Volvo Trucks

SLOVENIJA

×

I-Shift s prestavami za počasno vožnjo – vsa potrebna moč za zahtevne prevoze

Speljevanje tovornega vozila, ki prevaža kar 325 ton? To zdaj omogoča edinstveni menjalnik I-Shift s prestavami za počasno vožnjo proizvajalca Volvo Trucks.
Prevoz zelo težkih tovorov
Menjalnik I-Shift družbe Volvo Trucks s prestavami za počasno vožnjo je popoln za prevoz zelo težkih tovorov, saj omogoča speljevanje tovornih vozil z mesta s tovorom do 325 ton in vožnjo s hitrostjo samo 0,5 km/h.

I-Shift s prestavami za počasno vožnjo je menjalnik, ki zagotavlja moč in izjemno speljevanje, ki sta bistvena pri težkih prevozih.

Prestava za počasno vožnjo je tako zmogljiva, da je mogoče na ravnem speljati z mesta s tovorom do 325 ton. Prestavno razmerje omogoča vožnjo s hitrostjo 0,5 km/h, tako da se tovorno vozilo lahko premika resnično počasi. To zelo olajša natančno manevriranje, zlasti pri vzvratni vožnji.

Pri menjalniku I-Shift s prestavami za počasno vožnjo omogoča večje prestavno razmerje novi reduktorski sklop, dodan standardnemu menjalniku I-Shift. Da smo pridobili prostor za dodatni reduktorski sklop, je menjalnik za 12 cm daljši v primerjavi s standardnim menjalnikom I-Shift. Veliko sestavnih delov, kot so zobniki, puše in sinhroni, je izdelanih iz materialov visoke trdnosti, zato je menjalnik zelo trpežen.

Ker menjalnik I-Shift s prestavami za počasno vožnjo proizvajalca Volvo Trucks zagotavlja takšno moč in omogoča zelo počasno premikanje, je odlična rešitev za prevoze hlodovine, upravljanje prekucnikov in kombinacije težkih tovornih vozil. Zagotavlja optimalno porabo goriva polnega in praznega tovornega vozila.

Menjalnik prav tako omogoča izjemno speljevanje tovornega vozila s težkim tovorom. Edinstvena kombinacija prestav za počasno vožnjo in optimiziranega prestavnega razmerja pogonskih osi pomeni nižjo porabo goriva in večjo produktivnost pri prevozih na velike razdalje. Naslednja prednost je, da energija sklopke menjalnika I-Shift s prestavami za počasno vožnjo dosega približno 25 odstotkov energije pri običajnem menjalniku I-Shift, kar močno zmanjšuje obrabo pogonskega sklopa.

KAKO DELUJE: I-SHIFT S PRESTAVAMI ZA POČASNO VOŽNJO
Pri menjalniku I-Shift s prestavami za počasno vožnjo omogoča večje prestavno razmerje novo zobniško gonilo, dodano standardnemu menjalniku I-Shift. Menjalnik I-Shift s prestavami za počasno vožnjo zagotavlja izjemne moč, speljevanje in manevrske sposobnosti. Poleg tega tudi zmanjšuje obrabo pogonskega sklopa. In kako deluje?

DODATNO ZOBNIŠKO GONILO
Dodatno zobniško gonilo je nameščeno neposredno za sklopko menjalnika in obsega dva dodatna zobnika – enega na vhodni gredi in enega na vmesni gredi. Dodatno zobniško gonilo menjalniku omogoča delovanje s prestavnim razmerjem, ki je skoraj dvakrat večje kot pri običajni različici I-Shift.

NIZKO PRESTAVNO RAZMERJE
Prestavno razmerje je razmerje med vrtljaji vhodne in izhodne gredi menjalnika. V najvišji prestavi je prestavno razmerje 1 : 1, kar pomeni, da se gredi vrtita z enako hitrostjo. Pri menjalniku I-Shift s prestavami za počasno vožnjo pa se v najnižji prestavi izhodna gred vrti 32-krat počasneje od vrtljajev motorja.