Eno okno v digitalni svet

Digitalizacija hitro preoblikuje družbo, torej tudi svet prevozništva. Carina Holm, vodja področja storitev pri Volvo Trucks, pojasnjuje, kako bo Volvo Connect, en vmesnik za informacije in storitve, olajšal življenje strank.
Carina Holm

Carina Holm, vodja področja storitev pri Volvo Trucks, verjame, da bo Volvo Connect povečal donosnost in učinkovitost strank.

Kako digitalizacija vpliva na svet prevozništva?
„Digitalizacija osvaja svet, prinaša nove možnosti in vedenje strank se spreminja. Veliko stvari poganja programska oprema z velikimi podatki, analitičnimi programi in umetno inteligenco. Nova programska okolja, denimo Uber in Airbnb, spreminjajo poslovne modele in predstavljajo izziv številnim uveljavljenim standardom.

V svetu prevozništva je veliko odpadka. Tovorna vozila navadno niso vedno popolnoma izkoriščena. Digitalizacija in podatki nam omogočajo, da oblikujemo storitve, ki zmanjšajo količino odpadkov v prevozniškem sistemu.”

Katere možnosti vidite?
„Strankam ponudimo ustrezne podatke, ko jih potrebujejo, in jim tako olajšamo življenje. To je najpomembnejše. S povezanostjo je mogoče sproti slediti tovornim vozilom, z nadziranjem stanja vozil in preventivnim vzdrževanjem pa izboljšati razpoložljivost vozil. Druge digitalne storitve lahko olajšajo administracijo in zagotavljajo skladnost s predpisi.

Res lahko veliko pridobimo. Zato je pomembno, da sodelujemo s strankami, saj se najbolje spoznajo na svet prevozništva, in skupaj poiščemo najboljšo rešitev.”

Kaj je Volvo Connect?
„Volvo Connect je vmesnik, ki na enem mestu ponuja veljavne podatke, novice, funkcije in storitve. To so digitalne storitve Volvo Trucks in tudi storitve zunanjih ponudnikov. Torej, Volvo Connect omogoča, da uporabnik skozi eno okno vidi ves digitalni svet. Stranke bodo lahko povečale donosnost in učinkovitost tudi na račun vmesnika Volvo Connect; z njim bodo lahko zmanjšale stroške, povečale prihodke in si zagotovile skladnost s predpisi.”

Katere posebne zahteve bo pomagal izpolniti vmesnik Volvo Connect?
„Trenutno stranke potrebujejo več vmesnikov za dostop do vseh razpoložljivih podatkov ali storitev in to je ena od slabosti. Volvo Connect ponuja vse to v enem vmesniku – preprosto in priročno. Trenutno vključuje Dynafleet, načrtovanje servisiranja in nekatere druge digitalne storitve Volvo Trucks ter tudi te tri dodatne funkcije: Vehicle Status, Safety Report in Data Access. Sčasoma bomo obogatili razpoložljive vsebine, da bodo stranke lahko izbirale med široko ponudbo raznih storitev in orodij, ki smo jih razvili mi in izbrani partnerji. Stranke bodo Volvo Connect lahko prilagodile svojim potrebam in izbrale storitve, ki jih najbolj potrebujejo za poslovanje.”

Volvo Connect – predstavitev

  • Digitalni vmesnik Volvo Connect na enem mestu ponuja dostop do veljavnih podatkov, novic, funkcij in storitev, ki so bistvene za uspešno poslovanje.
  • Volvo Connect bo predstavljen septembra 2018 ter se bo v naslednjih letih redno posodabljal in nadgrajeval.

Related News

Preprosteje je izbrati rešitev z varčno porabo goriva

Nova zakonodaja Evropske unije o porabi goriva in emisijah CO2 bo začela veljati leta 2019. Omogočila bo večji preglednost in odgovornost ter na koncu pripeljala do več prevoznih rešitev z varčno porabo goriva....

Človeški dejavnik bo ostal težava

Sara Kuylenstierna je ena ključnih oseb, zadolženih za programa varnosti Volvo Trucks, imenovana Ustavi se, poglej in pomahaj ter Videti in biti viden. Spodaj pojasnjuje, zakaj bo izobraževanje ranljivih udeležencev v prometu še naprej pomembno ne ...