Tip |
Osi |
Vzmetenje |
Obremenitev osi/sklopa osi |
Redukcija moči |
Pomožne osi za/pred pogonsko osjo |
---|---|---|---|---|---|
Enojna |
|
||||
RAD-L90 |
4×2 |
Parabolične/večlistnate |
13 t |
Enojna/dvojna |
|
RAD-GR |
4×2 |
Zračno vzmetenje |
11,5/13 t |
Enojna/dvojna |
|
RAD-G2 |
4×2 |
Zračno vzmetenje (za gradbeništvo) |
13 t |
Dvojna |
|
Sklopi osi |
|||||
RADT-GR |
6×2 |
Zračno vzmetenje |
19/20,5/22,5/23 t |
Enojna/dvojna |
Pomožna os za pogonsko osjo (fiksna/krmiljena/samokrmiljena) |
RAPD-GR |
6×2 |
Zračno vzmetenje |
19/22 t |
Enojna/dvojna |
Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena) |
RADD-G2 |
6×4/8×4 |
Zračno vzmetenje (za gradbeništvo) |
21/23/26 t |
Enojna/dvojna |
|
RADD-BR |
6×4/8×4 |
Parabolične |
21 t |
Enojna/dvojna |
|
RADD-TR1 |
6×4/8×4 |
Parabolične/klasične listnate |
23/26 t |
Enojna/dvojna |
|
RADD-TR2 |
6×4/8×4 |
Klasične listnate |
26/32 t |
Dvojna |
|
RADD-TR3 |
8x4 |
Klasične listnate |
38 t |
Dvojna |
|
RADD-GR |
6×4/8×4 |
Zračno vzmetenje |
21/23/26 t |
Enojna/dvojna |
|
RAPDT-GR |
8×2 |
Zračno vzmetenje |
27/30/30,5/31,5/32 t |
Enojna/dvojna |
Pomožna os pred pogonsko (krmiljena) + pomožna os za pogonsko (fiksna/krmiljena) |
RADDT-GR |
8×4/10×4 |
Zračno vzmetenje |
27/33/36 t |
Enojna/dvojna |
Pomožna os za pogonsko (krmiljena) |
RAPDD-GR |
8×4 |
Zračno vzmetenje |
27/30,5/32/35 t |
Enojna/dvojna |
Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena) |
RADDT-G2 |
8×4/10×4 |
Zračno vzmetenje (za gradbeništvo) |
27/33/36 t |
Enojna/dvojna |
Pomožna os za pogonsko (krmiljena) |
Pogon |
Višina šasije |
Vzmetenje |
Višina okvira |
Višina sedla* |
Pnevmatike |
Najmanjša višina priklopa |
Nazivna višina med vožnjo** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 |
X-Low |
RAD-GR |
266 |
140 |
295-55 |
867 |
912 |
X-low |
RAD-GR |
266 |
140 |
295-60 |
887 |
932 |
|
Low |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-60 |
955 |
1015 |
|
Med |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-70 |
1014 |
1075 |
|
Med |
RAD-GR |
300 |
140 |
315-70 |
1031 |
1092 |
|
High |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-80 |
1056 |
1147 |
|
High |
RAD-GR |
300 |
140 |
315-80 |
1090 |
1164 |
|
6×2 |
Low |
RADT-GR |
266 |
160 |
315-60 |
975 |
1035 |
Med |
RADT-GR |
266 |
160 |
315-70 |
1034 |
1095 |
|
Med |
RADT-GR |
300 |
160 |
315-70 |
1051 |
1112 |
|
High |
RADT-GR |
300 |
150* |
315-80 |
1160 |
1234 |
|
Med |
RAPD-GR |
266 |
160 |
315-70 |
1034 |
1095 |
|
Med |
RAPD-GR |
300 |
160 |
315-70 |
1051 |
1112 |
|
High |
RAPD-GR |
266 |
160 |
315-80 |
1076 |
1167 |
|
High |
RAPD-GR |
300 |
160 |
315-80 |
1110 |
1184 |
|
6×4 |
High |
RADD-GR |
300 |
150* |
315-80 |
1173 |
1234 |
8×4 |
High |
RAPDD-GR |
300 |
160 |
315-80 |
1137 |
1207 |
* +60 mm višina za vgradnjo.
** Pribl. višine.
Nosilci priklopa
Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilec priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm.
Rezervoarji za gorivo
Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarjev goriva pri vlačilcu 4x2 znaša 1480 litrov. Rezervoarji za LNG: 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) in 205 kg (495 l).
Rezervoarji za AdBlue
Prostornine od 32 do 100 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul posode za AdBlue. Plastične.
Sedla
Konstrukcija sedla je lahko certificirana za obremenitve do 36 ton. Ponudba obsega tudi sedlo po ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 140 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.
Zavore
EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je sedaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti.
Dinamični krmilni sistem Volvo
Aktivni krmilni sistem s prekrivanjem navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej.
Volvov dinamični krmilni sistem je sedaj na voljo za vse konfiguracije osi, tudi za tovorna vozila z dvojnimi sprednjimi osmi. Dobiti pa ga je mogoče tudi v kombinaciji s posamičnim sprednjim vzmetenjem.
Dvig tandemske osi
Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira.
Dvig tandemske pogonske osi je na voljo za konfiguraciji 6x4 in 8x4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.
Pomožne osi za gnano osjo
Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5, 10 ali 15 ton.
Pomožne osi pred gnano osjo
Na voljo so fiksne ali aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce in šasije s kabino. Obremenitev osi: 4,5, 7,5 ali 9 ton.
Nadzor stanja EBS
Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.
Pomoč pri speljevanju v klanec
Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.
Analiza obrabe oblog
Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog. (Le za kolutne zavore.)
Samodejna sprostitev parkirne zavore
Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).
Zavora Stretch
Omogoča vozniku, da sproži impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.
ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2- in 3-osna vozila.
Opozorilna luč pri zaviranju v sili
Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo.
Hidravlični retarder
Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 680 kW.