Tehnični podatki šasije Volva FM

 

  • Višine šasije
  • Največja obremenitev sprednje osi
  • Vzmetenje zadnjih osi
  • Višine priklopa sedla
  • Nosilci priklopa
  • Rezervoarji za gorivo
  • Posode za AdBlue
  •  

     

  • Sedla
  • Volvov dinamični krmilni sistem
  • Dvig tandemske gnane osi
  • Pomožne osi za gnano osjo
  • Pomožne osi pred gnano osjo
  • Zavore 
  •  

    Višine šasije

    X-Low (vlačilec) pribl. 810 mm
    Low pribl. 850 mm
    Med pribl. 900 mm
    High pribl. 1000 mm

    Največja obremenitev sprednje osi (ton)

      Zračno vzmetenje Listnate vzmeti
    X-Low 8
    Low 8
    Med 9 9
    High 9 10/20*
    * Z dvojnimi sprednjimi osmi (FAA20).

    Vzmetenje zadnjih osi

    Tip Osi Vzmetenje Obremenitev osi/sklopa osi Redukcija moči Pomožne osi pred/za gnano osjo
    Enojna
    RAD-L90 4×2 Parabolične/večlistnate 13 t Enojna/dvojna  
    RAD-GR 4×2 Zračno vzmetenje 11,5/13 t Enojna/dvojna  
    Sklopi osi
    RADT-AR 6×2 Parabolične 19/21 t Enojna/dvojna Pomožna os za gnano (fiksna)
    RADT-GR 6×2/8×2 Zračno vzmetenje 19/20,5/22,5/23 t Enojna/dvojna Pomožna os za gnano osjo (fiksna/krmiljena/samokrmiljena)
    RAPD-GR 6×2 Zračno vzmetenje 19/22 t Enojna/dvojna Pomožna os pred gnano (fiksna/krmiljena)
    RADD-BR 6×4/8×4 Parabolične 21 t Enojna/dvojna  
    RADD-TR1 6×4/8×4 Parabolične/klasične listnate 23/26 t Enojna/dvojna  
    RADD-TR2 6×4/8×4 Klasične listnate 26/32 t Dvojna  
    RADD-GR 6×4/8×4 Zračno vzmetenje 21/23/26 t Enojna/dvojna  
    RADDT-GR 8×4/10×4 Zračno vzmetenje 27/33/36 t Enojna/dvojna Pomožna os za gnano (krmiljena)
    RAPDD-GR 8×4 Zračno vzmetenje 27/30,5/32/35 t Enojna/dvojna Pomožna os pred gnano (fiksna/krmiljena)
    RAPDT-GR 8x2 Zračno vzmetenje 27/30/30,5/31,5/32 t Enojna/dvojna Pomožna os pred gnano (krmiljena) + pomožna os za gnano (fiksna/krmiljena)

    Višine priklopa sedla

    Pogon Šasija Vzmetenje Višina okvira Višina sedla* Pnevmatike Najmanjša višina priklopa** Nazivna višina med vožnjo**
    4×2 X-Low RAD-GR 266 140 295/55 867 912
      X-low RAD-GR 266 140 295/60 887 932
      Low RAD-GR 266 140 315/60 955 1015
      Med RAD-GR 266 140 315/70 1014 1075
      Med RAD-GR 300 140 315/70 1031 1092
      High RAD-GR 266 140 315/80 1056 1147
      High RAD-GR 300 140 315/80 1090 1164
    6×2 Low RADT-GR 266 160 315/60 975 1035
      Med RADT-GR 266 160 315/70 1034 1095
      Med RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      High RADT-GR 300 150* 315/80 1160 1234
      Med RAPD-GR 266 160 315/70 1034 1095
      Med RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      High RAPD-GR 266 160 315/80 1076 1167
      High RAPD-GR 300 160 315/80 1110 1184
    6×4 High RADD-GR 300 150* 315/80 1173 1234
    8x4 High RAPDD-GR 300 160 315/80 1137 1207
    * +60 mm višina za vgradnjo.
    ** Približne višine.

    Nosilci priklopa
    Sredinsko vgrajeni, napol spodaj vgrajeni in spodaj vgrajeni nosilci priklopa za priklopnik s sredinsko osjo. Nosilce priklopa je mogoče pritrditi v korakih po 25 mm.

    Rezervoarji za gorivo
    Aluminijasti ali jekleni rezervoarji prostornine od 150 do 900 litrov. Največja prostornina rezervoarjev goriva pri vlačilcu 4×2 znaša 1480 litrov.

    Posode za AdBlue
    Plastične. Prostornine od 32 do 90 litrov. Črpalka za AdBlue je vgrajena v modul posode za AdBlue.

