Vse, kar morate vedeti o Volvu FH Aero, do podrobnosti.
Oglejte si tehnične podatke motorjev, menjalnikov, zadnjih osi (vključno s prestavnimi razmerji), kombinacij pogonskih sklopov in odgonov.
Neto izhodna moč po: EC 582/2011
Neto izhodna moč po: EC 582/2011
Neto izhodna moč po: EC 582/2011
Električni pogon | Volvo FH Aero Electric |
---|---|
Zmogljivost | Do 330–490 kW (450–666 KM) stalne moči |
Doseg | Do 300 km (prikolica za vlačilec 4 x 2) |
Čas polnjenja (za popolno napolnjenost) | 9,5 h z izmeničnim tokom (43 kW) 2,5 h z enosmernim tokom (250 kW) |
Kapaciteta akumulatorja | 360–540 kWh, 4–6 akumulatorjev |
Plinski pogon | G13 |
---|---|
Emisijski standard | Euro 6 |
Število valjev | 6 |
Prostornina | 12,8 dm³ |
Gib | 158 mm |
Premer valja | 131 mm |
Kompresijsko razmerje | 17:01 |
Gospodarno območje vrtljajev | 900–1400 vrt/min |
Moč izpušne zavore | 200 kW |
Moč motorne zavore* | 380 kW (2.300 vrt/min) |
Oljni filtri | 2 pretočna |
Količina olja pri menjavi, vključno s filtri | 35 l |
Hladilni sistem, skupna prostornina | 38 l |
G13 420 KM (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Največja moč pri 1.600–1.700 vrt/min | 420 KM | |||
Največji navor pri 905–1400 vrt/min | 2100 Nm | |||
G13 460 KM (338 kW) |
| |||
Največja moč pri 1.600–1.700 vrt/min | 460 KM | |||
Največji navor pri 950–1400 vrt/min | 2300 Nm | |||
G13 500 KM (368 kW) | ||||
Največja moč pri 1.600–1.700 vrt/min | 500 KM | |||
Največji navor pri 980–1404 vrt/min | 2.550 Nm | |||
Dizel | D13 | D13 I-Save | |
---|---|---|---|
Emisijski standard | Euro 6 | Euro 6 | |
Število valjev | 6 | 6 | |
Prostornina | 12,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Gib | 158 mm | 158 mm | |
Premer valja | 131 mm | 131 mm | |
Kompresijsko razmerje | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Gospodarno območje vrtljajev | 900–1400 vrt/min | 900–1.300 vrt/min | |
Moč izpušne zavore | 175 kW (2.300 vrt/min) | 150 kW | |
Moč motorne zavore* | 340 kW (2.300 vrt/min) | 435 kW (2.300 vrt/min) | |
Oljni filtri | 2 pretočna | 2 pretočna | |
Količina olja pri menjavi, vključno s filtri | 35 l | 35 l | |
Hladilni sistem, skupna prostornina | 24 l | 26 l | |
Gorivo brez žvepla (kakovost EN590, vsebnost žvepla največ 10 ppm) Biodizelsko gorivo generacije 2 (kakovost EN15940, sintetično dizelsko gorivo)
Do 150.000 km ali enkrat letno z VDS4.
D13 420 KM (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Največja moč pri 1.404–1.700 vrt/min | 420 KM | |||
Največji navor pri 905–1400 vrt/min | 2100 Nm | |||
D13 I-Save 420 KM (309 kW)* |
| |||
Največja moč pri 1.230–1.600 vrt/min | 420 KM | |||
Največji navor pri 900–1230 vrt/min | 2.400 Nm | |||
D13 460 KM (338 kW) | ||||
Največja moč pri 1404–1700 vrt/min | 460 KM | |||
Največji navor pri 945–1400 vrt/min | 2300 Nm | |||
D13 I-Save 460 KM (338 kW)* | ||||
Največja moč pri 1240–1600 vrt/min | 460 KM | |||
Največji navor pri 900–1240 vrt/min | 2600 Nm | |||
D13 I-Save 480 KM (353 kW)* | ||||
Največja moč pri 1.250–1.600 vrt/min | 480 KM | |||
Največji navor pri 900–1.250 vrt/min | 2.700 Nm | |||
D13 500 KM (368 kW) | ||||
Največja moč pri 1404–1700 vrt/min | 500 KM | |||
Največji navor pri 980–1400 vrt/min | 2500 Nm | |||
D13 I-Save 500 KM (368 kW) | ||||
Največja moč pri 1.250–1.600 vrt/min | 500 KM | |||
Največji navor pri 900–1.250 vrt/min | 2800 Nm | |||
D13 540 KM (397 kW) | ||||
Največja moč pri 1458–1700 vrt/min | 540 KM | |||
Največji navor pri 1000–1400 vrt/min | 2600 Nm | |||
*na voljo z B100, biodizlom
| Navor | Prestava | |
---|---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Navor pri delovanju na mestu ali med vožnjo.
Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja. Možno je naročiti tudi I-Shift s prestavami za počasno vožnjo, ultra nizkimi prestavami za počasno vožnjo in večstopenjsko vzvratno vožnjo.
Tip | Najvišja prestava | Navor motorja (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
AT2412 | Neposredna | 2400 | 44 |
AT2612 | Neposredna | 2600 | 100 |
ATO2612 | Hitra | 2600 | 100 |
AT2812 | Neposredna | 2800 | 70 |
ATO3112 | Hitra | 3150 | 100 |
Tip | Najvišja prestava | Navor motorja (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Hitra | 2800 | 80 |
Tip | Os | Gonilo | Največji navor (Nm) | Največja obremenitev osi/sklopa osi (t) | Odobrena skupna masa kompozicije (t) |
Enojna redukcija prenosa moči | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1244B | Enojna | Hipoidno | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | Enojna | Hipoidno | 2600 | 13 | 44 |
RSS1344E | Enojna | Hipoidno | 2800 | 13 | 44 |
RSS1352A | Enojna | Hipoidno | 2800 | 13 | 52 |
RSS1370A/B | Enojna | Hipoidno | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Tandem | Hipoidno | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310A | Tandem | Hipoidno | 3800 | 23 | 100 |
Dvojna redukcija moči | |||||
RSH1370F | Enojna | Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem | 3800 | 13 | 70 |
RT2610B/F | Tandem | Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210F | Tandem | Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem | 3800 | 32 | 100 |
RTH3212F | Tandem | Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandem | Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Tandem | Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem | 3800 | 38 | 100 |
RSS1244B | RSS1344C | RSS1344E | RSS1352A | RSS1370A/B | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.31:1* | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.47:1* | 2.17:1 | 2:17.1 | 2.17:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.47:1* | 2.31:1 | 2.31:1 | 2.31:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.85:1* | 2.47:1 | 2.47:1 | 2.47:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 3.08:1* | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 4.55:1 |
2.85:1 | 3.36:1* | 2.85:1 | 2.85:1 | 2.85:1 | 5.41:1 |
3.08:1 | 3.70:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | |
3.36:1 | 4.11:1 | 3.36:1 | 3.36:1 | 3.40:1** | |
4.63:1 | 3.67:1** | ||||
5.29:1 | 4.11:1** | ||||
6.17:1 | |||||
* Za RSS1344E
** Za RSS1370B
RST2370A/B | RTS2310A | RTH2610B | RTH2610F | RTH2610B7F | RTH3210F | RTH3212F | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.93:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.93:1 | 5.41:1 | |
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | |
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 | |||||||
| D13 420 KM | D13 460 KM | D13 500 KM | D13 540 KM |
I-Shift | ||||
---|---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • |
I-Shift z dvojno sklopko | ||||
SP2812 |
| • | • | • |
Zadnje osi z enojno redukcijo moči | ||||
RSS1244B | • | •
| • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • |
RSS1344E | • | • | • | • |
RSS1352A | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • |
Zadnje osi z dvojno redukcijo moči | ||||
RSH1370F | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • |
| D13 I-Save 420 KM | D13 I-Save 460 KM | D13 I-Save 500 KM |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • |
|
|
AT2612 | • | • |
|
ATO2612 | • | • | |
AT2812 | • | ||
ATO3112 | • | ||
I-Shift z dvojno sklopko | |||
SP2812 |
| • | • |
Zadnje osi z enojno redukcijo moči | |||
RSS1244B | • | • | |
RSS1344C/E | • | • | |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | |
RSS1370A/B | • | • | |
RTS2370A | • | • | |
RTS2310A | • | • | |
Zadnje osi z dvojno redukcijo moči | |||
RSH1370F | • | • | |
RTH2610F | • | • | |
RTH3210 | • | • | |
RTH3312 | • | • | |
RTH3815 | • | • | |
| G13 420 KM | G13 460 KM | G13 500 KM |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
AT2612 | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • |
Zadnje osi z enojno redukcijo moči | |||
RSS1244B | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
Zadnje osi z dvojno redukcijo moči | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.
PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.
PTER-100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.
PTR-F: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.
PTR-FL/FH: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Nizki/srednji/visoki vrtljaji, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.
PTRD-F: Visoki vrtljaji, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.
PTRD-D: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.
PTRD-D1: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.
PTRD-D2: Za visoke vrtljaje, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.
Oglejte si tehnične podatke o merah kabine, višinah kabine nad tlemi in opremi kabine.
Za različne potrebe so na voljo štiri različice zunanjih oblog.
Osnovna
Rešetka in ročaji vrat v sivi barvi Thunder. Kromirani žarometi. Sončni ščitnik, ohišja ogledal in odbijač v sivi barvi Lightning.
Napredna
rešetka v barvi kabine in kromirani žarometi. Sončni ščitnik, ohišja ogledal, ročaji vrat in odbijač v sivi barvi Lightning.
Najvišja raven
Rešetka, ohišja ogledal, sončni ščitnik, ročaji vrat, odbijač in spojler v barvi kabine. Kromirani žarometi.
Osnovna z robustnim sprednjim delom
Rešetka in ročaji vrat v sivi barvi Thunder. Črni žarometi. Sončni ščitnik in ohišja ogledal v sivi barvi Lightning. Jeklen odbijač v sivi barvi.
Volvo FH Aero je na voljo s šestimi različnimi stopnjami notranje opreme za različne potrebe.
Vinilne in tekstilne obloge Robustno
Trpežni materiali iz vinila in tekstila v sodobni barvni shemi, ki se ujema z različnimi deli notranjih oblog.
Tekstilne obloge Dinamično
Tekstilna notranjost s sodobno barvno shemo v različnih odtenkih ujemajoče se sive, ki se ujema z različnimi deli notranjih oblog.
Velur obloge Progresivno
Ta mehka velur notranjost ponuja umirjeno barvno shemo in se ujema z različnimi deli notranjih oblog.
Usnjena obloga Robustno
Notranjost s trezno barvno shemo in dvobarvnimi popolnoma usnjenimi sedeži, ki se ujemajo z različnimi deli notranje opreme.
Usnjena oprema Dinamično
Notranjost z različnimi odtenki ujemajoče se sive in dvobarvnimi povsem usnjenimi sedeži, ki se ujemajo z različnimi deli notranje opreme.
Usnjena oprema Progresivno
Notranjost z različnimi odtenki ujemajoče se bež barve (Skylark) in dvobarvnimi povsem usnjenimi sedeži, ki se ujemajo z različnimi deli notranje opreme.
Globetrotter XXL: udobje in prostornost
Kabina Globetrotter XXL zagotavlja tudi varno in udobno namestitev za dve osebi, s še večjim udobjem spanja na širšem in daljšem spodnjem ležišču – zahvaljujoč daljši kabini.
Globetrotter XL: narejena za shrambo
Kabina Globetrotter XL (CAB-XHSL) s svojo dodatno višino omogoča varno in udobno prenočevanje eni ali dvema osebama, obenem pa še več odlagalnih prostorov. Notranja višina kabine znaša 220 cm (211 cm na pokrovu motornega prostora).
Kabina Globetrotter: v dvoje je lepše
Kabina Globetrotter (CAB-HSLP) ima dovolj prostora za udoben nočni počitek ene ali dveh oseb. S svojo višino pa nudi tudi obilo dodatnega odlagalnega prostora. Notranja višina 205 cm (196 cm na pokrovu motornega prostora).
Spalna kabina
Spalna kabina (CAB-SLP) s prostorom za udobno prenočevanje za eno ali dve osebi. Notranja višina 171 cm, 162 cm na pokrovu motornega prostora.
