"Imam majhne otroke in želim, da odraščajo v svetu, kjer dihajo čist zrak," pravi Marie-José Baartmans, generalna direktorica transportnega podjetja BREYTNER.
Reči, da se Marie-José zavzema za čistejši prevoz, je premalo reči. V zadnjem desetletju je njeno podjetje delovalo kot prevozno podjetje s 100-odstotnimi ničelnimi emisijami, potem ko se je z dizelskih tovornjakov preusmerilo na električne. V tem času je njegova flota električnih tovornjakov prevozila več kot milijon kilometrov.
To je zaveza in naložba v prihodnost, ki se že obrestuje njenemu podjetju in njegovim strankam. "Smo 10 korakov pred ostalo industrijo," pravi. "In to nam daje veliko prednost."
Z desetletnimi izkušnjami na področju električnih tovornjakov je BREYTNER pridobil neprecenljivo znanje, ki jih postavlja v dober položaj pri strankah. "To znanje lahko delite s svojimi strankami in to vam daje več dodane vrednosti," dodaja.
Podjetje se je na tej poti tudi veliko naučilo. vo strategijo polnjenja. "Želimo najti najcenejše cene energije v kombinaciji s tem, da vam čez dan ni treba delati dodatnih postankov, ker potem izgubite nepotreben čas," dodaja Marie-José. "Zato poskušamo polniti med razkladanjem ali razkladanjem ali ponoči."
Moj nasvet drugim podjetjem bi bil, da začnejo čim prej.
Z vse več podjetji, ki se osredotočajo na trajnost, je popolnoma električna rešitev podjetja BREYTNER privlačen predlog za tiste, ki želijo zmanjšati svoj vpliv na okolje. "Povpraševanje prihaja od teh vrst strank," je prepričana.
Za Marie-José sta obstajala dva velika razloga, da se je odločila za električni pogon. »Najprej smo to videli kot poslovno priložnost. Drugi razlog je bilo poznavanje delovanja dizelskih tovornjakov, kaj počnejo v mestnem jedru in kaj prihaja iz izpuha. Če lahko delate s čistejšo tehnologijo, želite narediti ta korak."
Prehod na popolno elektriko opisuje kot "razburljiv". Inovativen. Kot da bi bili pionirji." Po njenem mnenju je ključ do začetka najti "nizko viseče sadje". To je lahko na primer uporaba električnih tovornjakov na distribucijskih poteh v središču mesta. "Moj nasvet drugim podjetjem bi bil, naj začnejo čim prej," pravi. »Pristopite korak za korakom. Začnite z enim ali dvema tovornjakoma in nato razmislite o dolgoročnem programu izvedbe."