25 inovacij Volva FH

Volvo FH že od začetka spreminja prihodnost. Leta 1993 je spremenil pravila igre ter še vedno orje ledino na področju voznega udobja, varnosti, zmogljivosti in poslovne prilagodljivosti. Tukaj je 25 inovacij, zaradi katerih je Volvo FH postal vodilno tovorno vozilo.
Tovorno vozilo Volvo FH LNG

25: Volvo FH LNG (2017)
Družba Volvo Trucks vedno išče nove načine za povečanje učinkovitosti in iskanje trajnostnih rešitev. Leta 2017 je predstavila model Volvo FH LNG – težko tovorno vozilo, ki deluje na utekočinjeni zemeljski plin ali bioplin. To tovorno vozilo lahko od 20 do 100 odstotkov zmanjša emisije CO2. To omogoča dodatno zmanjšanje vpliva težkih regionalnih prevozov in prevozov na velike razdalje na okolje.
 

Volvo FH preizkuša težke tovore


24: I-Shift s prestavami za počasno vožnjo (2016)

Z dodatnimi prestavami za počasno vožnjo lahko Volvo FH na neravni podlagi spelje s še težjimi tovori, kar vozniku omogoča, da sprejme več poslov. Med povratno vožnjo s praznim tovornim vozilom lahko voznik vedno najde ustrezno prestavo, ki bo zmanjšala porabo goriva.

Volvo FH z dvignjeno osjo


23: Dvig tandemske pogonske osi (2015)

Pogonske osi povzročajo dodatno trenje in kotalni upor – to pa povečuje porabo goriva. Z odklopom in dvigom pogonske osi, ko ta ni potrebna, je mogoče porabo goriva med povratno vožnjo s praznim tovornim vozilom zmanjšati do štiri odstotke. To je popolna rešitev za voznike, ki v eno smer vozijo polno natovorjeno, v drugo pa prazno tovorno vozilo.

Volvo FH z dvojno sklopko


22: I-Shift z dvojno sklopko (2014)

Menjalnik I-Shift z dvojno sklopko je Volvu FH prinesel tehnologijo dirkalnih avtomobilov, ki omogoča še bolj tekočo vožnjo, zlasti na klancih.

Voznik med krmiljenjem Volva FH


21: Volvov dinamični krmilni sistem (2013)
Volvov dinamični krmilni sistem vozniku zagotavlja novo izkušnjo. Sistem 2.000-krat na sekundo ugotavlja voznikovo namero ter izravnava teren in veter, kar pomeni veliko manjši napor pri krmiljenju. To zmanjšuje napetost voznikovega hrbta in vratu. Pri visokih hitrostih Volvov dinamični krmilni sistem vzdržuje stabilnost in natančno smer vožnje. Med počasnim in previdnim manevriranjem prispeva veliko silo za krmiljenje ne glede na obremenitev.

Generacija IV Volva FH


20: Generacija IV (2012)

Leta 2012 je bil predstavljen novi Volvo FH, ki je ponujal še več funkcij za pomoč vozniku. Kabina je bila povečana za dodaten kubični meter, za večjo vidljivost pa so poskrbela še večja okna. Izpopolnjeno podvozje je omogočalo boljšo vodljivost.

Notranjost Volva FH


19: I-Park Cool (2012)

Volvo FH je popoln delovni prostor. In bivalni prostor. Dobro naspan voznik je bistvenega pomena za prometno varnost, z vgrajenim hladilnim sistemom I-Park Cool pa je družba Volvo Trucks postavila nov standard za ohranjanje ustrezne temperature – tudi ponoči.

Volvo FH na zahtevnem terenu


18: I-See (2012)
Programska oprema I-See pri Volvu FH prevoženo pot shranjuje v pomnilnik. Programska oprema uporablja pomnilnik za doseganje čim večjih prihrankov goriva na vsakem klancu s pametnim tempomatom.

