Trucks

Tehnični podatki za Volvo FE

Vse, kar morate vedeti o Volvu FE, do najmanjše podrobnosti.

Šasija

Oglejte si vse tehnične podatke o višinah šasije, nosilnosti sprednje osi, vzmetenju
zadnjih osi, višinah priklopa, vlačilcih, opremi šasije in zavorah.

Višine šasije

Low

pribl. 880 mm

Med

pribl. 950 mm

High

pribl. 1050 mm

Največja obremenitev sprednje osi (ton)

 Zračno vzmetenjeParabolično
Low7.1/7.5/89
Med7.1/7.5/89
High7.1/7.5/89

Vzmetenje zadnjih osi

Tip

Osi

Vzmetenje 

Obremenitev osi/sklopa osi

Redukcija moči 

Pomožne osi pred/za pogonsko osjo 

Enojna os 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4x2 

Parabolično/parabolično S

13 t

Enojna/dvojna

 

RAD-KR 

4x2 

Zračno vzmetenje 

13 t

Enojna/dvojna

 

Sklopi osi 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6x2 

Zračno vzmetenje 

19/20 t

Enojna/dvojna

Pomožna os za zadnjo osjo (fiksna/krmiljena)

RADD-BR 

6x4 

Parabolično 

23 t

Enojna/dvojna

 

Nosilci priklopa

Na voljo so nosilci priklopa za priklapljanje priklopnikov.

Rezervoarji za gorivo

Rezervoarji za gorivoPosode za AdBlue
Na voljo so plastični, jekleni in aluminijasti rezervoarji za gorivo. Prostornine rezervoarjev za gorivo znašajo od 160 do 630 litrov. Rezervoarji oblike črke D so na voljo v dveh višinah – 560 mm in 710 mm.Plastičen; prostornina znaša 32 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul rezervoarja za AdBlue. 

Sprednje osiPomožne osi za pogonsko osjo
Nosilnosti sprednjih osi znašajo od 7,1 do 9 ton.Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 6,7, 7,1, 7,5 ali 10,5 tone.

Višine priklopa sedla

PogonŠasijaVzmetenjeVišina okviraVišina sedla*PnevmatikeNajmanjša višina priklopa**Nazivna višina med vožnjo**
4×2       
 MedRAD-KR266150315/60R22.5"9921097
 MedRAD-KR266185295/80R22.5"11031208
 MedRAD-KR266185315/70R22.5"10861191
 MedRAD-KR266185315/80R22.5"11141219
 MedRAD-KR266150295/80R22.5"10631168
 MedRAD-KR266150315/70R22.5"10491154

** Približne višine.

Priprave za izdelovalca nadgradnje

Luknje za pritrdišča za nadgradnjo
Zgornji niz lukenj je rezerviran za izdelovalca nadgradnje. Vsaka konzola v zgornjem nizu odprtin ima zamik in 8-mm distančnik. Na zgornjem nizu odprtin ni nobenih zakovic.
Sedla
Ponudba obsega tudi sedlo po standardu ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 150 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.
Predpriprava za vgradnjo dvigala
Šasija je lahko tovarniško opremljena s ploščami za vgradnjo dvigala.
 
Komplet za predpripravo za vgradnjo dvigala
Šasija je lahko tovarniško opremljena s ploščami za vgradnjo dvigala. Zaboj za akumulator je pomaknjen nazaj, pritrdilne plošče pa so nameščene za kabino na bokih šasije. Vključen je tudi električni komplet za pripravo – ELCRANE.
 

 

Zavore

EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost,
delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije.
Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od
dodatnih možnosti. EBS je serijska oprema za vse specifikacije.

EBS Medium
Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še spodaj naštete:
Hidravlični retarder
Hidravlični retarder za menjalnik AL306. Kompaktni integrirani hidravlični retarder je nameščen na menjalniku in omogoča zavornega navora 1.490 Nm.
Pomoč pri speljevanju v klanec
Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.
 
ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za 2- in 3-osna vozila.
 

Pogonski sklop

Oglejte si tehnične podatke motorjev, menjalnikov, zadnjih osi (vključno s prestavnimi razmerji), kombinacij pogonskih sklopov in odgonov.

Motorji

 

D8K

G9K320

Emisijski standardEuro 6Euro 6

Število valjev

6

6

Prostornina

7,7 dm3

8,9 dm3

Gib

135 mm

144,5 mm

Premer valja

110 mm

114 mm

Kompresijsko razmerje

17.5:1

12:01

Gospodarno območje vrtljajev

1.000–1.700 vrt/min

1.200–1.700 vrt/min

Moč zavore na izpušne pline (2.800 vrt/min)

120 kW (2.800 vrt/min)

-

Moč kompresijske zavore (2.800 vrt/min)

170 kW (2.800 vrt/min)

-

Oljni filtri

1

2

Količina olja pri menjavi, vključno s filtri

25,5 l

27,6 l

Hladilni sistem, skupna prostornina

17 l

12,4 l

 

Interval menjave olja
Do 120.000 km ali enkrat na dve leti ob uporabi VDS5.

