Volvovi dizelski motorji z izredno širokim območjem najvišjega navora

Oglejte si naše krivulje

Sijajen navor pri nizkih vrtljajih. Izredno široko območje najvišjega navora. Najvišji navor dosegajo pri najvišji moči. Primerjajte naše krivulje navora in videli boste razliko. Povzpnite se v kabino in razliko boste občutili – neverjetno pospeševanje, neprekosljiva vlečna moč in prijetna vožnja pri višjih hitrostih.

Volvovi varčni dizelski motorji

Vgrajena varčnost – in skrb za okolje

Povečano kompresijsko razmerje pri različicah s 420 KM in 460 KM. Novi optimizirani turbopolnilnik pri različicah s 500 KM in 540 KM. Vbrizgavanje s skupnim vodom pri vseh motorjih in izpopolnjena programska oprema za optimalno krmiljenje motorja: ob tem pa še manjše notranje trenje. Vse za optimalno varčnost, izboljšano krivuljo navora in odzivnost pri nizkih vrtljajih. To znatno prispeva k vašemu poslovnemu izidu. In kako vplivajo na okolje.

Patentirana Volvova motorna zavora VEB+

Motorna zavora Volvo: VEB in VEB+ Do 375 kW zavorne moči

Naša patentirana motorna zavora VEB+ z izkoriščanjem posebne oblike odmične gredi absorbira pri motorju D13 do 375 kW (510 KM) moči. Pri motorju D11 pa Volvova motorna zavora (VEB) absorbira do 290 kW. V povezavi z našim sistemom I-Shift in inteligentnim tempomatom vam omogoča varnejše in varčnejše premagovanje spustov po strmih in nevarnih klancih.

Čistejši, bolj zeleni motorji

Z motorji Euro 6 smo naredili še en korak na poti k čistejšemu prevozu in manjšim škodljivim učinkom na okolje. Izboljšave se odražajo na navoru in varčnosti. Ob tem pa smo v primerjavi z generacijo Euro 5 tudi prepolovili izpuste trdnih delcev, izpuste dušikovih oksidov pa zmanjšali za skoraj 80 odstotkov.

Naša rešitev Euro 6: pregled

Kako deluje naša rešitev Euro 6

1. Motor
Nove komponente motorja izboljšujejo pretok plinov in zagotavljajo optimalno temperaturo izpušnih plinov na vstopu v sistem čiščenja.

2. Sedmi injektor
(ni potreben pri motorjih D11K in D13K420)
Poseben dodatni injektor goriva služi za toplotno upravljanje DOC ter skrbi za učinkovitost DPF in pravilno delovanje SCR.

3. Dizelski oksidacijski katalizator (DOC)
DOC ustvarja NO2, ki ga potrebuje DPF za učinkovito zgorevanje delcev. V hladnem pa zagotavlja toploto, potrebno za regeneracijo.

4. Filter sajastih delcev (DPF)
Filter zbira sajaste delce (PM) in jih začasno shrani do zgorevanja v fazi regeneracije. Regeneracija se izvaja samodejno in ne potrebuje voznikovega posredovanja.

5. Selektivna katalitična redukcija (SCR)
V mešalnem območju se v izpušne pline vbrizgava AdBlue. V katalizatorju se dušikovi oksidi (NO2) učinkovito pretvarjajo v neškodljiv plinasti dušik in vodno paro.

6. Katalizator za amonijak (ASC)
Tik pred odvodom v izpušno cev se odstrani še morebitni preostali amonijak (NH3).

Volvo FMX z osmimi izhodnimi močmi

Izberite moč

Izbirate lahko med osmimi izhodnimi močmi. Na voljo so štirje 11-litrski motorji (D11) in štirje 13-litrski (D13).

Poiščite pooblaščenega prodajalca

Doživite moč

Izkusite moč in učinkovitost naših motorjev pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.

Poiščite pooblaščenega prodajalca