrt/min

420 KM

  
 

Največji navor pri 900–1230 vrt/min

2.400 Nm

  
 

D13 460 KM (338 kW)

   
 

Največja moč pri 1404–1700 vrt/min

460 KM

  
 

Največji navor pri 945–1400 vrt/min

2300 Nm

  
 

D13 I-Save 460 KM (338 kW)*

   
 

Največja moč pri 1240–1600 vrt/min

460 KM

  
 

Največji navor pri 900–1240 vrt/min

2600 Nm

  
 

D13 I-Save 480 KM (353 kW)*

   
 

Največja moč pri 1.250–1.600 vrt/min

480 KM

  
 

Največji navor pri 900–1.250 vrt/min

2.700 Nm

  
 

D13 500 KM (368 kW)

   
 

Največja moč pri 1404–1700 vrt/min

500 KM

  
 

Največji navor pri 980–1400 vrt/min

2500 Nm

  
 

D13 I-Save 500 KM (368 kW)

   
 

Največja moč pri 1.250–1.600 vrt/min

500 KM

  
 

Največji navor pri 900–1.250 vrt/min

2800 Nm

  
 

D13 540 KM (397 kW)

   
 

Največja moč pri 1458–1700 vrt/min

540 KM

  
 

Največji navor pri 1000–1400 vrt/min

2600 Nm

  
     

*na voljo z B100, biodizlom

Odgon na motorju

 

Navor

Prestava 

EPTT350

350 Nm*

1.26:1

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Navor pri delovanju na mestu ali med vožnjo.

I-Shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja. Možno je naročiti tudi I-Shift s prestavami za počasno vožnjo, ultra nizkimi prestavami za počasno vožnjo in večstopenjsko vzvratno vožnjo.

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (tone)

AT2412

Neposredna

2400

44

AT2612

Neposredna

2600

100

ATO2612

Hitra

2600

100

AT2812

Neposredna

2800

70

ATO3112

Hitra

3150

100

    

I-Shift z dvojno sklopko

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (tone)

SPO2812

Hitra

2800

80

    

Tip

Os

Gonilo

Največji navor (Nm)

Največja obremenitev osi/sklopa osi (t)

Odobrena skupna masa kompozicije (t)

Enojna redukcija prenosa moči

RSS1244B

Enojna

Hipoidno

2800

12

44

RSS1344C/E

Enojna

Hipoidno

2600

13

44

RSS1344E

Enojna

Hipoidno

2800

13

44

RSS1352A

Enojna

Hipoidno

2800

13

52

RSS1370A/B

Enojna

Hipoidno

3800

13

70

RTS2370A

Tandem

Hipoidno

3800

23

70

RTS2310A

Tandem

Hipoidno

3800

23

100

Dvojna redukcija moči

RSH1370F

Enojna

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

13

70

RT2610B/F

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

26

100

RTH3210F

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

32

100

RTH3212F

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

32

100

RTH3312

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

33

100

RTH3815

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3800

38

100

      

Prestavna razmerja zadnjih osi

Enojne osi

RSS1244B

RSS1344C

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RSH1370F

2.06:1

2.31:1*

2.06:1

2.06:1

2.06:1

3.46:1

2.17:1

2.47:1*

2.17:1

2:17.1

2.17:1

3.61:1

2.31:1

2.47:1*

2.31:1

2.31:1

2.31:1

3.76:1

2.47:1

2.85:1*

2.47:1

2.47:1

2.47:1

4.12:1

2.64:1

3.08:1*

2.64:1

2.64:1

2.64:1

4.55:1

2.85:1

3.36:1*

2.85:1

2.85:1

2.85:1

5.41:1

3.08:1

3.70:1

3.08:1

3.08:1

3.08:1

 
3.36:1

4.11:1

3.36:1

3.36:1

3.40:1**

 
 

4.63:1

  

3.67:1**

 
 

5.29:1

  