Zahteve glede goriva
EN 590 (standard EU), vsebnost žvepla največ 10 ppm.

Odgon na motorju
Prestava 1 : 1, navor 600 Nm pri delovanju na mestu ali med vožnjo.

Različica za biodizel
Motor D8K320 je na voljo tudi v različici za biodizel (B100), certificirani po zahtevah Euro 6. Glede intervalov servisiranja se obrnite na pooblaščeni servis Volvo.

 


Odgon na motorju

 NavorPrestava
PTER-DIN600 Nm*1:1
PTER-1400600 Nm*1:1
PTER-100600 Nm*1:1


* Navor pri delovanju med vožnjo in na mestu. Pri AT2412 največji navor med vožnjo znaša 150 Nm.

 

D8K – MOČ/NAVOR

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

 

­ D8K250 (184 kW)

 

Največja moč pri 2100 vrt/min

250 KM

Največji navor pri 900–1700 vrt/min

950 Nm

D8K280 (206 kW)

 

Največja moč pri 2.100 vrt/min

280 KM

Največji navor pri 950–1.700 vrt/min

1.050 Nm

D8K320 (235 kW)

 

Največja moč pri 2100 vrt/min

320 KM

Največji navor pri 1050–1600 vrt/min

1200 Nm

D8K350 (258 kW)

 

Največja moč pri 2.200 vrt/min

350 KM

Največji navor pri 1.200–1.600 vrt/min

1.400 Nm

 

G9K320 – MOČ/NAVOR

Neto izhodna moč po: EC 582/2011

 

G9K320

 

Največja moč pri 2000–2100 vrt/min

320 KM (239 kW)

Največji navor pri 1.300–1.400 vrt/min

1.356 Nm

 

I-Shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom in hladilnikom olja.

 

TipNajvišja prestavaNavor motorja (Nm)Največja dovoljena skupna masa (tone)
AT2412GNeposredna240044

Ročni menjalniki

Ročni menjalniki imajo vgrajene servoojačevalnike. Kratka
prestavna ročica, vgrajena na instrumentni plošči, deluje brez
tresljajev, prestavni gibi pa so kratki in natančni.
Pri vseh menjalnikih so na voljo tudi odgoni.

 

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (tone)

ZTO1006

6

1050

32

ZTO1109

9

1200

44

 

 

Samodejni menjalniki

Samodejni menjalnik zagotavlja vrhunske lastnosti
speljevanja in gladko prestavljanje v celotnem
območju vrtljajev. Menjalnik upravljate s potisnimi gumbi na
instrumentni plošči. Za ta menjalnik so na voljo tudi odgoni.

 

Tip

Najvišja prestava

Navor motorja (Nm)

Največja dovoljena skupna masa (tone)

AL306

6

1300

32

 

 

Zadnje osi

Tip

Os

Prestava

Največji navor (Nm)

Največja obremenitev osi/sklopa osi (tone)

Največja dovoljena skupna masa (tone)

Enojna redukcija prenosa moči

 

 

 

 

 

RSS1344E

Enojno

Hipoidno

2800

13

44

RSS1344CEnojnoHipoidno26001344

RTS2370A

Tandem

Hipoidno

3550

23

70

Dvojna redukcija moči

 

 

 

 

 

RSH1370F

Enojno

Spiralno poševno

3550

13

70

RTH2180C

Tandem

Hipoidno

1200

21

80

 

Prestavna razmerja zadnjih osi

RSS1344CRTS2370ARSH1370FRTH2180DRS1344E
2.64:13.09:13.76:12.63:12.47:1
2.85:13.40:14.12:12.94:12.64:1
3.08:13.78:14.55:13.13:12.85:1
3.36:14.13:14.67:13.33:13.08:1
3.70:14.50:15.41:13.57:13.36:1
4.11:15.14:16.18:13.85:1 
4.63:15.67:17.21:14.17:1 
5.29:16.17:1   
6.17:1    

 

 

 

Kombinacije pogonskih sklopov

 D8K250D8K280D8K320D8K350G9K320
Menjalniki     
AT2412G 
ZTO1006   
ZTO1109  
AL306
Zadnje osi z enojno redukcijo moči     
RSS1344C
RSS1344E 
RTS2370A  
Zadnje osi z dvojno redukcijo moči     
RSH1370F
RTH2180D   

Odgoni

Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za
sklopko za pogon različne opreme
nadgradnje.

