Volvo Trucks

SLOVENIJA

×

Tehnični podatki pogonskega sklopa Volva FH

  • Motorji
  • I-Shift
  • I-Shift z dvojno sklopko
  • Zadnje osi
  • Prestavna razmerja gnanih osi
  • Kombinacije pogonskih sklopov
  • Odgoni

Motorji

 

D13K  

D13K460TC in D13K500TC

G13C* 

Emisijski standard 

Euro 6 

Euro 6 

Euro 6

Število valjev 

6

6

Prostornina 

12,8 dm³ 

12,8 dm³ 

12,8 dm³

Gib 

158 mm 

158 mm 

158 mm

Premer valja 

131 mm 

131 mm 

131 mm

Kompresijsko razmerje 

18 : 1 (420, 460, 500 KM), 17 : 1 (540 KM)

17:01

17:01

Gospodarno območje vrtljajev 

950–1400 vrt/min 

900–1.300 vrt/min 

1000–1400 vrt/min

Moč zavore na izpušne pline

200 kW (2.300 vrt/min)

-

-

Zavorna moč VEB+ 

375 kW (2.300 vrt/min)

375 kW (2.300 vrt/min)

375 kW (2.300 vrt/min)

VEB+ 

za doplačilo

za doplačilo

za doplačilo 

Oljni filtri 

2 pretočna, 1 obvodni  

2 pretočna, 1 obvodni  

2 pretočna, 1 obvodni 

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri 

33 l 

35 l 

33 l 

Hladilni sistem, skupna prostornina 

38 l 

38 l 

39,5 l 


* LNG

Zahteve glede goriva

Samo gorivo brez žvepla (kakovost EN590, vsebnost žvepla največ 10 ppm)
Biodizelsko gorivo generacije 2 (kakovost EN15940, sintetično dizelsko gorivo)

 

Interval menjave olja

Do 100.000 km ali eno leto, z VDS4. 

Odgon na motorju
 

 

Navor 

Prestava 

EPTT350 

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650 

650 Nm* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 Nm* 

1.26:1


* Navor pri delovanju med vožnjo in na mestu.

D13K in D13TC – moč/navor

Neto izhodna moč po EC 582/2011

D13TC – moč/navor

Neto izhodna moč po EC 582/2011
Motor D13TC je na voljo z močjo 460 ali 500 KM. Razvije večji navor kot drugi motorji D13. Motor D13TC s 460 KM razvije enak navor kot motor D13 s 540 KM – vendar pri manjšem številu vrtljajev. Motor s 500 KM in opremo I-Save pa se z navorom 2.800 Nm pri enako majhnem številu vrtljajev približuje motorju D16.
To omogoča tehnologija Turbo Compound, ki uporablja dodatno turbino za turbopolnilnikom, da ponovno uporabi presežno energijo iz izpušnih plinov. Ta energija se neposredno na ročični gredi pretvori v navor – kar zagotavlja zmogljiv in izjemno varčen motor.

 

D13K420 (309 kW) 

 

Največja moč pri 1400–1800 vrt/min 

420 KM 

Največji navor pri 860–1400 vrt/min 

2100 Nm 

D13K460 (345 kW) 

 

Največja moč pri 1400–1800 vrt/min 

460 KM 

Največji navor pri 900–1400 vrt/min 

2300 Nm  

D13K460TC (345 kW)

 

Največja moč pri 1.250–1.600 vrt/min

460 KM

Največji navor pri 900–1300 vrt/min

2600 Nm 

D13K500 (368 kW) 

 

Največja moč pri 1530–1800 vrt/min

500 KM 

Največji navor pri 980–1270 vrt/min

2500 Nm 

D13K500TC (368 kW)

 

Največja moč pri 1.250–1.600 vrt/min

500 KM

Največji navor pri 900–1300 vrt/min

2800 Nm

D13K540 (397 kW) 

 

Največja moč pri 1.450–1.800 vrt/min 

540 KM 

Največji navor pri 1.000–1.450 vrt/min

2600 Nm 

G13C – moč/navor

Neto izhodna moč po EC 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Največja moč pri 1400–1800 vrt/min

420 KM

Največji navor pri 1000–1400 vrt/min

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Največja moč pri 1.700–1.800 vrt/min

460 KM

Največji navor pri 1050–1400 vrt/min

2300 Nm

I-Shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja.

