Volvo Trucks

SLOVENIJA

×

25 načinov, kako Volvo FH skrbi za varnost na cestah

Varnost je globoko zakoreninjena v DNK družbe Volvo Trucks. Ukvarjamo se z ustvarjanjem funkcij in rešitev, ki koristijo varnosti vseh udeležencev v prometu. Naša vizija je zagotoviti, da nobeno tovorno vozilo ne bo udeleženo v prometni nesreči. Tukaj je 25 načinov, kako družba Volvo Trucks skrbi za varnejše ceste.
Vozila Volvo so povezana s komunikacijo iz oblaka v oblak


25: Connected Safety
Vozila Volvo s tehnologijo Connected Safety si lahko medsebojno izmenjujejo podatke. To je pomemben ključ do izboljšane varnosti v cestnem prometu. Vozila si lahko izmenjujejo podatke o prometnih razmerah, kar bo zmanjšalo tveganje za nesreče. Volvo s tehnologijo Connected Safety odpira vrata v prihodnost.  

Volvo FH s kamero in radarjem za zaznavanje predmetov spredaj


24: Volvov dinamični krmilni sistem s podporo za vzdrževanje smeri znotraj voznega pasu
Če se tovorno vozilo nenamerno približa označbam voznega pasu, Volvov dinamični krmilni sistem s podporo za vzdrževanje smeri znotraj voznega pasu poseže v upravljanje tovornega vozila in ga vozniku pomaga usmeriti nazaj na vozni pas. Sistem lahko voznika tudi opozori z rahlim tresenjem volana. Sistem deluje pri hitrostih nad 55 km/h.

Opozorilni sistem za voznika na armaturni plošči


23: Opozorilni sistem za voznika
Opozorilni sistem za voznika je sistem, ki spremlja voznikov način vožnje. Če se način vožnje razlikuje od običajnega in nakazuje utrujenost, sistem voznika z zvočnim signalom in sporočilom na zaslonu opozori na utrujenost ter mu svetuje premor.

Volvo FH med vožnjo čez most


22: Elektronski program stabilnosti

Elektronski program stabilnosti družbe Volvo Trucks zmanjšuje tveganje zdrsa in prevračanja. Sistem v nevarnih razmerah pomaga zmanjšati moč motorja ter posebej zavre vsako kolo tovornega vozila in priklopnika. 

Volvo FH stoji nasproti avtomobila na velikem asfaltiranem območju


21: Nizke ravni hrupa
Aerodinamična oblika, glušniki in izolacija pri Volvu FH poskrbijo za nizko raven hrupa. To pomeni manjšo obremenitev za voznika, ki lahko ostane osredotočen na vožnjo.  

Volvo FH s kamero in radarjem za zaznavanje predmetov spredaj


20: Opozorilo pred trkom z zaviranjem v sili
Opozorilo pred trkom z zaviranjem v sili uporablja kamero in radar za zaznavanje predmetov spredaj. Če se tovorno vozilo preveč približa vozilu spredaj, opozorilo pred trkom z zaviranjem v sili posreduje in opozori voznika. Sistem po potrebi tudi aktivira zavore, da prepreči trčenje.  

Prepogib kompozicije pri Volvu FH


19: Zavore Stretch
Zavore Stretch so sistem za preprečevanje prepogiba kompozicije. Zavore Stretch delujejo tako, da z impulznim zaviranjem priklopnika izravnavajo kompozicijo. Delujejo pri hitrosti do 50 km/h. 

Roke na volanu


18: Volvov dinamični krmilni sistem z osebnimi nastavitvami
Volvov dinamični krmilni sistem z osebnimi nastavitvami vozniku omogoča izbiro med štirimi vnaprej določenimi nastavitvami, ki določajo, kako lahko ali težko bo krmiljenje, da se lahko voznik prilagodi različnim razmeram na cesti in željam. Voznik lahko tudi nastavi odpor na volanu točno tako, kot želi za udobno, sproščeno in varno izkušnjo vožnje.

Volvo FH na cesti


17: Volvov dinamični krmilni sistem s podporo stabilnosti
Volvov dinamični krmilni sistem s podporo stabilnosti pomaga zmanjševati tveganje zdrsavanja. Sistem že ob najmanjši možnosti zdrsavanja poseže v upravljanje vozila in vozniku z rahlim krmiljenjem pomaga usmeriti vozilo nazaj na vozni pas ter ga stabilizirati. 

Volvo FH prečka prehod za kolesarje


16: Videti in biti viden
„Videti in biti viden“ je globalna pobuda družbe Volvo Trucks za izboljšanje varnosti pešcev, kolesarjev in voznikov tovornih vozil. Družba Volvo Trucks želi z različnimi dejavnostmi povečati ozaveščenost o prometni varnosti, kar pomeni, da morajo udeleženci v prometu videti in biti vidni. 

Pogled na Volvo FH skozi vetrobransko steklo


15: Vidljivost
Omejena vidljivost lahko bistveno ogroža varnost vseh voznikov tovornih vozil in drugih udeležencev v prometu. Kabine tovornih vozil Volvo odlikujejo velika okna in vzvratna ogledala, kar zagotavlja največjo možno vidljivost. 

Zasilni izhod v kabini z notranje strani


14: Zasilni izhod
Če so vrata kabine blokirana, lahko voznik uporabi zasilni izhod, ki je vgrajen v vsa vozila Volvo FH. Zasilni izhod služi tudi kot strešno okno, ki spušča več svetlobe v kabino. 

