Trucks

Tehnični podatki za Volvo FE

Vse, kar morate vedeti o vozilu Volvo FE, do najmanjše podrobnosti.

Pogonski sklop

Oglejte si tehnične podatke motorjev, menjalnikov, zadnjih osi (vključno s prestavnimi razmerji), kombinacij pogonskih sklopov in odgonov.

Električni za srednje obremenitve – moč/navor

 

G9 – moč/navor

Neto izhodna moč glede na: EC 582/2011

D8 – moč/navor

Neto izhodna moč glede na: EC 582/2011

Električni pogon​

Volvo FE

Zmogljivost

Do 225 kW (300 KM) stalne moči

Doseg​

Do 275 km

Čas polnjenja (za popolno napolnjenost​)

8 h z izmeničnim tokom (43 kW), 2,3 h z enosmernim tokom (150 kW)

Kapaciteta baterije

280–375 kWh, 3–4 baterije

  
Na plinG9 

Emisijski standard

Euro 6

 

Število valjev

6

 

Prostornina

8,9 dm3

 

Gib

144,5 mm

 

Premer valja

114 mm

 

Kompresijsko razmerje

12:01

 

Gospodarno območje vrtljajev

1200–1700 vrt/min

 

Oljni filtri

 

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri

27,6 l

 

Hladilni sistem, skupna prostornina

12,4 l

 
   
 G9 320 KM (239 kW)

 

  
 

Največja moč pri 2000–2100 vrt/min

320 KM

  
 

Največji navor pri 1300–1400 vrt/min

1356 Nm

  
     
Dizelsko gorivo

D8

 

Emisijski standard

Euro 6

 

Število valjev

6

 

Prostornina

7,7 dm3

 

Gib

135 mm

 

Premer valja

110 mm

 

Kompresijsko razmerje

17.5:1 

Gospodarno območje vrtljajev

1000–1700 vrt/min

 

Moč zavore na izpušne pline 

120 kW (2800 vrt/min)

 

Moč kompresijske zavore*

170 kW (2800 vrt/min)

 

Oljni filtri

1

 

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri

25,5 l

 

Hladilni sistem, skupna prostornina

17 l

 

 

* doplačilo

  
 D8 250 KM (184 kW)

 

  
 

Največja moč pri 2100 vrt/min

250 KM

  
 

Največji navor pri 900–1700 vrt/min

950 Nm

  
 D8 280 KM (206 kW)

 

  
 

Največja moč pri 2100 vrt/min

280 KM

  
 

Največji navor pri 950–1700 vrt/min

1050 Nm

  
 D8 320 KM (235 kW)*

 

  
 

Največja moč pri 2100 vrt/min

320 KM

  
 

Največji navor pri 1050–1600 vrt/min

1200 Nm

  
 

D8 350 KM (258 kW)

   
 

Največja moč pri 2200 vrt/min

350 KM

  
 

Največji navor pri 1200–1600 vrt/min

1400 Nm

  
 

 

*na voljo z biodizlom B100

   

Interval menjave olja
Do 120.000 km ali enkrat na dve leti ob uporabi VDS5.
 

Zahteve glede goriva
EN 590 (standard EU), vsebnost žvepla največ 10 ppm.

Odgon na motorju
Prestava 1 : 1, navor 600 Nm pri delovanju na mestu ali med vožnjo.

Odgon na motorju

 

Navor

Prestava 

PTER-DIN

600 Nm*

1:1

 

PTER-1400

600 Nm*

1:1

 

PTER-100

600 Nm*

1:1

 
    

* Navor med vožnjo ali pri delovanju na mestu. Pri AT2412 je največji navor med vožnjo 150 Nm.

I-Shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom in oljnim hladilnikom.

Tip

Najvišja prestava

Največji navor (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (tone)

AT2412

Neposredna

2400

44

    

Ročni menjalniki 
Ročni menjalniki imajo vgrajene servoojačevalnike. Kratka prestavna ročica, vgrajena na instrumentni plošči, deluje brez tresljajev, prestavni gibi pa so kratki in natančni. Pri vseh menjalnikih so na voljo tudi odgoni.

Tip

Najvišja prestava

 Največji navor (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (tone)

ZTO1006

6

1050

32

ZTO1109

9120044
    

Samodejni menjalniki 
Samodejni menjalnik zagotavlja vrhunske lastnosti speljevanja in gladko prestavljanje v celotnem območju vrtljajev. Menjalnik upravljate s potisnimi gumbi na instrumentni plošči. Za ta menjalnik so na voljo tudi odgoni.