4.11:1**

 
 

6.17:1

    
      

* Za RSS1344E

** Za RSS1370B

Tandemske osi

RST2370A/B

RTS2310A

RTH2610B

RTH2610F

RTH2610B7F

RTH3210F

RTH3212F

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:13.61:14.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.93:1

3.97:1

3.97:1

3.97:1

3.93:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

 

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

       
         

 

D13 420 KM

D13 460 KM

D13 500 KM

D13 540 KM

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

I-Shift z dvojno sklopko

SP2812

 

Zadnje osi z enojno redukcijo moči

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Zadnje osi z dvojno redukcijo moči

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

     

 

D13 I-Save 420 KM

D13 I-Save 460 KM

D13 I-Save 500 KM

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

 

ATO2612

 

AT2812

  

ATO3112

  

I-Shift z dvojno sklopko

SP2812

 

Zadnje osi z enojno redukcijo moči

RSS1244B

 

RSS1344C/E

 

RSS1344E

 

RSS1352A

 

RSS1370A/B

 

RTS2370A

 

RTS2310A

 

Zadnje osi z dvojno redukcijo moči

RSH1370F

 

RTH2610F

 

RTH3210

 

RTH3312

 

RTH3815

 

    

 

G13 420 KM

G13 460 KM

G13 500 KM

I-Shift

AT2412

 

AT2612

ATO2612

Zadnje osi z enojno redukcijo moči

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

 

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Zadnje osi z dvojno redukcijo moči

RSH1370F

RTH2610F

    

Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.

Odgoni pred sklopko

PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.

PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.

PTER-100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.

Odjemi moči za sklopko

PTR-F: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.

PTR-FL/FH: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Nizki/srednji/visoki vrtljaji, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.

PTRD-F: Visoki vrtljaji, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.

PTRD-D: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.

PTRD-D1: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.

PTRD-D2: Za visoke vrtljaje, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.

Zunanjost in notranjost

Oglejte si tehnične podatke o merah kabine, višinah kabine nad tlemi in opremi kabine.

Za različne potrebe so na voljo štiri različice zunanjih oblog.

Volvo FH Aero with the basic exterior trim 

Osnovna

Rešetka in ročaji vrat v sivi barvi Thunder. Kromirani žarometi. Sončni ščitnik, ohišja ogledal in odbijač v sivi barvi Lightning.

Volvo FH Aero with the enhanced exterior trim  

Napredna

rešetka v barvi kabine in kromirani žarometi. Sončni ščitnik, ohišja ogledal, ročaji vrat in odbijač v sivi barvi Lightning.

Volvo FH Aero with highest level exterior trim  

Najvišja raven

Rešetka, ohišja ogledal, sončni ščitnik, ročaji vrat, odbijač in spojler v barvi kabine. Kromirani žarometi.

Volvo FH Aero with basic with sturdy front exterior trim 

Osnovna z robustnim sprednjim delom

Rešetka in ročaji vrat v sivi barvi Thunder. Črni žarometi. Sončni ščitnik in ohišja ogledal v sivi barvi Lightning. Jeklen odbijač v sivi barvi.

Volvo FH Aero je na voljo s šestimi različnimi stopnjami notranje opreme za različne potrebe.

Volvo FH Aero with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinilne in tekstilne obloge Robustno

Trpežni materiali iz vinila in tekstila v sodobni barvni shemi, ki se ujema z različnimi deli notranjih oblog.

Volvo FH Aero with textile trim dynamic, interior trim level 

Tekstilne obloge Dinamično

Tekstilna notranjost s sodobno barvno shemo v različnih odtenkih ujemajoče se sive, ki se ujema z različnimi deli notranjih oblog.

Volvo FH Aero with plush trim progressive, interior trim level 

Velur obloge Progresivno

Ta mehka velur notranjost ponuja umirjeno barvno shemo in se ujema z različnimi deli notranjih oblog.

