Sistem deluje neverjetno hitro; parkljasto sklopko vključi v manj kot pol sekunde. Tako imate ves čas zagotovljena maksimalni oprijem gnanih koles in mobilnost.

Jonas Odermalm

vodja segmenta gradbeništva, Volvo Trucks

Video o preizkusu samodejnega sistema za preprečevanje zdrsa pogonskih koles

4-letna Sophie v

Naš doslej najbolj neprizanesljiv testni voznik

Sistem ATC se aktivira samodejno

Kako deluje

Na spolzki podlagi samodejni sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles aktivira gnano sprednjo os, ko jo potrebujete, in jo deaktivira, ko je ne. Tipala na zadnjih kolesih zaznavajo popuščanje oprijema in sistem takoj aktivira pogon na vsa kolesa. V tem stanju parkljasta sklopka prenaša moč tudi na sprednjo os, tovorno vozilo pa nadaljuje vožnjo brez vsake prekinitve dovoda navora in brez upočasnitve. Pogon sprednje osi ostane aktiviran, dokler voznik ne sprosti stopalke plina.

Sistem ne potrebuje nikakršnega voznikovega ukrepanja – deluje sam od sebe. Je pa na armaturni plošči stikalo, ki vam omogoča ročno aktiviranje pogona sprednje osi, v skrajnih voznih razmerah pa tudi vklop vseh zapor diferencialov.

Ta preverjeni sistem je že leta in leta del opreme Volvovega programa gradbenih strojev. Smo prvi proizvajalec, ki ta revolucionarni sistem ponuja v tovornem vozilu za prevoze v gradbeništvu.

Sistem ATC deluje le, ko ga potrebujete, s tem pa varčuje gorivo in zmanjšuje obrabo

Varčujte dragoceno gorivo

Naše raziskave kažejo, da pogon na vsa kolesa potrebujete največ 5 odstotkov časa. To pomeni, da je gnana sprednja os 95 odstotkov časa le potrata goriva. Samodejni sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles vam pomaga varčevati gorivo. Ko dodatnega oprijema ne potrebujete, sistem s samodejnim odklopom pogona sprednje osi zmanjša porabo goriva do dva odstotka (glede na vozni cikel pri regionalnih prevozih). Samodejni izklop pogona sprednje osi pomeni tudi manjšo obrabo delov.

ATC vam zagotavlja poln oprijem, ko ga potrebujete

Brez kompromisov

Pogon sprednje osi vas izvleče iz zagate. Vendar vklopljen pogon sprednje osi neugodno vpliva na manevrske sposobnosti. V nasprotju s sistemi s stalnim pogonom na vsa kolesa sistem ATC združuje najboljše lastnosti obeh svetov. Vklop pogona sprednje osi vam zagotovi dovolj oprijema gnanih koles. Ko pa je ta pogon izklopljen (tako je večino časa), uživate boljše manevrske sposobnosti tovornega vozila.

Šasija Volva FMX je zasnovana tako, da ščiti vse bistvene dele

Vse je zaščiteno

Šasija Volva FMX je bila oblikovana tako, da ščiti vse bistvene dele. Vzporedni drogovi in vezni drogovi so nameščeni poravnano z osjo, znotraj območja okrova osi. Zavorni cilindri in rezervoarji za gorivo so prav tako skrbno zaščiteni.

Gnana sprednja os je nameščena na istem mestu kot negnana os. To omogoča mnogo večji vstopni kot (28° z gnano sprednjo osjo pri pnevmatikah 13R22.5), kar je še zlasti koristno pri strmih vzponih. Gnana sprednja os je zdaj na voljo tudi z zračnim vzmetenjem zadnje osi, kar zagotavlja 300 mm proste višine nad tlemi.

Preberite več o zračnem vzmetenju zadaj
Konfiguracije FMX, za katere je na voljo samodejni sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles

Konfiguracije, za katere je na voljo

  • Šasija s kabino 4×4
  • Vlačilec 4×4
  • Šasija s kabino 6×6
  • Vlačilec 6×6
  • Šasija s kabino 8×6
  • Šasija s kabino 10×6

Poiščite pooblaščenega prodajalca

Volan je vaš

Želite samodejni sistem za preprečevanje zdrsa pogonskih koles preizkusiti sami? Obrnite se na pooblaščenega prodajalca Volvo Trucks.

Poiščite pooblaščenega prodajalca