Tehnični podatki šasije Volva FMX

  • Višine šasije
  • Največja obremenitev sprednje osi
  • Vzmetenje zadnjih osi
  • Nosilci priklopa
  • Rezervoarji za gorivo
  • Posode za AdBlue
  • Sedla
  • Volvov dinamični krmilni sistem
  • Dvig tandemske gnane osi
  • Samodejni sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles
  • Pomožne osi za gnano osjo
  • Pomožne osi pred gnano osjo
  • Zavore

Višine šasije

Med  pribl. 900 mm
High pribl. 1000 mm
X-High  pribl. 1200 mm
XX-High  pribl. 1240 mm

Največja obremenitev sprednje osi (ton)

  Zračno vzmetenje  Listnate vzmeti 
Med  10 
High  10/20*
X-High    10/20*
XX-High    10/20*
* Z dvojnimi sprednjimi osmi (FAA20/FAA21)

Največja obremenitev sprednje osi (ton)

FA-LOW Nizka sprednja os za srednje višine šasije, osna obremenitev do 9 ton.
FA-MED Srednje visoka sprednja os za srednje višine šasije, osna obremenitev do 10 ton.
FA-HIGH Visoka sprednja os za višje šasije, osna obremenitev do 10 ton.
FA-XHIGH Posebno visoka sprednja os za posebno visoke šasije, osna obremenitev do 10/18* ton.
FA-XXHIGH Gnana sprednja os, osna obremenitev do 9/18* ton.
Dvojne sprednje osi – FA-HIGH/FA-XHIGH Na voljo za konfiguracije 8×2 in 8×4, osna obremenitev do 18 ton.

Vzmetenje zadnjih osi

Tip Kombinacija osi Tip vzmetenja Obremenitev osi/sklopa osi Redukcija moči Druge osi
Enojna           
RAD-L90 4×2 Parabolične/večlistnate 13 t Enojna/dvojna  
RAD-GR 4×2 Zračno vzmetenje  13 t Enojna/dvojna  
RAD-G2 4×2 Zračno vzmetenje  13 t Enojna/dvojna  
RAD-L90 4×4 Parabolične/večlistnate 13 t Dvojna   
           
Sklopi osi           
RADT-AR 6×2 Parabolične 19/21 t Enojna/dvojna Fiksna pomožna os za gnano
RADT-GR 6×2/8×2 Zračno vzmetenje 19/20,5/22,5/23 t Enojna/dvojna Fiksna/krmiljena/samokrmiljena pomožna os za gnano
RAPD-GR 6×2 Zračno vzmetenje 19/22 t Enojna/dvojna Fiksna/krmiljena pomožna os pred gnano
RADD-G2 6×4/8×4 Zračno vzmetenje 21/23/26 t Enojna/dvojna  
RADD-BR 6×4/8×4 Parabolične 21 t Enojna/dvojna  
RADD-TR1 6×4/8×4 Parabolične/klasične listnate 23/26 t Enojna/dvojna  
RADD-TR2 6×4/8×4 Klasične listnate 26/32 t Dvojna  
RADD-GR 6×4/8×4 Zračno vzmetenje 21/23/26 t Enojna/dvojna  
RADD-BR 6×6 Parabolične 21 t Dvojna  
RADD-TR1 6×6 Parabolične/klasične listnate 26 t Dvojna  
RADD-TR2 6×6 Klasične listnate 26/32 t Dvojna  
RAPDT-GR 8×2 Zračno vzmetenje 27/30/30,5/31,5/32 t Enojna/dvojna 3 osi/krmiljena pomožna os pred gnano in krmiljena ali fiksna pomožna os za gnano
RADDT-GR 8×4 Zračno vzmetenje 27/33/36 t Enojna/dvojna 3 osi/krmiljena pomožna os za gnano
RAPDD-GR 8×4 Zračno vzmetenje 27/30,5/32/35 t Enojna/dvojna 3 osi/krmiljena pomožna os pred gnano
RADDT-G2 8×4 Zračno vzmetenje 27/33/36 t Enojna/dvojna 3 osi/krmiljena pomožna os za gnano
RADD-BR 8×6 Parabolične 21 t Dvojna  
RADD-TR1 8×6 Parabolične/klasične listnate 26 t Dvojna  
RADD-TR2 8×6 Klasične listnate 26/32 t Dvojna  

Nosilci priklopa
Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilci priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm. 

Rezervoarji za gorivo
Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarjev goriva pri vlačilcu 4×2 znaša 1480 litrov. 

Posode za AdBlue
Plastične. Prostornine od 32 do 90 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul posode za AdBlue. 

Sedla
Konstrukcija sedla je lahko certificirana za obremenitve do 36 ton. Ponudba obsega tudi sedlo po ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 140 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.

Zavore
EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je zdaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti.

Volvov dinamični krmilni sistem
Aktivni krmilni sistem s prekrivanjem navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej.

Volvov dinamični krmilni sistem je zdaj na voljo za vse konfiguracije osi, razen za tiste z gnano sprednjo osjo (4×4, 6×6, 8×6 and 10×6).

Dvig tandemske gnane osi
Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira.

Dvig tandemske gnane osi je na voljo za konfiguraciji 6x4 in 8x4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.

Samodejno preprečevanje zdrsa pogonskih koles (ATC)
Samodejno aktivira gnano sprednjo os, ko je to potrebno, in jo deaktivira, ko je za to primeren teren, ter tako privarčuje pri gorivu in poveča manevrsko sposobnost tovornega vozila. ATC je vključen v standardno opremo pri vseh konfiguracijah Volva FMX z gnano sprednjo osjo (4×4, 6×6, 8×6 in 10×6).

Pomožne osi za gnano osjo
Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5 ali 10 ton. 

Pomožne osi pred gnano osjo
Na voljo fiksne ali aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce ali šasije s kabino. Obremenitev osi: 7,5 ali 9 ton.

EBS MEDIUM

Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še naslednje:

Nadzor stanja EBS
Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.

Pomoč pri speljevanju v klanec
Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.

Analiza obrabe oblog
Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog. (Le za kolutne zavore.)

Samodejna sprostitev parkirne zavore
Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne na stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).

DODATNE MOŽNOSTI

Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:

Zavora Stretch
Omogoča vozniku sprožiti impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.

ESP (elektronski program stabilnosti)
Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za dvo- in triosna vozila.

Opozorilna luč pri zaviranju v sili
Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo. 

Hidravlični retarder
Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.

Prenesi s spleta

Tehnični podatki šasije

Prenesite v svoj računalnik popolne tehnične podatke šasije (PDF).

Prenesi s spleta(PDF, 3 MB)
Poiščite pooblaščenega prodajalca

Vam je všeč? Zapeljite se z njim

Našo novo dinamično šasijo lahko zares izkusite le za volanom. Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks ima ključe.

Poiščite pooblaščenega prodajalca