Volvo Trucks

SLOVENIJA

×

Pristop z informatiko

Nujno je ves čas vedeti, kje so tovorna vozila in kaj točno prevažajo. Ben van Leeuwen iz podjetja Frigolanda je to dosegel.
Tovorno vozilo podjetja Frigolanda
Z voznim parkom pokriva vse države Beneluksa, zato je pomembno vedeti, kje so tovorna vozila.

Nujno je ves čas vedeti, kje so tovorna vozila in kaj točno prevažajo. Ben van Leeuwen iz podjetja Frigolanda je to želel in tudi dosegel.

Frigolanda je mednarodni ponudnik celovitih logističnih storitev za zamrznjena in hlajena živila. Podjetje z osmimi poslovalnicami na Nizozemskem, Poljskem, v Belgiji in Nemčiji posluje na zelo konkurenčnem trgu.

„Vsakdo lahko ponuja prevoz zamrznjenih živil,” pravi Ben van Leeuwen, projektni vodja pri skupini Frigolanda. „Lahko pa informacijsko okolje strukturiraš tako, da ima vsakdo v verigi dostop do istih informacij. Na ta način ustvariš jasno dodano vrednost, saj skozi celoten logistični postopek ponujaš sprotne informacije. Odjemalci tvojih strank tako že dan prej vedo, kaj, kdaj, kje in koliko bo dostavljeno, zato lahko blago prodajo prej. To je bil moj cilj, ki smo ga začeli uresničevati pred petimi leti. Volvov Dynafleet je bistven v tem postopku. Je povezava med našimi sistemi, planerji, vozniki, serviserji in vozili.“ 

Podjetje Frigolanda je bilo ustanovljeno leta 1986 in je sprva ponujalo samo skladiščenje zamrznjenih in hlajenih izdelkov. Leta 2003 so začeli uresničevati zamisel o širitvi ponujenih storitev z zagotovitvijo goste distribucijske mreže. Danes podjetje Frigolanda za svoje stranke organizira celotno oskrbovalno verigo. Večina blaga za prevoz izhaja iz skladišč podjetja, pretovarjajo pa tudi blago rednih partnerjev.

Zdaj uporabljamo samo Volvova tovorna vozila, saj imamo z Volvom enake osrednje vrednote.

Tovorna vozila prek goste distribucijske mreže prepeljejo blago do veleprodajalcev in distribucijskih centrov. Države Beneluksa obvladujejo z lastnim voznim parkom 28 tovornih vozil. 

„Seveda smo prilagodljivi. Ker pa so sprotne informacije zelo pomembne za integrirano obvladovanje stroškov, poskušamo čim več narediti sami. Če želiš ohraniti pregled na celotnim postopkom, potrebuješ v tovornem vozilu čedalje zahtevnejše komunikacijske tehnologije.”

Pred petimi leti je bilo v voznem parku podjetja Frigolanda 50 odstotkov vozil znamke Volvo.

„Zdaj uporabljamo samo Volvova tovorna vozila, saj imamo z Volvom enake osrednje vrednote. Volvova tovorna vozila odlikujejo varnostne, trajnostne in inovativne vrednote, ki jih cenimo tudi mi. Torej, z Volvovimi tovornimi vozili smo brez skrbi. To od nas pričakujejo stranke, zato menimo, da smemo tudi mi to pričakovati od svojih dobaviteljev. Za vsa vozila in povezane storitve želimo imeti samo eno telefonsko številko. Zanesljivega partnerja smo našli v Volvovem pooblaščenem servisu.” 

Ponujena storitev je precej ambiciozno zasnovana, saj servis predvideva odgovornost za logistiko celotnega voznega parka podjetja Frigolanda. Vključeni so vlačilci, hladilni motorji in celo druge znamke vozil. Podjetje Frigolanda ima sproten pregled nad logistiko strank, Volvov pooblaščeni serviser pa s sistemom Dynafleet sproti nadzira tovorna vozila podjetja. Pooblaščeni servis določi, kdaj mora posamezno vozilo na vzdrževanje. 

„Vzdrževanje se ne izvaja nujno v delavnici pooblaščenega servisa,” pojasni van Leeuwen.

„Včasih je zaradi našega razporeda priročneje servisirati vozilo drugje. Za dobro usklajenost je seveda potrebno učinkovito partnerstvo.”

Med najboljšimi funkcijami sistema Dynafleet je grafika, ki vozniku razumljivo predstavi rezultate.

Sistem Dynafleet ima zelo pomembno vlogo v podjetju Frigolanda, po besedah Bena van Leeuwena deluje kot povezava med sistemi podjetja in njegovimi tovornimi vozili. Dynafleet je zdaj nameščen v vseh tovornih vozilih podjetja Frigolanda, tudi v tistih, ki niso znamke Volvo. Pri podjetju Frigolanda s sistemom Dynafleet spremljajo vse kazalnike KPI, ki so potrebni za nadziranje voznikov, uporabljajo pa ga tudi kot sistem za nadziranje vozil, saj z njim beležijo voznikove delovne ure in prenašajo tahografske podatke. To prihrani veliko časa. V podjetju ne potrebujejo vseh podatkov stalno, namesto tega izberejo posebno temo, ki je v danem obdobju v ospredju.

„Seveda stalno nadziramo porabo goriva. Med najboljše funkcije sistema Dynafleet bi uvrstil grafiko, ki vozniku razumljivo predstavi rezultate. V okviru Volvovega usposabljanja izvajamo dodaten nadzor in redno usposabljanje za kodo 95. To smo razširili na vse zaposlene, da spodbujamo medsebojno razumevanje in zaupanje. To na koncu šteje.” 

 

Tovorno vozilo podjetja Frigolanda na mestni ulici

Frigolanda

Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1986 in je odtlej zraslo v ponudnika celovitih logističnih storitev v temperaturno nadzorovanem okolju. Poslovalnice ima na Nizozemskem, Poljskem, v Belgiji in Nemčiji. Skladiščijo lahko 80.000 palet. Poleg skladiščenja in distribucije v državah Beneluksa ponujajo še logistične storitve z dodano vrednostjo. Vse poslovalnice imajo certifikat IFS, ki velja kot minimalna zahteva. Poljska poslovalnica je edina v državi s certifikatoma BRC in IFS. Pri Frigolandi uporabljajo najsodobnejše informacijsko okolje, da lahko strankam ponujajo najboljše sprotne logistične rešitve.

Lastnika: H. van Leeuwen in R. Teeuwen.
Osebje: 160, med njimi je 30 voznikov.