Tehnični podatki šasije Volva FMX

  • Višine šasije
  • Največja obremenitev sprednje osi
  • Vzmetenje zadnjih osi
  • Nosilci priklopa
  • Rezervoarji za gorivo
  • Posode za AdBlue
  • Sedla
  • Volvov dinamični krmilni sistem
  • Dvig tandemske gnane osi
  • Samodejni sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles
  • Pomožne osi za gnano osjo
  • Pomožne osi pred gnano osjo
  • Zavore

Višine šasije

Med  pribl. 900 mm
High pribl. 1000 mm
X-High  pribl. 1200 mm
XX-High  pribl. 1240 mm

Največja obremenitev sprednje osi (ton)

  Zračno vzmetenje  Listnate vzmeti 
Med  10 
High  10/20*
X-High    10/20*
XX-High    10/20*
* Z dvojnimi sprednjimi osmi (FAA20/FAA21)

Največja obremenitev sprednje osi (ton)

FA-LOW Nizka sprednja os za srednje višine šasije, osna obremenitev do 9 ton.
FA-MED Srednje visoka sprednja os za srednje višine šasije, osna obremenitev do 10 ton.
FA-HIGH Visoka sprednja os za višje šasije, osna obremenitev do 10 ton.
FA-XHIGH Posebno visoka sprednja os za posebno visoke šasije, osna obremenitev do 10/18* ton.
FA-XXHIGH Gnana sprednja os, osna obremenitev do 9/18* ton.
Dvojne sprednje osi – FA-HIGH/FA-XHIGH Na voljo za konfiguracije 8×2 in 8×4, osna obremenitev do 18 ton.

Vzmetenje zadnjih osi

Type Axle combination Suspension type Axle/bogie load Reduction Other axles
Solo          
RAD-L90 4×2 Parabolic/Multi-leaf 13 t Single/hub  
RAD-GR 4×2 Air  13 t Single/hub  
RAD-G2 4×2 Air  13 t Single/hub  
RAD-L90 4×4 Parabolic/Multi-leaf 13 t Hub   
           
Bogie          
RADT-GR 6×2 Air 19/20.5/22.5/23 t Single/hub Fixed/steered/selfsteered tag axle
RAPD-GR 6×2 Air 19/22 t Single/hub Fixed/steered pusher axle
RADD-G2 6×4/8×4 Air 21/23/26 t Single/hub  
RADD-BR 6×4/8×4 Parabolic 21 t Single/hub  
RADD-TR1 6×4/8×4 Parabolic/conventional leaf 23/26 t Single/hub  
RADD-TR2 6×4/8×4 Conventional leaf 26/32 t Hub  
RADD-GR 6×4/8×4 Air 21/23/26 t Single/hub  
RADD-BR 6×6 Parabolic 21 t Hub  
RADD-TR1 6×6 Parabolic/conventional leaf 26 t Hub  
RADD-TR2 6×6 Conventional leaf 26/32 t Hub  
RAPDT-GR 8×2 Air 27/30/30.5/31.5/32 t Single/hub 3 axles/steered pusher and steered or fixed tag axle
RADDT-GR 8×4 Air 27/33/36 t Single/hub 3 axles/steered tag axle
RAPDD-GR 8×4 Air 27/30.5/32/35 t Single/hub 3 axles/steered pusher axle
RADDT-G2 8×4 Air 27/33/36 t Single/hub 3 axles/steered tag axle
RADD-BR 8×6 Parabolic 21 t Hub  
RADD-TR1 8×6 Parabolic/conventional leaf 26 t Hub  
RADD-TR2 8×6 Conventional leaf 26/32 t Hub  

Nosilci priklopa
Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilci priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm. 

Rezervoarji za gorivo
Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarjev goriva pri vlačilcu 4×2 znaša 1480 litrov. 

Posode za AdBlue
Plastične. Prostornine od 32 do 90 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul posode za AdBlue. 

Sedla
Konstrukcija sedla je lahko certificirana za obremenitve do 36 ton. Ponudba obsega tudi sedlo po ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 140 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.

Zavore
EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je zdaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti.

Volvo Dynamic Steering
Active steering system with torque overlay. Delivers more steering force at low speeds, reduces steering kicks and keeps the steering wheel straight forward when braking on split friction. The steering wheel returns automatically to neutral position both when driving forward and when reversing.

Volvo Dynamic Steering is now available for all axle configurations except those with a driven front axle (4×4, 6×6, 8×6 and 10×6).

Tandem Axle Lift
Allows the rearmost drive axle on the tandem bogie to be disengaged and raised, to reduce fuel consumption and turning radius. By pushing a button on the dashboard, the driver can raise the axle when the truck is unloaded. When the truck is loaded, the axle automatically lowers itself and engages.

Tandem Axle Lift is available for 6×4 and 8×4 configurations (with a tandem bogie) equipped with disc brakes.

Automatic Traction Control (ATC)
Automatically engages the driven front axle when it’s needed and disengages it when the terrain permits, saving fuel and improving manoeuvrability. ATC comes as standard on all Volvo FMX configurations with a driven front axle (4×4, 6×6, 8×6 and 10×6).

Tag axles
Available in several configurations – fixed with single or dual wheels, self steered or actively steered. Axle load: 7.5, 9.5, 10 or 16 tonnes. 

Pusher axles
Available in fixed and actively steered variants for both tractors and rigids. Axle load: 4.5, 7.5 or 9 tonnes.

EBS MEDIUM

Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še naslednje:

Nadzor stanja EBS
Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.

Pomoč pri speljevanju v klanec
Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.

Analiza obrabe oblog
Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog. (Le za kolutne zavore.)

Samodejna sprostitev parkirne zavore
Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne na stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).

DODATNE MOŽNOSTI

Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:

Zavora Stretch
Omogoča vozniku sprožiti impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.

ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za dvo- in triosna vozila.

Opozorilna luč pri zaviranju v sili
Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo. 

Hidravlični retarder
Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.

Poiščite pooblaščenega prodajalca

Vam je všeč? Zapeljite se z njim

Našo novo dinamično šasijo lahko zares izkusite le za volanom. Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks ima ključe.

Poiščite pooblaščenega prodajalca