Volvo FH Aero with leather trim robust, interior trim level 

Usnjena obloga Robustno

Notranjost s trezno barvno shemo in dvobarvnimi popolnoma usnjenimi sedeži, ki se ujemajo z različnimi deli notranje opreme.

Volvo FH Aero with leather trim dynamic, interior trim level 

Usnjena oprema Dinamično

Notranjost z različnimi odtenki ujemajoče se sive in dvobarvnimi povsem usnjenimi sedeži, ki se ujemajo z različnimi deli notranje opreme.

Volvo FH Aero with leather trim progressive, interior trim level 

Usnjena oprema Progresivno

Notranjost z različnimi odtenki ujemajoče se bež barve (Skylark) in dvobarvnimi povsem usnjenimi sedeži, ki se ujemajo z različnimi deli notranje opreme.

Volvo FH Aero globetrotter XXL cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XXL: udobje in prostornost

Kabina Globetrotter XXL zagotavlja tudi varno in udobno namestitev za dve osebi, s še večjim udobjem spanja na širšem in daljšem spodnjem ležišču – zahvaljujoč daljši kabini.

Volvo FH Aero globetrotter XL cab with measurements, viewed from the side  

Globetrotter XL: narejena za shrambo

Kabina Globetrotter XL (CAB-XHSL) s svojo dodatno višino omogoča varno in udobno prenočevanje eni ali dvema osebama, obenem pa še več odlagalnih prostorov. Notranja višina kabine znaša 220 cm (211 cm na pokrovu motornega prostora).

Volvo FH Aero globetrotter cab with measurements, viewed from the side  

Kabina Globetrotter: v dvoje je lepše

Kabina Globetrotter (CAB-HSLP) ima dovolj prostora za udoben nočni počitek ene ali dveh oseb. S svojo višino pa nudi tudi obilo dodatnega odlagalnega prostora. Notranja višina 205 cm (196 cm na pokrovu motornega prostora).

Volvo FH Aero sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Spalna kabina

Spalna kabina (CAB-SLP) s prostorom za udobno prenočevanje za eno ali dve osebi. Notranja višina 171 cm, 162 cm na pokrovu motornega prostora.

Volvo FH Aero low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Nizka spalna kabina

Nizka spalna kabina (CAB-LSLP) z nižjo streho in znižanim vzmetenjem povečuje prostor za tovor nad kabino. Notranja višina 147 cm, 138 cm na pokrovu motornega prostora.

Vlačilec

 

 

 

Višina A (mm)

Višina B (mm)

Višina C (mm)

Višina D (mm)

Pogon

Višina šasije

Vzmetenje

Pnevmatike

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4x2

High

List./pnevm.

315/80-R22.5

3430

3800

39503225

4x2

High

List./pnevm.

315/80-R22.5

3440

3800

39503225

4x2

Med

List./pnevm.

315/70-R22.5

3350

3720

3870

3145

4x2

Low

Pnevm./pnevm.

315/60-R22.5

3230

3600

3750

3025

4x2

Low

Pnevm./pnevm.

315/60-R22.5

3250

3620

3770

3045

4x2

X-low

Pnevm./pnevm.

295/60-R22.5

3210

3580

3730

3005

6x2

Med

List./pnevm.

315/70-R22.5

3350

3720

3870

3145

        

 

Šasija s kabino

 

 

 

Višina A (mm)

Višina B (mm)

Višina C (mm)

Višina D (mm)

Pogon

Višina šasije

Vzmetenje

Pnevmatike

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6×2

High

Pnevm./pnevm.

315/80-R22.5

3410

3780

3930

3205

6×2

Med

Pnevm./pnevm.

315/70-R22.5

3330

3700

3850

3125

6×2

Low

Pnevm./pnevm.

315/60-R22.5

3230

3600

3750

3025

6×2

High

List./list.

315/80-R22.5

3460

3830

3980

3255

6×4

High

List./list.

