Nosilci priklopa
Na voljo so nosilci priklopa za priklapljanje priklopnikov.
Vse, kar morate vedeti o Volvu FE, do najmanjše podrobnosti.
Oglejte si vse tehnične podatke o višinah šasije, nosilnosti sprednje osi, vzmetenju
zadnjih osi, višinah priklopa, vlačilcih, opremi šasije in zavorah.
Low | pribl. 880 mm |
Med | pribl. 950 mm |
High | pribl. 1050 mm |
Zračno vzmetenje | Parabolično | |
---|---|---|
Low | 7.1/7.5/8 | 9 |
Med | 7.1/7.5/8 | 9 |
High | 7.1/7.5/8 | 9 |
Tip | Osi | Vzmetenje | Obremenitev osi/sklopa osi | Redukcija moči | Pomožne osi pred/za pogonsko osjo |
---|---|---|---|---|---|
Enojna os |
|
|
|
|
|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolično/parabolično S | 13 t | Enojna/dvojna |
|
RAD-KR | 4x2 | Zračno vzmetenje | 13 t | Enojna/dvojna |
|
Sklopi osi |
|
|
|
|
|
RADT-KR | 6x2 | Zračno vzmetenje | 19/20 t | Enojna/dvojna | Pomožna os za zadnjo osjo (fiksna/krmiljena) |
RADD-BR | 6x4 | Parabolično | 23 t | Enojna/dvojna |
|
Na voljo so nosilci priklopa za priklapljanje priklopnikov.
Rezervoarji za gorivo | Posode za AdBlue |
Na voljo so plastični, jekleni in aluminijasti rezervoarji za gorivo. Prostornine rezervoarjev za gorivo znašajo od 160 do 630 litrov. Rezervoarji oblike črke D so na voljo v dveh višinah – 560 mm in 710 mm. | Plastičen; prostornina znaša 32 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul rezervoarja za AdBlue. |
Sprednje osi | Pomožne osi za pogonsko osjo |
Nosilnosti sprednjih osi znašajo od 7,1 do 9 ton. | Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 6,7, 7,1, 7,5 ali 10,5 tone. |
Pogon | Šasija | Vzmetenje | Višina okvira | Višina sedla* | Pnevmatike | Najmanjša višina priklopa** | Nazivna višina med vožnjo** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Med | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22.5" | 992 | 1097 | |
Med | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22.5" | 1103 | 1208 | |
Med | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22.5" | 1086 | 1191 | |
Med | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22.5" | 1114 | 1219 | |
Med | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22.5" | 1063 | 1168 | |
Med | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22.5" | 1049 | 1154 |
** Približne višine.
Luknje za pritrdišča za nadgradnjo Zgornji niz lukenj je rezerviran za izdelovalca nadgradnje. Vsaka konzola v zgornjem nizu odprtin ima zamik in 8-mm distančnik. Na zgornjem nizu odprtin ni nobenih zakovic. | Sedla Ponudba obsega tudi sedlo po standardu ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 150 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika. |
Predpriprava za vgradnjo dvigala Šasija je lahko tovarniško opremljena s ploščami za vgradnjo dvigala. | |
Komplet za predpripravo za vgradnjo dvigala Šasija je lahko tovarniško opremljena s ploščami za vgradnjo dvigala. Zaboj za akumulator je pomaknjen nazaj, pritrdilne plošče pa so nameščene za kabino na bokih šasije. Vključen je tudi električni komplet za pripravo – ELCRANE. |
EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost,
delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije.
Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od
dodatnih možnosti. EBS je serijska oprema za vse specifikacije.