Tip

Najvišja prestava

Največji navor (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (tone)

AL306

6

1300

32

    

Zadnje osi

Tip

Os

Gonilo

Največji navor (Nm)

Največja obremenitev osi/sklopa osi (t)

Odobrena skupna masa kompozicije (t)

Enojna redukcija prenosa moči

RSS1344E

Enojno

Hipoidno

2800

12

44

RSS1344C

Enojno

Hipoidno

2600

13

44

RTS2370A

Tandem

Hipoidno35502370
      

Dvojna redukcija moči

RSH1370F

Enojno

Spiralno poševno

3550

13

70

RTH2180D

Tandem

Hipoidno

1200

21

80

      

Prestavna razmerja zadnjih osi

RSS1344C

RTS2370A

RSH1370F

RTH2180D

RS1344E

2.64:1

3.09:1

3.76:1

2.63:1

2.47:1

2.85:13.40:14.12:12.94:12.64:1
3.08:13.78:14.55:13.13:12.85:1
3.36:14.13:14.67:13.33:13.08:1
3.70:14.50:15.41:13.57:13.36:1
4.11:15.14:16.18:13.85:1 
4.63:15.67:17.21:14.17:1 
5.29:16.17:1   
6.17:1    

Kombinacije pogonskih sklopov

 

D8 250 KM

D8 280 KM

D8 320 KM

D8 350 KM

G9 320 KM

Menjalniki

     

AT2412

 

ZTO1006

   

ZTO1109

  

AL306

      

Zadnje osi z enojno redukcijo moči

     

RSS1344C

RSS1344E

 

RTS2370A

  
      

Zadnje osi z dvojno redukcijo moči

     

RSH1370F

RTH2180D

   
      

Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.

 

Na motorju

 

PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.

PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.

PTER100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.

Na menjalniku

 

PTR-HF/FH/ZF: Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.

PTR-HP/PH/ZF: Priključek za priključitev črpalke, majhno ali veliko število vrtljajev.

PTRD-D1D: Dvojni pogon s priključkom za priključitev črpalke in prirobničnim priključkom.

Kabina

Oglejte si tehnične podatke o merah kabine, višinah kabine nad tlemi in opremi kabine

FE day cab 

Dnevna kabina

Dnevna kabina z udobnim in ergonomskim voznikovim prostorom. Notranja višina 1605 mm, dolžina 1600 mm, širina 2300 mm

volvo FE Short sleeper cab 

Kratka spalna kabina

Kratka spalna kabina nudi dodaten prostor, v katerem je lahko vgrajeno ležišče za eno osebo ali pa služi kot pisarna z dodatnimi odlagalnimi prostori. Notranja višina 1605 mm, dolžina 2000 mm, širina 2300 mm.

Volvo FE Sleeper cab 

Spalna kabina

Spalna kabina z ležiščem za eno osebo. Notranja višina 1605 mm, dolžina 2200 mm, širina 2300 mm.

Volvo Low Entry Cab 

Kabina z nizkim vstopom

Kabina z nizkim vstopom in vstopnim pragom ter s sedeži z varnostnimi pasovi za enega ali največ tri sopotnike. Notranja višina 1605 mm, dolžina 2200 mm, širina 2300 mm. Na voljo z zložljivimi sopotnikovimi vrati.

Vzmetenje kabine

Mehansko vzmetenje spredaj in zadaj: vijačna vzmet in blažilnik. Pnevmatsko vzmetenje spredaj in zadaj: zračni mehovi.


Voznikov sedež

Izbira treh različic udobja: Comfort, Standard in Economy. Vse tri imajo vgrajene vzglavnike in omogočajo nastavljanje naslona, vzdolžno nastavljanje, nastavljanje višine in nagiba sprednjega konca.


Sovoznikov sedež

Na izbiro so tri različice udobja: Standard, Economy in Basic.


Barve kabine

Na voljo v 300 fiksnih različicah. Po naročilu so poleg tega na voljo tudi dodatne barve.


Volan

Volan ima premer 460 milimetrov ali 500 milimetrov, odvisno od konfiguracije tovornega vozila in ga je mogoče pnevmatsko nastaviti v želeni položaj.


Sistem klimatizacije

Ogrevanje kabine je na voljo v dveh izvedenkah: grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW.


Strešno okno

Kabina ima lahko vgrajeno strešno okno, ki ga je mogoče odpreti za 50 milimetrov. Na voljo sta steklena in jeklena izvedba. Okno ima lahko ročno ali električno upravljanje.


Oblazinjenje sedežev

Udobna tkanina.


Oblazinjenje sten

Udobna tkanina.

Ogrevanje kabine

Ogrevanje kabine je na voljo v dveh izvedenkah: grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW.