315/80-R22.5

3450

3820

3970

3245

8×4

High

List./list.

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

10×4

High

List./list.

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

        

* Približne višine.

Štiritočkovno vzmetenje kabine

Izbirate lahko med vijačnimi vzmetmi z blažilniki, vijačnimi vzmetmi spredaj in zračnim vzmetenjem zadnjih osi ali zračnim vzmetenjem vseh osi.

 

Zajem zraka za motor

Na levi strani, na voljo sta visoka in nizka izvedba, glede na namen tovornega vozila. Na voljo je tudi vstopna odprtina za zrak spredaj.

 

Barve

Izberite in zablestite. Na voljo okoli 650 barvnih različic.

 

Oblazinjenje

Na voljo je več slogov. Vinil, tekstil in velur. Pri nekaterih oblazinjenjih (razen vinilnem in tekstilnem) je na voljo tudi prezračevanje sedežev.

 

Voznikov sedež

Izbirate lahko med tremi različicami stopnjami udobja: Progresivno (velur ali usnje), Dinamično (tekstil) in Robustno (vinil). Dodatno stopnjo prostosti pomeni prilagodljivost – sedež je nastavljiv v vzdolžni smeri za 240 mm in po višini za 100 mm. Voznikov sedež je serijsko opremljen z naslonom za glavo, nastavljivim in pregibnim hrbtnim naslonom, vzdolžnim in višinskim nastavljanjem, nastavljivo ledveno oporo in nastavljanjem nagiba sedeža.

 

Sopotnikov sedež

Izbirate lahko med tremi različicami stopnjami udobja: Progresivno (velur ali usnje), Dinamično (tekstil) in Robustno (vinil). Sopotnikovi sedeži so serijsko opremljeni z vzglavnikom. Na voljo je tudi sopotnikov sedež z možnostjo pomika.

 

Ležišča

Narejene za udoben nočni počitek. Velikosti ležišč: 74 x 200 centimetrov, s srednjim delom širine 81,5 centimetra, ali pa 74 x 200 centimetrov, razširljiva na 88 x 200 centimetrov s srednjim delom širine 95,5 centimetra. Ležišče v kabini Globetrotter XXL je dolgo 213 centimetrov. Širina pri glavi je 99 centimetrov, na sredini 106,5 centimetra in pri stopalih 91 centimetrov. Za vrhunsko udobje pa opremite kabino z vzmetnico iz pene ali vzmetnico z žepkastim vzmetenjem debeline 16 cm. Na voljo so tri različice trdote vzmetnic: Soft, Semi-firm in Firm. Ponujamo tudi dve možnosti zaščitne prevleke za vzmetnico: za udobnejše spanje in lažje pospravljanje ležišča. Prav tako na voljo: nagibna izvedba z nastavljivim hrbtnim naslonom in zgornje ležišče Comfort (mere 60 × 190 cm ali 70 × 190 cm).

Odlagalni prostori v kabini

Kabina ima spredaj vgrajeno polico s štirimi režami DIN ter dvema velikima predelkoma z drsnimi vrati na voznikovi in sopotnikovi strani. Zadnja stena je opremljena z lahko zgornjo polico zadaj z odlično osvetlitvijo. Pod ležiščem sta dva izvlečna predala skupne prostornine 130 litrov. Pod vzmetnico sta vgrajena še dva manjša odlagalna predelka (predelek ob vznožju s prostornino 10 litrov, ob vzglavju pa 15 litrov), ob vznožju ležišča pa še držalo za plastenko.

 

Zunanji odlagalni prostori

Na obeh straneh kabine najdete velike odlagalne prostore, ki jih je mogoče odpreti od znotraj in od zunaj. Na vsaki strani kabine je na voljo še neogrevan odlagalni prostor prostornine 30 litrov.

 

Strešno okno/strešna loputa

Kabina ima vgrajeno fiksno strešno okno, za doplačilo pa lahko tudi loputo, ki jo je mogoče odpreti za 50 mm. Služi tudi kot zasilni izhod. Strešna loputa ima lahko ročno ali električno upravljanje.

