Volvo v vsakem vremenu in vseh razmerah

Švedsko družinsko podjetje Sanfridssons vozi tovorna vozila znamke Volvo vse od ustanovitve podjetja leta 1961. Pred 25 leti je med prvimi prevozniškimi podjetji kupilo model Volvo FH.

Podjetje Sanfridssons je iz majhnega lokalnega prevozniškega podjetja zraslo v sodobno storitveno podjetje, prisotno v vsej državi.

Göran Sanfridsson

Göran Sanfridsson kljub položaju generalnega direktorja rad pomaga pri natovarjanju in raztovarjanju tovornih vozil.

Ura je 5.45 in Göran Sanfridsson je že v službi. Čeprav je generalni direktor, rad poprime za praktično delo in z veseljem pomaga pri natovarjanju, raztovarjanju ali servisiranju vozil.

„Bratje smo odraščali na podeželju, obdani s tovornimi vozili in vozniki. Že od nekdaj sem si želel voziti tovorno vozilo in še kot majhen sem očetu težil, naj me vzame s seboj, ko je razvažal mleko po vasi. Že takrat sem rad vstajal zgodaj,” se z nasmeškom spominja Göran.

Oče Alf Sanfridsson je bil kmečki fant, ki se je moral nekako znajti, ko je brat prevzel družinsko kmetijo. Po naključju je mlekarsko podjetje Gäsene odprlo novo dostavno linijo in je iskalo nekoga, ki bi razvažal mleko. Alf se je odločil postati mlekar in je kupil prvo tovorno vozilo Volvo. Že kmalu je v popoldanskem času prevažal še gramoz in sčasoma je imel vse več strank. Alf je bil zadovoljen s tovornim vozilom znamke Volvo, zato jih je kupil še več in zaposlil še več voznikov. Podjetje je zraslo z velikimi strankami, denimo podjetjem Herrljunga Cider, uveljavljeno švedsko znamko jabolčnika, in iz majhnega lokalnega prevozniškega podjetja je zraslo v sodobno storitveno podjetje, prisotno v vsej državi.

Družina Sanfridsson

Göran Sanfridsson (levo) z očetom Alfom (na sredini) in bratom Torbjörnom klepeta o Torbjörnovi zbirki starodobnih avtomobilov in traktorjev.

Alf Sanfridsson

Alf Sanfridsson je v začetku kariere prevažal mleko za mlekarno Gäsene, ki še danes posluje.

Alfovi trije sinovi so bili že kmalu vpeljani v družinsko podjetje in pričakovano je bilo, da bodo nekega dne prevzeli vajeti. Alf se je upokojil leta 2006 in sinovi so takrat v podjetju delali že več let. Razdelili so si področja, da lahko samostojno vodijo svoje področje. Göran je najstarejši in je generalni direktor, Mats vodi podjetje s krmili Ljungs foder, najmlajši Torbjörn pa je na čelu prevozov. Oče Alf uživa v pokoju, toda še vedno rad priskoči na pomoč z dobrim nasvetom.

„Oče je podjetje razvil skupaj s strankami in z dobrim poslovnim odnosom. Enako velja za odnos z zaposlenimi in podjetjem Volvo Trucks. Če dobro skrbijo zate, ostaneš, pravi oče. To je zelo pomemben nauk, ki nam ga je priučil,” pravi Göran.

Uspeh podjetja Sanfridssons temelji na privabljanju in ohranjanju dobrega osebja. Zanesljiva vozila in velik poudarek na prometni varnosti sta zelo pomembna vidika pri ohranjanju osebja in strank.

Svante Alexandersson

Svante Alexandersson 34 leta dela kot voznik za podjetje Sanfridssons in vozi že tretjo generacijo modela Volvo FH.

„Nekateri pravijo, da smo zvesti znamki Volvo, toda za nas so pomembna tovorna vozila, ki delujejo brez nepotrebnih popravil. So naše orodje in v teh letih smo s tovornimi vozili Volvo prevozili veliko kilometrov, pa tudi naši vozniki so zadovoljni z njimi. Nikoli nismo imeli razloga, da bi zamenjali dobavitelja,” pojasnjuje Göran.

Dober odnos z vozniki pomeni, da so številni vozniki pretežni del poklicne poti prevozili s tem podjetjem. Najdaljši staž, to je 34 let, ima Svante Alexandersson. Je tudi prvi voznik, ki je vozil prvo vozilo Volvo FH v podjetju, ko je model leta 1993 prišel na trg. Dobro se spominja takratnih občutkov.

Že od nekdaj sem si želel voziti tovorno vozilo in še kot majhen sem očetu težil, naj me vzame s seboj.