    Sedla
    Konstrukcija sedla je lahko certificirana za obremenitve do 36 ton. Ponudba obsega tudi sedlo po ISO s profili L različnih višin, kar omogoča precej prosto izbiro razporeditve. Prirobnično nameščeno sedlo je lahka konstrukcija, za katero ni potrebna pritrdilna plošča. Sedlo je lahko dvignjeno nad šasijo tudi le približno 140 mm. Pri nekaterih izvedbah je za doplačilo na voljo tudi vgrajen prikazovalnik mazanja in priključitve priklopnika.

    Volvov dinamični krmilni sistem
    Aktivni krmilni sistem s prekrivanjem navora. Pri nizkih hitrostih prispeva dodatno silo za krmiljenje, duši sunke s podlage na krmilni mehanizem in vzdržuje volan v srednji legi med zaviranjem na podlagi, na kateri imata leva in desna polovica različno trenje. Volan se samodejno vrača v srednji položaj tako pri vzvratni vožnji kot pri vožnji naprej.

    Volvov dinamični krmilni sistem je zdaj na voljo za vse konfiguracije osi, tudi za tovorna vozila z dvojnimi sprednjimi osmi.

    Dvig tandemske gnane osi
    Omogoča, da odklopite in dvignete zadnjo gnano os na tandemskem sklopu osi ter tako zmanjšate porabo goriva in obračalni krog. Ko je tovorno vozilo prazno, lahko voznik s pritiskom gumba na armaturni plošči dvigne os. Takoj, ko naložite tovor, se os samodejno spusti in aktivira. 

    Dvig tandemske gnane osi je na voljo za konfiguraciji 6x4 in 8x4 (s tandemskim sklopom osi) ter je opremljen s kolutnimi zavorami.

    Pomožne osi za gnano
    Na voljo je več konfiguracij pomožnih osi – fiksna z enojnimi ali dvojnimi kolesi, pasivno krmiljena ali aktivno krmiljena. Obremenitev osi: 7,5, 9,5 ali 10 ton.

    Pomožne osi pred gnano osjo
    Na voljo fiksne ali aktivno krmiljene izvedbe za vlačilce ali klasična tovorna vozila. Obremenitev osi: 7,5 ali 9 ton.

    Zavore

    EBS (elektronsko upravljani zavorni sistem) zagotavlja izjemno odzivnost, delovanje in občutek pri zaviranju ter ob tem omogoča številne priročne funkcije. EBS je zdaj na voljo tako za kolutne zavore kot tudi za bobnaste zavore Z-cam (za izbrane konfiguracije osi in višine šasije). Nadgradite svoj sistem in dodajte paket EBS Medium ali katerokoli od dodatnih možnosti.

    EBS MEDIUM

    Poleg funkcij in možnosti paketa EBS Standard nudi paket EBS Medium še spodaj naštete.

    Funkcija EBS Status Control

    Nadzor stanja EBS z elektronskim sistemom vozila TEA2+ in Volvo Tech Tool.

    Funkcija Hill Start Aid

    Zavore se sprostijo šele, ko motor daje dovolj navora, da lahko vozilo spelje.

    Funkcija Lining Wear Analysis

    Opozorilo na obrabo zavornih oblog – računa, koliko kilometrov lahko še prevozite glede na stanje zavornih oblog. (Le za kolutne zavore.)

    Samodejna sprostitev parkirne zavore

    Parkirna zavora se sprosti, ko voznik pritisne na stopalko plina, če je menjalnik v prestavi (samo pri menjalniku I-Shift).

    DODATNE MOŽNOSTI

    Poleg programskih paketov so na voljo še naslednje možnosti:

    Zavora Stretch

    Omogoča vozniku sprožiti impulzno zaviranje priklopnika. Zavora deluje samodejno in zmanjša nevarnost prepogiba kompozicije.

    ESP (elektronski program stabilnosti)

    Sistem za stabilno zaviranje razporeja zavorno silo po posameznih kolesih, s čimer ohranja stabilnost celotne kompozicije in preprečuje njen prepogib, prevračanje ali zanašanje priklopnika. ESP izpolnjuje zahteve predpisov o elektronskem zagotavljanju stabilnosti vozila ter je na voljo za dvo- in triosna vozila.

    Opozorilna luč pri zaviranju v sili

    Pri zaviranju v sili pri hitrostih nad 50 km/h zavorne luči utripajo štirikrat na sekundo.

    Hidravlični retarder

    Kompaktni retarder, nameščen na menjalniku, z največjo močjo 440 kW.

    Prenesi s spleta

    Tehnični podatki šasije

    Prenesite v svoj računalnik popolne tehnične podatke šasije (PDF).

    Prenesi s spleta(PDF, 1.6 MB)
    Poiščite pooblaščenega prodajalca

    Vam je všeč? Zapeljite se z njim

    Našo novo dinamično šasijo lahko zares izkusite le za volanom. Vaš pooblaščeni prodajalec Volvo Trucks ima ključe.

    Poiščite pooblaščenega prodajalca