Nizka spalna kabina
Nizka spalna kabina (CAB-LSLP) z nižjo streho in znižanim vzmetenjem povečuje prostor za tovor nad kabino. Notranja višina 147 cm, 138 cm na pokrovu motornega prostora.
Vlačilec |
|
|
| Višina A (mm) | Višina B (mm) | Višina C (mm) | Višina D (mm) |
Pogon | Višina šasije | Vzmetenje | Pnevmatike | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | High | List./pnevm. | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | High | List./pnevm. | 315/80-R22.5 | 3440 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Med | List./pnevm. | 315/70-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4x2 | Low | Pnevm./pnevm. | 315/60-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4x2 | Low | Pnevm./pnevm. | 315/60-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
4x2 | X-low | Pnevm./pnevm. | 295/60-R22.5 | 3210 | 3580 | 3730 | 3005 |
6x2 | Med | List./pnevm. | 315/70-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
Šasija s kabino |
|
|
| Višina A (mm) | Višina B (mm) | Višina C (mm) | Višina D (mm) |
Pogon | Višina šasije | Vzmetenje | Pnevmatike | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6×2 | High | Pnevm./pnevm. | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6×2 | Med | Pnevm./pnevm. | 315/70-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 |
6×2 | Low | Pnevm./pnevm. | 315/60-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6×2 | High | List./list. | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6×4 | High | List./list. | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
8×4 | High | List./list. | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10×4 | High | List./list. | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
* Približne višine.
Štiritočkovno vzmetenje kabine
Izbirate lahko med vijačnimi vzmetmi z blažilniki, vijačnimi vzmetmi spredaj in zračnim vzmetenjem zadnjih osi ali zračnim vzmetenjem vseh osi.
Zajem zraka za motor
Na levi strani, na voljo sta visoka in nizka izvedba, glede na namen tovornega vozila. Na voljo je tudi vstopna odprtina za zrak spredaj.
Barve
Izberite in zablestite. Na voljo okoli 650 barvnih različic.
Oblazinjenje
Na voljo je več slogov. Vinil, tekstil in velur. Pri nekaterih oblazinjenjih (razen vinilnem in tekstilnem) je na voljo tudi prezračevanje sedežev.
Voznikov sedež
Izbirate lahko med tremi različicami stopnjami udobja: Progresivno (velur ali usnje), Dinamično (tekstil) in Robustno (vinil). Dodatno stopnjo prostosti pomeni prilagodljivost – sedež je nastavljiv v vzdolžni smeri za 240 mm in po višini za 100 mm. Voznikov sedež je serijsko opremljen z naslonom za glavo, nastavljivim in pregibnim hrbtnim naslonom, vzdolžnim in višinskim nastavljanjem, nastavljivo ledveno oporo in nastavljanjem nagiba sedeža.
Sopotnikov sedež
Izbirate lahko med tremi različicami stopnjami udobja: Progresivno (velur ali usnje), Dinamično (tekstil) in Robustno (vinil). Sopotnikovi sedeži so serijsko opremljeni z vzglavnikom. Na voljo je tudi sopotnikov sedež z možnostjo pomika.
Ležišča
Narejene za udoben nočni počitek. Velikosti ležišč: 74 x 200 centimetrov, s srednjim delom širine 81,5 centimetra, ali pa 74 x 200 centimetrov, razširljiva na 88 x 200 centimetrov s srednjim delom širine 95,5 centimetra. Ležišče v kabini Globetrotter XXL je dolgo 213 centimetrov. Širina pri glavi je 99 centimetrov, na sredini 106,5 centimetra in pri stopalih 91 centimetrov. Za vrhunsko udobje pa opremite kabino z vzmetnico iz pene ali vzmetnico z žepkastim vzmetenjem debeline 16 cm. Na voljo so tri različice trdote vzmetnic: Soft, Semi-firm in Firm. Ponujamo tudi dve možnosti zaščitne prevleke za vzmetnico: za udobnejše spanje in lažje pospravljanje ležišča. Prav tako na voljo: nagibna izvedba z nastavljivim hrbtnim naslonom in zgornje ležišče Comfort (mere 60 × 190 cm ali 70 × 190 cm).
