Ko kabina ni le vaše delovno mesto, temveč tudi vaš dom. ste odvisni od funkcij in opreme v kabini, ki potrebujejo električno energijo, tudi ko je motor izklopljen. Zato se lahko odločite za sistem akumulatorjev, ki omogoča visoko raven bivalnega udobja v kabini, ne da bi bil zagon motorja naslednje jutro ogrožen.
Skrivnost ohranjanja napajanja sta dva ločena akumulatorska sklopa z ločenima vezjema. En akumulator je namenjen za zagon motorja, drugi pa za funkcije bivanja v kabini. Uporabljajte sistem klimatizacije, sistem za predvajanje predstavnosti in polnilne naprave, ne da bi vas moralo skrbeti, da boste izpraznili zagonske akumulatorje tovornega vozila.
Sistem dvojnih akumulatorjev uporablja elektrolit v gelu za zagotavljanje bivalnega udobja v kabini in akumulatorje s tekočim elektrolitom (EFB) za zagon. Akumulatorji z elektrolitom v gelu se ne poškodujejo, če so popolnoma izpraznjeni, in imajo daljšo življenjsko dobo od običajnih akumulatorjev s tekočim elektrolitom. Na voljo je tudi različica z enim sklopom akumulatorjev z elektrolitom v gelu. Akumulatorji z elektrolitom v gelu imajo od 10- do 15-krat daljšo življenjsko dobo od akumulatorjev s tekočim elektrolitom.
Sistem spremlja nivoje napolnjenosti, da ne bi ostali brez napajanja. Najprej se bodo postopoma izklopile vse pomožne naprave in sistem vas bo opozoril.
Tip |
Moč |
---|---|
Sistem enega akumulatorja s tekočim elektrolitom |
170 Ah |
Sistem enega akumulatorja AGM |
210 Ah |
Sistem dvojnih akumulatorjev |
Akumulator EFB s 75 Ah za zagon + akumulator z elektrolitom v gelu z 210 Ah za bivanje |