Krivulja navora dizelskega motorja

Oglejte si naše krivulje

Sijajen navor pri nizkih vrtljajih. Izredno široko območje najvišjega navora. In prekrivanje območij najvišjega navora in najvišje moči v srednjem območju vrtljajev. Primerjajte naše krivulje navora in videli boste razliko. Povzpnite se v kabino in razliko boste občutili – neverjetno pospeševanje, neprekosljiva vlečna moč in prijetna vožnja pri višjih hitrostih. 

 

Oglejte si vse tehnične podatke pogonskega sklopa

Gospodarna poraba goriva vam prihrani denar, prispeva pa tudi k ohranjanju okolja

Dobro za vaše podjetje

Velika moč in široko območje največjega navora motorja D16 zagotavljata, da lahko s tovornim vozilom FH16 prevzamete izvedbo težkih prevozov in dosežete visoko produktivnost. Korist od tega ima vaša poslovna bilanca. 

Motorna zavora VEB+ z izvirno zasnovo odmične gredi

Motorna zavora Volvo – VEB+

Naša patentirana motorna zavora VEB+ zaradi posebne oblike odmične gredi absorbira pri motorju D16 do 470 kW (510 KM) moči. Motorna zavora, integrirana z našim sistemom I-Shift in inteligentnim tempomatom, vam omogoča višje povprečne potovalne hitrosti ob neokrnjeni varnosti in varčnosti.

Čistejši, bolj zeleni motorji

Z motorji Euro 6 generacije C smo naredili še korak naprej na poti k čistejšemu prevozu in manj škodljivim učinkom na okolje. Zmogljivost je enaka, le poraba goriva je manjša. 

Naša rešitev Euro 6: pregled

Kako deluje naša rešitev Euro 6

1. Motor 
Nove komponente motorja izboljšujejo pretok plinov in zagotavljajo optimalno temperaturo izpušnih plinov ob vstopu v sistem čiščenja.

2. Sedmi injektor
Poseben dizelski injektor služi za toplotno upravljanje katalizatorja DOC ter skrbi za učinkovitost filtra DPF in pravilno delovanje sistema SCR.

3. Dizelski oksidacijski katalizator (DOC)
DOC ustvarja NO2, ki ga potrebuje DPF za učinkovito zgorevanje delcev. V hladnem pa zagotavlja toploto, potrebno za regeneracijo.

4. Filter trdih delcev (DPF)
Filter zbira in zadržuje trde delce (PM) ter jih nato med regeneracijo sežge. Regeneracija se izvaja samodejno – vam ni treba narediti ničesar.

5. Selektivna katalitična redukcija (SCR)
V mešalnem območju se v izpušne pline vbrizgava AdBlue. V katalizatorju se dušikovi oksidi (NO2) učinkovito pretvarjajo v neškodljiv plinasti dušik in vodno paro.

6. Katalizator za amonijak (ASC)
Tik pred odvodom v izpušno cev se odstrani še morebitni preostali amonijak (NH3).

Volvo FH16 – konjske moči

Izberite moč

Izbirate lahko med štirimi izhodnimi močmi Volva FH16. 

Poiščite najbližjega pooblaščenega prodajalca

Večja moč. Manj goriva

Preglejte in doživite naš program močnih in učinkovitih motorjev pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.

Poiščite najbližjega pooblaščenega prodajalca