 

Volan

Na izbiro sta dve velikosti – premera 450 mm ali 500 mm, odvisno od specifikacije tovornega vozila. Volan lahko nastavljate za 90 mm po višini, njegov nagib pa za 28°. Če je opremljen z nagibom (doplačilo), ga lahko nastavljate v navpičnem položaju v območju od –5° do +15° za večje voznikovo udobje. Integrirani krmilni elementi na volanu omogočajo varno in udobno upravljanje tempomata, hupe, telefona ter funkcij na zaslonu instrumentne plošče in stranskem zaslonu.

 

Sistem klimatizacije

Nadzor temperature omogočajo tri različice klimatske naprave. Prezračevanje z ventilatorjem in običajnim grelcem na hladilno tekočino. Klimatska naprava z ročnim upravljanjem (MCC). Klimatska naprava s samodejno regulacijo temperature (ECC/ECC2). Sistem je lahko opremljen tudi s tipali sončnega sevanja, megle in kakovosti zraka. Sistem klimatizacije lahko dopolnite s parkirnim grelnikom kabine in motorja ter našim sistemom I-ParkCool za hlajenje kabine na parkirišču.

 

I-ParkCool 

Za prijetno ohlajeno kabino vam ni treba pustiti teči motorja. I-ParkCool vzdržuje temperaturo v kabini pri mirujočem tovornem vozilu. Pri vzdrževanju udobne temperature sodeluje s parkirnim grelnikom kabine: uporabno denimo ponoči, ko temperatura močno in nenadoma pade. Sistem preverja stanje akumulatorja, da ne ogrozi zmožnosti zagona. Izračunava tudi, koliko moči porabi za ogrevanje in hlajenje kabine. Če akumulatorji niso povsem napolnjeni, sistem izračuna, koliko moči lahko uporabi. Poleg tega je tih. Je za približno 20 dB tišji od konkurenčnih sistemov na trgu, kar zmanjšuje onesnaževanje s hrupom in prispeva k nemotenemu spancu. Sistem je v celoti integriran v običajni sistem prezračevanja, segret ali ohlajen zrak pa dovaja po potrebi in enakomerno skozi običajne šobe. Sistem ne vpliva na aerodinamiko kabine in stojno višino v kabini. Razen grelnika kabine (PH-CAB).

Šasija

Oglejte si vse podatke o višinah šasije, nosilnosti sprednje osi, vzmetenju zadnjih osi, vlačilcih, opremi šasije in zavorah.

X-Low (vlačilec)

pribl. 810 mm

Low

pribl. 850 mm

Med

pribl. 900 mm

High

pribl. 1000 mm

X-High

pribl. 1200 mm

  

 

Zračno vzmetenje

Listnate vzmeti

X-Low

8

-

Low

8

-

Med

10/20*

9

High

10/20*

10/20*

X-High

-

10/20*

   

Z dvojnimi sprednjimi osmi

Tip

Osi

Vzmetenje

Obremenitev osi/vrtljive osi

Redukcija moči

Pomožne osi za/pred pogonsko osjo

Enojna

RAD-L90

4x2

Parabolične/večlistnate

13 t

Enojna/dvojna

 

RAD-GR

4x2

Zračno vzmetenje

11,5/13 t

Enojna/dvojna

 

RAD-G2

4x2

Zračno vzmetenje (za gradbeništvo)

13 t

Dvojna

 
      

Sklopi osi

RADT-GR

6x2

Zračno vzmetenje

19/20,5/22,5/23 t

Enojna/dvojna

Pomožna os za pogonsko osjo (fiksna/krmiljena/samokrmiljena)

RAPD-GR

6x2

Zračno vzmetenje

16/19/22 t

Enojna/dvojna

Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena)

