Ne skrbite – prenese še 20 ton več

Najbolj robustno tovorno vozilo, kar smo jih kdaj naredili
Dovolj močan za vleko do 32 ton. Dovolj čvrst, da se lahko zaleti v betonsko steno in nadaljuje vožnjo. Vogala odbijača sta narejena iz 3-milimetrskega jekla visoke trdnosti. Žarometi so dvignjeni visoko nad območje udarcev. Če pa vam vseeno uspe pridelati kako resno poškodbo (kar je sicer malo verjetno), jo omejijo deljene plošče karoserije. Vidni vijaki pa vam omogočajo, da poškodovani del zamenjate sami. Tako je vaš Volvo FMX hitro spet vozen in na gradbišču, kamor spada.
Dodali smo celo vrsto jeklenih delov, a vseeno teža skoraj ni narasla – morda za pet ali šest kilogramov. Konstrukcija pa je nekajkrat bolj robustna.konstruktor Volva FMX, Volvo Trucks

Škatlasto z razlogom
Nova priklopna naprava, novi ščitni drog, novi ščitnik karterja – vse to je na sprednji zaščitni nosilec pritrjeno z ogromnimi konzolami. Tako je nastala neverjetno čvrsta škatlasta konstrukcija čelnega dela kabine. Absorbira energijo trkov pri nizkih hitrostih in skorajda v celoti odpravlja resonanco – in tresenje kabine, ki bi ga povzročala resonanca.

Testi obnašanja med trkom
Čelni del smo skušali prebiti z jeklenim drogom pod pritiskom skoraj 3 ton. (Škatlasta konstrukcija se obnaša kot vzmet in se skoraj popolnoma vrne v prvotno obliko.) Tovorno vozilo smo zapeljali v težak betonski blok. (Jekleni čelni del tovornega vozila se rahlo upogne, vendar se v glavnem vrne v prvotno obliko.) Opravili smo še na ducate drugih strašljivih testov obnašanja ob trkih iz lastnega repertoarja. Zato s trditvijo, da je Volvo FMX najrobustnejše tovorno vozilo, kar smo jih naredili doslej, mislimo popolnoma resno.