Volvo FL s štiri- ali šestvaljnim motorjem

Spoznajte motor zase

Motor D8K je s svojim širokim območjem uporabne moči in prepričljivo odzivnostjo idealen za distribucijo v mestnih središčih. Manjši in lažji motor D5K pa je namenjen za modele s skupno maso od 10 do 16 ton. Spada med najmočnejše in najzmogljivejše štirivaljne motorje na trgu.

Za motorje Volva FL je značilna široka in ploščata krivulja navora

Jamstvo tekoče vožnje

Živahni pospeški. Obvladljivost pri nizkih hitrostih. Prvovrstna moč. Motorja D5K in D8K imata širšo, bolj ploščato krivuljo navora in boljši odziv pri nizkih vrtljajih. Največji navor znaša pri motorju D5K od 800 do 900 Nm, pri motorju D8K pa od 950 do 1050 Nm, kar vam prihrani precej prestavljanja.

Izberite moč

Ne glede na to, kateri motor ima vaš Volvo FL, boste imeli vedno dovolj moči: 210 ali 240 KM pri motorju D5K, 250 ali 280 KM pri motorju D8K. Skupaj z odličnimi manevrskimi sposobnostmi in bliskovito odzivnostjo Volva FL bo poskrbel, da boste na cilju hitro in učinkovito.

Program motorjev za Volvo FL

  KM kW Navor
D5K210 210 154 800 Nm
D5K240 240 177 900 Nm
D8K250 250 184 950 Nm
D8K280 280 206 1050 Nm
Petlitrski motor na biodizel za doplačilo

Pripravljen za biodizel

Motorji D5K in D8K vseh moči so certificirani za sintetično dizelsko gorivo (HVO). Ena od različic motorja D5K240 deluje tudi na čisti biodizel (B100) – in je certificirana po zahtevah Euro 6. Je idealna izbira, če želite koristiti okolju, ob tem pa biti deležni tudi državnih finančnih spodbud za okolju prijazne novosti.

Odgoni za pogon opreme za ravnanje s tovorom

Odgoni

Izkoristite moč motorja pri ravnanju s tovorom. Odgoni prenašajo pogonsko moč z motorja na zunanjo priključno opremo – denimo dvigalo ali mešalec betona. Za Volvo FL je na voljo paleta odgonov, zato lahko izberete rešitev po lastnih potrebah.

Oglejte si tehnične podatke odgonov
Motorji Euro 6 so po moči in porabi goriva popolnoma primerljivi z motorji Euro 5

Enaka moč, manjše emisije

Naši motorji Euro 6 pomenijo ogromen korak na poti k čistejšemu prevozu in manjšim škodljivim učinkom na okolje. Moč in varčnost porabe sta primerljivi z različicami Euro 5, pri tem pa smo prepolovili izpuste trdnih delcev in zmanjšali izpuste dušikovih oksidov za skoraj 80 odstotkov.

Volvova rešitev Euro 6

Naša rešitev Euro 6

1. Motor
Nove komponente motorja izboljšujejo pretok plinov in zagotavljajo optimalno temperaturo izpušnih plinov na vstopu v sistem čiščenja.

2. Sedmi injektor
Poseben dodatni dizelski injektor služi za toplotno upravljanje DOC ter skrbi za učinkovitost filtra saj in pravilno delovanje SCR.

3. Dizelski oksidacijski katalizator (DOC)
DOC ustvarja NO2, ki ga potrebuje filter sajastih delcev za učinkovito zgorevanje delcev. V hladnem pa zagotavlja toploto, potrebno za regeneracijo.

4. Filter sajastih delcev (DPF)
Filter zbira sajaste delce (PM) in jih začasno shrani do zgorevanja v fazi regeneracije. Regeneracija se izvaja samodejno in ne potrebuje voznikovega posredovanja.

5. Selektivna katalitična redukcija (SCR)
V mešalnem območju se v izpušne pline vbrizgava AdBlue. V katalizatorju se dušikovi oksidi (NO2) učinkovito pretvarjajo v neškodljiv plinasti dušik in vodno paro.

6. Katalizator za amonijak (ASC)
Tik pred odvodom v izpušno cev se odstrani še morebitni preostali amonijak (NH3).

Filter sajastih delcev

Nadzorovana regeneracija

Naša motorja D5K in D8K sta opremljena s filtrom sajastih delcev (DPF). Filter zadržuje in med regeneracijo predeluje mikroskopske delce v izpušnih plinih, tako da ostane od njih samo fin pepel. Postopek je samodejen, če pa je treba regeneracijo sprožiti ročno – denimo pri vožnji v zaščitenem območju –, vas sistem pravočasno opozori.

Poiščite pooblaščenega prodajalca

Občutite moč

Obiščite pooblaščenega prodajalca Volvo Trucks, preskusite naša motorja D5K in D8K ter pridobite odgovore na vprašanja.

Poiščite pooblaščenega prodajalca