Volvo Trucks

SLOVENIJA

×

Zmanjšajte svoj odtis s tovornimi vozili na plin

Želite zmanjšati vpliv na okolje in znižati stroške goriva pri svojih prevozih? Podrobneje si oglejte naša tovorna vozila na plin. Na voljo za vse potrebe, od zbiranja odpadkov in dostav do zahtevnih regionalnih prevozov ter prevozov na velike razdalje. Na voljo so v različicah, ki jih poganja CNG ali LNG – proizvedena iz zemeljskega plina in bioplina, odvisno od razpoložljivosti. Z dobro zalogo goriva na svetovni ravni in potencialom za zmanjšanje odtisa CO2 za 20–100 %* ponujajo gladek prehod na okoljsko trajnosten promet.

Naša tovorna vozila na CNG in LNG

Za mestne prevoze, kot sta zbiranje odpadkov in dostava, je na voljo lahek in vsestranski Volvo FE CNG, ki ponuja doseg do 400 kilometrov na stisnjen zemeljski plin ali bioplin. Za regionalne prevoze in prevoze na velike razdalje sta na voljo Volvo FM LNG in Volvo FH LNG z dosegom do 1.000 kilometrov in visoko zmogljivostjo pri delovanju na utekočinjeni zemeljski plin ali bioplin.

Kaj je CNG?

CNG je zemeljski plin ali bioplin, ki je stisnjen do visokega tlaka in shranjen v rezervoarjih v tovornem vozilu. Naša tovorna vozila na CNG nudijo dovolj moči, navora in dosega za zahtevne dostavne prevoze in odvoz odpadkov. Pri uporabi stisnjenega bioplina se emisije CO2 zmanjšajo za do 70 %**.

Kaj je LNG?

LNG je zemeljski plin ali bioplin, ki je utekočinjen tako, da se ga ohladi na nizko temperaturo. Ko se plin utekočini, se zmanjša njegova prostornina in zato je mogoče imeti v rezervoarju dovolj goriva za prevoze na velike razdalje. Ob podpori EU se mreža polnilnih postaj LNG širi po Evropi. To pomeni, da ima LNG velik potencial, da pri tovornih vozilih nadomesti dizelsko gorivo. Naša tovorna vozila na LNG, ki delujejo na fosilni zemeljski plin, v primerjavi z dizlom zmanjšujejo emisije CO2 za 20 %*. In pri delovanju na bioplin se emisije CO2 zmanjšajo za 100%***.

* To zajema emisije iz vozila pri vožnji na dolge razdalje, imenovane tudi emisije »od rezervoarja do koles«, v primerjavi s tovornjakom, ki uporablja standardno dizelsko gorivo, ki se običajno uporablja v Evropi.

***To zajema emisije iz vozila pri vožnji na dolge razdalje, imenovane tudi emisije »od rezervoarja do koles«, bioplin skupaj s HVO, v primerjavi s tovornjakom, ki uporablja standardno dizelsko gorivo, ki se običajno uporablja v Evropi.