Odlagalni prostori v kabini
Kabina ima spredaj vgrajeno polico s štirimi režami DIN ter dvema velikima predelkoma z drsnimi vrati na voznikovi in sopotnikovi strani. Zadnja stena je opremljena z lahko zgornjo polico zadaj z odlično osvetlitvijo. Pod ležiščem sta dva izvlečna predala skupne prostornine 130 litrov. Pod vzmetnico sta vgrajena še dva manjša odlagalna predelka (predelek ob vznožju s prostornino 10 litrov, ob vzglavju pa 15 litrov), ob vznožju ležišča pa še držalo za plastenko.
Zunanji odlagalni prostori
Na obeh straneh kabine najdete velike odlagalne prostore, ki jih je mogoče odpreti od znotraj in od zunaj. Na vsaki strani kabine je na voljo še neogrevan odlagalni prostor prostornine 30 litrov.
Strešno okno/strešna loputa
Kabina ima vgrajeno fiksno strešno okno, za doplačilo pa lahko tudi loputo, ki jo je mogoče odpreti za 50 mm. Služi tudi kot zasilni izhod. Strešna loputa ima lahko ročno ali električno upravljanje.
Volan
Na izbiro sta dve velikosti – premera 450 mm ali 500 mm, odvisno od specifikacije tovornega vozila. Volan lahko nastavljate za 90 mm po višini, njegov nagib pa za 28°. Če je opremljen z nagibom (doplačilo), ga lahko nastavljate v navpičnem položaju v območju od –5° do +15° za večje voznikovo udobje. Integrirani krmilni elementi na volanu omogočajo varno in udobno upravljanje tempomata, hupe, telefona ter funkcij na zaslonu instrumentne plošče in stranskem zaslonu.
Sistem klimatizacije
Nadzor temperature omogočajo tri različice klimatske naprave. Prezračevanje z ventilatorjem in običajnim grelcem na hladilno tekočino. Klimatska naprava z ročnim upravljanjem (MCC). Klimatska naprava s samodejno regulacijo temperature (ECC/ECC2). Sistem je lahko opremljen tudi s tipali sončnega sevanja, megle in kakovosti zraka. Sistem klimatizacije lahko dopolnite s parkirnim grelnikom kabine in motorja ter našim sistemom I-ParkCool za hlajenje kabine na parkirišču.
I-ParkCool
Za prijetno ohlajeno kabino vam ni treba pustiti teči motorja. I-ParkCool vzdržuje temperaturo v kabini pri mirujočem tovornem vozilu. Pri vzdrževanju udobne temperature sodeluje s parkirnim grelnikom kabine: uporabno denimo ponoči, ko temperatura močno in nenadoma pade. Sistem preverja stanje akumulatorja, da ne ogrozi zmožnosti zagona. Izračunava tudi, koliko moči porabi za ogrevanje in hlajenje kabine. Če akumulatorji niso povsem napolnjeni, sistem izračuna, koliko moči lahko uporabi. Poleg tega je tih. Je za približno 20 dB tišji od konkurenčnih sistemov na trgu, kar zmanjšuje onesnaževanje s hrupom in prispeva k nemotenemu spancu. Sistem je v celoti integriran v običajni sistem prezračevanja, segret ali ohlajen zrak pa dovaja po potrebi in enakomerno skozi običajne šobe. Sistem ne vpliva na aerodinamiko kabine in stojno višino v kabini. Razen grelnika kabine (PH-CAB).
Oglejte si vse podatke o višinah šasije, nosilnosti sprednje osi, vzmetenju zadnjih osi, vlačilcih, opremi šasije in zavorah.