EBS Medium Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še spodaj naštete: | Hidravlični retarder Hidravlični retarder za menjalnik AL306. Kompaktni integrirani hidravlični retarder je nameščen na menjalniku in omogoča zavornega navora 1.490 Nm. |
Pomoč pri speljevanju v klanec Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje. | |
ESP (elektronski program stabilnosti) Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2- in 3-osna vozila. |
Oglejte si tehnične podatke motorjev, menjalnikov, zadnjih osi (vključno s prestavnimi razmerji), kombinacij pogonskih sklopov in odgonov.
| D8K | G9K320 |
---|---|---|
Emisijski standard | Euro 6 | Euro 6 |
Število valjev | 6 | 6 |
Prostornina | 7,7 dm3 | 8,9 dm3 |
Gib | 135 mm | 144,5 mm |
Premer valja | 110 mm | 114 mm |
Kompresijsko razmerje | 17.5:1 | 12:01 |
Gospodarno območje vrtljajev | 1.000–1.700 vrt/min | 1.200–1.700 vrt/min |
Moč zavore na izpušne pline (2.800 vrt/min) | 120 kW (2.800 vrt/min) | - |
Moč kompresijske zavore (2.800 vrt/min) | 170 kW (2.800 vrt/min) | - |
Oljni filtri | 1 | 2 |
Količina olja pri menjavi, vključno s filtri | 25,5 l | 27,6 l |
Hladilni sistem, skupna prostornina | 17 l | 12,4 l |
Interval menjave olja Zahteve glede goriva | Odgon na motorju Različica za biodizel |
Navor | Prestava | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* Navor pri delovanju med vožnjo in na mestu. Pri AT2412 največji navor med vožnjo znaša 150 Nm.
D8K – MOČ/NAVORNeto izhodna moč po: EC 582/2011 |
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Največja moč pri 2100 vrt/min | 250 KM |
Največji navor pri 900–1700 vrt/min | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Največja moč pri 2.100 vrt/min | 280 KM |
Največji navor pri 950–1.700 vrt/min | 1.050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Največja moč pri 2100 vrt/min | 320 KM |
Največji navor pri 1050–1600 vrt/min | 1200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Največja moč pri 2.200 vrt/min | 350 KM |
Največji navor pri 1.200–1.600 vrt/min | 1.400 Nm |
G9K320 – MOČ/NAVORNeto izhodna moč po: EC 582/2011 |
G9K320 |
|
---|---|
Največja moč pri 2000–2100 vrt/min | 320 KM (239 kW) |
Največji navor pri 1.300–1.400 vrt/min | 1.356 Nm |
Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom in hladilnikom olja.
Tip | Najvišja prestava | Navor motorja (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
AT2412G | Neposredna | 2400 | 44 |
Ročni menjalniki imajo vgrajene servoojačevalnike. Kratka
prestavna ročica, vgrajena na instrumentni plošči, deluje brez
tresljajev, prestavni gibi pa so kratki in natančni.
Pri vseh menjalnikih so na voljo tudi odgoni.
Tip | Najvišja prestava | Navor motorja (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Samodejni menjalnik zagotavlja vrhunske lastnosti
speljevanja in gladko prestavljanje v celotnem
območju vrtljajev. Menjalnik upravljate s potisnimi gumbi na
instrumentni plošči. Za ta menjalnik so na voljo tudi odgoni.
Tip | Najvišja prestava | Navor motorja (Nm) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Tip | Os | Prestava | Največji navor (Nm) | Največja obremenitev osi/sklopa osi (tone) | Največja dovoljena skupna masa (tone) |
---|---|---|---|---|---|
Enojna redukcija prenosa moči |
|
|
|
|
|
RSS1344E | Enojno | Hipoidno | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C | Enojno | Hipoidno | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Tandem | Hipoidno | 3550 | 23 | 70 |
Dvojna redukcija moči |
|
|
|
|
|
RSH1370F | Enojno | Spiralno poševno | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180C | Tandem | Hipoidno | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Menjalniki | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Zadnje osi z enojno redukcijo moči | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Zadnje osi z dvojno redukcijo moči | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za
sklopko za pogon različne opreme
nadgradnje.
