Volvo Trucks

SLOVENIJA

×

Na poti na skrivaj: stranke preizkušajo novo družino tovornih vozil

| Čas za branje: 5 minut | Čas za branje: 5 minut
Izbrane stranke so imele priložnost preizkusiti nova tovorna vozila Volvo FH16, Volvo FH in Volvo FM na vijugastih cestah v španski Sierra de los Filabres. Tukaj so njihovi občutki šest mesecev pred uvedbo na trg.
Testno tovorno vozilo na cesti v Španiji
Kupci Volvovih tovornih vozil so vedno imeli pomembno in aktivno vlogo pri razvoju novih tovornih vozil ter funkcij.

Septembrsko sonce je začelo počasi vzhajati izza hribov, kar je suho zemljo ob cesti A-349 obarvalo toplo rjavordeče. Na cesti, ki se razteza po puščavskem območju Tabernas in prečka gorsko verigo Sierra Filabres, so tri maskirana Volvova tovorna vozila začela eno od številnih preizkusnih voženj na tem območju.

Današnji vozniki so kupci Volvovih tovornih vozil. Povabili smo jih, da bi nam pred uvedbo na trg posredovali povratne informacije in nam zaupali svoje mnenje o novih modelih tovornih vozil. Z vsako stranko se je peljal predstavnik z njihovega lokalnega trga. Med vožnjo ocenjujejo vse, od celotnega vtisa glede kabine do novih funkcij, kot sta tempomat za vožnjo po klancu navzdol in kamera na sopotnikovi strani, ki se vklopi ob zavojih.

Kupci Volvovih tovornih vozil so vedno imeli pomembno in aktivno vlogo pri razvoju novih tovornih vozil ter funkcij. Ti preizkusi imajo drugačen namen kot terenski preizkusi, kjer stranke tovorna vozila preizkušajo daljša obdobja in posredujejo pomembna mnenja za razvoj izdelkov.

„Za nas v prodajnem oddelku je pomembno, da izdelek razumemo z vidika kupca in da se zavedamo, kaj je strankam najbolj pomembno. Po teh preizkusih dobro vemo, kako uspešni smo pri izpolnjevanju teh zahtev,“ je dejal Tommy Aronsson, vodja oddelka za prodajne argumente pri podjetju Volvo Trucks.

Testno tovorno vozilo pelje mimo marmornatega kipa v Španiji

V začetku leta 2019 so Tommy Aronsson in sodelavci organizirali podobne preizkuse za stranke v Kiruni na severu Švedske. Tam so preizkusi potekali v zahtevnih voznih razmerah – na zasneženih in spolzkih cestah ter pri temperaturah, ki so se spustile tudi do –20 stopinj Celzija. Tukaj v Španiji največje izzive predstavljajo vijugaste ceste in strmi vzponi.

„Kupci dobro poznajo prejšnje modele, zato lahko hitro naredijo primerjave ter opazijo prednosti in slabosti novih tovornih vozil. Izjemno dragoceni so tako spontan odziv kot povratne informacije strank,“ je še dodal Tommy Aronsson.

Med testnimi vozili, ki se peljejo mimo kamnoloma za marmor Sierra Filabre in oljčnih nasadov, so modeli Volvo FM, Volvo FH in Volvo FH16. Tovorna vozila so maskirana, v kabinah pa je množica merilnih naprav in kamer, zato je danes poudarek na ocenjevanju funkcij tovornih vozil, ne pa njihovega videza.

„To vrsto dogodkov naše stranke zelo cenijo – navdajajo jih s ponosom in z veseljem delijo svoje občutke. Sodelujoči nam zastavijo tudi veliko vprašanj. Zares opazite, da je veliko zanimanja za nova tovorna vozila,“ je še povedal Tommy Aronsson.

Testno tovorno vozilo na cesti v Španiji z vetrnimi turbinami v ozadju

ROMAN FRANK

Lastnik
PODJETJE: Frama.
DRŽAVA: Češka republika.
POSLOVNA DEJAVNOST: Transport blaga izredne velikosti.
TOVORNA VOZILA: 35, od tega 34 tovornih vozil Volvo.

„Splošen vtis je zelo pozitiven. Novi zaslon se mi na primer zdi zelo prijazen do uporabnika. Upravljanje z gumbi na volanu je preprosto, vmesnik pa je privlačen.

