Volvo Trucks

SLOVENIJA

×

Tehnični podatki šasije Volva FH

 

  • Višine šasije
  • Največja obremenitev sprednje osi
  • Vzmetenje zadnjih osi
  • Višine priklopa, vlačilci
  • Nosilci priklopa
  • Rezervoarji za gorivo
  • Posode za AdBlue
  • Sedla
  • Volvov dinamični krmilni sistem
  • Pomožne osi za gnano osjo
  • Pomožne osi pred pogonsko osjo
  • Zavore

Višine šasije

 

X-Low (vlačilec)

pribl. 810 mm

Low

pribl. 850 mm

Med

pribl. 900 mm

High

pribl. 1000 mm

X-High

pribl. 1200 mm

Največja obremenitev sprednje osi (ton)

 

 

Zračno vzmetenje

Listnate vzmeti

X-Low

7.5

-

Low

8

-

Med

10/20*

9

High

10/20*

10/18**

X-High

-

10/20**


* Z dvojno sprednjo osjo (FAL20 na GRAS-GR)
** Z dvojno sprednjo osjo (FAA20/FAA21)

Vzmetenje zadnjih osi

 

Tip

Osi

Vzmetenje

Obremenitev osi/sklopa osi

Redukcija moči

Pomožne osi za/pred pogonsko osjo

Enojna

       

 

RAD-L90

4×2

Parabolične/večlistnate

13 t

Enojna/dvojna

 

RAD-GR

4×2

Zračno vzmetenje

11,5/13 t

Enojna/dvojna

 

RAD-G2

4×2

Zračno vzmetenje (za gradbeništvo)

13 t

Dvojna

 
           

Sklopi osi

         

RADT-GR

6×2

Zračno vzmetenje

19/20,5/22,5/23 t

Enojna/dvojna

Pomožna os za pogonsko osjo (fiksna/krmiljena/samokrmiljena)

RAPD-GR

6×2

Zračno vzmetenje

19/22 t

Enojna/dvojna

Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena)

RADD-G2

6×4/8×4

Zračno vzmetenje (za gradbeništvo)

21/23/26 t

Enojna/dvojna

 

RADD-BR

6×4/8×4

Parabolične

21 t

Enojna/dvojna

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Parabolične/klasične listnate

23/26 t

Enojna/dvojna

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Klasične listnate

26/32 t

Dvojna

 

RADD-TR3

8x4

Klasične listnate

38 t

Dvojna

 

RADD-GR

6×4/8×4

Zračno vzmetenje

21/23/26 t

Enojna/dvojna

 

RAPDT-GR

8×2

Zračno vzmetenje

27/30/30,5/31,5/32 t

Enojna/dvojna

Pomožna os pred pogonsko (krmiljena) + pomožna os za pogonsko (fiksna/krmiljena)

RADDT-GR

8×4/10×4

Zračno vzmetenje

27/33/36 t

Enojna/dvojna

Pomožna os za pogonsko (krmiljena)

RAPDD-GR

8×4

Zračno vzmetenje

27/30,5/32/35 t

Enojna/dvojna

Pomožna os pred pogonsko (fiksna/krmiljena)

RADDT-G2

8×4/10×4

Zračno vzmetenje (za gradbeništvo)

27/33/36 t

Enojna/dvojna

Pomožna os za pogonsko (krmiljena)

Višine priklopa sedla

 

Pogon

Višina šasije

Vzmetenje

Višina okvira

Višina sedla*

Pnevmatike

Najmanjša višina priklopa

Nazivna višina med vožnjo**

4×2

X-Low

RAD-GR

266

140

295-55

867

912

 

X-low

RAD-GR

266

140

295-60

887

932

 

Low

RAD-GR

266

140

315-60

955

1015

 

Med

RAD-GR

266

140

315-70

1014

1075

 

Med

RAD-GR

300

140

315-70

1031

1092

 

High

RAD-GR

266

140

315-80

1056

1147

 

High

RAD-GR

300

140

315-80

1090

1164

6×2

Low

RADT-GR

266

160

315-60

975

1035

 

Med

RADT-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Med

RADT-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

High

RADT-GR

300

150*

315-80

1160

1234

 

Med

RAPD-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Med

RAPD-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

High

RAPD-GR

266

160

315-80

1076

1167

 

High

RAPD-GR

300

160

315-80

1110

1184

6×4

High

RADD-GR

300

150*

315-80

1173

1234

8×4

High

RAPDD-GR

300

160

315-80

1137

1207

 

* +60 mm višina za vgradnjo.
** Pribl. višine.

Nosilci priklopa
Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilec priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm.

Rezervoarji za gorivo
Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarjev goriva pri vlačilcu 4x2 znaša 1480 litrov. Rezervoarji za LNG: 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) in 205 kg (495 l).

Rezervoarji za AdBlue
Prostornine od 32 do 100 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul posode za AdBlue. Plastične.

Sedla
Konstrukcija sedla je lahko certificirana za obremenitve do 36 ton. Ponudba obsega tudi sedlo po ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 140 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.

Zavore
EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je sedaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti.

Dinamični krmilni sistem Volvo
Aktivni krmilni sistem s prekrivanjem navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej.
Volvov dinamični krmilni sistem je sedaj na voljo za vse konfiguracije osi, tudi za tovorna vozila z dvojnimi sprednjimi osmi. Dobiti pa ga je mogoče tudi v kombinaciji s posamičnim sprednjim vzmetenjem.

Dvig tandemske osi
Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira.
Dvig tandemske pogonske osi je na voljo za konfiguraciji 6x4 in 8x4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.

Pomožne osi za gnano osjo
Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5, 10 ali 15 ton.

Pomožne osi pred gnano osjo
Na voljo so fiksne ali aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce in šasije s kabino. Obremenitev osi: 4,5, 7,5 ali 9 ton.

EBS medium

Nadzor stanja EBS
Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.

Pomoč pri speljevanju v klanec
Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.

Analiza obrabe oblog
Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog. (Le za kolutne zavore.)

Samodejna sprostitev parkirne zavore
Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).

Dodatne možnosti

Zavora Stretch
Omogoča vozniku, da sproži impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.

ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2- in 3-osna vozila.

Opozorilna luč pri zaviranju v sili
Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo.

Hidravlični retarder
Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 680 kW.

VAM JE VŠEČ? ZAPELJITE SE Z NJIM

Našo novo dinamično šasijo lahko zares izkusite le za volanom. Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks ima ključe.