Moč številk

Nizozemsko podjetje Schenk Tanktransport na vse bolj konkurenčnem trgu izkorišča prednosti uporabe lahkih tovornih vozil Volvo.

Z novimi lahkimi tovornimi vozili Volvo FH in Volvo FM je podjetje Schenk Tanktransport bistveno povečajo svojo nosilnost.

Brata Harry in Arjan Schenk sta tretja generacija uspešnega nizozemskega prevozniškega podjetja. V panogi, v kateri je donosnost odvisna od obratovanja priklopnikov cistern z največjo zmogljivostjo, sta se novi lahki tovorni vozili Volvo FH in Volvo FM izkazali kot bistveni za opravljanje prevozov. Tovorni vozili, ki zagotavljata največji možni ravni varnosti in udobja, odslej z manjšo težo omogočata večjo nosilnost. Od leta 2014 je bilo na osnovnem vozilu omogočenih več ključnih tehničnih značilnosti, zaradi katerih je skupna masa bistveno manjša. „Naše popolno tovorno vozilo je Volvo FH 4x2 T z maso manj kot sedem ton,“ pravi Harry Schenk. „To je magična meja – masa neobremenjenega vozila, ki lahko opravlja kombinirane regionalne prevoze in prevoze na velike razdalje. To je za nas ključna kombinacija.“

 

Družina Schenk

Zgodba o uspehu podjetja Schenk se nadaljuje pod vodstvom bratov Harryja in Arjana. Njun oče Arie, na fotografiji skupaj z voznikom podjetja Schenk Petrom Verkooijenom, je še vedno vključen v poslovanje podjetja.

Polnjenje tovornjaka cisterne Schenk

Zaradi naraščajoče konkurence so se v podjetju Schenk odločili za naložbo v prvi tovornjak cisterno. Ta naložba je na koncu privedla do voznega parka z več kot 700 tovornjaki cisternami.

Pri povečevanju nosilnosti Harry ponazori pomen z izračunom. „Če en tovornjak cisterno letno uporabite za prevoz približno 1.400 tovorov, samo 50 kilogramov večja nosilnost pomeni približno 70 ton tovora na leto. Pri 100 vozilih je to 7.000 ton, v petletnem obdobju pa to pomeni 35.000 ton. Tukaj lahko vidite moč številk. Morebitno povečanje nosilnosti ima velik potencial.“

Prevozniško podjetje Schenk, ki ga je leta 1925 ustanovil dedek bratov Schenk, se od petdesetih let 20. stoletja, ko je vzpostavilo povezave z različnimi naftnimi družbami, ukvarja zlasti s prevozom tekočin in plinov. Na širokem seznamu strank so zdaj tudi velike multinacionalke, kot so Shell, BP, Air Products in Linde. Njihovi sedeži so na idealnih lokacijah ob glavni avtocesti na vzhodu Rotterdama, med velikim pristaniškim območjem mesta in Nemčijo ter drugimi najpomembnejšimi evropskimi trgi. „V glavnem opravljamo prevoze iz skladišč, tovarn in rafinerij,“ pravi Arjan Schenk. „Njihove lokacije so običajno okrog glavnih obmorskih pristanišč, kot so Rotterdam, Amsterdam, Antwerpen in Hamburg. Izdelke dostavljamo različnim vrstam strank zlasti v Beneluksu in Nemčiji, pa tudi v skoraj vseh drugih evropskih državah.“

Peter Verkooijen

Voznik podjetja Schenk Peter Verkooijen je prispel do terminala Gate v pristanišču v Rotterdamu, da bi sprejel pošiljko utekočinjenega zemeljskega plina.