Največje izboljšave voznih lastnosti prinaša model Volvo FM. Ta Volvo FM je popolnoma novo tovorno vozilo s svojo zgodbo.

Roman Frank, lastnik, Frama

V vprašalniku sem najbolje ocenil sprednja in stranska ogledala. Vidljivost je izjemna in kamera na sopotnikovi strani, ki se vklopi ob zavojih, deluje zelo dobro. Všeč so mi bile tudi nove luči LED v kabini in možnost vklopa s preprostim dotikom.“

Daniel Mcnulty, lastnik in upravljavec, Danjak Ltd

DANIEL MCNULTY

Lastnik in upravljavec
PODJETJE: Danjak Ltd.
DRŽAVA: Združeno kraljestvo.
POSLOVNA DEJAVNOST: Transport na priklopnikih z ravnim dnom.
TOVORNA VOZILA: 5 tovornih vozil Volvo.

„Razvoj tovornih vozil še ni končan, vseeno pa je bila današnja vožnja odlična. Ceste so zelo drugače od tistih, po katerih običajno vozim v Združenem kraljestvu.

S tovornimi vozili, ki imajo volan na levi strani, imam zelo malo izkušenj, zato sem se moral hitro učiti. V tovornih vozilih mi je všeč nova armaturna plošča. Tudi stara mi je bila všeč, vendar pa je nova korak naprej. Je zelo moderna in daje občutek, da ste v popolnoma novem avtu.

Čeprav Volvo FM ni primeren za naš način uporabe, sem užival v današnji vožnji. Vidljivost v novi kabini je izjemna, poleg tega pa voznik sedi nižje – hitro je jasno, zakaj je to tovorno vozilo primerno za določene načine uporabe.“

CHRISTOFFER ELAMSSON

Voznik in upravljavec prometa
PODJETJE: Hedenskogs Åkeri AB.
DRŽAVA: Švedska.
POSLOVNA DEJAVNOST: Transport in ravnanje s cisternami.
TOVORNA VOZILA: 6 tovornih vozil Volvo.

„Splošen vtis je zelo pozitiven. Novi zaslon se mi na primer zdi zelo prijazen do uporabnika. Upravljanje z gumbi na volanu je preprosto, vmesnik pa je privlačen.

Christoffer Elamsson, voznik in upravljavec prometa, Hedenskogs Åkeri AB

Največje izboljšave voznih lastnosti prinaša model Volvo FM. Ta Volvo FM je popolnoma novo tovorno vozilo s svojo zgodbo.

V vprašalniku sem najbolje ocenil sprednja in stranska ogledala. Vidljivost je izjemna in kamera na sopotnikovi strani, ki se vklopi ob zavojih, deluje zelo dobro. Všeč so mi bile tudi nove luči LED v kabini in možnost vklopa s preprostim dotikom.“

Olli Haapanen, upravitelj voznega parka, skupina Simeon

OLLI HAAPANEN

Upravitelj voznega parka
PODJETJE: Skupina Simeon.
DRŽAVA: Finska.
POSLOVNA DEJAVNOST: Transport tekočega blaga.
TOVORNA VOZILA: 230, od tega približno 100 tovornih vozil Volvo.

„Vožnja z vsemi novimi tovornimi vozili je bila prijetna. Volvo FH16 je odlično tovorno vozilo za takšne ceste. Vseeno je za naš način uporabe Volvo FM boljši, zato smo čakali na nov model. V primerjavi s starejšim modelom je kabina v novem modelu FM občutno izboljšana. Vidljivost je zelo dobra, kamera na sopotnikovi strani, ki se vklopi ob zavojih, pa je po mojem mnenju ena najpomembnejših varnostnih funkcij v zadnjih letih.


Danes sem na 98 odstotkih poti uporabljal prilagodljivi tempomat. Bil je izjemno priročen in deloval je tako dobro, da mi ni bilo treba narediti skoraj ničesar. Všeč mi je tudi, da je v novih tovornih vozilih znova na voljo tempomat za vožnjo po klancu navzdol.

Mislim, da je zelo dobro, da družba Volvo Trucks na take preizkuse povabi stranke. Kot končni uporabniki poznamo svoje potrebe in vemo, kaj je najboljše za naše načine uporabe. Kot upravitelj voznega parka tudi rad izvem, katere nove funkcije bodo na voljo.“

Povezane novice