Višina | |
---|---|
Low | pribl. 810–830 mm |
Med | pribl. 860 mm |
High | pribl. 950 mm |
X-High | pribl. 960 mm |
XX-High* | pribl. 1175 mm |
* Samo za Volvo FL 4×4.
Na voljo so plastični, jekleni in aluminijasti rezervoarji za gorivo. Prostornine znašajo od 80 do 300 litrov. Poleg tega je na voljo kombinacija dveh 215-litrskih rezervoarjev, s skupno prostornino 430 litrov.
Posoda za AdBlue je izdelana iz plastike, njena prostornina pa znaša 32 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul rezervoarja. Ena izvedba je namenjena za vozila z rezervoarji za gorivo na desni strani (ADTP-R), druga pa za vozila z rezervoarji za gorivo na levi strani (ADTP-L).
Volvo FL ima spredaj in zadaj zavore s pnevmatskim pogonom s prezračevanimi koluti. EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) s sistemom ABS zagotavlja krajši odzivni čas in varnejše zaviranje ter tudi zmanjšuje obrabo zavornih oblog. Sistem vključuje funkcije, kot so ABS, blokada diferenciala in kombiniranje zavor. S kombiniranjem zavor sistem usklajuje različne zavore na vozilu za enakomernejše zaviranje ter za zmanjšanje obrabe zavor in pnevmatik. Razširjeni paket EBS vključuje tudi funkcijo pomoči pri speljevanju v klanec. Zavorni koluti so na voljo v več velikostih, za različne vrste prevozov.
EBS Medium
Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še spodaj naštete:
Nadzor stanja EBS
Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.
Pomoč pri speljevanju v klanec
Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.
Analiza obrabe oblog
Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog. (Le za kolutne zavore.)
Samodejna sprostitev parkirne zavore
Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).
Hidravlični retarder za menjalnike AL306
Kompaktni integrirani hidravlični retarder (v izvedbah RET-HYDR in RET-TPT) je nameščen na menjalniku. Njegov največji zavorni učinek znaša 400 kW.
Največja prestava v pretvorniku navora (TC421) znaša 1,77 : 1.
ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2- in 3-osna vozila.
Opozorilna luč pri zaviranju v sili
Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo.
Hidravlični retarder
Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.