Vse, kar morate vedeti o vozilu Volvo FE, do najmanjše podrobnosti.
Oglejte si tehnične podatke motorjev, menjalnikov, zadnjih osi (vključno s prestavnimi razmerji), kombinacij pogonskih sklopov in odgonov.
Neto izhodna moč glede na: EC 582/2011
Neto izhodna moč glede na: EC 582/2011
Električni pogon | Volvo FE |
---|---|
Zmogljivost | Do 225 kW (300 KM) stalne moči |
Doseg | Do 275 km |
Čas polnjenja (za popolno napolnjenost) | 8 h z izmeničnim tokom (43 kW), 2,3 h z enosmernim tokom (150 kW) |
Kapaciteta baterije | 280–375 kWh, 3–4 baterije |
Na plin | G9 | |
---|---|---|
Emisijski standard | Euro 6 | |
Število valjev | 6 | |
Prostornina | 8,9 dm3 | |
Gib | 144,5 mm | |
Premer valja | 114 mm | |
Kompresijsko razmerje | 12:01 | |
Gospodarno območje vrtljajev | 1200–1700 vrt/min | |
Oljni filtri | 2 | |
Količina olja pri menjavi, vključno s filtri | 27,6 l | |
Hladilni sistem, skupna prostornina | 12,4 l | |
G9 320 KM (239 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Največja moč pri 2000–2100 vrt/min | 320 KM | |||
Največji navor pri 1300–1400 vrt/min | 1356 Nm | |||
Dizelsko gorivo | D8 | |
---|---|---|
Emisijski standard | Euro 6 | |
Število valjev | 6 | |
Prostornina | 7,7 dm3 | |
Gib | 135 mm | |
Premer valja | 110 mm | |
Kompresijsko razmerje | 17.5:1 | |
Gospodarno območje vrtljajev | 1000–1700 vrt/min | |
Moč zavore na izpušne pline | 120 kW (2800 vrt/min) | |
Moč kompresijske zavore* | 170 kW (2800 vrt/min) | |
Oljni filtri | 1 | |
Količina olja pri menjavi, vključno s filtri | 25,5 l | |
Hladilni sistem, skupna prostornina | 17 l | |
* doplačilo |
D8 250 KM (184 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Največja moč pri 2100 vrt/min | 250 KM | |||
Največji navor pri 900–1700 vrt/min | 950 Nm | |||
D8 280 KM (206 kW) |
| |||
Največja moč pri 2100 vrt/min | 280 KM | |||
Največji navor pri 950–1700 vrt/min | 1050 Nm | |||
D8 320 KM (235 kW)* |
| |||
Največja moč pri 2100 vrt/min | 320 KM | |||
Največji navor pri 1050–1600 vrt/min | 1200 Nm | |||
D8 350 KM (258 kW) | ||||
Največja moč pri 2200 vrt/min | 350 KM | |||
Največji navor pri 1200–1600 vrt/min | 1400 Nm | |||
*na voljo z biodizlom B100 |
Interval menjave olja
Do 120.000 km ali enkrat na dve leti ob uporabi VDS5.
Zahteve glede goriva
EN 590 (standard EU), vsebnost žvepla največ 10 ppm.
Odgon na motorju
Prestava 1 : 1, navor 600 Nm pri delovanju na mestu ali med vožnjo.
| Navor | Prestava | |
---|---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 | |
* Navor med vožnjo ali pri delovanju na mestu. Pri AT2412 je največji navor med vožnjo 150 Nm.
Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom in oljnim hladilnikom.
Tip | Najvišja prestava | Največji navor (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
AT2412 | Neposredna | 2400 | 44 |
Ročni menjalniki
Ročni menjalniki imajo vgrajene servoojačevalnike. Kratka prestavna ročica, vgrajena na instrumentni plošči, deluje brez tresljajev, prestavni gibi pa so kratki in natančni. Pri vseh menjalnikih so na voljo tudi odgoni.
Tip | Najvišja prestava | Največji navor (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Samodejni menjalniki
Samodejni menjalnik zagotavlja vrhunske lastnosti speljevanja in gladko prestavljanje v celotnem območju vrtljajev. Menjalnik upravljate s potisnimi gumbi na instrumentni plošči. Za ta menjalnik so na voljo tudi odgoni.
