»Stranke imamo po vsem svetu in naša tovorna vozila morajo delovati povsod, zato je preizkušanje v ostrem podnebju bistvenega pomena, vključno z našo električno modelsko paleto,« pravi Jessica Sandström, podpredsednica upravljanja s produkti pri Volvo Trucks.
Kaj se zgodi z baterijskim tovornim vozilom, ko termometer pokaže -25 °C in zapiha močan veter? Da bi to ugotovili, so pri Volvo Trucks opravili zimska testiranja na skrajnem severu Švedske.
»Ko naša tovorna vozila testiramo na terenu na severu Švedske blizu arktičnega kroga, ocenjujemo vse nepredvidljive naravne elemente,« nadaljuje Jessica Sandström. »Zaradi vetra se na tovornjaku nabira led, kar pomeni odlično priložnost, da se prepričamo, ali v ekstremnih razmerah vse pravilno deluje. Testi so pokazali, da upravljanje naših tovornih vozil v tem resnično mrzlem okolju deluje zelo dobro.«
Eden oprijemljivih rezultatov zimskega testiranja je nova funkcija, imenovana Ready to Run). Ta funkcija tovorno vozilo na delovni dan po potrebi pripravi s predogrevanjem ali, če deluje v zelo toplem okolju, s hlajenjem baterij in kabine tovornjaka. Optimalna temperatura baterij je okoli +25 °C. Voznik lahko predogrevanje ali hlajenje enostavno zažene na daljavo, s pomočjo aplikacije.
Električni tovornjaki so pomemben del rešitve za zmanjšanje izpustov CO2, vendar zaenkrat predstavljajo le skromen odstotek celotnega trga tovornih vozil. Evropskim prevoznikom je bilo v tem letu dobavljenih le nekaj sto povsem električnih težkih tovornjakov.
»Uvajamo spremembe in smo vodilni na evropskem trgu električnih tovornih vozil. Že danes imamo električne tovornjake proizvajamo serijsko in jih dobavljamo strankam po celotni Evropi in Severni Ameriki. Naš cilj do leta 2030 je, da bomo 50 % naše celotne prodaje tovornih vozil pokrili z električnimi,« sklene Jessica Sandström.
Celotna funkcija Ready to Run bo na voljo pri vozilih Volvo FH, FM in FMX Electric, ki se uporabljajo za regionalni transport in v lahkem gradbeništvu.
Dejstva o električnih tovornih vozilih Volvo:
· Volvo Trucks ima modelsko paleto šestih modelov električnih tovornjakov, ki so zasnovani za širok spekter različnih transportnih nalog.
· Vozila Volvo FH, FM in FMX Electric so težka tovorna vozila s skupno dovoljeno maso 44 ton. Prodaja v Evropi že poteka, proizvodnja pa se bo začela v drugi polovici 2022.
· Serijska proizvodnja modelov Volvo FL in FE Electric za mestno distribucijo in odvoz odpadkov se je v Evropi začela leta 2019.
· Proizvodnja modela Volvo VNR Electric za Severno Ameriko se je začela leta 2020.
Povezava do filma funkcije Ready to Run
Povezava do fotografij visoke resolucije
Povezava do spletne strani o elektromobilnosti
Ana Marolt, tel. +386 51 608 745, ana.marolt@volvo.com
Več slik in videov je na voljo v medijskem središču Volvo Trucks: https://media.volvogroup.com/dam
Volvo Trucks s svojo ponudbo srednje težkih in težkih tovornjakov ponuja celovite transportne rešitve poklicnim in poslovnim uporabnikom. Podpora strankam je zagotovljena z globalno mrežo pooblaščenih serviserjev z 2.200 servisnimi točkami v več kot 130 državah. Proizvodnja tovornih vozil Volvo poteka v 12 državah po vsem svetu. Leta 2023 je bilo po vsem svetu izdobavljenih približno 145.000 tovornih vozil Volvo. Volvo Trucks je del skupine Volvo, enega vodilnih svetovnih proizvajalcev tovornih vozil, avtobusov, gradbene mehanizacije ter ladijskih in industrijskih motorjev. Skupina ponuja tudi storitve financiranja in servisiranja. Delovanje podjetja Volvo Trucks temelji na glavnih vrednotah, kot so kakovost, varnost in skrb za okolje. |