Neugodne vozne razmere za Volvo FMX niso nikakršna ovira

Vrhunska mobilnost

Ko cesta izgine pod blatom ali peskom, je edina prava rešitev neprekinjena vožnja, brez ustavljanja. Samodejni sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles (ATC) skrbi prav za to. Ta revolucionarna novost samodejno vklopi pogon sprednje osi natanko v trenutku, ko ta pogon potrebujete – in ga izklopi, ko ga ne potrebujete. Dopolnjuje jo Volvov dinamični krmilni sistem, ki vam prihrani napor in ublaži sunke na cestnih grbinah.

ATC zagotavlja vse prednosti izbirne gnane sprednje osi in je ob tem tako priročen kot stalni sistemi.

Jonas Odermalm

vodja segmenta gradbeništva, Volvo Trucks

Samodejni sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles vam pomaga v težavah

Brez kompromisov

Pogon sprednje osi vas izvleče iz zagate. Vendar vklopljen pogon sprednje osi neugodno vpliva na manevrske sposobnosti. V nasprotju s sistemi s stalnim pogonom na vsa kolesa samodejni sistem za preprečevanje zdrsa gnanih koles združuje najboljše lastnosti obeh svetov. Vklop pogona sprednje osi vam zagotovi dovolj oprijema gnanih koles. Ko pa je ta pogon izklopljen (tako je večino časa), uživate boljše manevrske sposobnosti tovornega vozila.

Odkrijte samodejni sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles
Volvo dinamični krmilni sistem: vam omogoča natančnejše krmiljenje z manj napora

Krmiljenje brez napora

Ko postane vožnja res zahtevna, znate zares ceniti Volvov dinamični krmilni sistem. Ta inteligentna tehnologija prispeva do 85 % dodatne krmilne sile in duši sunke zaradi neravnin. Tako se lahko naslonite nazaj na sedežu in uživate v mirnejši, stabilnejši vožnji z manj naprezanja.

Še več razlogov za navdušenje nad Volvovim dinamičnim krmilnim sistemom
Dvig tandemske gnane osi

Dvignite os. Ožji obračalni krogi

Dvig tandemske gnane osi vam omogoča, da odklopite in dvignete eno od gnanih osi. Pri dvignjeni osi se tovorno vozilo obnaša podobno kot pri konfiguraciji 4x2 ali 6x2, kar pomeni ožji obračalni krog in znatno boljše manevrske sposobnosti. Poleg tega zmanjša porabo goriva do 3 %.

Preberite več o dvigu tandemske gnane osi
Polno natovorjeni Volvo FMX ima prepričljivo prosto višino nad tlemi

Večje strmine in globlji jarki

Sprednjo gnano os smo pomaknili za 100 mm naprej, kar omogoča večji vstopni kot. Tudi predelali smo jo (od krone in zobnika do ležajev), zato je zdaj trdnejša in vitkejša. Vzporedni drog smo vgradili za osjo, tako da je najnižji del vozila zdaj čvrsti okrov osi, pa tudi prosta višina nad tlemi je pri polno natovorjenem vozilu bistveno večja.

Poiščite pooblaščenega prodajalca

Ni potrebno, da nam verjamete na besedo

Obiščite pooblaščenega prodajalca Volvo Trucks in izkusite vrhunsko mobilnost.

Poiščite pooblaščenega prodajalca