Tip | Najvišja prestava | Največji navor (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Tip | Os | Gonilo | Največji navor (Nm) | Največja obremenitev osi/sklopa osi (t) | Odobrena skupna masa kompozicije (t) |
Enojna redukcija prenosa moči | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344E | Enojno | Hipoidno | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C | Enojno | Hipoidno | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Tandem | Hipoidno | 3550 | 23 | 70 |
Dvojna redukcija moči | |||||
RSH1370F | Enojno | Spiralno poševno | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180D | Tandem | Hipoidno | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
Kombinacije pogonskih sklopov
D8 250 KM | D8 280 KM | D8 320 KM | D8 350 KM | G9 320 KM | |
Menjalniki | |||||
---|---|---|---|---|---|
AT2412 | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Zadnje osi z enojno redukcijo moči | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Zadnje osi z dvojno redukcijo moči | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● | |||
Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.
Na motorju
PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.
PTER100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s priključkom prirobnice za hidravlično črpalko.
Na menjalniku
PTR-HF/FH/ZF: Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTR-HP/PH/ZF: Priključek za priključitev črpalke, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTRD-D1D: Dvojni pogon s priključkom za priključitev črpalke in prirobničnim priključkom.
Oglejte si tehnične podatke o merah kabine, višinah kabine nad tlemi in opremi kabine
Dnevna kabina
Dnevna kabina z udobnim in ergonomskim voznikovim prostorom. Notranja višina 1605 mm, dolžina 1600 mm, širina 2300 mm
Kratka spalna kabina
Kratka spalna kabina nudi dodaten prostor, v katerem je lahko vgrajeno ležišče za eno osebo ali pa služi kot pisarna z dodatnimi odlagalnimi prostori. Notranja višina 1605 mm, dolžina 2000 mm, širina 2300 mm.
Spalna kabina
Spalna kabina z ležiščem za eno osebo. Notranja višina 1605 mm, dolžina 2200 mm, širina 2300 mm.
Kabina z nizkim vstopom
Kabina z nizkim vstopom in vstopnim pragom ter s sedeži z varnostnimi pasovi za enega ali največ tri sopotnike. Notranja višina 1605 mm, dolžina 2200 mm, širina 2300 mm. Na voljo z zložljivimi sopotnikovimi vrati.
Vzmetenje kabine
Mehansko vzmetenje spredaj in zadaj: vijačna vzmet in blažilnik. Pnevmatsko vzmetenje spredaj in zadaj: zračni mehovi.
Voznikov sedež
Izbira treh različic udobja: Comfort, Standard in Economy. Vse tri imajo vgrajene vzglavnike in omogočajo nastavljanje naslona, vzdolžno nastavljanje, nastavljanje višine in nagiba sprednjega konca.
Sovoznikov sedež
Na izbiro so tri različice udobja: Standard, Economy in Basic.
Barve kabine
Na voljo v 300 fiksnih različicah. Po naročilu so poleg tega na voljo tudi dodatne barve.
Volan
Volan ima premer 460 milimetrov ali 500 milimetrov, odvisno od konfiguracije tovornega vozila in ga je mogoče pnevmatsko nastaviti v želeni položaj.
Sistem klimatizacije
Ogrevanje kabine je na voljo v dveh izvedenkah: grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW.
Strešno okno
Kabina ima lahko vgrajeno strešno okno, ki ga je mogoče odpreti za 50 milimetrov. Na voljo sta steklena in jeklena izvedba. Okno ima lahko ročno ali električno upravljanje.
Oblazinjenje sedežev
Udobna tkanina.
Oblazinjenje sten
Udobna tkanina.
Ogrevanje kabine
Ogrevanje kabine je na voljo v dveh izvedenkah: grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW.
Odlagalni prostori v kabini
Kabina je opremljena z vrsto uporabnih in dostopnih prostorov za shranjevanje dokumentov in osebne prtljage. Nad vetrobranskim steklom sta dva predelka, ob njiju so še štiri odprtine z merami po DIN. Za doplačilo je na voljo široka ponudba predalov in škatel za motorni pokrov, nosilcev za pisalno podlago in kljuk za garderobo.