 

Na motorju

Na menjalniku

PTER-DIN
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTR-HF/FH/ZF
Prirobnični priključek, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTER1400
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.
PTR-HP/PH/ZF
Priključek za priključitev črpalke, majhno ali veliko število vrtljajev.
PTER100
Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.
PTRD-D1D
Dvojni pogon s priključkom za priključitev črpalke in prirobničnim priključkom.

Kabina

Oglejte si tehnične podatke o merah kabine, višinah kabine nad
tlemi in opremi kabine

 

 

 

Dnevna kabina

Dnevna kabina z udobnim in ergonomičnim okoljem za voznika. Notranja višina 1.605 mm, dolžina 1.600 mm, širina 2.300 mm.

Kratka spalna kabina

Kratka spalna kabina nudi dodaten prostor, v katerem je lahko vgrajena postelja za eno osebo ali pa služi kot pisarna z dodatnimi odlagalnimi prostori. Notranja višina 1.605 mm, dolžina 2.000 mm, širina 2.300 mm.

Spalna kabina

Spalna kabina z eno posteljo. Notranja višina 1.605 mm, dolžina 2.200 mm, širina 2.300 mm.

 

Kabina z nizkim vhodom

Kabina z nizkim vhodom in vstopnim pragom ter s sedeži z varnostnimi pasovi za od enega do tri sopotnike. Notranja višina 1.605 mm, dolžina 2.200 mm, širina 2.300 mm. Na voljo z zložljivimi sopotnikovimi vrati.

 

 

 

Vzmetenje kabine
Mehansko vzmetenje spredaj in zadaj: vijačna vzmet in blažilnik. Pnevmatsko vzmetenje spredaj in zadaj: zračni mehovi.
Ogrevanje kabine
Ogrevanje kabine je na voljo v dveh izvedenkah: grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW.
Voznikov sedež
Tri različice udobja: komfortna, standardna in ekonomična. Vse tri imajo vgrajene vzglavnike in omogočajo nastavljanje naslona, vzdolžno nastavljanje, nastavljanje višine in nagiba sprednjega konca.
Odlagalni prostori v kabini
Kabina je opremljena z vrsto uporabnih in dostopnih prostorov za shranjevanje dokumentov in osebne prtljage. Nad vetrobranskim steklom sta dva predelka, ob njiju so še štiri odprtine z merami po DIN. Za doplačilo je na voljo široka ponudba predalov in škatel za motorni pokrov, nosilcev za pisalno podlago in kljuk za garderobo.
Sopotnikov sedež
Na voljo so tri različice udobja: standardna, ekonomična in osnovna.
Hupe
Na izbiro sta dve izvedbi dodatne hupe, električna in pnevmatska – dvojna pnevmatska hupa na strehi ali enojna električna hupa pod motornim pokrovom.
Barve kabine
Na voljo v 300 fiksnih različicah. Po naročilu so poleg tega na voljo tudi dodatne barve.
Postelja
Postelja je lahko enodelna ali dvodelna, širine 580 milimetrov ali 780 milimetrov. Za doplačilo je na voljo tudi varovalna prečka ob postelji.
Volan
Volan ima premer 460 milimetrov ali 500 milimetrov, odvisno od konfiguracije tovornega vozila, in ga je mogoče pnevmatsko nastaviti v želen položaj.
Kabina z nizkim vhodom
Kabina z nizkim vhodom FE omogoča enostaven dostop z odpiranjem vrat do 90 stopinj. Na voljo je v dveh različicah, in sicer z ravnim podom ali pokrovom motorja. Vidljivost za voznika je odlična in seveda, saj gre za Volvo – varnost je na najvišji ravni.
Klimatska naprava
Ogrevanje kabine je na voljo v dveh različicah: grelnik z ročnim upravljanjem ali grelnik in klimatska naprava z ročnim upravljanjem. Za doplačilo je na voljo tudi parkirni grelnik kabine moči 2 kW.
 
Strešna loputa
Kabina ima lahko vgrajeno strešno loputo, ki jo je mogoče odpreti za 50 milimetrov. Na voljo sta steklena in jeklena izvedba. Okno ima lahko ročno ali električno upravljanje.
 
Oblazinjenje sedežev
Udobna tkanina.
 
Oblazinjenje sten
Udobna tkanina.
 

Podatkovni listi

Na naslednjih povezavah lahko v svoj računalnik prenesete podatkovne liste s tehničnimi podatki za Volvo FE v formatu PDF.

Ali imate kakšno vprašanje?

Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks ima odgovore. Obiščite ga, pokličite ga ali pa ga povabite k sebi na obisk.