Tovorno vozilo Volvo FH


13: Kabina, ki absorbira energijo
Ob prevračanju ali čelnem trku tovornega vozila ojačena kabina prenese energijo na dele vozila za sabo. To pomeni, da v kabini ohrani nujno potreben prostor za preživetje voznika.  

Tovorno vozilo Volvo FH


12: Sistem sprednje podletne zaščite
Razlika v višini med avtomobilom in tovornim vozilom je že od nekdaj varnostna težava v prometu. Za zmanjševanje resnih poškodb ob čelnem trčenju avtomobila in tovornega vozila je družba Volvo Trucks razvila sistem sprednje podletne zaščite za tovorna vozila. Ob trčenju se zmečkljiva cona na tovornem vozilu umakne za 200 milimetrov, kar povečuje stopnjo preživetja voznika in potnikov v avtomobilu.  

Dva Volva FH med vožnjo v klanec


11: Prilagodljivi tempomat
Prilagodljivi tempomat vozniku pomaga vzdrževati varno razdaljo za vozilom spredaj. Prav tako ga opozarja na morebitne nevarnosti pred tovornim vozilom in aktivira zavoro v sili, če se preveč približa. 

Pogled na Volvo FH s priklopnikom iz ptičje perspektive


10: Podpora za vzdrževanje smeri znotraj voznega pasu
Pogost vzrok hudih nesreč voznikov tovornih vozil je ta, da vozilo zapelje z voznega pasu. Podpora za vzdrževanje smeri znotraj voznega pasu s kamero spremlja oznake na cestišču in voznika opozori, če nenamerno zapelje čez nje.

Volvo FH med vožnjo čez vodo


9: Strogi preizkusi kakovosti
Med razvojem Volva FH so opravljeni strogi preizkusi kakovosti. Družba Volvo Trucks v preizkusnem centru Hällered na Švedskem opravlja različne preizkuse.  

Več rumenih tovornih vozil Volvo FH eno zraven drugega


8: Vzpostavitev ozaveščenosti
Za družbo Volvo Trucks je pomembno vzpostaviti ozaveščenost o varnosti. Tako so na primer pooblaščeni prodajalci na Nizozemskem za predstavitvena tovorna vozila uporabili varnostna tovorna vozila Volvo. Z njimi so stranke obveščali o varnostnem sistemu družbe Volvo Trucks, ki vključuje elektronski program stabilnosti, podporo za vzdrževanje smeri znotraj voznega pasu, opozorilni sistem za voznika, podporo za varno menjavo voznega pasu in prilagodljivi tempomat. 

Moški in otrok na voznikovem sedežu tovornega vozila


7: Ustavi se, poglej in pomahaj
Ker so otroci najranljivejša skupina v prometu, je družba Volvo Trucks leta 2015 predstavila kampanjo „Ustavi se, poglej in pomahaj“. Njen namen je bil otroke poučiti o nevarnostih, s katerimi se vsak dan srečujejo v prometu.

Moški in ženska sedita ob pnevmatiki


6: Ekipa za raziskave nesreč

Ste vedeli, da ima družba Volvo Trucks svojo ekipo za raziskave nesreč?
Skupina za raziskave nesreč pri Volvo Trucks je od leta 1969 preučila in analizirala več kot 1.700 nesreč, v katerih so bila udeležena tovorna vozila. Pod drobnogled je vzela različne spremenljivke pri trčenju. Ti podatki so neprecenljivi za prihodnje raziskave in za razvoj novih rešitev v zvezi z varnostjo.  

Kabina Volva FH po preizkusu čelnega trka


5: Preizkus čelnega trka
Družba Volvo Trucks je opravila več tisoč simuliranih trkov in okoli 100 dejanskih preizkusnih trkov. Ti preizkusi so inženirjem družbe Volvo Trucks pomagali razviti eno najvarnejših kabin tovornega vozila na svetu. 

notranjost kabine Volva FH


4: Varnostna zračna blazina
Družba Volvo Trucks je leta 1995 kot prvi proizvajalec težkih tovornih vozil uvedla voznikovo varnostno zračno blazino. Njen namen je ščititi voznika pred silami čelnega trčenja. 

Moški si pripenja varnostni pas


3: Varnostni pas
Uporaba varnostnega pasu je preprost način za zagotavljanje varnosti ob nesreči. Družba Volvo Trucks je varnostni pas v svoja vozila uvedla v 70. letih prejšnjega stoletja. 

Volvo FH med vožnjo po gorski pokrajini


2: Švedski preizkus obnašanja kabine ob trku
Preizkus čelnega trčenja ob oviro. Test s prevračanjem. Test s sanmi. Test udarca v glavo. Švedski preizkus obnašanja kabine ob trku je zahteven, vendar zajame vsa področja in zagotavlja največjo možno varnost Volva FH. Celo avtomat za kavo je vključen v preizkus obnašanja ob trku, tako da vas ob nesreči zagotovo ne bo poškodovala prav nobena stvar v kabini. 

Jeklena Volvova kabina


1: Zgradba kabine
Vse kabine in spalne kabine Volvo Trucks so izdelane iz jekla visoke trdnosti (HSS). To kabinam tovornih vozil Volvo zagotavlja najboljše razmerje med močjo in maso v panogi. Prav tako nam omogoča, da kot edini proizvajalec izpolnjujemo ali presegamo standarde švedskega preizkusa obnašanja ob trku.