Volvo FH16 s sistemom I-See
Prihranite do pet odstotkov goriva in zmanjšajte emisije CO2. Izboljšani I-See deluje še bolj utečeno in ponuja večjo pokritost.
Ker tovorno vozilo pozna cesto pred seboj, sporoča motorju in menjalniku I-Shift, kako naj delujeta, da tovorno vozilo čim bolje izkoristi kinetično energijo, prihrani gorivo in zmanjša izpuste CO2.razvijalec sistema I-See pri Volvo Trucks
Kako deluje
Ko se približuje klancu, tovorno vozilo prenese podatke iz komercialno in spletno dostopnega topografskega zemljevida z visoko ločljivostjo. Te podatke nato sistem uporabi v šestih korakih, s katerimi poskuša kar najbolje izkoristiti kinetično energijo tovornega vozila in zmanjšati porabo goriva do pet odstotkov. Če ceste ni na zemljevidu ali ni povezave s strežnikom, tovorno vozilo uporabi podatke iz skupne zbirke podatkov.
Izkušeni vozniki to že počnejo. A po osmih urah vožnje vaša sposobnost za tako razmišljanje najverjetneje vsaj nekoliko popusti. Če prepustite premagovanje klancev sistemu I-See, se lahko popolnoma posvetite drugim nalogam.

Vedno s podporo in na vožnji
Novi I-See je boljši. Še vedno na podlagi podatkov o topografiji ceste optimizira hitrost in prestavljanje. Novi I-See najprej uporabi podatke iz komercialno dostopnega topografskega zemljevida z visoko ločljivostjo, nato podatke, ki jih ustvarijo drugi uporabniki sistema I-See in so dostopni v oblaku. Če se povezava prekine, sistem uporabi lokalno shranjene podatke.
V vsakem primeru boste imeli dostop do topografskih podatkov, vožnja bo potekala brez zapletov in sistem se bo samodejno posodabljal, tako da vam vozila ne bo treba zapeljati na servis.