Volvo Trucks

SLOVENIJA

×

„Naša najvarčnejša družina tovornih vozil do zdaj“

| Čas za branje: 2 minuti | Čas za branje: 2 minuti
Nova družina tovornih vozil Volvo občutne prihranke goriva in nižje emisije CO2 omogoča z varčnimi konfiguracijami pogonskih sklopov in šasij. Nova tovorna vozila so tudi del dolgoročne vizije ničelnih emisij.
Tomas Thuresson, komercialni vodja, stoji pred novim modelom Volvo FH z opremo I-Save
Komercialni vodja Tomas Thuresson o novi družini tovornih vozil Volvo

Kaj lahko kupci od teh tovornih vozil pričakujejo glede porabe goriva?
„Pričakujejo lahko naša najvarčnejša tovorna vozila do zdaj. Gorivo predstavlja približno tretjino stroškov prevoznikov, zato se še naprej trudimo, da bi pri svojih tovornih vozilih poiskali nove načine za zmanjšanje porabe goriva. Zaradi tega so se poraba goriva in emisije CO2 tipičnega dizelskega tovornega vozila Volvo za velike razdalje od devetdesetih let prejšnjega stoletja zmanjšale za več kot 20 odstotkov. Najnovejši motorji Euro 6 generacije D v novi družini na primer vključujejo številne izboljšave učinkovitosti, med drugim olje VDS-5 z nizko viskoznostjo in nove tesnilne obročke za olje v batih, ki zmanjšujejo porabo goriva. Nove tehnologije, vključno s sistemom I-See, ki deluje na osnovi zemljevidov, in funkcionalnostjo prostega teka koles I-Roll, porabo goriva še dodatno zmanjšujejo z izkoriščanjem pogonske sile tovornega vozila.“

Kako je mogoče ta tovorna vozila konfigurirati za dodatno varčevanje z gorivom?
„Nova tovorna vozila Volvo FHFH16FM in FMX je mogoče prilagoditi številnim načinom uporabe ter tako zagotoviti občutno dodatno zmanjšanje porabe goriva in emisij CO2. Novi Volvo FH z opremo I-Save združuje motor D13TC s paketom funkcij, s katerimi lahko pri prevozih na velike razdalje porabo goriva (dizelskega goriva in sredstva AdBlue) zmanjšate za do sedem odstotkov.* Hkrati sta modela Volvo FH in FM na voljo tudi v različicah, ki uporabljata LNG. Ti zmanjšata stroške za gorivo in emisije CO2 za do 20 odstotkov. Z gorivom BioLNG se te emisije zmanjšajo skoraj na nič.“

Zakaj Volvo Trucks kljub vsemu napredku pri alternativnih gorivih na trg uvaja dizelsko družino?
„Vsaka vrsta goriva, od električne energije do goriva LNG, bioplina in dizla, ima svoje prednosti ter slabosti in je primerna za različne vrste transporta. Zaradi tega menim, da bomo še mnogo let uporabljali različne vire energije in pogonskih sklopov. Družba Volvo Trucks skupaj z razvojem alternativ še naprej odkriva inovacije, da bi bila naša dizelska tovorna vozila čim bolj učinkovita. Najnovejši Volvo FH z opremo I-Save je primer, ki z edinstveno tehnologijo Turbo Compound dokazuje, kako daleč lahko premaknemo meje varčevanja z gorivom.“

Kako to prispeva k Volvovi dolgoročni viziji ničelnih emisij?
„Smo v prehodnem obdobju, kjer od desetletij odvisnosti od nafte prehajamo na bolj učinkovita in obnovljiva alternativna goriva. Na poti proti ničelnim emisijam sta pomembna tako prizadevanje za energijsko učinkovitost kot razvoj alternativnih goriv.“

PODATKI
Volvo FH z opremo I-Save
združuje novi motor D13TC in paket funkcij, ki zagotavljajo tudi do sedem odstotkov nižje stroške za gorivo.*

Motor LNG na plin
Volvo FH LNG in Volvo FM LNG na plin delujeta na utekočinjeni zemeljski plin (LNG), ki emisije CO2 zmanjša za do 20 odstotkov v primerjavi z dizelskimi motorji, ali BioLNG, ki emisije CO2 zmanjša tudi za 100 odstotkov. To velja za emisije vozila med uporabo, imenovane tudi emisije od rezervoarja do koles.

Utekočinjeni zemeljski plin (LNG)
LNG je narejen iz zemeljskega plina, fosilnega goriva. Za transport ali shranjevanje ga utekočinijo z ohlajanjem na nizke temperature.

BioLNG
BioLNG, imenovan tudi utekočinjeni bioplin (LBG), je biogorivo, pridobljeno s predelavo organskih odpadkov. Bioplin se razvije, ko se biološka snov razgradi. Plin nato ohladijo na nizke temperature.

* Trditev o varčnejši porabi goriva je izračunana na podlagi primerjave stroškov dizelskega goriva in sredstva AdBlue za D13TC Euro 6 generacije D s paketom za gorivo za prevoze na velike razdalje (I-Save) s stroški motorja D13 eSCR Euro 6 generacije D brez paketa za gorivo za prevoze na velike razdalje. Dejanska varčnost porabe goriva se lahko razlikuje glede na številne dejavnike, kot so voznikove izkušnje, uporaba tempomata, izvedba vozila, tovor vozila, dejanska topografija, vzdrževanje vozila in vremenske razmere.

Povezane novice