Volvo FH prikazuje delovanje opozorila pred trkom z zaviranjem v sili


17: Opozorilo pred trkom z zaviranjem v sili (2012)

Volvo FH zagotavlja varnost voznikov že od leta 1993. Leta 2012 je družba Volvo Trucks predstavila opozorilo pred trkom z zaviranjem v sili. To je aktivni varnostni sistem, ki združuje radar in kamero za prepoznavanje vozil pred tovornim vozilom.

Generacija III Volva FH


16: Generacija III Volva FH (2008)

Leta 2008 je bila predstavljena velika nadgradnja Volva FH. Na novo zasnovana notranjost kabine je postavila nov standard voznega udobja. Čelna stran je prav tako dobila prepoznaven videz z novo masko, senčnikom in žarometi.

Armaturna plošča prikazuje opozorilni sistem za voznika


15: Opozorilni sistem za voznika (2008)

Družba Volvo Trucks skrbi za varnost na cestah. Leta 2008 je predstavila opozorilni sistem za voznika. Sistem zaznava kakršna koli nepravilna premikanja na cesti. Če voznik kaže znake utrujenosti, sistem pošlje zvočno opozorilo in vizualni signal.

Podpora za vzdrževanje smeri znotraj voznega pasu – gumb


14: Podpora za vzdrževanje smeri znotraj voznega pasu (2007)

Podpora za vzdrževanje smeri znotraj voznega pasu zagotavlja varnost voznikov tako, da s kamero spremlja oznake na cestišču in voznika opozori, če nenamerno zapelje čez označbe voznega pasu.

 

Volvo FH na zahtevnem terenu


13: Motorna zavora Volvo+ (2006)

Ob prvi predstavitvi Volva FH leta 1993 je bila motorna zavora Volvo zanimiva funkcija. Leta 2006 je bil sistem nadgrajen in je omogočal do 25 odstotkov večjo zavorno moč. To pomeni bolj sproščeno vožnjo po klancih navzdol in manjšo obremenitev kolesnih zavor.

Generacija II Volva FH


12: Generacija II Volva FH (2001)

Druga generacija Volva FH je postavila nov standard. Že tako uspešno tovorno vozilo je bilo opremljeno z dodatnimi funkcijami, ki so izboljšale delovni prostor za voznike in ga naredile donosnejšega za podjetja. Na novo zasnovana kabina je postala bolj aerodinamična. 

Prikaz delovanja sistema ESP pri Volvu FH


11: Elektronski program stabilnosti (2001)

Leta 2001 je družba Volvo Trucks predstavila prvi elektronski program stabilnosti na svetu, ki je upravljal kompozicije tovornega vozila in vlačilca. V nevarnih pogojih elektronski program stabilnosti poseže v upravljanje vozila, zmanjša moč motorja ter zavre vsako kolo tovornega vozila in priklopnika posebej.

Varnostno testiranje Volva FH


10: Kabina, ki absorbira energijo (2001)
Družba Volvo Trucks vedno najde nove načine za povečanje varnosti. Ob trčenju kabina, ki absorbira energijo, prenese energijo na dele vozila za sabo, s čimer ohrani nujno potreben prostor za preživetje.

Volvo I-Shift


9: I-Shift (2001)

Leta 2001 je Volvo FH dobil menjalnik I-Shift. To je bil revolucionarni menjalnik, zasnovan izključno za samodejno prestavljanje, kar ni bilo na voljo še v nobenem tovornem vozilu. Ta menjalnik je Volvu FH zagotovil veliko prednost, saj se je pri prevozih na velike razdalje voznik lahko osredotočil na promet, medtem ko je motor deloval z največjo zmogljivostjo.

 

Kolutne zavore


8: Kolutne zavore z elektronsko upravljanim zavornim sistemom (1999)

Odlična zmogljivost je pomembna pri vseh delih tovornega vozila. Kolutne zavore s sistemom EBS, s katerimi je bil Volvo FH opremljen leta 1999, so zagotavljale izjemno odzivnost in dostop do še več funkcij v prihodnosti.

