Tehnični podatki pogonskega sklopa Volva FM

  • Motorji
  • I-Shift
  • Programski paketi za I-Shift
  • Ročni menjalniki

  • Zadnje osi
  • Prestavna razmerja gnanih osi
  • Kombinacije pogonskih sklopov
  • Odgoni

  • Motorji

      D11K D13K
    Emisijski standard Euro 6 Euro 6
    Število valjev 6 6
    Prostornina 10,8 dm3 12,8 dm3
    Gib 152 mm 158 mm
    Premer valja 123 mm 131 mm
    Kompresijsko razmerje 17.0:1 17.0:1
    Moč zavore na izpušne pline 160 kW (2400 vrt/min) 200 kW (2300 vrt/min)
    Zavorna moč VEB 290 kW (2400 vrt/min)  
    Zavorna moč VEB za doplačilo  
    Zavorna moč VEB+   375 kW (2300 vrt/min)
    VEB+   za doplačilo
    Oljni filtri 2 pretočna, 1 obvodni 2 pretočna, 1 obvodni
    Količina olja pri menjavi, vključno s filtri 36 l 33 l
    Hladilni sistem, skupna prostornina 36 l 38 l

    Interval menjave olja

    do 100.000 km ali eno leto, z VDS4.

    Zahteve glede goriva

    Samo gorivo brez žvepla (kakovost EN590, vsebnost žvepla največ 10 ppm).

    Odgon na motorju

      Navor Prestavno razmerje, D11K Prestavno razmerje, D13K
    EPTT650 650 Nm* 1.08:1 1.26:1
    EPTT1000 1000 Nm*   1.26:1
    * Navor pri delovanju na mestu ali med vožnjo.
    Motor D11K, krivulje moči/navora

    D11K – Moč/navor

    Neto izhodna moč po: EC 582/2011

    D11K330 (243 kW)  
    Največja moč pri 1600–1900 vrt/min 330 KM
    Največji navor pri 950–1400 vrt/min 1600 Nm
    D11K370 (273 kW)  
    Največja moč pri 1600–1900 vrt/min 370 KM
    Največji navor pri 950–1400 vrt/min 1750 Nm
    D11K410 (302 kW)  
    Največja moč pri 1600–1900 vrt/min 410 KM
    Največji navor pri 1000–1400 vrt/min 1950 Nm
    D11K450 (332 kW)  
    Največja moč pri 1600–1900 vrt/min 450 KM
    Največji navor pri 1000–1400 vrt/min 2150 Nm
    Motor D13K, krivulje moči/navora

    D13K – Moč/navor

    Neto izhodna moč po: EC 582/2011

    D13K420 (309 kW)  
    Največja moč pri 1400–1800 vrt/min 420 KM
    Največji navor pri 860–1400 vrt/min 2100 Nm
    D13K460 (338 kW)  
    Največja moč pri 1400–1800 vrt/min 460 KM
    Največji navor pri 900–1400 vrt/min 2300 Nm
    D13K500 (368 kW)  
    Največja moč pri 1400–1800 vrt/min 500 KM
    Največji navor pri 1000–1400 vrt/min 2500 Nm
    I-Shift

    Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja.

    I-Shift

    Tip Najvišja prestava Navor motorja Odobrena skupna masa kompozicije
    AT2412F Neposredna 2400 Nm 44 t
    AT2612F Neposredna 2600 Nm 100 t
    ATO2612F Hitra 2600 Nm 100 t

    Programski paketi za I-Shift

    Osnovna različica (TP-BAS)
    TP-BAS je standardni programski paket, s katerim ima I-Shift osnovno funkcionalnost za običajne vrste prevozov.

    Programski paket za I-Shift za distribucijo (TP-DIST)
    TP-DIST prilagaja delovanje menjalnika posebnostim voženj v segmentu distribucije. Programski paket vključuje funkcije, ki olajšujejo speljevanje, manevriranje in vožnjo z nizko hitrostjo.

    Programski paket za I-Shift za gradbeništvo (TP-CON)
    TP-CON prilagaja delovanje menjalnika posebnostim voženj v segmentu gradbeništva. Programski paket vključuje funkcije, ki olajšujejo speljevanje, manevriranje in vožnjo z nizko hitrostjo. Ta programski paket je primeren tudi za slabe ceste.

    Programski paket za I-Shift za prevoze na velike razdalje (TP-LONG)
    TP-LONG vključuje inteligentne funkcije za zmanjševanje porabe goriva. Ta programski paket je še zlasti primeren za prevoze na velike razdalje, kjer je zelo pomembna varčna poraba goriva. Paket vključuje tudi funkcijo I-Roll.

    Paket za prevoze težkih tovorov (TP-HD)
    TP-HD optimizira delovanje menjalnika I-Shift pri velikih masah kompozicije (> 85 ton). Voznik lahko vozne lastnosti optimizira tudi pri manjši masi kompozicije, tako da izključi način prevozov težkih tovorov in vključi način prevozov na velike razdalje. Funkcije programskega paketa so primerne
    tudi za tovorna vozila z več priklopniki.

