Motorji D8K vseh moči so certificirani za sintetično dizelsko gorivo (HVO). Ena od različic motorja D8K320 deluje tudi na čisti biodizel (B100) – in je certificirana po zahtevah Euro 6. Je idealna izbira, če želite biti prijazni do okolja, ob tem pa biti deležni tudi državnih finančnih spodbud za okolju prijazne novosti.
|
D8K |
G9K320 |
---|---|---|
Število valjev |
6 |
6 |
Prostornina |
7,7 dm3 |
8,9 dm3 |
Gib |
135 mm |
144,5 mm |
Premer valja |
110 mm |
114 mm |
Kompresijsko razmerje |
17.5:1 |
12:1 |
Gospodarno območje vrtljajev |
1000–1700 vrt/min |
1.200–1.700 vrt/min |
Moč zavore na izpušne pline (2800 vrt/min) |
120 kW |
- |
Moč kompresijske zavore (2800 vrt/min) |
170 kW |
- |
Oljni filtri |
1 |
2 |
Količina olja pri menjavi, vključno s filtri |
25,5 l |
27,6 l |
Hladilni sistem, skupna prostornina |
17 l |
12,4 l |
Interval menjave olja
Do 100.000 km ali enkrat na dve leti ob uporabi VDS4 in VDS4.5.
Zahteve glede goriva
EN 590 (standard EU), vsebnost žvepla največ 10 ppm.
Odgon na motorju
Prestava 1 : 1, navor 600 Nm pri delovanju na mestu ali med vožnjo.
Različica za biodizel
Motor D8K320 je na voljo tudi v različici za biodizel (B100), certificirani po zahtevah Euro 6. Glede intervalov servisiranja se obrnite na pooblaščeni servis Volvo.
Neto izhodna moč po: EC 582/2011
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Največja moč pri 2100 vrt/min |
250 KM |
Največji navor pri 900–1700 vrt/min |
950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Največja moč pri 2.100 vrt/min |
280 KM |
Največji navor pri 950–1.700 vrt/min |
1.050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Največja moč pri 2100 vrt/min |
320 KM |
Največji navor pri 1050–1600 vrt/min |
1200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Največja moč pri 2.200 vrt/min |
350 KM |
Največji navor pri 1.200–1.600 vrt/min |
1.400 Nm |
Neto izhodna moč po: EC 582/2011
G9K320 |
|
Največja moč pri 2000–2100 vrt/min |
320 KM (239 kW) |
Največji navor pri 1300–1400 vrt/min |
1.356 Nm |
I-Shift je Volvov menjalnik s sistemom samodejnega prestavljanja za vse vrste prevozov. Ta menjalnik, znan po hitrem prestavljanju, razbremenjuje voznika, obenem pa varčuje gorivo. Lahko je opremljen z odgonom ali s črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana. Za posebne prevoze ga lahko dopolnite z dodatnim hladilnikom olja. I-Shift upravljate z ročico za volanom.
Osnovni (TP-BAS)
Osnovna programska oprema je primerna za večino vrst prevozov.
Distribucija in gradbeništvo (TP-DICON)
Izboljšuje delovanje v zahtevnih voznih razmerah, denimo pri manevriranju.
Varčevanje goriva (TP-FUEC) Optimizira vožnjo z vidika porabe goriva.
Programski paketi za I-Shift
Funkcije |
TP-BAS |
TP-DICON |
TP-FUEC |
---|---|---|---|
Osnovna strategija prestavljanja |
● |
● |
● |
Prestavljanje za zmogljivost |
● |
● |
● |
Osnovna prilagoditev izbiranja prestav |
● |
● |
● |
Nadzor temperature olja menjalnika |
● |
● |
● |
Razširjena strategija prestavljanja |
|
● |
● |
Upravljanje speljevanja |
|
● |
● |
I-Roll |
|
|
● |
Preprečevanje/aktiviranje funkcije Kick-down |
|
|
● |
Dodatne možnosti |
|
|
|
Razširjena funkcionalnost odgona |
● |
● |
● |
Izpopolnjeno prilagajanje izbire prestav, vključno s funkcijo Kick-down |
● |
● |
● |
Ročni menjalniki imajo vgrajene servoojačevalnike. Kratka prestavna ročica, vgrajena na motornem pokrovu, deluje brez tresljajev, prestavni gibi pa so kratki in čisti. Samodejni menjalnik upravljate z gumbi. Pri vseh menjalnikih so na voljo tudi odgoni.
