Volvo Trucks

SLOVENIJA

×

Tehnični podatki pogonskega sklopa Volva FH16

  • Motorji
  • I-Shift
  • Zadnje osi
  • Prestavna razmerja gnanih osi
  • Kombinacije pogonskih sklopov
  • Odgoni

Motorji

 

D16K 

Emisijski standard 

Euro 6

Število valjev 

Prostornina 

16,1 dm³ 

Gib 

165 mm 

Premer valja 

144 mm

Kompresijsko razmerje 

16.0:1

Gospodarno območje vrtljajev 

950–1400 vrt/min

Moč zavore na izpušne pline

230 kW (2.200 vrt/min)

Zavorna moč VEB+ 

470 kW (2.200 vrt/min)

VEB+ 

za doplačilo 

Oljni filtri 

2 pretočna, 1 obvodni 

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri 

42 l 

Hladilni sistem, skupna prostornina 

48 l 

Zahteve glede goriva

Samo gorivo brez žvepla (kakovost EN590, vsebnost žvepla največ 10 ppm)
Biodizelsko gorivo generacije 2 (kakovost EN15940, sintetično dizelsko gorivo)

Interval menjave olja

Do 100.000 km ali eno leto, z VDS4. 

Odgon na motorju

 

 

Navor 

Prestava 

EPTT650 

650 Nm* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 Nm* 

1.26:1


* Navor pri delovanju med vožnjo in na mestu.

D16K – moč/navor

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

D16K550 (410 kW) 

 

Največja moč pri 1380–1700 vrt/min 

550 KM 

Največji navor pri 900–1380 vrt/min 

2800 Nm 

D16K650 (480 kW) 

 

Največja moč pri 1450–1700 vrt/min 

650 KM 

Največji navor pri 950–1.450 vrt/min 

3.150 Nm 

D16K750 (550 kW) 

 

Največja moč pri 1.600–1.800 vrt/min 

750 KM 

Največji navor pri 950–1400 vrt/min 

3.550 Nm 

I-Shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja.

Tehnični podatki

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (ton)

AT2812F

Neposredna 

2800

60

ATO3112F

Hitra 

3150

100

ATO3512F

Hitra

3550

100

Zadnje osi

Tip 

Os

Gonilo

Največji navor (Nm)

Največja obremenitev osi/sklopa osi (ton)

Največja dovoljena skupna masa (ton)

Enojna redukcija prenosa moči

         

RSS1356

Enojna

Hipoidno

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Enojna

Hipoidno

 

13

70

RTS2370A

Tandem

Hipoidno

3550

23

70

RTS2310

Tandem

Hipoidno

3550

23

100

Dvojna redukcija moči

         

RSH1370F

Enojna

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

13

70

RTH2610F

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

26

100

RTH3210

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

32

100

RTH3312

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

33

120

RTH3815

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

38

150

Prestavna razmerja gnanih osi

 

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210G

RTH3312B

RTH3815

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.79:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

3.10:1

2.47:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.44:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.67:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

3.40:1*

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

   
 

3.67:1*

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

   
 

4.11:1*

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

   
   

6.17:1

4.63:1

         

* RSS1370B

Kombinacije pogonskih sklopov

 

D16K550

D16K650

D16K750

I-Shift

     

AT2812F

     

ATO3112F

 

ATO3512F

   

       

Gnane osi z enojno redukcijo moči

     

RSS1356

   

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Gnane osi z dvojno redukcijo moči

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Odgoni

Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko ter odgonov z visokim navorom za pogon različne opreme nadgradnje.

Odgoni pred sklopko

PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.
PTER-100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.

Odgoni za sklopko

PTR-F: Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTR-FL/FH: Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Majhno/srednje/veliko število vrtljajev, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.
PTRD-F: Veliko število vrtljajev, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.
PTRD-D: Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.
PTRD-D1: Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.
PTRD-D2: Za veliko število vrtljajev, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.

PODROBNEJE SE SEZNANITE Z VOZILOM VOLVO FH16

Izberite popoln tovornjak za svoje potrebe. Vse to se dogaja pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.