Na motorju | Na menjalniku |
PTER-DIN Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke. | PTR-HF/FH/ZF Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev. |
PTER1400 Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko. | PTR-HP/PH/ZF Priključek za priključitev črpalke, majhno ali veliko število vrtljajev. |
PTER100 Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko. | PTRD-D1D Dvojni pogon s priključkom za priključitev črpalke in prirobničnim priključkom. |
Oglejte si tehnične podatke o merah kabine, višinah kabine nad
tlemi in opremi kabine
Dnevna kabinaDnevna kabina z udobnim in ergonomičnim okoljem za voznika. Notranja višina 1.605 mm, dolžina 1.600 mm, širina 2.300 mm. | Kratka spalna kabinaKratka spalna kabina nudi dodaten prostor, v katerem je lahko vgrajena postelja za eno osebo ali pa služi kot pisarna z dodatnimi odlagalnimi prostori. Notranja višina 1.605 mm, dolžina 2.000 mm, širina 2.300 mm. | Spalna kabinaSpalna kabina z eno posteljo. Notranja višina 1.605 mm, dolžina 2.200 mm, širina 2.300 mm. |
Kabina z nizkim vhodomKabina z nizkim vhodom in vstopnim pragom ter s sedeži z varnostnimi pasovi za od enega do tri sopotnike. Notranja višina 1.605 mm, dolžina 2.200 mm, širina 2.300 mm. Na voljo z zložljivimi sopotnikovimi vrati. |
Vzmetenje kabine Mehansko vzmetenje spredaj in zadaj: vijačna vzmet in blažilnik. Pnevmatsko vzmetenje spredaj in zadaj: zračni mehovi. | Ogrevanje kabine Ogrevanje kabine je na voljo v dveh izvedenkah: grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW. |
Voznikov sedež Tri različice udobja: komfortna, standardna in ekonomična. Vse tri imajo vgrajene vzglavnike in omogočajo nastavljanje naslona, vzdolžno nastavljanje, nastavljanje višine in nagiba sprednjega konca. | Odlagalni prostori v kabini Kabina je opremljena z vrsto uporabnih in dostopnih prostorov za shranjevanje dokumentov in osebne prtljage. Nad vetrobranskim steklom sta dva predelka, ob njiju so še štiri odprtine z merami po DIN. Za doplačilo je na voljo široka ponudba predalov in škatel za motorni pokrov, nosilcev za pisalno podlago in kljuk za garderobo. |
Sopotnikov sedež Na voljo so tri različice udobja: standardna, ekonomična in osnovna. | Hupe Na izbiro sta dve izvedbi dodatne hupe, električna in pnevmatska – dvojna pnevmatska hupa na strehi ali enojna električna hupa pod motornim pokrovom. |
Barve kabine Na voljo v 300 fiksnih različicah. Po naročilu so poleg tega na voljo tudi dodatne barve. | Postelja Postelja je lahko enodelna ali dvodelna, širine 580 milimetrov ali 780 milimetrov. Za doplačilo je na voljo tudi varovalna prečka ob postelji. |
Volan Volan ima premer 460 milimetrov ali 500 milimetrov, odvisno od konfiguracije tovornega vozila, in ga je mogoče pnevmatsko nastaviti v želen položaj. | Kabina z nizkim vhodom Kabina z nizkim vhodom FE omogoča enostaven dostop z odpiranjem vrat do 90 stopinj. Na voljo je v dveh različicah, in sicer z ravnim podom ali pokrovom motorja. Vidljivost za voznika je odlična in seveda, saj gre za Volvo – varnost je na najvišji ravni. |
Klimatska naprava Ogrevanje kabine je na voljo v dveh različicah: grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW. | |
Strešna loputa Kabina ima lahko vgrajeno strešno loputo, ki jo je mogoče odpreti za 50 milimetrov. Na voljo sta steklena in jeklena izvedba. Okno ima lahko ročno ali električno upravljanje. | |
Oblazinjenje sedežev Udobna tkanina. | |
Oblazinjenje sten Udobna tkanina. |
Na naslednjih povezavah lahko v svoj računalnik prenesete podatkovne liste s tehničnimi podatki za Volvo FE v formatu PDF.