Tip |
|
Število prestav |
Največji navor |
Odobrena skupna masa kompozicije |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AL306 |
Samodejni menjalnik |
6 |
1.300 Nm |
32 ton |
● |
● |
● |
● |
Tip |
|
Število prestav |
Največji navor |
Odobrena skupna masa kompozicije |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ZTO1006 |
Ročni |
6 |
1050 Nm |
32 ton |
● |
● |
|
|
ZTO1109 |
Ročni |
9 |
1200 Nm |
44 ton |
● |
● |
● |
● |
Tip |
|
Število prestav |
Največji navor |
Odobrena skupna masa kompozicije |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AL306 |
Samodejni menjalnik |
6 |
1.300 Nm |
32 ton |
● |
● |
● |
● |
Tip |
Os |
Gonilo |
Največji navor |
Največja osna obremenitev |
Odobrena skupna masa kompozicije |
---|---|---|---|---|---|
Enojna redukcija prenosa moči |
|
|
|
|
|
RSS1344C |
Enojna |
Hipoidno |
2.600 Nm |
13 ton |
44 ton |
RTS2370A |
Tandem |
Hipoidno |
3.550 Nm |
23 ton |
70 ton |
Dvojna redukcija moči |
|
|
|
|
|
RSH1370F |
Enojna |
Spiralno poševno |
3.550 Nm |
13 ton |
70 ton |
RTH2180C |
Tandem |
Hipoidno |
1200 Nm |
21 ton |
80 ton |
RSS1344C |
RTS2370A |
RSH1370F |
RTH2180C |
---|---|---|---|
2.64:1 |
3.09:1 |
3.76:1 |
2.96:1 |
2.85:1 |
3.40:1 |
4.12:1 |
3.08:1 |
3.08:1 |
3.78:1 |
4.55:1 |
3.22:1 |
3.36:1 |
4.13:1 |
4.67:1 |
3.36:1 |
3.70:1 |
4.50:1 |
5.41:1 |
3.52:1 |
4.11:1 |
5.14:1 |
6.18:1 |
3.70:1 |
4.63:1 |
5.67:1 |
7.21:1 |
3.89:1 |
5.29:1 |
6.17:1 |
|
4.12:1 |
6.17:1 |
|
|
4.35:1 |
|
|
|
4.62:1 |
|
|
|
4.82:1 |
|
|
|
5.12:1 |
|
|
|
5.43:1 |
|
|
|
5.86:1 |
|
|
|
6.31:1 |
|
Različica odgona |
Tip |
Prestava |
Največji navor (Nm) |
Smer vrtenja |
---|---|---|---|---|---|
ZTO1006 |
PTR-ZF4 |
Prirobnica |
1:1.699 |
320 |
Ista |
|
PTR-ZF5 |
Črpalka |
1:1.699 |
320 |
Ista |
|
PTR-FH5 |
Prirobnica |
1:0.963 |
450 |
Ista |
|
PTR-PH4 |
Črpalka |
1:0.963 |
450 |
Ista |
|
|
|
|
|
|
ZTO1109 |
PTR-ZF2 |
Prirobnica |
1:1.903 |
410 |
Ista |
|
PTR-ZF3 |
Črpalka |
1:1.903 |
410 |
Ista |
|
PTR-FH1 |
Prirobnica |
1:0.970 |
800 |
Nasprotna |
|
PTR-PH1 |
Črpalka |
1:0.970 |
800 |
Nasprotna |
|
PTR-FH2 |
Prirobnica |
1:1.253 |
430 |
Ista |
|
PTR-PH2 |
Črpalka |
1:1.253 |
430 |
Ista |
|
PTR-FH5 |
Prirobnica |
1:1.778 |
450 |
Ista |
|
PTR-PH4 |
Črpalka |
1:1.778 |
450 |
Ista |
|
PTRA-PH1* |
Črpalka |
1:0.970 |
600 |
Nasprotna |
|
PTRA-PH2* |
Črpalka |
1:1.253 |
430 |
Ista |
|
|
|
|
|
|
AT2412F |
PTRD-D1D (TPTT730) |
Prirobnica |
1:1.292–1.645 |
730 |
Nasprotna |
|
PTRD-D1D (TPTT730) |
Črpalka |
1:1.292–1.645 |
730 |
Ista |
|
PTRD-D1D (TPTT870) |
Prirobnica |
1:1.040–1.325 |
870 |
Nasprotna |
|
PTRD-D1D (TPTT870) |
Črpalka |
1:1.040–1.325 |
870 |
Ista |
|
PTR-FH1 |
Prirobnica |
1:0.705–0.897 |
1000 |
Nasprotna |
|
PTR-PH1 |
Črpalka |
1:0.705–0.897 |
1000 |
Nasprotna |
|
PTR-FH2 |
Prirobnica |
1:0.910–1.159 |
430 |
Ista |
|
PTR-PH2 |
Črpalka |
1:0.910–1.159 |
430 |
Ista |
|
|
|
|
|
|
AL306 |
PR-HP4T |
Črpalka |
1:1.401 |
400 |
Ista |
|
PR-HP4TL |
Črpalka |
1:1.139 |
400 |
Ista |
|
PR-HP6TH |
Črpalka |
1:1.401 |
600 |
Ista |
|
PR-HP6TL |
Črpalka |
1:1.139 |
600 |
Ista |
|
|
|
|
|
|
D8K |
PTER1400 |
Prirobnica |
1:1.000 |
600** |
Nasprotna |
|
PTER-DIN |
Črpalka |
1:1.000 |
600** |
Nasprotna |
|
PTER-100 |
Prirobnica |
1:1.000 |
600** |
Nasprotna |
* Dodatni odgon (za doplačilo) za PTR-ZF2/ZF3.
** Pri AT2412F – največji navor med vožnjo = 150 Nm.