RAPD-G4

6x2

Zračno vzmetenje

16 t

Sam

Pomožna os pred gnano osjo (fiksna)

RADD-G2

6×4/8×4

Zračno vzmetenje (za gradbeništvo)

21/23/26 t

Enojna/dvojna

 

RADD-BR

6×4/8×4

Parabolične

20/21 t

Enojna/dvojna

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Parabolične/klasične listnate

23/26 t

Enojna/dvojna

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Klasične listnate

26/32 t

Dvojna

 

RADD-TR3

8x4

Klasične listnate

38 t

Dvojna

 

RADD-GR

6×4/8×4

Zračno vzmetenje

21/23/26 t

Enojna/dvojna

 

RAPDT-GR

8×2

Zračno vzmetenje

27/30/30,5/31,5/32 t

Enojna/dvojna

Pomožna os pred gnano osjo (krmiljena) + pomožna os za gnano osjo (fiksna/krmiljena)

RADDT-GR

8×4/10×4

Zračno vzmetenje

27/33/36 t

Enojna/dvojna

Pomožna os za pogonsko (krmiljena)

RAPDD-GR

8×4

Zračno vzmetenje

27/30,5/32/35 t

Enojna/dvojna

Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena)

RADDT-G2

8×4/10×4

Zračno vzmetenje (za gradbeništvo)

27/33/36 t

Enojna/dvojna

Pomožna os za pogonsko (krmiljena)

      

Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilci priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm.

Rezervoarji za gorivo

Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarjev za gorivo pri vlačilcu 4x2 znaša 1.510 litrov. Rezervoarji za plin v velikostih 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) in 225 kg (545 l).

Posode za AdBlue

Prostornine od 32 do 112 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul posode za AdBlue. Plastične.

Zavore
EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je sedaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti. EBS je standarden pri vseh stopnjah opreme.
 

EBS medium

Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še naslednje:

 

Funkcija EBS status control 

Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.

 

Samodejno zadrževanje

Z zavorami ustavite tovorno vozilo in funkcija samodejnega zadrževanja ohrani zadnji pritisk zavore in zadrži tovorno vozilo na mestu, dokler voznik ne pritisne na plin.

 

Analiza obrabe oblog

Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog (le za kolutne zavore).

 

Samodejna sprostitev parkirne zavore

Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne na stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).

Dodatne možnosti:

Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:

 

Zavora Stretch

Omogoča vozniku sprožiti impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.

 

ESC (nadzor hitrosti motorja)

Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESC izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2-, 3-, 4- in 5-osna vozila.

 

Opozorilna luč pri zaviranju v sili

Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo. 

 

Hidravlični retarder

Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.

Dinamični krmilni sistem Volvo

Aktivni krmilni sistem s prekrivanjem navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej. Volvov dinamični krmilni sistem je sedaj na voljo za vse konfiguracije osi, tudi za tovorna vozila z dvojnimi sprednjimi osmi. Dobiti pa ga je mogoče tudi v kombinaciji s posamičnim sprednjim vzmetenjem.

Pomožne osi pred pogonsko osjo
Na voljo so fiksne ali aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce in klasična tovorna vozila. Obremenitev osi: 4,5, 7,5 ali 9 ton.
 

Pomožne osi za pogonsko osjo

Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5 ali 10 ton.

Dvig tandemske pogonske osi

Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira. Dvig tandemske pogonske osi je na voljo za konfiguraciji 6×4 in 8×4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.

Podatkovni listi

Podatki – vse, kar potrebujete. Na naslednjih povezavah lahko v svoj računalnik prenesete podatkovne liste za Volvo FH Aero v formatu PDF.

Prikazane funkcije morda niso standardne ali na voljo za vse ravni opreme in možnosti pogona.

Ali imate kakšno vprašanje?

Vaš pooblaščeni trgovec Volvo Trucks ima odgovor nanj. Obiščite ga, pokličite ga ali pa ga povabite k sebi na obisk.