Hupe
Na izbiro sta dve izvedbi dodatne hupe, električna in pnevmatska – dvojna pnevmatska hupa na strehi ali enojna električna hupa pod motornim pokrovom.
Ležišče
Ležišče je na voljo v enem ali dveh kosih in je široko 580 milimetrov ali 780 milimetrov. Za doplačilo je na voljo tudi varovalna prečka ob postelji.
Kabina z nizkim vstopom
Kabina z nizkim vstopom FE omogoča enostaven dostop z odpiranjem vrat do 90 stopinj. Na voljo je v dveh različicah, in sicer z ravnim podom ali pokrovom motorja. Vidljivost za voznika je odlična in seveda je varnost na najvišji ravni – saj gre za Volvo.
Oglejte si vse podatke o višinah šasije, nosilnosti sprednje osi, vzmetenju zadnjih osi, višinah priklopa, vlačilcih, opremi šasije in zavorah.
Low | pribl. 880 mm |
Med | pribl. 950 mm |
High | pribl. 1050 mm |
| Zračno vzmetenje | Listnate vzmeti |
---|---|---|
Low | 7.1/7.5/8 | 9 |
Med | 7.1/7.5/8 | 9 |
High | 7.1/7.5/8 | 9 |
Tip | Osi | Vzmetenje | Obremenitev osi/vrtljive osi | Redukcija moči | Pomožne osi pred/za pogonsko osjo |
Enojna os | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolično/parabolično S | 13 t | Enojna/dvojna |
|
RAD-KR | 4x2 | Zračno vzmetenje | 13 t | Enojna/dvojna |
|
Sklopi osi | |||||
RADT-KR | 6x2 | Zračno vzmetenje | 19/20 t | Enojna/dvojna | Os nosilnega kolesa (fiksna/krmiljena) |
RAPD-BR | 6x4 | Zračno vzmetenje | 23 t | Enojna/dvojna | |
Na voljo so nosilci priklopa za priklapljanje priklopnikov.
Rezervoarji za gorivo
Na voljo so plastični, jekleni in aluminijasti rezervoarji za gorivo. Prostornine znašajo od 160 do 630 litrov. Rezervoarji oblike črke D so na voljo v dveh višinah – 560 mm in 710 mm.
Posode za AdBlue
Iz plastike, prostornina znaša 32 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul rezervoarja za AdBlue.
EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti. EBS je serijska oprema za vse specifikacije.
EBS Medium
Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še naslednje:
Funkcija Hill Start Aid
Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.
ESC (nadzor hitrosti motorja)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2- in 3-osna vozila.
Hidravlični retarder
Hidravlični retarder za menjalnik AL306. Kompaktni integrirani hidravlični retarder je nameščen na menjalniku in omogoča zavorni navor 1490 Nm.
Sprednje osi
Nosilnosti sprednjih osi znašajo od 7,1 do 9 ton.
Os nosilnega kolesa
Na voljo je več konfiguracij – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 6,7, 7,1, 7,5 ali 10,5 ton.
Niz lukenj za nadgradnjo
Zgornji niz lukenj je rezerviran za izdelovalca nadgradnje. Vsaka konzola v zgornjem nizu odprtin ima zamik in 8-mm distančnik. Na zgornjem nizu odprtin ni nobenih zakovic.
Predpriprava za vgradnjo dvigala
Šasija je lahko tovarniško opremljena s ploščo za vgradnjo dvigala.
KOMPLET ZA PREDPRIPRAVO ZA VGRADNJO DVIGALA
Šasija je lahko tovarniško opremljena s ploščo za vgradnjo dvigala. Zaboj za akumulator je pomaknjen nazaj, pritrdilne plošče pa so nameščene za kabino na bokih šasije. Priložen je električni pripravljalni komplet – ELCRANE.
Sedlasta sklopka
Ponudba obsega tudi sedlo po ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 150 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.
Na naslednjih povezavah lahko v svoj računalnik prenesete podatkovne liste s tehničnimi podatki za Volvo FE v formatu PDF.