Varnostno testiranje Volva


7: Sistem sprednje podletne zaščite (1996)
Varnost je pomembna ne le za osebe v tovornem vozilu. Ob čelnem trčenju z avtomobilom sistem absorbira del sil, saj se nekoliko poda pod tovorno vozilo. Družba Volvo Trucks je to funkcijo uvedla mnogo prej, preden je postala obvezna.

Varnostno testiranje varnostne zračne blazine


6: Varnostna zračna blazina (1995)

Volvo je leta 1995 kot prvi proizvajalec težkih tovornih vozil na svetu uvedel voznikovo varnostno zračno blazino.

Motor D12


5: Motor D12A (1993)

Z motorjem D12A je Volvo FH dobil odlično izhodišče. Nov motor je bil izjemno zmogljiv. Opremljen je bil z enim injektorjem na valj, zgoraj ležečo odmično gredjo in štirimi ventili na valj. Ko so ga vozniki preizkusili, je bil ena od stvari, ki je resnično izstopala.

Volvo FH med vožnjo v gozdu po klancu navzdol


4: Motorna zavora Volvo (1993)

Motorna zavora Volvo je Volvu FH zagotavljala odlično zavorno moč od speljevanja. Zmanjševala je obremenitev kolesnih zavor ter omogočala hitrejšo povprečno hitrost in večjo varnost na hribovitih cestah.

Preizkušanje aerodinamike Volva FH


3: Aerodinamika (1993)

Volvo FH je prvo tovorno vozilo, pri katerem so bila opravljena obsežna testiranja v vetrovnikih zaradi zagotavljanja najboljše aerodinamike. To je Volvu FH omogočilo boljšo zmogljivost in manjšo porabo goriva.

Notranjost Volva FH


2: Kabina (1993)

Ena glavnih prednosti Volva FH ob predstavitvi je bila ta, da se je osredotočal na voznika. Kabina je bila zasnovana po številnih testiranjih z resničnimi vozniki. Vsaka odločitev je bila sprejeta ob upoštevanju njihovih potreb. Tako je nastala kabina, ki je resnično navdušila trg. Volvo FH ni bil le prostor za vožnjo, temveč tudi prostor za bivanje.

Dva Volva FH


1: Podvozje (1993)

Ko je družba Volvo Trucks izdelala tovorno vozilo Volvo FH, je bilo to del širšega načrta. Ena od stvari, zaradi katerih je Volvo FH tako izstopal že od začetka, je bilo novo podvozje. Zasnovano je bilo kot temelj, na katerem so lahko vsi drugi inženirji gradili. To je ustvarilo stabilnost in ustvarjalnost – in tudi omogočilo prihodnje linije uspešnih tovornih vozil.

Povezani članki

Prednosti Volvovega dinamičnega krmilnega sistema za voznike

Popolna stabilnost pri visokih hitrostih, popoln nadzor pri nizkih hitrostih ter znatno zmanjšanje obremenitve mišic in sklepov. Revolucionarni Volvov dinamični krmilni sistem (VDS), ki je bil predstavljen leta 2013, je občutno spremenil slog vožnje ...

Kako menjalnik I-Shift z dvojno sklopko pomaga italijanskemu prevozniškemu podjetju Sartori prihraniti gorivo na zahtevnih gorskih cestah

Na hribovitih območjih severne Italije družinsko prevozniško podjetje Sartori Trasporti potrebuje vozila, ki združujejo visoko zmogljivost in nizko porabo goriva. Volvo FH z menjalnikom I-Shift z dvojno sklopko je očitno popolna rešitev....

S prestavami za počasno vožnjo skozi zaledenelo gozdnato pokrajino

Zaledenele, ozke in strme ceste ter skupna masa 76 ton. Prevažati hlodovino skozi finsko gozdnato pokrajino je zahtevno delo za voznika in vozilo. Saku Simpanen in sodelavci vozijo tovorno vozilo Volvo z menjalnikom I-Shift s prestavami za počasno ...