Göran Sanfridsson

Generalni direktor

„Alf mi je povedal, da bom dobil novo tovorno vozilo. Volvo FH je bil res nekaj novega in ker smo bili med redkimi novimi lastniki in vozniki, so se povsod obračali za nami. Vozil sem ga dvanajst let, potem pa smo ga prodali,” pravi.

 

Volvo FH podjetja Sanfridssons

Leta 1993 je bilo podjetje Sanfridssons med prvimi, ki je kupilo vozilo Volvo FH, ki je še danes najljubši model med zaposlenimi.

Herrljunga Cider

Podjetje Sanfridssons je zraslo skupaj s strankami, denimo podjetjem Herrljunga Cider, s katerim so začeli sodelovati leta 1977.

Svante je od takrat vozil že naslednji generaciji modela FH in lahko od blizu spremlja razvoj. Meni, da sta njegovo telo rešila zračno vzmetenje in uvedba menjalnika I-Shift. Elektronsko krmiljenje mu je v veliko pomoč pri prevažanju priklopnih vozil, vzvratni vožnji in raztovarjanju pri strankah. Zlasti je zadovoljen z najnovejšim vozilom Volvo FH16 550.

„Razvoj modela Volvo FH je res izjemen. Volan v najnovejšem tovornem vozilu ima popolnoma nove možnosti nastavitve, enako velja za sedeže. Ogrevanje deluje brez težav, strešno okno prepušča veliko svetlobe in večja razdalja do vetrobranskega stekla dopušča več zraka v kabini, zato je vožnja prijetnejša. Postelja v kabini vozila Volvo FH pa je sploh najboljša,” še pravi in doda:

„V podjetju Sanfridssons znajo poskrbeti za zaposlene. Že od nekdaj velja, da moramo vozniki imeti najboljšo opremo, denimo pakete udobja v kabini. Kot zaposlenec znaš to ceniti.”

Nekdanje tovorno vozilo podjetja Sanfridssons v Zambiji.

Alf Sanfridsson je pred nekaj leti v Zambiji po naključju videl enega svojih nekdanjih vozil Volvo FH. Prevoženih je imelo že več kot 3,4 milijona kilometrov in še vedno je bilo pokrito s ponjavo z logotipom Herrljunga Cider.

Svante in Göran sta zadovoljna z Volvovimi motorji. Že dve leti in pol jih poganja sintetično dizelsko gorivo HVO. Z obnovljivim gorivom so v podjetju Sanfridssons zmanjšali učinek na okolje in Göran budno spremlja razvoj novih, trajnostnih pogonskih sklopov za prihodnje prevoze. Družina Sanfridsson, ki živi na podeželju med gozdovi in polji, je že od nekdaj okoljevarstveno naravnana. Jasno je torej, da želijo ohraniti vire in izobraziti voznike o varčni porabi goriva.

Podjetje dobro skrbi za vozni park in vozila imajo pogosto več kot 1,2 milijona prevoženih kilometrov, preden jih prodajo. Nekatera zdaj vozijo tudi v daljni Afriki. Alf je pred nekaj leti v Zambiji po naključju videl enega svojih nekdanjih vozil Volvo FH. Prevoženih je imelo že 3,4 milijona kilometrov in afriški voznik ter njegova pomočnika so bili zelo ponosni na svoje vozilo, ki je še vedno imelo ponjavo z logotipom Herrljunga Cider.

Razvoj modela Volvo FH je res izjemen.

Svante Alexandersson

voznik

„Povedali so mi, da tovorno vozilo deluje brezhibno in da je bilo od nakupa samo redno servisirano. Navdušeni smo, da imajo naša nekdanja tovorna vozila Volvo FH tako dolgo delovno dobo na drugem koncu sveta,” pravi Göran Sanfridsson.

Sanfridssons

Leto ustanovitve: 1961.
Lastniki: Göran, Mats in Torbjörn Sanfridsson.
Število tovornih vozil: 37, od katerih je 32 znamke Volvo. 
Število zaposlenih: 58, od katerih je 50 voznikov.
Glavni tovor: pijača, plastične cevi, beton, les, kamen in začimbe.
Doba uporabe (tovornih vozil): od 8 do 10 let.
Velike stranke: Herrljunga Cider, Pipelife, Kryddhuset in druge.
Prvo vozilo Volvo FH: kupljeno leta 1993 in prodano leta 2006.
Potrdilo o prometni varnosti: od leta 2015.

Related News

Lažja tovorna vozila za večjo nosilnost

Da bi podjetje Arclid Transport lahko preživelo na zelo konkurenčnem trgu, je moralo maksimirati nosilnost in povečati produktivnost. Vodja voznega parka Peter Conway je zastavljene cilje dosegel s svojevrstnimi prevozniškimi rešitvami in ...

Pristop z informatiko

Nujno je ves čas vedeti, kje so tovorna vozila in kaj točno prevažajo. Ben van Leeuwen iz podjetja Frigolanda je to dosegel....