Tehnični podatki pogonskega sklopa Volva FH

  • Motorji
  • I-Shift
  • Programski paketi za I-Shift
  • I-Shift z dvojno sklopko
  • Zadnje osi
  • Prestavna razmerja gnanih osi
  • Kombinacije pogonskih sklopov
  • Odgoni

Motorji

  D13K   G13C 
Emisijski standard  Euro 6  Euro 6
Število valjev  6
Prostornina  12,8 dm³  12,8 dm³
Gib  158 mm  158 mm
Premer valja  131 mm  131 mm
Kompresijsko razmerje  18 : 1 (420 in 460 KM), 17 : 1 (500 in 540 KM) 17:1
Gospodarno območje vrtljajev  900–1400 vrt/min  1000–1400 vrt/min
Moč zavore na izpušne pline 200 kW (2.300 vrt/min) -
Zavorna moč VEB+  375 kW (2.300 vrt/min) 375 kW (2.300 vrt/min)
VEB+  za doplačilo za doplačilo 
Oljni filtri  2 pretočna, 1 obvodni   2 pretočna, 1 obvodni 
Količina olja pri menjavi, vključno s filtri  33 l  33 l 
Hladilni sistem, skupna prostornina  38 l  39,5 l 

Zahteve glede goriva

Samo gorivo brez žvepla (kakovost EN590, vsebnost žvepla največ 10 ppm)
Biodizelsko gorivo generacije 2 (kakovost EN15940, sintetično dizelsko gorivo)

 

Interval menjave olja

Do 100.000 km ali eno leto, z VDS4. 

Odgon na motorju

  Navor  Prestava 
EPTT350  350 Nm*  1.26:1
EPTT650  650 Nm*  1.26:1
EPTT1000  1000 Nm*  1.26:1

* Navor pri delovanju na mestu ali med vožnjo.

D13K – Moč/navor

D13K – Moč/navor

Neto izhodna moč po EC 582/2011

D13K420 (309 kW)   
Največja moč pri 1.400–1.800 vrt/min  420 KM 
Največji navor pri 860–1.400 vrt/min  2.100 Nm 
D13K460 (338 kW)   
Največja moč pri 1.400–1.800 vrt/min  460 KM 
Največji navor pri 900–1.400 vrt/min  2.300 Nm  
D13K500 (368 kW)   
Največja moč pri 1.400–1.800 vrt/min  500 KM 
Največji navor pri 1.000–1.400 vrt/min  2.500 Nm 
D13K540 (397 kW)   
Največja moč pri 1.450–1.800 vrt/min  540 KM 
Največji navor pri 1.000–1.450 vrt/min  2600 Nm 
G13C – MOČ/NAVOR

G13C – MOČ/NAVOR

Neto izhodna moč po EC 582/2011

G13C420 (309 kW)  
Največja moč pri 1400–1800 vrt/min 420 KM
Največji navor pri 1000–1400 vrt/min 2100 Nm
G13C460 (338 kW)  
Največja moč pri 1.700–1.800 vrt/min 460 KM
Največji navor pri 1050–1400 vrt/min 2300 Nm
   
I-shift

Menjalnik z delilnikom in preklopnikom območij z dvanajstimi prestavami s sistemom samodejnega prestavljanja. I-Shift je lahko opremljen s kompaktnim retarderjem, odgonom, črpalko za zasilno napajanje servoojačevalnika volana in hladilnikom olja.

Tehnični podatki

Tip Najvišja prestava Navor motorja (Nm) Največja dovoljena skupna masa (ton)
AT2412F
Neposredna  2400 44
AT2612F
Neposredna  2600 100
ATO2612F
Hitra  2600 100

Tehnični podatki I-Shift z dvojno sklopko

Tip  Najvišja prestava  Navor motorja (Nm) Največja dovoljena skupna masa (ton)
SPO2812 Hitra 2800 80

Programski paketi za I-Shift

Osnovna različica (TP-BAS)
TP-BAS je standardni programski paket, s katerim ima I-Shift osnovno funkcionalnost za običajne vrste prevozov.

Programski paket za I-Shift za distribucijo (TP-DIST)
TP-DIST prilagaja delovanje menjalnika posebnostim voženj v segmentu distribucije. Programski paket vključuje funkcije, ki olajšujejo speljevanje, manevriranje in vožnjo z nizko hitrostjo.

Programski paket za I-Shift za gradbeništvo (TP-CON)
TP-CON prilagaja delovanje menjalnika posebnostim voženj v segmentu gradbeništva. Programski paket vključuje funkcije, ki olajšujejo speljevanje, manevriranje in vožnjo z nizko hitrostjo. Ta programski paket je primeren tudi za slabe ceste.

Programski paket za I-Shift za prevoze na velike razdalje (TP-LONG)
TP-LONG vključuje inteligentne funkcije za zmanjševanje porabe goriva. Ta programski paket je še zlasti primeren za prevoze na velike razdalje, kjer je zelo pomembna varčna poraba goriva. Paket vključuje tudi funkcijo I-Roll.