Sodelovanje med podjetjem Schenk in družbo Volvo Trucks se je začelo leta 1947. Po Arjanovih besedah jih je pritegnila možnost prilagajanja tovornih vozil Volvo zelo specifičnim prevoznim potrebam podjetja Schenk. „Sodelovanje z družbo Volvo Trucks je bilo prilagodljivo in izjemno celovito. To nam omogoča, da vozilom v podjetju včasih zagotovimo 'drugo življenjsko dobo', širok nabor tehničnih značilnosti pa nam omogoča, da lahko vozila Volvo uporabljamo za praktično vse vrste prevozov, ki jih opravljamo.“

Podjetje Schenk trenutno uporablja več kot 500 tovornih vozil Volvo, tako da je njegovo poslovanje močno odvisno od pozitivnega partnerstva. Povečevanje razpoložljivosti je ključnega pomena, priznava Arjan. „Naši izračuni temeljijo na največjem številu ur in dni uporabe tovornih vozil na leto, zato za zagotavljanje te razpoložljivosti skrbimo, da imamo dovolj voznikov. Družba Volvo Trucks razume, kaj je za nas pomembno, in z veseljem pomaga na različne načine. Varnost, skupni stroški lastništva, masa neobremenjenega vozila, videz in voznikovo udobje so ključna merila pri vlaganju v tovorna vozila. Zato lahka vozila predstavljajo dobro naložbo.“

 

Tovorno vozilo Volvo FH podjetja Schenk Tanktransport.

Sodelovanje med podjetjem Schenk in družbo Volvo Trucks se je začelo leta 1947. Danes tovorna vozila Volvo predstavljajo 70 odstotkov voznega parka 700 vozil.


Pristanišče v Rotterdamu je ogromno in navidezno neskončno. To je daleč največje evropsko pristanišče. Razteza se na skrajnem zahodu mesta, mimo več kilometrov skladišč zabojnikov, dimnikov, cevi in plinohramov do območja Maasvlakte, ki je bilo iztrgano morju in je v zadnjih letih še razširilo pristanišče. Na mrzel in moker januarski dan voznik podjetja Schenk Peter Verkooijen prispe do terminala Gate, da bi sprejel pošiljko utekočinjenega zemeljskega plina. „Ta priklopnik je namenjen v Avstrijo,“ nam pove. Peter, ki ima trideset let vozniških izkušenj, je pred približno letom dni prvi peljal eno od Schenkovih lahkih tovornih vozil Volvo. „Prva stvar, ki sem jo opazil, je bila mehka vožnja. Tovorno vozilo ima nedvomno boljše vzmetenje in občuti se razlika v masi. Pri kabinah lahkih tovornih vozil mi je najbolj všeč to, da ponujajo dovolj prostora. Za visoke ljudi, kot sem jaz, je pomembno imeti čim več prostora za noge. Sedež je zelo udoben, kabina pa je tako funkcionalna, kot lahko pričakuješ od tovornega vozila Volvo.“

Širok nabor izvedb nam omogoča, da lahko vozila Volvo uporabljamo za praktično vse vrste prevozov, ki jih opravljamo.

Arjan Schenk

Lastnik podjetja Schenk Tanktransport

Harry Schenk

Harry Schenk, solastnik podjetja Schenk Tanktransport, verjame, da zagotavljanje najboljših tovornih vozil podjetju pomaga najti in obdržati voznike.

Na sedežu podjetja se brata Schenk pripravljata na pot do različnih strank v Belgiji in Nemčiji. Med pogovorom z njima je jasno, da velikega pomena ne dajeta samo potrebam strank, temveč tudi privabljanju najboljših voznikov v poslu. V ta namen že več let izvajata notranje usposabljanje. „Uspeh našega podjetja temelji na dobrih voznikih in osebju,“ pravi Harry. „Da bi dosegli ta cilj, je poleg osnovnih pogojev prav zagotavljanje najboljših tovornih vozil pomemben način, kako najti in obdržati zaposlene. Vozniki navsezadnje preživijo veliko časa v svojih tovornih vozilih in profesionalci želijo pri delu uporabljati najboljša orodja.“

Prevoz tekočin in plinov je zapleten posel. Poleg velikih razponov temperatur in pogojev je treba med natovarjanjem, raztovarjanjem in prevozom ravnati izjemno previdno. Lahka tovorna vozila Volvo so izdelana in preizkušena skladno z najvišjimi standardi, zato jim lahko zaupamo prevoz najbolj občutljivega tovora. „Naše stranke vedno zahtevajo vrhunsko kakovost, kar zadeva varnost. Od tega je odvisna uspešnost našega podjetja,“ pravi Arjan Schenk.

Arjan Schenk

Arjan Schenk, solastnik podjetja Schenk Tanktransport, ne dvomi, da lahka tovorna vozila predstavljajo dobro naložbo.

