Trucks

×

Tehnični podatki pogonskega sklopa Volva FMX

Motorji

 

D11K

D13K

Emisijski standard

Euro 6

Euro 6

Število valjev

6

6

Prostornina

10,8 dm³

12,8 dm³

Gib

152 mm

158 mm

Premer valja

123 mm

131 mm

Kompresijsko razmerje

17:01

18 : 1 (420, 460, 500 KM), 17 : 1 (540 KM)

Gospodarno območje vrtljajev

1000–1500 vrt/min

950–1400 vrt/min

Moč zavore na izpušne pline

160 kW (2.400 vrt/min)

200 kW (2.300 vrt/min)

Zavorna moč VEB

290 kW (2.400 vrt/min)

 

VEB

za doplačilo

 

Zavorna moč VEB+

 

375 kW (2.300 vrt/min)

VEB+

 

za doplačilo

Oljni filtri

2 pretočna, 1 obvodni

2 pretočna, 1 obvodni

Količina olja pri menjavi, vključno s Filter

36 l

33 l

Hladilni sistem, skupna prostornina

36 l

38 l

 

Zahteve glede goriva

Samo gorivo brez žvepla (kakovost EN590, vsebnost žvepla največ 10 ppm)
Biodizelsko gorivo generacije 2 (kakovost EN15940, sintetično dizelsko gorivo)

Odgon na motorju

 

Navor

Prestava

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

* Navor pri delovanju na mestu ali med vožnjo.

D11K – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

D11K330 (243 kW)

 

Največja moč pri 1700 vrt/min

330 KM

Največji navor pri 877–1400 vrt/min

1600 Nm

D11K380 (280 kW)

 

Največja moč pri 1700 vrt/min

380 KM

Največji navor pri 938–1400 vrt/min

1.800 Nm

D11K430 (316 kW)

 

Največja moč pri 1700 vrt/min

430 KM

Največji navor pri 1008–1400 vrt/min

2.050 Nm

D11K460 (338 kW)

 

Največja moč pri 1700 vrt/min

460 KM

Največji navor pri 1050–1400 vrt/min

2.200 Nm

D13K – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

D13K380 (279 kW)

 

Največja nazivna moč pri 1700 vrt/min

380 KM

Največji navor pri 830–1400 vrt/min

1814 Nm

D13K420 (309 kW)

 

Največja moč pri 1404–1700 vrt/min

420 KM

Največji navor pri 905–1400 vrt/min

2100 Nm

D13K460 (338 kW)

 

Največja moč pri 1404–1700 vrt/min

460 KM

Največji navor pri 945–1400 vrt/min

2300 Nm

D13K500 (368 kW) 

 

Največja moč pri 1404–1700 vrt/min

500 KM 

Največji navor pri 980–1400 vrt/min

2500 Nm 

D13K540 (397 kW) 

 

Največja moč pri 1458–1700 vrt/min

540 KM 

Največji navor pri 1000–1400 vrt/min

2600 Nm

I-Shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja.

Tehnični podatki

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (ton)

AT2412G

Neposredna

2400

44

AT2612G

Neposredna

2600

100

ATO2612G

Hitra

2600

100

Tehnični podatki I-Shift z dvojno sklopko

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (ton)

SPO2812

Hitra

2800

80

Powertronic

Popolnoma samodejni planetni menjalnik s pretvornikom navora in hladilnikom olja. Odpravlja prekinitev dovoda moči med prestavljanjem. Powertronic je lahko tovarniško opremljen z odgonom, retarderjem in črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana.

Powertronic

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (ton)

PT2106

Neposredna

2100

44

PT2606

Neposredna

2600

60

Vozni programi, vgrajeni v Powertronic

Economy

Namenjen za optimalno porabo goriva. Menjalnik prestavlja v območju najgospodarnejših vrtljajev.

Zmogljivost

Uporabite ga, kadar potrebujete veliko moči iz motorja. Navzgor in navzdol prestavlja pri višjih vrtljajih motorja.

Gnane osi

Tip

Os

Gonilo

Največji navor (Nm)

Največja obremenitev osi/sklopa osi (ton)

Največja dovoljena skupna masa (ton)

Enojna redukcija prenosa moči

         

RSS1344C/E

Enojna

Hipoidno

2600

13

44

RSS1356

Enojna

Hipoidno

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Enojna

Hipoidno

3550

13

70

RTS2370A

Tandem

Hipoidno

3550

23

80

RSS1244B

Enojna

Hipoidno

2800

12

44

RTS2310A

Tandem

Hipoidno

3550

23

100

RSS1352A

Enojna

Hipoidno

2800

13

52

Dvojna redukcija moči

         

RSH1365

Enojna

Spiralno poševno

2400

13

65

RSH1370F

Enojna

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

13

70

RTH2610F

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

26

100

RTH3210

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

32

100

RTH3312

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

33

120

RTH3815

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

38

150

Prestavna razmerja gnanih osi

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1365

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.50:1

2.47:1

2.43:1

2.06:1

3.61:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

2.64:1

2.64:1

2.57:1

2.17:1

3.76:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1*

2.64:1

2.79:1

2.85:1

2.83:1

2.31:1

4.12:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.10:1

3.08:1

3.09:1

2.47:1

4.55:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

3.44:1

3.40:1

3.40:1

2.64:1

 

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

3.67:1

3.67:1

3.78:1

2.85:1

 

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

   

4.11:1

4.13:1

3.08:1

   

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

     

4.50:1

3.36:1

   

5.41:1

5.41:1

   
 

4.63:1

     

5.14:1

3.70:1

   

6.18:1

6.18:1

   
 

5.29:1

     

5.67:1

4.11:1

     

7.21:1

   
         

6.17:1

4.63:1

           

 

* Za RSS1344E

Kombinacije pogonskih sklopov

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450 

    D13K380

D13K420

D13K460

D13K500

D13K540

Powertronic

                     

PT2106

             

PT2606

           

I-Shift

                     

AT2412G

   

   

AT2612G

   

ATO2612G

   

I-Shift z dvojno sklopko

                     

SP02812

               

Gnane osi z enojno redukcijo moči

                     

RSS1244B

   

RSS1344C/E

   

RSS1352

   

RSS1356

   

RTS2370A

   

RSS1370A/B

   

RTS2310A

   

Gnane osi z dvojno redukcijo moči

                     

RSH1365

   

 

RSH1370F

   

RTH2610F

   

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

Gnana sprednja os/menjalnik za distribucijo

                   

FAA11/FAA21/V2501TB

   

Odgoni

na motorju

PTER-DIN 
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTER1400 
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.
PTER100
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.

na menjalniku

PTR-F
Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTR-FL/FH 
Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Majhno/srednje/veliko število vrtljajev, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.
PTRD-F
Veliko število vrtljajev, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.
PTRD-D
Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.
PTRD-D1 
Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.
PTRD-D2
Za veliko število vrtljajev, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.  

PODROBNEJE SE SEZNANITE Z VOZILOM VOLVO FMX

Izberite popoln tovornjak za svoje potrebe. Vse to se dogaja pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.