X-Low (vlačilec) | pribl. 810 mm |
Low | pribl. 850 mm |
Med | pribl. 900 mm |
High | pribl. 1000 mm |
X-High | pribl. 1200 mm |
| Zračno vzmetenje | Listnate vzmeti |
---|---|---|
X-Low | 8 | - |
Low | 8 | - |
Med | 10/20* | 9 |
High | 10/20* | 10/20* |
X-High | - | 10/20* |
Z dvojnimi sprednjimi osmi
Tip | Osi | Vzmetenje | Obremenitev osi/vrtljive osi | Redukcija moči | Pomožne osi za/pred pogonsko osjo |
Enojna | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolične/večlistnate | 13 t | Enojna/dvojna |
|
RAD-GR | 4x2 | Zračno vzmetenje | 11,5/13 t | Enojna/dvojna |
|
RAD-G2 | 4x2 | Zračno vzmetenje (za gradbeništvo) | 13 t | Dvojna | |
Sklopi osi | |||||
RADT-GR | 6x2 | Zračno vzmetenje | 19/20,5/22,5/23 t | Enojna/dvojna | Pomožna os za pogonsko osjo (fiksna/krmiljena/samokrmiljena) |
RAPD-GR | 6x2 | Zračno vzmetenje | 16/19/22 t | Enojna/dvojna | Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena) |
RAPD-G4 | 6x2 | Zračno vzmetenje | 16 t | Sam | Pomožna os pred gnano osjo (fiksna) |
RADD-G2 | 6×4/8×4 | Zračno vzmetenje (za gradbeništvo) | 21/23/26 t | Enojna/dvojna | |
RADD-BR | 6×4/8×4 | Parabolične | 20/21 t | Enojna/dvojna | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Parabolične/klasične listnate | 23/26 t | Enojna/dvojna | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Klasične listnate | 26/32 t | Dvojna | |
RADD-TR3 | 8x4 | Klasične listnate | 38 t | Dvojna | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Zračno vzmetenje | 21/23/26 t | Enojna/dvojna | |
RAPDT-GR | 8×2 | Zračno vzmetenje | 27/30/30,5/31,5/32 t | Enojna/dvojna | Pomožna os pred gnano osjo (krmiljena) + pomožna os za gnano osjo (fiksna/krmiljena) |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Zračno vzmetenje | 27/33/36 t | Enojna/dvojna | Pomožna os za pogonsko (krmiljena) |
RAPDD-GR | 8×4 | Zračno vzmetenje | 27/30,5/32/35 t | Enojna/dvojna | Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena) |
RADDT-G2 | 8×4/10×4 | Zračno vzmetenje (za gradbeništvo) | 27/33/36 t | Enojna/dvojna | Pomožna os za pogonsko (krmiljena) |
Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilci priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm.
Rezervoarji za gorivo
Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarjev za gorivo pri vlačilcu 4x2 znaša 1.510 litrov. Rezervoarji za plin v velikostih 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) in 225 kg (545 l).
Posode za AdBlue
Prostornine od 32 do 112 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul posode za AdBlue. Plastične.
Zavore
EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je sedaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti. EBS je standarden pri vseh stopnjah opreme.
EBS medium
Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še naslednje:
Funkcija EBS status control
Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.
Samodejno zadrževanje
Z zavorami ustavite tovorno vozilo in funkcija samodejnega zadrževanja ohrani zadnji pritisk zavore in zadrži tovorno vozilo na mestu, dokler voznik ne pritisne na plin.
Analiza obrabe oblog
Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog (le za kolutne zavore).
Samodejna sprostitev parkirne zavore
Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne na stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).
Dodatne možnosti:
Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:
Zavora Stretch
Omogoča vozniku sprožiti impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.
ESC (nadzor hitrosti motorja)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESC izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2-, 3-, 4- in 5-osna vozila.
Opozorilna luč pri zaviranju v sili
Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo.
Hidravlični retarder
Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.
Aktivni krmilni sistem s prekrivanjem navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej. Volvov dinamični krmilni sistem je sedaj na voljo za vse konfiguracije osi, tudi za tovorna vozila z dvojnimi sprednjimi osmi. Dobiti pa ga je mogoče tudi v kombinaciji s posamičnim sprednjim vzmetenjem.
Pomožne osi pred pogonsko osjo
Na voljo so fiksne ali aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce in klasična tovorna vozila. Obremenitev osi: 4,5, 7,5 ali 9 ton.
Pomožne osi za pogonsko osjo
Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5 ali 10 ton.
Dvig tandemske pogonske osi
Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira. Dvig tandemske pogonske osi je na voljo za konfiguraciji 6×4 in 8×4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.
Podatki – vse, kar potrebujete. Na naslednjih povezavah lahko v svoj računalnik prenesete podatkovne liste za Volvo FH Aero v formatu PDF.
Prikazane funkcije morda niso standardne ali na voljo za vse ravni opreme in možnosti pogona.