|
Pnevmatike |
Višina (mm) |
---|---|---|
Low |
315/60R22.5" |
880 |
Med |
315/70R22.5" |
950 |
High |
315/80R22.5" |
1050 |
Medosna razdalja (mm) |
Vlačilec 4×2 |
Šasija s kabino 4×2 |
Šasija s kabino 6×2 |
Šasija s kabino 6×4 |
---|---|---|---|---|
3200 |
|
|
|
● |
3500 |
● |
● |
● |
● |
3700 |
● |
● |
● |
|
3850 |
|
|
|
● |
3900 |
● |
● |
● |
|
4100 |
|
● |
● |
|
4200 |
|
|
|
● |
4300 |
|
● |
● |
|
4500 |
|
● |
● |
● |
4750 |
|
● |
● |
|
5000 |
|
● |
● |
● |
5250 |
|
● |
● |
|
5500 |
|
● |
● |
● |
5800 |
|
● |
● |
|
6100 |
|
● |
● |
|
6450 |
|
● |
● |
|
6800 |
|
● |
|
|
Rezervoarji za gorivo
Na voljo so plastični, jekleni in aluminijasti rezervoarji za gorivo. Prostornine znašajo od 160 do 630 litrov. Rezervoarji oblike črke D so na voljo v dveh višinah – 560 milimetrov in 710 milimetrov.
Rezervoarji za AdBlue
Rezervoar za AdBlue je izdelan iz plastike, njegova prostornina pa znaša 32 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul rezervoarja. Ena izvedba je namenjena za vozila z rezervoarjem za gorivo na desni strani (ADTP-R), druga pa za vozila z rezervoarjem za gorivo na levi strani (ADTP-L).
Sprednje osi
Nosilnosti sprednjih osi znašajo od 7,1 do 9 ton.
Pomožne osi za gnano osjo
Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi za gnano osjo – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi ali s fiksno ali krmiljeno pomožno osjo za gnano. Nosilnosti znašajo 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 ali 10,5 tone.
Tip |
Kombinacije osi |
Tip vzmetenja |
Obremenitev osi/sklopa osi (ton) |
Tip osi |
Pomožne osi za pogonsko osjo |
---|---|---|---|---|---|
Enojna os |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4x2 |
Parabolično/parabolično S |
13 |
Enojna/dvojna |
|
RAD-KR |
4x2 |
Zračno vzmetenje |
13 |
Enojna/dvojna |
|
Sklopi osi |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6x2 |
Zračno vzmetenje |
19/20 |
Enojna/dvojna |
Fiksna/krmiljena |
RADD-BR |
6x4 |
Parabolične |
23 |
Enojna/dvojna |
|
Luknje za pritrdišča za nadgradnjo
Zgornji niz lukenj je rezerviran za izdelovalca nadgradnje. Vsaka konzola v zgornjem nizu odprtin ima zamik in 8-mm distančnik. Na zgornjem nizu odprtin ni nobenih zakovic.
Predpriprava za vgradnjo dvigala
Šasija je lahko tovarniško opremljena s ploščami za vgradnjo dvigala.
Komplet za predpripravo za vgradnjo dvigala
Šasija je lahko tovarniško opremljena s ploščami za vgradnjo dvigala. Zaboj za akumulator je pomaknjen nazaj, pritrdilne plošče pa so nameščene za kabino na bokih šasije. Vključen je tudi električni komplet za pripravo – ELCRANE.
Sedla
Ponudba obsega tudi sedlo po standardu ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 150 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.
Volvo FE ima spredaj in zadaj zavore s pnevmatskim pogonom s prezračevanimi koluti. Elektronsko upravljani zavorni sistem (EBS) s sistemom ABS in kolutnimi zavorami zagotavlja krajši odzivni čas in varnejše zaviranje, pa tudi zmanjšuje obrabo zavornih oblog. Sistem vključuje funkcije, kot so ABS, blokada diferenciala in kombiniranje zavor. S kombiniranjem zavor sistem usklajuje različne zavore na vozilu za enakomernejše zaviranje ter za zmanjšanje obrabe zavor in pnevmatik. Razširjeni paket EBS vključuje tudi funkcijo pomoči pri speljevanju v klanec. Zavorni koluti so na voljo v več velikostih, za različne vrste prevozov.
ESP (elektronski program stabilnosti)
ESP (ESP-BAS1) v težavnih razmerah izboljšuje smerno stabilnost in zmanjšuje nevarnost prevračanja.
Hidravlični retarder za menjalnike AL306
Kompaktni integrirani hidravlični retarder (v izvedbah RET-HYDR in RET-TPT) je nameščen na menjalniku.
Največji zavorni navor znaša 1.490 Nm v območju med 800 in 1.900 vrt/min.