Paket za prevoze težkih tovorov (TP-HD)
TP-HD optimizira delovanje menjalnika I-Shift pri velikih masah kompozicije (> 85 ton). Voznik lahko vozne lastnosti optimizira tudi pri manjši masi kompozicije, tako da izključi način prevozov težkih tovorov in vključi način prevozov na velike razdalje. Funkcije programskega paketa so primerne tudi za tovorna vozila z več priklopniki.

Programski paketi za I-Shift

Različice v prodaji TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Osnovna funkcionalnost odgona (APF-BAS)
Razširjena funkcionalnost odgona (APF-ENH) o o o o o
Osnovna prilagoditev izbiranja prestav (AMSO-BAS)
Razširjena prilagoditev izbiranja prestav, vključno s funkcijo Kickdown (AMSO-AUT) o o o
Osnovna funkcionalnost Vocational (AVO-BAS)
Razširjene zmogljivosti – slabe ceste (AVO-ENH) o o o
Osnovna strategija prestavljanja
Prestavljanje za zmogljivost
Nadzor temperature olja menjalnika
Speljevanje s težkim tovorom
I-Roll (•)
Inteligentni tempomat (•)
Upravljanje speljevanja
Razširjena strategija prestavljanja (skupna masa ≤ 85 t)
Obvladovanje velikih mas kompozicije (85 t < skupna masa ≤ 180 t)
Prestava za zelo počasno vožnjo* (ASO-ULC) o o o
Prestava za počasno vožnjo* (ASO-C) o o o
Več prestav za vzvratno vožnjo* (ARSO-MSR) o o o
I-See, uporaba podatkov GPS o o

• Standardna izvedba (•) Funkcijo je mogoče uporabljati pri aktivnem načinu TP-LONG. o Opcija – Ni na voljo.
* Samo pri AT2612F, ATO2612F, ATO3112F in ATO3512F. ARSO-MSR zahteva ASO-ULC ali ASO-C.
** Samo pri AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F in ATO3512F.

Zadnje osi

Tip  Os Gonilo Največji navor (Nm) Največja obremenitev osi/sklopa osi (ton) Največja dovoljena skupna masa (ton)
Enojna redukcija prenosa moči          
RSS1144A Enojna Hipoidno 2800 11.5/11.7 44
RSS1344C/D Enojna Hipoidno 2600 13 44
RSS1356 Enojna Hipoidno 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Enojna Hipoidno 3550 13 70
RTS2370A Tandem Hipoidno 3550 23 80
Dvojna redukcija moči          
RSH1370F Enojna Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 13 70
RTH2610F Tandem Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 26 100
RTH3210F Tandem Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 32 100
RTH3312 Tandem Stožčasti zobniki s spiralnim ozobljenjem 3550 33 120

Prestavna razmerja gnanih osi

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RSS1144 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.31:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.79:1 2.64:1 2.47:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 3.10:1 2.85:1 2.64:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.44:1 3.08:1 2.85:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.67:1 3.40:1 3.08:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1   3.67:1   3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 6.18:1
3.70:1   4.11:1   4.13:1   4.55:1 4.55:1 7.21:1
        4.50:1   5.41:1 5.41:1  
        5.14:1   6.18:1 6.18:1  
        5.67:1     7.21:1  
        6.17:1        

* Za RSS1344D.

Kombinacije pogonskih sklopov

  D13K420 D13K460 D13K500 D13K540 G13C420 G13C460
I-Shift            
AT2412F    
AT2612F
ATO2612F
AT2812F            
ATO3112F            
ATO3512F            
             
I-Shift z dvojno sklopko             
SP02812     ●  ●  ●    
Gnane osi z enojno redukcijo moči            
RSS1144A
RSS1344C/D
RSS1356
RSS1360
RTS2370A
RSS1144
Gnane osi z dvojno redukcijo moči            
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F    
RTH3312    

Odgoni

Na izbiro je široka paleta odgonov pred sklopko in za sklopko za pogon različne opreme nadgradnje.

Odgoni pred sklopko

PTER-DIN: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, za neposreden pogon hidravlične črpalke.
PTER1400: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.
PTER-100: Odgon, priključen na zadnji strani motorja, s prirobnico za hidravlično črpalko.

Odgoni za sklopko

PTR-F: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.
PTR-FL/FH: Prirobnični priključek, nizki ali visoki vrtljaji.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Nizki/srednji/visoki vrtljaji, priključek po DIN za neposredno priključitev hidravlične črpalke.
PTRD-F: Visoki vrtljaji, prirobnični priključek za neposredni priklop pogonske gredi.
PTRD-D: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Priključek po DIN spredaj in zadaj za neposredni priklop hidravličnih črpalk.
PTRD-D1: Za visoke vrtljaje, z dvojnim pogonom. Prirobnični priključek zadaj in priključek po DIN spredaj.
PTRD-D2: Za visoke vrtljaje, dvojni pogon zadaj in enojni pogon spredaj. Dva prirobnična priključka zadaj in en priključek po DIN spredaj.

Poiščite najbližjega pooblaščenega prodajalca

Podrobneje se seznanite z Volvom FH

Izberite popoln tovornjak za svoje potrebe. Vse to se dogaja pri pooblaščenem prodajalcu Volvo Trucks.

Poiščite najbližjega pooblaščenega prodajalca