Odlagalni prostori v kabini

Kabina je opremljena z vrsto uporabnih in dostopnih prostorov za shranjevanje dokumentov in osebne prtljage. Nad vetrobranskim steklom sta dva predelka, ob njiju so še štiri odprtine z merami po DIN. Za doplačilo je na voljo široka ponudba predalov in škatel za motorni pokrov, nosilcev za pisalno podlago in kljuk za garderobo.


Hupe

Na izbiro sta dve izvedbi dodatne hupe, električna in pnevmatska – dvojna pnevmatska hupa na strehi ali enojna električna hupa pod motornim pokrovom.


Ležišče

Ležišče je na voljo v enem ali dveh kosih in je široko 580 milimetrov ali 780 milimetrov. Za doplačilo je na voljo tudi varovalna prečka ob postelji.


Kabina z nizkim vstopom

Kabina z nizkim vstopom FE omogoča enostaven dostop z odpiranjem vrat do 90 stopinj. Na voljo je v dveh različicah, in sicer z ravnim podom ali pokrovom motorja. Vidljivost za voznika je odlična in seveda je varnost na najvišji ravni – saj gre za Volvo.

Šasija

Oglejte si vse podatke o višinah šasije, nosilnosti sprednje osi, vzmetenju zadnjih osi, višinah priklopa, vlačilcih, opremi šasije in zavorah.

Low

pribl. 880 mm

Med

pribl. 950 mm

High

pribl. 1050 mm

  

 

Zračno vzmetenje

Listnate vzmeti

Low

7.1/7.5/8

9

Med

7.1/7.5/8

9

High

7.1/7.5/8

9

   

Tip

Osi

Vzmetenje

Obremenitev osi/vrtljive osi

Redukcija moči

Pomožne osi pred/za pogonsko osjo

Enojna os

RAD-L90

4x2

Parabolično/parabolično S

13 t

Enojna/dvojna

 

RAD-KR

4x2

Zračno vzmetenje

13 t

Enojna/dvojna

 

      

Sklopi osi

RADT-KR6x2Zračno vzmetenje19/20 tEnojna/dvojna

Os nosilnega kolesa (fiksna/krmiljena)

RAPD-BR6x4Zračno vzmetenje23 tEnojna/dvojna 
      

Na voljo so nosilci priklopa za priklapljanje priklopnikov.

Rezervoarji za gorivo
Na voljo so plastični, jekleni in aluminijasti rezervoarji za gorivo. Prostornine znašajo od 160 do 630 litrov. Rezervoarji oblike črke D so na voljo v dveh višinah – 560 mm in 710 mm.

Posode za AdBlue
Iz plastike, prostornina znaša 32 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul rezervoarja za AdBlue. 

EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti. EBS je serijska oprema za vse specifikacije.

EBS Medium

Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še naslednje:

 

Funkcija Hill Start Aid

Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.

 

ESC (nadzor hitrosti motorja)

Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2- in 3-osna vozila.

Hidravlični retarder

Hidravlični retarder za menjalnik AL306. Kompaktni integrirani hidravlični retarder je nameščen na menjalniku in omogoča zavorni navor 1490 Nm.

Sprednje osi
Nosilnosti sprednjih osi znašajo od 7,1 do 9 ton.
 

Os nosilnega kolesa
Na voljo je več konfiguracij – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 6,7, 7,1, 7,5 ali 10,5 ton.

Niz lukenj za nadgradnjo

Zgornji niz lukenj je rezerviran za izdelovalca nadgradnje. Vsaka konzola v zgornjem nizu odprtin ima zamik in 8-mm distančnik. Na zgornjem nizu odprtin ni nobenih zakovic.


Predpriprava za vgradnjo dvigala

Šasija je lahko tovarniško opremljena s ploščo za vgradnjo dvigala.


KOMPLET ZA PREDPRIPRAVO ZA VGRADNJO DVIGALA

Šasija je lahko tovarniško opremljena s ploščo za vgradnjo dvigala. Zaboj za akumulator je pomaknjen nazaj, pritrdilne plošče pa so nameščene za kabino na bokih šasije. Priložen je električni pripravljalni komplet – ELCRANE.

Sedlasta sklopka

Ponudba obsega tudi sedlo po ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 150 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.

Podatkovni listi

Na naslednjih povezavah lahko v svoj računalnik prenesete podatkovne liste s tehničnimi podatki za Volvo FE v formatu PDF.

Ali imate kakšno vprašanje?

Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks ima odgovore. Obiščite ga, pokličite ga ali pa ga povabite k sebi na obisk.