Volvovi dizelski motorji z odličnimi krivuljami navora pri nizkih vrtljajih

Oglejte si naše krivulje

Sijajen navor pri nizkih vrtljajih. Izredno široko območje najvišjega navora. Najvišji navor dosegajo pri najvišji moči. Primerjajte naše krivulje navora in videli boste razliko. Povzpnite se v kabino in razliko boste občutili – neverjetno pospeševanje, neprekosljiva vlečna moč in prijetna vožnja pri višjih hitrostih.

Manjše emisije, a vseeno varčna poraba

Vgrajena varčnost – in skrb za okolje

Povečano kompresijsko razmerje pri različicah s 420 KM in 460 KM. Novi optimizirani turbopolnilnik pri različici s 500 KM. Vbrizgavanje s skupnim vodom pri vseh motorjih in izpopolnjena programska oprema za optimalno krmiljenje motorja: ob tem pa še manjše notranje trenje. Vse za optimalno varčnost, izboljšano krivuljo navora in odzivnost pri nizkih vrtljajih. To znatno prispeva k vašemu poslovnemu izidu. In kako vplivajo na okolje.

Motorna zavora VEB+ z izvirno zasnovo odmične gredi

Motorna zavora Volvo: VEB in VEB+
Do 510 KM zavorne moči

Naša patentirana motorna zavora VEB+ z izkoriščanjem posebne oblike odmične gredi absorbira pri motorju D13 do 375 kW (510 KM) moči. Pri motorju D11 pa Volvova motorna zavora (VEB) absorbira do 290 kW moči. Motorna zavora, integrirana z našim menjalnikom I-Shift in inteligentnim tempomatom, vam omogoča visoke povprečne potovalne hitrosti ob neokrnjeni varnosti in varčnosti.

Čistejši, bolj zeleni motorji

Z motorji Euro 6 smo naredili še en korak na poti k čistejšemu prevozu in manjšim škodljivim učinkom na okolje. Izboljšave se odražajo na navoru in varčnosti. Ob tem pa smo v primerjavi z generacijo Euro 5 tudi prepolovili izpuste trdnih delcev, izpuste dušikovih oksidov pa zmanjšali za skoraj 80 odstotkov.

Naša rešitev Euro 6: pregled

Kako deluje
Naša rešitev Euro 6

1. Motor
Nove komponente motorja izboljšujejo pretok plinov in zagotavljajo optimalno temperaturo izpušnih plinov na vstopu v sistem čiščenja.

2. Sedmi injektor
(ni potreben pri motorjih D11K in D13K420)
Poseben dodatni injektor goriva služi za toplotno upravljanje DOC ter skrbi za učinkovitost filtra sajastih delcev in pravilno delovanje SCR.

3. Dizelski oksidacijski katalizator (DOC)
DOC ustvarja NO2, ki ga potrebuje filter sajastih delcev za učinkovito zgorevanje delcev. V hladnem pa zagotavlja toploto, potrebno za regeneracijo.

4. Filter sajastih delcev (DPF)
Filter zbira sajaste delce (PM) in jih začasno shrani do zgorevanja v fazi regeneracije. Regeneracija se izvaja samodejno in ne potrebuje voznikovega posredovanja.

5. Selektivna katalitična redukcija (SCR)
V mešalnem območju se v izpušne pline vbrizgava AdBlue. V katalizatorju se dušikovi oksidi (NO2) učinkovito pretvarjajo v neškodljiv plinasti dušik in vodno paro.

6. Katalizator za amonijak (ASC)
Tik pred odvodom v izpušno cev se odstrani še morebitni preostali amonijak (NH3).

Motorji D11 in D13 z močmi od 330 KM do 500 KM

Izberite moč

Izbirate lahko med sedmimi izhodnimi močmi. Na voljo so štirje 11-litrski motorji (D11) in trije 13-litrski (D13).

Poiščite pooblaščenega prodajalca

Izkusite moč

Izkusite moč in učinkovitost naših motorjev pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.

Poiščite pooblaščenega prodajalca