Claes Nilsson, predsednik Volvo Trucks, meni, da je Volvo FH nosilni izdelek družbe Volvo Trucks, kar zadeva videz in ustvarjanje dobičkonosnosti za stranke, ki ponuja najsodobnejše delovno okolje za voznike. Spominja se, kako je drzna predstavitev leta 1993 pomenila začetek zelo uspešnega obdobja za družbo Volvo Trucks.
„Bližali smo se koncu recesije, vendar smo se odločili narediti velik korak. To se je izkazalo za resnični uspeh. Model FH smo predstavili ob pravem času, saj smo ponudili najzanimivejši izdelek, ko sta gospodarstvo in prevozni trg znova začela rasti," pravi Claes Nilsson.
Prva različica je temeljila na novem podvozju, ki je zaradi dinamične oblike omogočalo prilagodljive rešitve za različne prevoze. Vse je vključevalo jasno usmeritev v podjetja, vključno z aerodinamiko za prihranek goriva, revolucionarnim pogonskim sklopom in motorno zavoro Volvo.
Pravo posebnost Volva FH je izražala nova kabina. Ker se je družba Volvo Trucks že zgodaj odločila postaviti voznika v središče, je na obsežnih delovnih srečanjih sodelovalo več kot 1.500 voznikov. Končni rezultat je varnejša in udobnejša kabina, ki je ustvarila popolnoma novo izkušnjo vožnje, počitka in spanja.
„Družba Volvo Trucks že od začetka spodbuja napredek. Predstavitev modela FH je bila največji korak, s katerim smo resnično pokazali željo naših inženirjev po uporabi novih tehnologij za ustvarjanje dodane vrednosti za stranke in njihove voznike," pravi Claes Nilsson.
Ta predanost je voznikom med letoma 1993 in 2008 prinesla kar tri posodobitve kabine. Leta 2012 je bil predstavljen popolnoma novi Volvo FH, pri katerem sta popolnoma nova kabina in vgrajen sistem klimatizacije I-Park Cool ustvarila vrhunsko udobje. Funkcije, kot so Volvov dinamični krmilni sistem (2013), so povzročile lažjo, varnejšo, stabilnejšo in natančnejšo vožnjo ter zmanjšale število poškodb zaradi fizičnih obremenitev.
Volvo FH je že od prvega dne vodilni na področju varnosti. To zlasti velja za pasivno varnost, kjer je družba Volvo Trucks kot prva znamka tovornih vozil ponudila varnostno zračno blazino (1995) in leta 1996 uvedla sistem sprednje podletne zaščite - deset let, preden je postal obvezen po zakonu. Ta napredek se nadaljuje še danes, ko je tovorno vozilo opremljeno tudi z najnovejšimi sistemi aktivne varnosti.
Poleg voznikovega udobja je bilo pri oblikovanju kabine vodilno načelo varnost. Na tovornem vozilu je bilo med razvojem izvedenih tisoče simuliranih trkov in okoli sto dejanskih trkov. Zmečkljivi nosilci in vrata so izdelani iz dvofaznega jekla, deli karoserije pa so izdelani iz najmočnejšega jekla, ki je na voljo. Vse podrobnosti pri zasnovi zunanjosti in notranjosti skupaj zagotavljajo, da je Volvo FH najvarnejše tovorno vozilo družbe Volvo Trucks doslej.
Volvo FH je zmogljivost in produktivnost težkih tovornih vozil dvignil na novo raven. Med številnimi inovacijami je treba posebej omeniti revolucionaren menjalnik I-Shift (2001). Danes predstavlja standard v panogi in se je razvil tako, da izpolnjuje različne zahteve in potrebe. Menjalnik I-Shift z dvojno sklopko je še posebej koristen za regionalne prevoze in prevoze na velike razdalje po hribovitih in ovinkastih cestah. Omogoča prestavljanje natančno ob pravem času brez vsake prekinitve prenosa moči ali navora, kar izboljša voznikovo udobje in zagotavlja višjo povprečno hitrost. Za prevoze v gradbeništvu in prevoze težkih tovorov je odlična rešitev menjalnik I-Shift s prestavami za počasno vožnjo. Omogoča speljevanje tovornega vozila z mesta s tovori do 325 ton in vožnjo s hitrostjo samo 0,5 km/h ter tako olajša natančno manevriranje na zahtevnih terenih.
I-Shift je popoln primer, kako inovacija, ki koristi voznikom in prevoznikom, tudi zmanjšuje okoljski odtis tovornega vozila. Skrb za okolje je ena osrednjih vrednot družbe Volvo Trucks, tovorno vozilo Volvo FH pa vsako leto zmanjšuje emisije in porabo goriva. Velik korak naprej je pomenila predstavitev modela Volvo FH LNG leta 2017. Tovorno vozilo na plin zagotavlja enako zmogljivost kot druga tovorna vozila Volvo FH in lahko deluje na bioplin, ki zmanjša emisije CO2 do 100 odstotkov, ali zemeljski plin, ki zmanjša emisije CO2 do 20 odstotkov v primerjavi z dizelskim gorivom. To velja za emisije vozila med uporabo, imenovane tudi emisije od rezervoarja do koles.
„Z modelom FH smo opravili izjemno potovanje, pripravljamo pa številne vznemirljive novosti. Zaradi novih tehnologij bomo z navdušenjem nadaljevali uspešno potovanje skupaj s strankami in njihovimi vozniki," pravi Claes Nilsson.
Volvo FH je edini model, ki je trikrat prejel nagrado za tovorno vozilo leta (1994, 2000 in 2014), prodan pa je bil v skoraj milijon primerkih. Ob njegovi predstavitvi leta 1993 je družba Volvo Trucks oznanila, da je prihodnost že tu. Četrt stoletja pozneje so v družbi prepričani, da je Volvo FH še vedno tovorno vozilo prihodnosti.
„Obstaja toliko možnosti za ustvarjanje izjemnih izboljšav. Preučili bomo vse te možnosti, da bo Volvo FH ostal prva izbira voznikov in strankam še naprej zagotavljal dobiček. Ne bi rad razkril preveč, vendar lahko rečem, da bodo prihodnja leta še razburljivejša od prvih petindvajsetih," zaključuje Claes Nilsson.