Tehnični podatki

 

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (ton)

AT2412F

Neposredna 

2400

44

AT2612F

Neposredna 

2600

100

ATO2612F

Hitra 

2600

100

AT2812F

Neposredna 

2800

60

ATO3112F

Hitra 

3150

100

Tehnični podatki I-Shift z dvojno sklopko

 

Tip 

Najvišja prestava 

Navor motorja (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (ton)

SPO2812

Hitra

2800

80

Zadnje osi

 

Tip 

Os

Gonilo

Največji navor (Nm)

Največja obremenitev osi/sklopa osi (ton)

Največja dovoljena skupna masa (ton)

Enojna redukcija prenosa moči

         

RSS1244B

Enojna

Hipoidno

2800

12

44

RSS1344C/D

Enojna

Hipoidno

2600

13

44

RSS1344E

Enojna

Hipoidno

2800

13

44

RSS1352A

Enojna

Hipoidno

2800

13

52

RSS1356

Enojna

Hipoidno

2400/2800

13

56/44

RSS1360

Enojna

Hipoidno

3550

13

60

RSS1370A/B

Enojna

Hipoidno

3550

13

70

RTS2370A

Tandem

Hipoidno

3550

23

70

RTS2310A

Tandem

Hipoidno

3550

23

100

Dvojna redukcija moči

         

RSH1370F

Enojna

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

13

70

RTH2610F

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

26

100

RTH3210

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

32

100

RTH3312

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

33

120

RTH3815

Tandem

Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem

3550

38

150

Prestavna razmerja gnanih osi

 

RSS1244B RSS1344C/D RSS1344E RSS1352A RSS1356 RSS1360 RSS1370A/B RTS2370A RTS2310A RSH1370F RTH2610F RTH3210G RTH3312B RTH3815
2.31:1 2.31:1* 2.31:1 2.31:1 2.50:1 2.47:1 2.06:1 2.43:1 2.06:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1 4.14:1
2.47:1 2.47:1* 2.47:1 2.47:1 2.64:1 2.64:1 2.17:1 2.57:1 2.17:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1 4.58:1
2.64:1 2.64:1* 2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.31:1 2.83:1 2.31:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1 5.43:1
2.85:1 2.85:1* 2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 2.47:1 3.09:1 2.47:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1 7.22:1
3.08:1 3.08:1* 3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 2.64:1 3.40:1 2.64:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1  
3.36:1 3.36:1* 3.36:1 3.36:1 3.67:1 3.67:1 2.85:1 3.78:1 2.85:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1  
  3.70:1       4.11:1 3.08:1 4.13:1 3.08:1   4.55:1 4.55:1    
  4.11:1         3.40:1** 4.50:1 3.36:1   5.41:1 5.41:1    
  4.63:1         3.67:1** 5.14:1 3.70:1     7.21:1    
  5.29:1         4.11:1** 5.67:1 4.11:1          
  6.17:1           6.17:1 4.63:1          


* Za RSS1344D/E
** Za RSS1370B

Kombinacije pogonskih sklopov

 

 

D13K420  

D13K460

D13K500

D13K540

D13K460TC

D13K500TC

G13C420

G13C460

I-Shift

               

AT2412F

       

AT2612F

 

ATO2612F

 

AT2812F

         

   

ATO3112F

         

   

I-Shift z dvojno sklopko 

               

SP02812 

 

   

Gnane osi z enojno redukcijo moči

               

RSS1244B

RSS1344C/D

RSS1344E

RSS1352A

RSS1356

RSS1360

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Gnane osi z dvojno redukcijo moči

               

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

Odgoni

Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.

Odgoni pred sklopko

PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.
PTER-100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.

 

Odgoni za sklopko
 

PTR-F: Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTR-FL/FH: Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Majhno/srednje/veliko število vrtljajev, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.
PTRD-F: Veliko število vrtljajev, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.
PTRD-D: Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.
PTRD-D1: Za veliko število vrtljajev, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.
PTRD-D2: Za veliko število vrtljajev, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.

PODROBNEJE SE SEZNANITE Z VOZILOM VOLVO FH

Izberite popoln tovornjak za svoje potrebe. Vse to se dogaja pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.