Prevoz tekočin in plinov je zapleten posel. Poleg velikih razponov temperatur in pogojev je treba med natovarjanjem, raztovarjanjem in prevozom ravnati izjemno previdno. Lahka tovorna vozila Volvo so izdelana in preizkušena skladno z najvišjimi standardi, zato jim lahko zaupamo prevoz najbolj občutljivega tovora. „Naše stranke vedno zahtevajo vrhunsko kakovost, kar zadeva varnost. Od tega je odvisna uspešnost našega podjetja,“ pravi Arjan Schenk.

Podjetje Schenk gleda v prihodnost, zato nenehno širi in prilagaja svoj vozni park lahkih tovornih vozil. „Za učinkovito uporabo naših tovornih vozil je pomembno, da so zanesljiva,“ dodaja Harry Schenk. „Ker jih tako veliko uporabljamo – včasih do 7.500 ur na leto –, je nizka masa neobremenjenega vozila zelo pomembna. Navsezadnje pri tako intenzivni uporabi šteje vsak kilogram tovora. Nastopamo v vlogi prevoznega oddelka svojih strank in se zavedamo posebnih lastnosti, po katerih se razlikujemo od drugih. Pozornost posvečamo podrobnostim in celotni sliki. Ponosni smo na svoje zaposlene in stranke.”

 

Ker tovorna vozila tako veliko uporabljamo – včasih do 7.500 ur na leto –, je nizka masa neobremenjenega vozila zelo pomembna.

Harry Schenk

Lastnik podjetja Schenk Tanktransport

Tehnične značilnosti lahkih tovornih vozil Volvo FH z maso pod 7 ton podjetja Schenk

Tehnične značilnosti lahkih tovornih vozil podjetja Schenk.

Schenkova lahka tovorna vozila Globetrotter so zasnovana za večjo nosilnost in zagotavljanje najvišjih standardov varnosti, razpoložljivosti in voznikovega udobja. Skupna dodatna nosilnost je 278 kg.

Največja ponudba izvedb tovornih vozil na trgu

Od leta 2014 je bilo narejenih veliko izboljšav za zmanjšanje mase tovornih vozil Volvo, kar vključuje materiale, motorje, osi in šasijo. Na nekaterih področjih uporabe je to pomenilo zmanjšanje mase za 500–600 kg v primerjavi s tradicionalno konfiguracijo.
Družba Volvo Trucks odslej ponuja najlažje tovorno vozilo za prevoze, ki zagotavlja enake ravni varnosti, zmogljivosti in kakovosti. Ne glede na vrsto prevoza lahko izberete ustrezno konfiguracijo za povečanje nosilnosti. 

Za podrobnejše informacije se obrnite na lokalnega pooblaščenega prodajalca vozil Volvo.

Schenk Tanktransport

Zgodovina: Podjetje Schenk je bilo ustanovljeno leta 1925 kot družinsko podjetje. Danes ga vodita brata Harry in Arjan Schenk, ki predstavljata že tretjo generacijo na čelu podjetja.
Storitve: Dejavnost podjetja Schenk je prevoz tekočin in plinov, vključno z gorivi (40 odstotkov).

Prevozniško okolje

Leto ustanovitve: 1925.
Lastnika: Harry Schenk, Arjan Schenk.
Število zaposlenih: 1.400.
Vozni park: približno 700 tovornih vozil (od tega jih je 70 odstotkov znamke Volvo).
Vozniki: 1.200.
Glavni tovor: tekočine, vključno z gorivi in plini.
Dodatna nosilnost: 278 kg.
Območje delovanja: Beneluks, Nemčija in druge evropske države.
Glavne stranke: Shell, BP, Air Products in Linde.

Related News

Lažja tovorna vozila za večjo nosilnost

Da bi podjetje Arclid Transport lahko preživelo na zelo konkurenčnem trgu, je moralo maksimirati nosilnost in povečati produktivnost. Vodja voznega parka Peter Conway je zastavljene cilje dosegel s svojevrstnimi prevozniškimi rešitvami in ...

Pristop z informatiko

Nujno je ves čas vedeti, kje so tovorna vozila in kaj točno prevažajo. Ben van Leeuwen iz podjetja Frigolanda je to dosegel....

Filtriraj članke

5 true 5