    Programski paketi za I-Shift

    Različice v prodaji TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
    Osnovna funkcionalnost odgona (APF-BAS)
    Razširjena funkcionalnost odgona (APF-ENH) o o o o o
    Osnovna prilagoditev izbiranja prestav (AMSO-BAS)
    Razširjena prilagoditev izbiranja prestav, vključno s funkcijo Kickdown (AMSO-AUT) o o o
    Osnovna funkcionalnost Vocational (AVO-BAS)
    Razširjene zmogljivosti – slabe ceste (AVO-ENH) o o o
    Osnovna strategija prestavljanja
    Prestavljanje za zmogljivost
    Nadzor temperature olja menjalnika
    Speljevanje s težkim tovorom
    I-Roll (•)
    Inteligentni tempomat (•)
    Upravljanje speljevanja
    Razširjena strategija prestavljanja (skupna masa ≤ 85 t)
    Obvladovanje velikih mas kompozicije (85 t < skupna masa ≤ 180 t)
    Prestava za zelo počasno vožnjo* (ASO-ULC) o o o
    Prestava za počasno vožnjo* (ASO-C) o o o
    Več prestav za vzvratno vožnjo* (ARSO-MSR) o o o
    I-See (PVT-BAS) – uporaba podatkov GPS o o
    I-See (PVT-EXT) – uporaba podatkov GPS o o
    • Standardna izvedba (•) Funkcijo je mogoče uporabljati pri aktivnem načinu TP-LONG. o Opcija – Ni na voljo.
    * Samo pri AT2612F, ATO2612F, ATO3112F in ATO3512F. ARSO-MSR zahteva ASO-ULC ali ASO-C.
    ** Samo pri AT2612F in ATO2612F.
    Ročni menjalniki

    Ročni menjalnik s 14 prestavami z delilnikom in preklopnikom območja z dvema prestavama za počasno vožnjo in dvanajstimi sinhroniziranimi prestavami za vožnjo naprej ter štirimi za vzvratno vožnjo. Hodi prestavne ročice so zaradi upravljanja prek kablov kratki in natančni, prestavna ročica pa se ne trese. Patentiran sistem sinhronizacije in servoojačanje zmanjšujeta sile, potrebne za prestavljanje. Menjalniki so lahko opremljeni s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika in hladilnikom olja.

    Tehnični podatki ročnih menjalnikov

    Tip Najvišja prestava Navor motorja Odobrena skupna masa kompozicije
    VT2009B Neposredna 2000 Nm 60 t
    VT2214B Neposredna 2200 Nm 100 t
    VTO2214B Hitra 2200 Nm 100 t
    VT2514B Neposredna 2500 Nm 100 t
    VTO2514B Hitra 2500 Nm 100 t

    Zadnje osi

    Tip Os Gonilo Največji navor Največja obremenitev osi/sklopa osi Odobrena skupna masa kompozicije
    Enojna redukcija prenosa moči          
    RSS1344C/D Enojna Hipoidno 2600 Nm 13 t 44 t
    RSS1356 Enojna Hipoidno 2400/2800 Nm 13 t 56/44 t
    RSS1360 Enojna Hipoidno 3550 Nm 13 t 60 t
    RTS2370A Tandem Hipoidno 3550 Nm 23 t 70 t
    Dvojna redukcija moči          
    RSH1370F Enojna Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 Nm 13 t 70 t
    RTH2610F Tandem Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 Nm 26 t 100 t
    RTH3210F Tandem Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 Nm 32 t 100 t
    RTH3312 Tandem Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 Nm 33 t 120 t

    Prestavna razmerja gnanih osi

    RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
    2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
    2.47:1* 2.64:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
    2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
    2.85:1 3.10:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
    3.08:1 3.44:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
    3.36:1 3.67:1 3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
    3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1  
    4.11:1     4.50:1   5.41:1 5.41:1  
    4.63:1     5.14:1     7.21:1  
    5.29:1     5.67:1        
          6.17:1        
    * Za RSS1344D.

    Kombinacije pogonskih sklopov

      D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500
    Ročni menjalnik
    VT2009B        
    VT2214B  
    VTO2214B  
    VT2514B      
    VTO2514B      
    I-Shift              
    AT2412F  
    AT2612F
    ATO2612F
    Gnane osi z enojno redukcijo moči
    RSS1344C/D
    RSS1356
    RSS1360
    RTS2370B
    Gnane osi z dvojno redukcijo moči
    RSH1370F
    RTH2610F
    RTH3210F
    RTH3312

    Odgoni

    Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.

    NA MOTORJU

    PTER-DIN
    Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.

    PTER1400
    Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.

    PTER100
    Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.

    NA MENJALNIKU

    PTR-F
    Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.

    PTR-FL/FH
    Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.

    PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
    Nizki/srednji/visoki vrtljaji, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.

    PTRD-F
    Visoki vrtljaji, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.

    PTRD-D
    Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.

    PTRD-D1
    Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.

    PTRD-D2
    Za visoke vrtljaje, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.

     

    Prenesi s spleta

    Tehnični podatki pogonskega sklopa

    Prenesite v svoj računalnik popolne tehnične podatke pogonskega sklopa (PDF).

    Prenesi s spleta(PDF, 2.8 MB)
    Poiščite pooblaščenega prodajalca

    Podrobneje se seznanite z Volvom FM

    Izberite popolno tovorno vozilo za svoje potrebe. Vse to se dogaja pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.

    Poiščite pooblaščenega prodajalca